سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دوستی، با شخص بی ادب، خالص نمی شود . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :22
بازدید دیروز :16
کل بازدید :109525
تعداد کل یاداشته ها : 481
103/2/20
2:0 ع

 به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، نماینده فدراسیون فوتبال جهت بررسی فعالیت‌های باشگاه پرسپولیس و امکانات این باشگاه و حضور سرخپوشان در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، ساختمان این باشگاه را مورد بازدید و بررسی قرار داد.

آقامهدی به همراه محمد رسایی، مشاور اجرایی باشگاه پرسپولیس پس از بازدید از باشگاه به اتفاق، عازم کمپ سرخپوشان در مجموعه ورزشی درفشی‌فر شدند و از کلیه بخش‌های این مجموعه دیدن و ابراز رضایت کردند.
نماینده فدراسیون پس بررسی و بازدید از امکانات و تجهیزات مجموعه ورزشی درفشی فر گفت: کمپ این مجموعه فراتر از انتظار بود و از امکانات خوب و مناسبی برخوردار است.

 

 


90/2/5::: 8:46 ع
نظر()
  
  

 فرید زرینه در جمع خبرنگاران ضمن بیان مطلب فوق گفت: جلال اکبری امروز قرار است از زانوی پای چپش آم ار آی بگیرد و پس از آن میزان مصدومیت این بازیکن مشخص می شود.

وی در خصوص وضعیت محمد نوری هم اظهار داشت: از دست وی عکس گرفته‌ایم و استخوان مچ دستش مو برداشته است.

پزشک تیم فوتبال پرسپولیس در مورد وضعیت غلامرضا رضایی هم تاکید کرد: وی فعلا فیزیوتراپی می کند و معلوم نیست که به بازی هفته جاری پرسپولیس برابر مس برسد.
 


  
  

به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، کریم باقری ظهر امروز با حضور در دفتر سرپرست باشگاه پرسپولیس با وی دیدار و گفت و گو کرد.
نحوه تسویه حساب باقری با باشگاه یکی از موضوعات مطرح شده در این جلسه بود. کاشانی همچنین از آخرین وضعیت کریم باقری سوال کرد و برنامه‌های وی جویا شد.

کاپیتان سابق سرخپوشان در این جلسه از برنامه‌های تمرینی هر روزه خود در مجموعه انقلاب خبر داد.
در پایان مقرر شد جلسه‌ای با حضور حبیب کاشانی، معاون مالی باشگاه و کریم باقری برای بررسی وضعیت قرارداد و نحوه تسویه مالی این بازیکن برگزار شود.

 


  
  

 تمرین پرسپولیس از ساعت 11:10 صبح امروز در ورزشگاه درفشی‌فر دنبال شد. در این تمرین که با صحبت‌های علی دایی درباره بازی روز گذشته آغاز شد بازیکنان اصلی پس از دویدن و حرکات کششی بعد از نیم ساعت ورزشگاه درفشی فر را ترک کردند و به استخر و سونا رفتند.
بازیکنان ذخیره نیز پس از گرم کردن بدن‌های خود زیر نظر میاچ به کارهای سرعتی، پاس‌کاری در سه گروه و ضربه به دروازه پرداختند.

* هادی نوروزی و غلامرضا رضایی غایب بودند.

* محمد نوری با دست بانداژ شده به همراه فرزندش در تمرین امروز حضور پیدا کرد.

* ابراهیم شکوری حضور داشت اما به تمرین نپرداخت. جلال اکبری نیز با تأخیر در تمرین امروز حضور پیدا کرد.

* علی دایی پس از صحبت با بازیکنان به رختکن رفت و سپس در کنار زمین در حال مطالعه روزنامه‌ها نظاره‌گر تمرین شد. وی امروز با لباس شخصی در تمرین پرسپولیس حضور داشت.

* یحیوی تمرینات ویژه‌ای را برای دروازه‌بانان در نظر گرفته بود.

* حدود 15 هوادار و لیدر در تمرین امروز حضور داشتند.

* میاچ همه کاره تمرین امروز بود. فریادهای او در نوع خود بسیار جالب توجه بود.

* در اواسط تمرین بارش اندک باران طراوت خاصی به تمرین پرسپولیسی‌ها داده بود.

* در مرحله پایانی تمرین، بازیکنان زیر بارش شدیدتر باران به حفظ توپ و پرسینگ و سانتر به جناح و ضربه به دروازه پرداختند.

* علی دایی دقایقی به صورت اختصاصی با بازیکنان ثابت پرسپولیس در مورد بازی روز گذشته به گفت‌وگو پرداخت.

 

 


  
  

لیدرهای باشگاه پرسپولیس تصمیم گرفتند تا انتهای بازیهای پرسپولیس اختلافات را فراموش کنند.
به گزارش گل  به نوشته عباس اسماعیل بیگی یکی از لیدرهای معروف پرسپولیس  : بعد از جلسه هماهنگی که شنبه عصر بین لیدرهای باشگاه برگزار شود، آنها تصمیم گرفتن با اتحاد خود از تمام تواناهایشان و پتانسیل خود برای کمک به حل مشکلات تیم محبوب استفاده کنند.در نیمه دوم در ورزشگاه همه شاهد خواندن بیانیه ای بودند که توسط لیدرهای باشگاه خوانده شد.

متن بیانیه به این شرح ببود:هواداران پرسپولیس از شما دعوت می کنیم در بازهای آینده با حضور پر رنگ خود در ورزشگاه همگی کمک کنید تا بتوانیم ضمن کسب سهمیه آسیایی در جام حذفی قهرمان شویم.(لیدرهای باشگاه ، آقای دایی ، مدیریت محترم باشگاه پرسپولیس و هواداران ، اتحاد  اتحاد)

به گفته اسماعیل بیگی حالا نوبت هواداران است که ورزشگاه را در بازی مس پر کنند.

 


  
  

سامان آقا زمانی یکشنبه شب در جمع خبرنگاران افزود: تیم ما در مقابل نفت بازی بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشت.
وی ادامه داد: در این دیدار شایسته پیروزی بودیم و خوشحالم که موفق شدیم با این برد پر گل دل هواداران خود را شاد کنیم.
بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: تیم ما با این پیروزی با ارزش همچنان برای حضور در میان سه تیم برتر لیگ شانس دارد.
وی در خصوص نقش پول در بی اخلاقی های ورزش تصریح کرد: پول از گذشته تا کنون در ورزش ایران بوده است و این موضوع هیچ نقشی در بی اخلاقی ها ندارد.

 


  
  

امیر حسین فشنگچی پس از دیدار مقابل نفت تهران در جمع خبرنگاران افزود: پرسپولیس روز به روز بهتر می شود و امیدوارم در پایان لیگ با کسب سهمیه آسیا نتیجه زحمات های خود را بگیریم.
وی ادامه داد: امیدوارم بتوانیم در تمام بازی های خود این تعداد گل را وارد دروازه حریفان کنیم تا دل هواداران را شاد کنیم.
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: ما بازیکنان دوست داریم همیشه به این شکل بازی کنیم اما بعضی مواقع شرایط بازی مانع ما می شود.
وی اظهار داشت: تیم نفت تهران در دیدار امروز عملکرد بدی نداشت و امیدوارم این تیم در لیگ برتر باقی بماند.
وی در خصوص فوت یکی از هواداران پرسپولیس پس از به ثمر رسیدن گل او در دیدار مقابل ذوب آهن تصریح کرد: دو روز پیش از این مساله با خبر شده ام و هر چه تلاش می کنم با خانواده این هوادار ارتباط برقرار کنم موفق نمی شوم.

 


  
  

علی دایی پس از پیروزی 5 بر یک مقابل نفت تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به نظر من در نیمه اول تقریباً بازی متعادلی را به نمایش گذاشتیم اما در دقایقی بهتر از حریف بودیم. خدا را شکر در همان نیمه اول توانستیم به یک گل حساس برسیم حتی می‌توانستیم گل‌های بیشتری را بزنیم، اما نشد. برای من این مهم است که شروع خوبی را در نیمه اول داشتیم. این روند را حتی در ابتدای نیمه دوم هم تکرار کردیم و به یک گل رسیدیم همین موضوع باعث شد که روحیه بچه‌های ما بالاتر برود.

وی افزود: به نظر من ما امروز از لحاظ روحی بسیار خوب بودیم و نتیجه اش یک بازی منطقی و روان بود. به نظرم این بهترین بازی ما در این مدت بود. در دیدار امروز هیچ بازیکنی احساسی نشد و هر بازیکنی کار خودش را ادامه داد، همین مورد باعث شد با 5 گل نفت را شکست دهیم. راستش را بخواهید خودم هم انتظار چنین نتیجه‌ای را نداشتم، چون نفت تیم بسیار خوبی است و در هفته‌های گذشته نشان داده که فوتبال را بسیار خوب و روان بازی می‌کند. مطمئن باشید این بازی هم جزیی از فوتبال است.

دایی گفت: شما نگاه کنید در برخی از بازی ها در دقیقه 93 توپ ما داخل دروازه نمی‌شود اما در این بازی گل اول را زود به ثمر می‌رسانیم و تیم ما طروات لازم را دارد این هم جزیی از فوتبال است من به تمام دوستانم در تیم نفت خسته‌ نباشید می‌گویم، مخصوصاً به آقای فرکی که بزرگ‌تر و استاد من بوده است و بقیه مدیرانی که با هم رفاقت دیرینه‌ای داریم.
سرمربی پرسپولیس خاطرنشان کرد: امروز از لحاظ فوتبالی بهتر از حریف بودیم مخصوصاً در نیمه دوم که چند پله بالاتر از تیم نفت فوتبال بازی کردیم نتیجه‌اش هم این بود که دست پر از ورزشگاه آزادی امروز خارج شدیم.
دایی در جواب سؤالی که به نظر می‌رسد مصاحبه‌های شما کار خودش را کرد و امروز سکوهای سالمی را در ورزشگاه دیدیم نیز گفت:‌ ببینید من همیشه حرف های خودم را می‌زنم. الان هم تکرار می‌کنم هیچ‌وقت نه ترسیده‌ام و نه حرف بیهوده زدم. من دنبال حق هستم دنبال این نیستم که با کارهای غلط و اشتباه یک تصمیم بد بگیرم. امروز تیمم برده است و بهتر است زیاد در این باره صحبت نکنیم. امروز دوست دارم راجع‌به خوبی‌ها و اتفاقات خوب بازی صحبت کنیم، دوست ندارم راجع‌به اتفاقات بیرونی صحبت کنم.

سرمربی پرسپولیس همچنین درباره عملکرد فنی تیمش گفت: یک بازی را نگاه نکنید، بعد قضاوت کنید. باید این همه بازی و فرازونشیب را پشت‌سر بگذارید. به نظرم با یک بازی نمی‌شود نسبت به من حتی اگر یک نتیجه خوب بگیریم قضاوت کرد در مورد تیمم هم همین مورد است. تیمی که بتواند این روند را ادامه بدهد آن مهم است. ما امروز یکی از بازی های خوب‌مان را به نمایش گذاشتیم و اگر دقت کنیم از لحاظ فوتبالی در دیدار مقابل استقلال بهتر از این بازی بودیم. ما حتی در لیگ قهرمانان هم بهتر بازی کردیم. پیروزی برابر نفت یک علامت خوب برای تیم ما بود چون در بدترین شرایط این نتیجه را گرفتیم.
دایی افزود: بعد از باختی که مقابل بنیادکار داشتیم و آن اتفاقاتی که روی سکوها افتاد و خیلی‌ از مسائل دیگر و نبود چند بازیکن اصلی خودمان، امروز کار بزرگی کردیم. در مقابل بنیادکار شکست تلخی داشتیم و خودتان می‌دانید این هفته چه مسائلی را برای ما به وجود آوردند. خبر جریمه 10 درصد بازیکنان و کادر فنی که باعث شد روحیه بازیکنان من دچار مشکل شود و موارد غیره. خدا را شکر ما این مسائل را رد کردیم و جا دارد به بازیکنان تبریک بگویم. باید سعی کنیم این باهم بودن بیشتر فعلش را صرف کنیم تا به نتیجه بهتری برسیم. به نظرم در این بازی خدا پاداش باهم بودن را به ما داد.

سرمربی پرسپولیس همچنین در خصوص حضور محمد دادکان در ورزشگاه و اتفاقات نماینده وی در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال نیز گفت: من اصلاً این مسئله را که به کمیته انضباطی دعوت شده‌ام، قبول ندارم. اما مجبورم احترام بگذارم، این تصمیمی است که فدراسیون فوتبال و کمیته انضباطی گرفته است. کجای دنیا این اتفاق‌ها می‌افتد به خاطر یک برد با ما چه کارهایی که نکرده اند! بازی جوانمردانه تعریفش مشخص است. معنی این جمله این است که اگر بازیکن حریف روی زمین باشد و من توپ را به گل تبدیل کنم آن خلاف است. من نمی‌دانم سواد فوتبالی ما کی می‌خواهد درست شود و بالاتر برود. ما نباید همیشه دنبال غرض‌ورزی در فوتبال باشیم. مطمئن باشید من به کمیته انضباطی نمی‌روم. من وکیل و نماینده دارم و پاسخگوی این مسئله هستند. شما ببینید هیچ کجای دنیا قضاوت‌هایی که در ایران می‌شود را نمی‌کنند. اصلاً برخی اوقات بعضی از چیزها خنده دار است. شما می‌خواهید من با فیفا مکاتبه کنم و بعد پس از چند روز جوابش را بگیریم و به شما نشان بدهم.
دایی افزود: متأسفانه نمی‌دانم چه خبر است! در مورد پرونده مالیاتی‌ام هزاران حرف و حدیث درست شد. آقایان به همه چیز گیر دادند پرونده من را این طرف و آن طرف فرستادند، اما نتیجه‌اش چه شد باز هم آقایان محکوم شدند. من از شما می‌پرسم خوب است من برای قراردادم بروم و به فیفا شکایت کنم؟ متأسفانه من در خیلی از مسائل تا آلان خویشتن‌داری کردم و از حقم گذشته‌ام اما تا کی باید این‌طور باشد. من از شما می‌پرسم به خاطر چه دلیلی باید به کمیته انضباطی دعوت شوم خواهش می‌کنم به من بگویید مگر من به کسی بی‌احترامی و توهین کرده‌ام. اینها مسائل مسخره در فوتبال ما است و خنده‌دار. تیم من گل زده اوت انداخته من باید به کمیته انضباطی بروم.

دایی یادآور شد: اما جا دارد حضور محمد دادکان را در ورزشگاه آزادی به فال نیک بگیرم. وجود چنین آدم‌هایی قطعاً به فوتبال ما کمک‌های زیادی می‌کند. دور بودن این آدم‌ها و دور نگه‌ داشتن آنها به ورزش ما صدمه‌های جبران‌ناپذیری می‌زند مخصوصاً به فوتبال ما. کارنامه دادکان برای همه مشخص است. ایشان در مدتی که در فدراسیون فوتبال بود به نظر من یکی از بهترین‌ها بود که کار کرد و نتایج خوبی را گرفت. تیم ملی ایران را پس از مدت‌ها راهی جام جهانی کرد. متأسفانه مسائلی وجود دارد که من همیشه درباره آن حرف می‌زنم که اجازه نمی‌دهد امثال دادکان و آدم‌هایی که درست کار می‌کنند در این فوتبال باشند.
دایی خاطرنشان کرد: من خیلی چیزها را می‌دانم که در جام جهانی قبل و بعد از آن چه اتفاقاتی افتاد. آقایان چه فشارهایی به تیم ملی ایران آوردند. چقدر به خود دادکان فشار آوردند. اگر بخواهیم صحبت کنیم می‌گویند علی دایی علیه فلانی صحبت کرده است. به خاطر آن به نظر من امروز روز خوبی بود چون دکتر دادکان بعد از مدت‌ها به استادیوم آزادی آمد من خودم خیلی خوشحالم و تبریک می‌گویم.

سرمربی پرسپولیس همچنین ضمن تبریک به تیم ملی دانش‌آموزی ایران نیز گفت: خیلی‌ها موفقیت تیم ملی دانش‌آموزی را در برزیل فراموش کردند اگر ما خواستار فوتبال بهتر هستیم باید به فوتبال مدارس بیشتر توجه کنیم خواهشم از مسئولان این است که تیم‌های دانش‌آموزی را فراموش نکنند هر کاری می‌توانند انجام بدهند. مدیران باشگاهها هم می‌توانند با شناسایی کمک کنند و در باشگاههای خود از این بازیکنان استفاده کنند. ما باید بیشتر به این مسائل بپردازیم.
دایی در پایان در خصوص شایعه قراردادش با داماش گیلان نیز گفت: عابدینی یکی از بهترین دوستان من است ایشان مدیر باشگاه من بوده است. من خاطرات خوبی را با عابدینی دارم. ایشان بزرگ‌تر من است و به من لطف دارد. من با عابدینی حرف زده‌ام اما به هیچ عنوان درباره مسئله فوتبالی حرفی نزدم، چون من حرفه‌ای هستم و تا روزی که با پرسپولیس قرارداد دارم با هیچ باشگاهی حرفی نمی‌زنم. انشاءالله روزی که قراردادم تمام شد می‌نشینم و با فکر آزاد تصمیم می‌گیرم. البته جا دارد در پایان هم رضایت خودم را از بازیکنان خارجی خودم اعلام کنم.

 


  
  

کاپیتان امروز تیم فوتبال پرسپولیس در بازی با نفت تهران، پس از پیروزی پرگل تیمش اظهار کرد: امروز خیلی خوب بازی کردیم و خوشبختانه هرچه زدیم وارد دروازه شد. فکر می‌کنم این چهارمین یا پنجمین پیروزی پشت سر هم ما در لیگ بود که این نشان می‌دهد ما روز به روز بهتر شده‌ایم.

وی ادامه داد: تمام تلاش‌مان این است که سهمیه آسیا را کسب کنیم و ان‌شاءالله با حمایت هواداران، به آسیا صعود خواهیم کرد.

مازیار زارع با اشاره به اینکه پرسپولیس در اکثر بازی‌های این فصل خوب بازی کرده گفت: هرچه می‌گذرد تیم ما بهتر از قبل می‌شود و در این فصل به غیر از دو بازی ما در همه بازی‌ها خوب ظاهر شدیم.

 


  
  

 محمد نوری پس از برتری 5 بر یک برابر نفت تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این پیروزی تقدیم به هوادارانی که ما را در مسابقه با بنیادکار تحمل و تشویق کردند. پرسپولیس همیشه اینگونه بازی می‌کند اما در آن بازی توپ‌هایمان گل نشد.
 وی ادامه داد: در این مسابقه از فرصت‌ها استفاده کردیم و 3 امتیاز شیرین گرفتیم تا دل هواداران شاد شود.
 نوری گفت: می‌خواهیم در لیگ برتر سهمیه قهرمانان آسیا را کسب کنیم هرچند کار سختی است اما می‌توانیم چنین کاری را انجام دهیم. امروز مستحق برد بودیم و حتی می‌توانستیم 2 گل دیگر به نفت بزنیم و با 7 گل زمین را ترک کنیم.

 


  
  
<      1   2   3   4   5   >>   >
پیامهای عمومی ارسال شده
+ تولدت مبارک