سفارش تبلیغ
صبا ویژن
گفتن «نمی دانم» نیمی از دانش است . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :14
بازدید دیروز :5
کل بازدید :109283
تعداد کل یاداشته ها : 481
103/2/13
8:30 ص

مرجع خبری پرسپولیس: جلسه اضطراری باشگاه پرسپولیس که قرار بود امروز برگزار شود به دلیل غیبت مدیرعامل لغو شد.


قرار بود عصر امروز جلسه اضطراری در باشگاه پرسپولیس در مورد نتایج ضعیف‌ این تیم در لیگ برتر با حضور مصطفی دنیزلی سرمربی تیم و مدیران باشگاه پرسپولیس برگزار شود اما این جلسه امروز به دلیل غیبت محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه برگزار نشد.
این در حالی است که برخی اخبار حاکی از آن است که مصطفی دنیزلی به ترکیه سفر کرده ولی مسئولان باشگاه پرسپولیس این مسئله را تکذیب می‌کنند.

تذکر AFC به بازیکنان پرسپولیس و سپاهان

کمیته برگزاری رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به چهار بازیکن تیم اصفهان  که در دیدار مقابل النصر امارات حضور داشتند تذکر داد.

کمیته برگزاری رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به فابیو جانواریو، رحمان احمدی، سید مهدی سیدصالحی و مهدی جعفرپور تذکر داد .فابیو جانواریو و مهدی جعفرپور به دلیل تکل خشن وبی پروا، سیدمهدی سیدصالحی به دلیل درآوردن پیراهن پس از گلزنی و رحمان احمدی به دلیل جلوگیری از ادامه روند بازی تذکر گرفتند.

این کنفدراسیون اعلام کرد امیدوار است با تذکر به موقع فدراسیون فوتبال و باشگاه سپاهان دیگر شاهد چنین اعمالی از بازیکنان نباشد.

این کمیته همچنین به سه بازیکن پرسپولیس که در دیدار مقابل الهلال عربستان حضور داشتند تذکر داد. کمیته برگزاری رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به حمیدرضا علی عسگر، امیرحسین فشنگچی و ممدوتال تذکر داد.حمیدرضا علی عسگر به دلیل تاخیر در آغاز بازی، امیر حسین فشنگچی به دلیل خطای هند و ممدوتال به دلیل وارد آوردن ضربه با بدنش به بازیکن حریف تذکر گرفتند.

این کنفدراسیون اعلام کرد امیدوار است با تذکر به موقع فدراسیون فوتبال و باشگاه پرسپولیس دیگر شاهد چنین اعمالی از بازیکنان نباشد.

همچنین کمیته برگزاری رقابت های لیگ قهرمانان آسیا اعلام کرده امیرحسین فشنگچی به دلیل دو اخطاره بودن دیدار بعدی پرسپولیس را در لیگ قهرمانان آسیا مقابل الشباب امارات از دست می دهد.


  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ تولدت مبارک