سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دوست، کسی است که از ستم و تجاوزگری باز دارد و بر انجام دادن خوبی و نیکویی یاری کند . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :52
بازدید دیروز :25
کل بازدید :109795
تعداد کل یاداشته ها : 481
103/2/31
2:52 ع

مربی پرسپولیس علاوه بر تلاش چشمگیری که در کادر فنی بزرگسالان تیمش دارد، چند ماهی است که به عنوان مدیر تیم های پایه از کوششی دریغ ندارد. حسین عبدی بعد از جلسه ای که در محل باشگاه با مربیان تیم های پایه برگزار نمود در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس در مورد وضعیت تیم های پایه و بازی با الوحده صحبت کرد.


 

گویا امروز آخرین نشست شما با مربیان و سرپرستان تیم های پایه بود که در سال 89 برگزار شد؟

بله، در این نشست در مورد نقاط قوت، کمبودها و نتایج رقم خورده طی 4 ماهی که گروه جدید مسئولیت را عهده دار بود، بحث و بررسی شد و به نظر من عملکرد موفقی را ارائه داده­ایم و همین که در این مدت 4 بازیکن را در تمرینات تیم بزرگسالان شرکت داده­ایم و یک نفرشان (سیف الهی) فرصت بازی در جمع بزرگسالان را پیدا کرده، بدان معناست که پس از سالهای طولانی، تیم بزرگسالان از تیم های پایه تغذیه می­شود که افتخار بزرگی است.

طی سالیان اخیر بسیاری از مربیان و مدیران چنین طرحهایی داشتند که به خاطر بی ثباتی در مدیریت، نیمه کاره رها می شد...

قبول دارم و این بحث مهمی است که باید به آن رسیدگی شود ولی من برنامه­های کتبی­ام را در قالب طرح­های کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت در اختیار مدیریت قرار داده ام و اگر کار به درستی دنبال شود، طی مدت زمانی کوتاه، پرسپولیس هر سال صدها میلیون تومان از بابت تغذیه تیم های پایه سود می­برد.

تیم «ب» نیز طی دو بازی اخیر که مقابل بزرگسالان انجام داده، بسیار فراتر از انتظار درخشیده است، اما این تیم نتوانست در مسابقات لیگ دسته اول باشگاههای تهران راهی مرحله دوم شود!

بنده وقتی مسئولیت تیم­های پایه را قبول کردم، بازیکنان این تیم ها جذب شده بودند ولی هنوز تیم «ب» به طور کامل بسته نشده بود که سعی کردم تیم منسجمی روانه مسابقات کنم تا جائیکه اگر این تیم با هر تیم لیگ برتری بازی کند مثل بازی با بزرگسالان خوش می درخشد، اما در اوایل بازی ها بنده کمی از تیم «ب» دور بودم و به لحاظ امکانات کمی مشکل داشتیم. در برابر حریفان امتیازات حساسی از دست دادیم، اما قول می دهم برای فصل آینده پرسپولیس در تمام رده های تیم های پایه، بهترین تیم ایران خواهد بود.

از بازی با الوحده بگویید...

الوحده را خوب می شناسیم. این تیم علاوه بر سه بازیکن برزیلی که در خط دفاع، هافبک و حمله دارد از اسماعیل مطر که یکی از بهترین­های کشورهای عربی است و محمد شیهی دیگر بازیکن کلیدی عرب سود می برد. ولی به نظر من پرسپولیس خیلی بهتر و آماده­تر از الوحده است و چهارشنبه پیروزی شیرینی به عنوان عیدی به هواداران تقدیم خواهیم کرد.


  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ تولدت مبارک