سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر آوندى بدانچه در آن نهند تنگ شود جز آوند دانش که هر چه در آن نهند فراختر گردد . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :43
بازدید دیروز :25
کل بازدید :109786
تعداد کل یاداشته ها : 481
103/2/31
1:18 ع

پزشک تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص آخرین وضعیت مصدومان این تیم گفت: وحید هاشمیان قطعا به بازی برابر الوحده امارات نخواهد رسید.

 

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، فرید زرینه در مورد آخرین وضعیت مصدومان سرخپوشان تهرانی چنین گفت: شرایط ویژه ای را برای بهبودی مصدومیت هادی نوروزی در نظر گرفتیم و روی پای او کار کردیم که در حال حاضر وضعیت خوبی دارد و به احتمال زیاد از فردا (دوشنبه) در تمرینات تیمی شرکت می کند.

وی در خصوص غلامرضا رضایی نیز افزود: درمان رضایی نیز رو به بهبودی است و ما نهایت تلاش خودمان را می کنیم تا رضایی به بازی روز چهارشنبه برسد.

زرینه وضعیت منصوری را خوب توصیف کرد و گفت: محمد منصوری روز گذشته (شنبه) در دیدار دوستانه پرسپولیس به میدان رفت و مشکلی برای تمرینات گروهی و بازی ندارد.

پزشک سرخپوشان در مورد اشپیتیم ادامه داد: آرفی تمرینات بدنسازی را پشت سر می گذارد و اگر بتواند از نظر جسمانی به شرایط تیم برسد، می تواند پرسپولیس را در بازی برابر الوحده همراهی کند.

زرینه در پایان گفت: وحید هاشمیان قطعا به بازی روز چهارشنبه نمی رسد و ما تلاش می کنیم تا او را برای بازی داربی 70 برابر استقلال آماده کنیم.


  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ تولدت مبارک