سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دارایی با هزینه کردن کاهش می یابد و دانش با دهش فزونی می گیرد . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :35
بازدید دیروز :25
کل بازدید :109778
تعداد کل یاداشته ها : 481
103/2/31
11:54 ص

امیر حسین فشنگچی یکی از مشتریان دیروز کلینیک باشگاه بود که برای انجام فیزیوتراپی کمرش، در باشگاه حضور داشت. لذا فرصت را غنیمت شمردیم و از وی خواستیم در گفتگوی اختصاصی با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس نظراتی را در مورد بازی شهرداری و دیدار مقابل الوحده بیان نماید.

 

پرسپولیس مقابل شهرداری همه کار کرد جز گلزنی، سهم فشنگچی در کسب این نتیجه چقدر بود؟

خوشبختانه قریب به اتفاق هواداران و کارشناسان به لحاظ فنی بازی ما را مقابل شهرداری پسندیدند منتها قبول دارم که به فوتبال هجومی و زیبا امتیاز نمی دهند، مهم این بود که فقط یکی از توپ های ما وارد دروازه شهرداری می شد تا این تیم از لاک دفاعی خارج شود و زمینه به ثمر رسیدن گل های بیشتر فراهم گردد.

با این اوصاف، من هم در این نتیجه رقم خورده و عدم گلزنی به سهم خود، سهیم هستم چون برد، باخت و مساوی به نام تمام تیم نوشته می شود.

فشنگچی در حالی به پرسپولیس ملحق گردید که یکی از ستاره های صبا و لیگ برتر بود و نامش در لیست ملی پوشان نیز قرار داشت، شما در پرسپولیس تا چه اندازه ثبات گذشته را حفظ کردید؟

فکر می کنم شروع خوبی با پرسپولیس داشتم که دچار مصدومیت شدم و این موضوع وقفه ای در کارم ایجاد نمود ولی راستش را بخواهید هنوز از خودم راضی نیستم و با تقویت اعتماد به نفس و تلاش جدی در تمرینات می توانم همان مهره کلیدی و کارساز برای پرسپولیس باشم چون بازی کردن در تیم بزرگ پرسپولیس، هنر خاص خودش را می خواهد.

از بازی با الوحده بگو...

بازی این تیم را مقابل بنیاد کار از تلویزیون عربستان دیدم که به نظر من الوحده تیم یکدست و خوبی است اما با توجه به نتیجه رقم خورده ما در بازی اول، محکوم به برد در اولین بازی خانگی هستیم.

تاکنون در برابر تیم های عربی گلزنی هم کرده ای؟

با صبا باطری مقابل الهلال عربستان و الاهلی امارات بازی کرده ام ولی دوست دارم طلسم گلزنی ام در باشگاه های آسیا در آزادی شکسته شود.


  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ تولدت مبارک