سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هیچ شرفى برتر از اسلام نیست ، و نه عزتى ارجمندتر از پرهیزگارى و نه پناهگاهى نکوتر از خویشتندارى ، و نه پایمردیى پیروزتر از توبت و نه گنجى پرمایه‏تر از قناعت . و هیچ مال درویشى را چنان نزداید که آدمى به روزى روزانه بسنده نماید ، و آن که به روزى روزانه اکتفا کرد آسایش خود را فراهم آورد و در راحت و تن آسانى جاى کرد ، و دوستى دنیا کلید دشوارى است و بارگى گرفتارى ، و آز و خودبینى و رشک موجب بى‏پروا افتادن است در گناهان ، و درویشى فراهم کننده همه زشتیهاست در انسان . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :47
بازدید دیروز :25
کل بازدید :109790
تعداد کل یاداشته ها : 481
103/2/31
2:17 ع

عزیزاله محمدی رئیس سازمان لیگ فدراسیون فوتبال در خصوص آخرین اخبار از نحوه امتیازبندی فوتبال ایران و شرایط لازم برای داربی 70 پایتخت و دیگر مسایل فوتبال ایران صحبت کرد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، محمدی درباره برگزاری بازیهای لیگ برتر تا آخرین روزهای سال گفت: «ما طبق تقویم برنامه های لیگ دهم را تا هفته سی و دوم اعلام کرده ایم و به دلیل ترافیکی که در بازیهای لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا داریم، هیچ تغییری در این برنامه نخواهیم داد.»

وی درباره ماجرای اعتراض برخی باشگاهها به تعداد توپهای اختصاص یافته گفت: «برخی باشگاهها توپ نداشتند که سازمان لیگ، آنها را تامین کرد.»

محمدی درباره تمهیدات سازمان لیگ برای داربی گفت: «نشست شورای تامین استان در این باره برگزار شده و همه تمهیدات برای داربی بزرگ پایتخت اندیشیده شده است. بلیت فروشی بازی برای جلوگیری از بازارسیاه صبح روز بازی در ورزشگاه آزادی و بر طبق قیمت های قبلی یعنی 5000 ، 3000 و 2000 تومانی فروخته می شود. البته در نظر داریم که از سال بعد فروش بلیت را اینترنتی کنیم. ضمن اینکه خوشبختانه با تلاش سازمان تربیت بدنی و سازمان صدا و سیما دوربین های عنکبوتی به خوبی نصب شده اند و داربی را به زیبایی روی آنتن می برند.»

رئیس سازمان لیگ در پایان درباره وضعیت امتیاز بندی لیگ برتر فوتبال ایران در آسیا گفت: «ما سال گذشته از 500 امتیاز 340 امتیاز یعنی حدود 68 درصد را گرفتیم و امسال از 800 امتیاز توانستیم 598 امیتاز یعنی 74 درصد امتیازات لازم را بگیریم.در سال گذشته ما پایین تر از استرالیا ، چین و امارات بودیم اما امسال بالاتر از این سه کشور قرار گرفته ایم و پس از کره جنوبی که لیگ برترش 15 تیمی است و تازه یک تیم نظامی هم دارد که باید در سال آینده دیگر نظامی نباشد، عربستان 14 تیمی و قطر 12 تیمی در رده چهارم با یک لیگ برتر 18 تیمی قرار گرفته ایم. ما در بخشهای مربوط به زیرساختی ورزشگاهها، امور تجاری سازی باشگاهها و استاندارهای فنی امتیازهای کمی آوردیم اما در دیگر بخشها امتیازات بسیار خوبی گرفتیم.»


  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ تولدت مبارک