سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرچه شمردنى است به سر رسد و هر چه چشم داشتنى است در رسد . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :52
بازدید دیروز :25
کل بازدید :109795
تعداد کل یاداشته ها : 481
103/2/31
2:52 ع

بازیکن جوان تیم فوتبال پرسپولیس، گفت:" کادر فنی برای بازی برابر الوحده، تمهیدات خاصی اندیشیده است و پرسپولیس با حمایت هوادارانش می تواند نتیجه خوبی از این بازی بگیرد."

روح اله سیف الهی، بازیکن جوان تیم فوتبال پرسپولیس که در بازی برابر شهرداری تبریز برای اولین بار در ورزشگاه آزادی برای سرخپوشان به میدان آمد، در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، افزود:" ما در بازی با شهرداری موقعیت‌های زیادی داشتیم که اگر از نیمی از آنها هم استفاده می‌کردیم می‌توانستیم این تیم را با اختلاف 4 - 3 گل شکست دهیم. با این حال بازیکنان با تمام وجودشان بازی کردند و تلاش زیادی کردند که متاسفانه به نتیجه نرسید."

مهاجم جوان پرسپولیس، ادامه داد:" به امید خدا در بازی برابر الوحده، با موقعیت شناسی، می‌توانیم از خجالت هواداران در بیاییم و با کسب نتیجه‌ای مناسب، برای ادامه بازی‌های لیگ قهرمانان توشه‌ای مناسب داشته باشیم. موقعیت‌های فراوان در بازی با شهرداری نشان می‌دهد که تیم به لحاظ تاکتیکی عملکرد خوبی دارد و باید قدر این موقعیت‌ها را به ویژه در بازی‌های آسیایی بدانیم."

سیف الهی درباره حضور خود در ترکیب پرسپولیس در دیدار برابر شهرداری تبریز، گفت:" برای اولین بار بود که در ورزشگاه آزادی برای پرسپولیس بازی می‌کردم. از اعتماد آقای دایی ممنونم و امیدوارم در ادامه رقابت‌ها بتوانم پاسخ اعتماد سرمربی تیم را بدهم."

وی افزود:" پیش از بازی با شهرداری در همدان هم به میدان رفته بودم که اتفاقا در شرایط سختی هم بازی به من رسید و این موقعیت باعث شد استرسم در بازی با شهرداری کمتر باشد. به هرحال من در تمرینات تمام تلاشم را می‌کنم که بتوانم به وظایفم عمل کنم و در صورت اعتماد مجدد کادر فنی هم تلاش می‌کنم بهترین عملکرد را داشته باشم."


  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ تولدت مبارک