سفارش تبلیغ
صبا ویژن
چیزی برای ابلیس کمر شکن تر از این نیست که دانشمندی در قبیله ای ظهور کند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی وبلاگ
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :50
بازدید دیروز :25
کل بازدید :109793
تعداد کل یاداشته ها : 481
103/2/31
2:26 ع

مدافع خوش استیل و جوان تیم فوتبال پرسپولیس روزهای خوبی را در این تیم سپری می کند. بازی با طراوت ابراهیم، ما را به یاد رضا شاهرودی و سانترهای موثر و تاثیرگذار او می اندازد. سایت رسمی باشگاه پرسپولیس قبل از بازی پرسپولیس و الوحده گفتگوی کوتاهی را با ابراهیم شکوری انجام داده که از حضورتان می گذرد.

 

در بازی با شهرداری علیرغم موقعیت های بسیاری که وجود داشت، پرسپولیس به تساوی رسید، علتش چه بود؟

این بازی یکی از بهترین بازی های پرسپولیس در لیگ بود. موقعیت های زیادی داشتیم که بی دقتی در زدن ضربات آخر باعث از دست رفتن این دو امتیاز شد. فکر می کنم بعدها برای این دو امتیاز حسرت بخوریم. البته نبودن چندین بازیکن اصلی هم مزید بر علت شده بود. امیدوارم باز هم موقعیتی برایمان فراهم شود که تیم را به بالای جدول برسانیم. 

عملکرد خط دفاعی در این بازی چطور بود؟

شش، هفت بازی است که خط دفاعی عملکرد خوبی داشته و تنها یک گل آن هم به خاطر اشتباه فردی دریافت کردیم ولی هنوز با آمادگی کامل فاصله زیادی داریم.

در بازی با الاتحاد چطور؟

آن بازی شرایط و استرس خاص خودش را داشت، اولین تجربه ما در این فصل لیگ قهرمانان بود و شرایط غیر فنی هم در این نتیجه موثر بود. به امید خدا این نتیجه را در بازی با الوحده جبران می کنیم.

وضعیت خودت و شرایط تیم را چگونه ارزیابی می کنید؟

در این هشت، نه بازی اخیر در ترکیب اصلی بودم و شرایط بدنی و روحی مناسبی دارم. با توجه به جو سازی عرب ها در بازی با الاتحاد انگیزه زیادی برای این دیدار دارم. اگر تیم آماده باشد خط دفاعی هم آماده است، در وهله اول بایستی دروازه را بسته نگه داریم بعد به فکر باز کردن دروازه آنها باشیم.

ملوان، تیم شاهین را در بوشهر شکست داده، به نظر شما پرسپولیس می تواند در انزلی این تیم را مغلوب کند؟

ملوان یکی از تیم های یکدست و متعصب لیگ برتر است که در خانه به هیچ حریفی اجازه خودنمایی نمی دهد اما ما هیچ راهی جز شکست این تیم در خانه اش نداریم. از سوی دیگر بازی های پیش از داربی اهمیت فراوانی در بالا بردن روحیه بازیکنان دارد. پس برای اختتامیه بازیهای سال 1389 باید برنده این مسابقه باشیم.


  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ تولدت مبارک