سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حکمت گمشده مؤمن است، پس هریک از شما گمشده اش را در هر جا یافت، آن را برگیرد . [امام صادق علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :16
بازدید دیروز :5
کل بازدید :109285
تعداد کل یاداشته ها : 481
103/2/13
8:43 ص

مرجع خبری پرسپولیس : سرمربی پرسپولیس قصد دارد بعد از برگزاری بازی مقابل فولاد خوزستان با برخی بازیکنان تیمش قطع همکاری کند.

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ عملکرد دور از انتظار و ناامید کننده برخی بازیکنان پرسپولیس بالاخره کاسه صبر مصطفی دنیزلی را لبریز کرد تا به شکل جدی به دنبال غربالگری تیمش برای بازی های آسیایی باشد.

همانطور که قبل از بازی با راه آهن نوشتیم میثاق معمارزاده یکی از نفراتی بود که در لیست سیاه دنیزلی قرار گرفت و اگر مصدومیت هوشیار در بازی روز گذشته نبود، به احتمال فراوان معمارزاده تا پایان فصل هرگز در چهارچوب دروازه تیمش قرار نمی گرفت.

اما شکست 4-3 سرخپوشان در بازی عصر سه شنبه کاسه صبر افندی را لبریز کرد، سرمربی سرخپوشان در حال خروج از زمین خطاب به مترجمش گفت: «هر توپی روی دروازه آوردند رفت توی گل»

عصبانیت دنیزلی از عملکرد مدافعین تیمش بود. در واقع هر چه هافبک های تهاجمی و مهاجمین پرسپولیس کاشته اند از سوی خط دفاع و دروازه سرخپوشان بر باد رفته تا این تیم در فاصله یک هفته مانده به پایان لیگ در رتبه عجیب پانزدهم قرار بگیرد.

از باشگاه پرسپولیس خبر می رسد مصطفی دنیزلی همانطور که در کنفرانس خبری بازی دیروز تلویحا اعلام کرده بود، قصد دارد بعد از بازی مقابل فولاد خوزستان ترکیب تیمش را غربالگری کند ، از همین رو چند بازیکن این تیم پس از برگزاری آخرین هفته بازی های لیگ برتر به تعطیلات پایان فصل می روند و در 2 بازی آسیایی سرخپوشان حضور نخواهند داشت.

 

 


  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ تولدت مبارک