سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بارالها ! ... قلبم را از وحشت آفریدگانِ بدت بپوشان، و انس به خود و دوستان و فرمانبرانترا به من ببخش . [امام سجّاد علیه السلام ـ در دعایش ـ]
لوگوی وبلاگ
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :57
بازدید دیروز :25
کل بازدید :109800
تعداد کل یاداشته ها : 481
103/2/31
3:55 ع

 علی دایی پیش از دیدار برابر الوحده در جمع خبرنگاران با اشاره به اعتراف حسین عسگری به گم شدن یک پنالتی پرسپولیس در بازی با شهرداری گفت: من از عسگری تشکر می‌کنم. این حرکت به من درس داد و من سعی می‌کنم از این حرکت درس بگیرم و کنار زمین زیاد اعتراض نکنم. به اعتقاد من این یک قدم برای اصلاح داوری کشور است. من برای تمام داوران آرزوی موفقیت می کنم. امیدوارم آنها اگر ناراحتی از من داشتند به بزرگی خودشان ببخشند من هم سعی می‌کنم آرام‌تر کنار زمین باشم

دایی درباره بازی با الوحده هم گفت: بازی بسیار حساسی خواهد بود. با توجه به نتیجه بدی که در بازی اول گرفتیم محکوم به برد در بازی با الوحده هستیم و سعی می‌کنیم در تهران این تیم را شکست دهیم. تعداد مصدومان‌مان برای این بازی زیاد است، اما با تلاشی که کادر فنی انجام داده و شناختی که از حریف داریم، تنها به سه امتیاز فکر می‌کنیم تنها هدف مان برد است و فکر می‌کنم اگر نمایشی که در نیمه نخست بازی با شهرداری ارائه کردیم در این بازی هم داشته باشیم، می‌توانیم پیروز شویم.

وی با اشاره به تمرین امروز پرسپولیس گفت: متاسفانه وقت اندکی برای آماده‌سازی برای این بازی داریم. امروز به دلیل شرایط آب و هوایی در چمن مصنوعی تمرین می‌کنیم و تلاش‌مان این است که فردا در چمن طبیعی تمرین داشته باشیم. من و سایر اعضای کادر فنی شناخت خوبی از حریف داریم. فیلم بازی این تیم برابر الشباب و بنیاد کار دیده‌ایم و با آشنایی کافی به مصاف حریف می‌رویم.

دایی درباره حضور دیگر تیم‌های ایرانی گفت: من برای تمام تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آرزوی موفقیت می‌کنم. به نظرم در روز اول مسابقه‌ها سپاهان بهتر از همه تیم‌ها نتیجه گرفت. آرزو می‌کنم استقلال و ذوب آهن که در عربستان هستند بتوانند با دست پر به ایران برگردند و مثل ما نباشند که شرمنده هواداران شدیم.

دایی در پاسخ به این سوال که آیا از هواداران استقلال هم انتظار دارید به ورزشگاه بیایند گفت: به نظر من چهارشنبه یک روز ملی است و هر چقدر هواداران‌مان پرشورتر بیایند احتمال موفقیت‌مان بیشتر است.

وی در باره مشکل گلزنی پرسپولیس در بازی با شهرداری تبریز و الاتحاد گفت: قبول دارم که در برخی اوقات نمی‌توانیم از موقعیت‌هایمان به خوبی استفاده کنیم. در بازی با شهرداری 7 ـ 8 موقعیت خوب را از دست داده‌ایم. اما داشته‌هایمان همین است و سعی می‌کنیم با استفاده از داشته‌هایمان موقعیت‌هایمان را به گل تبدیل کنیم. مشکل ما گل اول است و اگر گل اول را بزنیم، شرایط برای مان راحت‌تر می‌شود.

وی در پاسخ به این سوال که هر زمان پرسپولیس نمی‌تواند در گلزنی موفق باشد می‌گویند دست دایی خالی است گفت: من نمی‌خواهم در این شرایط به این سوال پاسخ بدهم. در حال حاضر من به وجود این بازیکنان افتخار می‌کنم و خیالم راحت است که آنها صددرصد وجودشان را می‌گذارند و من مدیون همه‌شان هستم. ما الان هدف‌مان صعود به دور بعد است و به غیر از این فکر نمی‌کنیم.


  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ تولدت مبارک