سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنکه در خردسالی نیاموزد، در بزرگسالی پیش نیفتد . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :20
بازدید دیروز :16
کل بازدید :109523
تعداد کل یاداشته ها : 481
103/2/20
1:18 ع

 ژلکو میاچ در خصوص بازی مقابل نفت تهران گفت: با وجود اینکه چند مهره کلیدی خودمان را نداشتیم اما فوتبالی روان و منطقی به دور از احساسات را به نمایش گذاشتیم. با 5 گل ثابت کردیم که در کارهای هجومی بسیار خوب هستیم، ضمن اینکه ساختار دفاعی ما نمره قابل قبولی گرفت. به نظر من مستحق پیروزی برابر نفت بودیم.

وی با اشاره به دیدار پرسپولیس برابر بنیادکار تاکید کرد: خیلی دوست داشتم به مرحله دوم لیگ قهرمانان آسیا صعود کنیم اما شکست مقابل بنیادکار که یکی از خاطرات تلخ من در پرسپولیس بود کار را برای ما سخت کرده است.

میاچ یادآور شد: در شرایط حساسی قرار داریم و دوست داریم از طریق لیگ برتر راهی آسیا شویم و جام حذفی را هم به هواداران هدیه بدهیم به همین دلیل دایی و پرسپولیس در روزهای سختی به سر می‌برند.

وی در پایان خاطرنشان کرد:‌ باید مسابقه با نفت را فراموش کنیم و به فکر بازی حساس روز پنجشنبه مقابل مس کرمان باشیم. حق اشتباه نداریم چون برای ما گران تمام می‌شود. از هواداران می‌خواهم که بیشتر پرسپولیس را مورد حمایت قرار دهند چون در حال حاضر به آنها نیاز داریم.

 


  
  

 حسین بادامکی پس از برتری 5 بر یک پرسپولیس برابر نفت تهران در جمع خبرنگاران گفت: گل من حاصل تلاش همه بازیکنان بود ما به فرد نگاه نمی‌کنیم و یک تیم هستیم. امروز با اینکه چندین نفر را در اختیار نداشتیم اما فوتبال روان و شناوری را ارائه کردیم و مستحق پیروزی بودیم.
 وی ادامه داد: در اواخر مسابقه کمی بازی را دست کم گرفتیم و یک گل خوردیم. من انگیزه زیادی برای این بازی داشتم و خوشحالم که توانستم جواب اعتماد دایی را بدهم.

 


90/2/4::: 9:33 ع
نظر()
  
  

سکوبرت پس از برتری 5 بر یک پرسپولیس برابر نفت تهران در جمع خبرنگاران گفت: کاری به این مسئله ندارم که چه بازیکنانی محروم بودند تا به من بازی رسید. فقط امیدوارم وقتی به رختکن می‌روم علی دایی از من و بازی‌ام راضی باشد.
 وی ادامه داد: من هم مثل هر نیمکت‌نشین دیگری بعد از آنکه به میدان رفتم انگیزه زیادی داشتم و می‌خواستم توانایی‌هایم را ثابت کنم.

 


  
  

 دیدار دو تیم پرسپولیس و نفت تهران از ساعت 19 در ورزشگاه آزادی و در حضور حدود 2 هزار تماشاگر برگزار شد.
 حمید علی عسگر در دقیقه 18 و 53 و حسین بادامکی در دقیقه 47 و هادی نوروزی در دقیقه 85 و تیاگو فراگو در دقیقه 90+4 گل پنجم سرخ پوشان پایتخت را به ثمر رساند.

 سجاد فیض‌الهی در دقیقه 85 تک گل نفت را به ثمر رساند.
 هدایت ممبینی داور مسابقه به سیامک کوهنورد از نفت و مازیار زارع، سکوبرت و محمد نوری از پرسپولیس کارت زرد نشان داد.
 با این برد پرسپولیس 53 امتیازی شد ولی به دلیل تفاضل گل در همان رده پنجم باقی‌ماند و نفت هم 33  امتیازی در رده سیزدهم قرار دارد.
 اکنون سپاهان با یک بازی کمتر و 61 امتیاز در صدر جدول است، استقلال 58 امتیازی دوم است، ذوب آهن 56 امتیازی سوم است و تراکتور سازی 53 امتیازی در رده چهارم است.

 ترکیب پرسپولیس:
علیرضا حقیقی، سید جلال اکبری( از دقیقه 69 ابراهیم‌ شکوری)، مجتبی شیری، سامان آقازمانی، مازیار زارع، حسین بادامکی، محمد منصوری( از دقیقه 75 امیر حسین فشنگچی)، محمد نوری( از دقیقه 79 تیاگو فراگو)، حمید علی عسگر، سکوبرت و هادی نوروزی
 سرمربی: علی دایی

 


  
  

 امیرحسین فشنگچی پس از پیروزی 5 بر یک پرسپولیس مقابل نفت تهران گفت: هواداران بدانند ما در لیگ امسال بد بازی نکرده ایم اما متأسفانه بد نتیجه گرفته‌ایم. این برد را به تمام هواداران تقدیم می‌کنیم که زحمت کشیدند شرایط طوری بود که نتیجه نمی‌گرفتیم این پیروزی هدیه کوچکی به آنها بود.
 وی ادامه داد: نفت تیم کوچکی نبود، اما امروز بغض پرسپولیس در آزادی ترکید و 5 گل وارد دروازه حریف کرد.

 محمد منصوری هم درباره پیروزی مقابل نفت تهران گفت: برای برد به زمین آمده بودیم و به دنبال کسب سهمیه آسیا از لیگ برتر هستیم. کار سختی را در پیش رو داریم، اما هدف‌مان این است.

 مازیار زارع، هافبک پرسپولیس هم اظهار داشت: امروز برخلاف گذشته هرچه موقعیت داشتیم تبدیل به گل شد. خوشبختانه بدشانسی از ما دور شده بود و هر چه زدیم وارد دروازه حریف شد. هرچه می‌گذرد تیم نتایج بهتری می‌گیرد.

 


  
  

  نشست خبری سرمربیان دو تیم پرسپولیس و مس کرمان ساعت 14 روز چهارشنبه 7 اردیبهشت ماه در محل روابط عمومی سازمان لیگ برگزار خواهد شد. دیدار این دو تیم روز پنج‌شنبه انجام می‌شود.
 ساعت 14 روز پنج‌شنبه نشست خبری سرمربیان دو تیم راه آهن و نفت تهران نیز در همین محل برگزار می‌شود و راه آهن و نفت روز جمعه در هفته سی و دوم لیگ به مصاف یکدیگر می‌روند.

 


  
  

تمرین امروز پرسپولیس از ساعت 11:30 امروز پشت درهای بسته در ورزشگاه درفشی‌فر برگزار شد.
در این تمرین بازیکنان پرسپولیس پس از گرم کردن بدن‌های خود به کار با توپ و مرور کارهای تاکتیکی پرداختند.                       * محمد نوری و غلامرضا رضایی به دلیل مصدومیت و رضا نورمحمدی به دلیل محرومیت غایب بودند.

 * حدود 30 هوادار پشت درب‌های بسته حضور داشتند.

 * علی دایی در ابتدا و انتهای تمرین جلسه‌ای را با بازیکنان برگزار و به آنها اعلام کرد هیچ جریمه‌ای از سوی باشگاه برای آنها در نظر گرفته نشده است.

 * میاچ دقایقی با مدافعان به صورت اختصاصی به گفت‌و‌گو پرداخت.

 * با تصمیم دایی نام مجتبی زارعی و مهدی شیری از لیست 18 نفره پرسپولیس برای دیدار فردا با نفت تهران خط خورد.

 * بازیکنان پرسپولیس پس از بازی راهی هتل شدند تا خود را برای بازی فردا آماده کنند.

 * امشب جلسه‌ای بین کاشانی، دایی و بازیکنان برگزار خواهد شد.

 

 


  
  
<   <<   6      
پیامهای عمومی ارسال شده
+ تولدت مبارک