سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شناخت خداوند برترین دانش است . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :4
بازدید دیروز :36
کل بازدید :109388
تعداد کل یاداشته ها : 481
103/2/16
12:33 ص

  محمد نوری درباره دعوتش به تیم ملی فوتبال کشورمان اظهار داشت:‌ خوشحال هستم که نظر کی‌روش را جلب کردم هدف من حضور در جام جهانی برزیل است.

وی افزود: رقیب‌های بسیار سرسخت و آماده‌ای را دارم. خیلی خوشحالم که به تیم ملی دعوت شدم اما شلوغ‌ترین پست که هافبک میانی است نصیب من شده است برای اینکه در ترکیب اصلی قرار بگیرم کار بسیار سختی دارم. امیدوارم که بتوانم اعتماد کی‌روش را جواب بدهم.

نوری در پاسخ سؤالی که چرا با توجه به نتایج اخیر پرسپولیس 6 بازیکن از این تیم به تیم ملی دعوت شده نیز گفت: این سؤالی است که کی‌روش باید جواب بدهد. قطعا نظر کی‌روش در این باره مثبت بوده است. درست است که ما در لیگ نتایج خوبی نگرفتیم اما در لیگ قهرمانان آسیا خوب ظاهر شدیم و حتی اکنون شانس صعود داریم. کی‌روش خیلی از بازی‌ها را از نزدیک دیده و قطعا برای تصمیم‌های خود دلایل دارد. حتی من می‌توانم بگویم که از پرسپولیس بازیکنان دیگری هم بودند که لیاقت حضور در تیم ملی را داشتند.

نوری درباره وضعیت خودش عنوان کرد: پس از بازی مقابل راه‌آهن، کادر پزشکی وضعیت مرا مورد بررسی قرار داد. منتظرم تا با دنیزلی صحبت کنم چون در بازی برابر فولاد نمی‌توانم به میدان بروم و وضعیتم برای بازی با الشباب هم مشخص نیست.

هافبک پرسپولیس درباره پیشنهاد سایپا به وی نیز گفت: اگر در ایران باشم گزینه اولم پرسپولیس است، من 2 پیشنهاد بسیار خوب از کشورهای عربی دارم که تا موقعی که به آنها جوابی نداده‌ام و صحبتی نکردم اسمشان را نمی‌آورم. امیدوار هستم که تیمی در حد قهرمانی بسته شود که من هم در پرسپولیس باشم اما برای آینده‌ام فعلا تصمیمی نگرفته‌ام.


 


  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ تولدت مبارک