سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند ـ عزّوجلّ ـ، آزرمگین و پوشیده رادوست دارد . پس هرکس از شما غسل کرد، خود را بپوشاند . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی وبلاگ
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :41
بازدید دیروز :36
کل بازدید :109425
تعداد کل یاداشته ها : 481
103/2/16
12:0 ع

 مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در گفت‌وگو با سایت شخصی‌اش گفت: چنین شایعه‌ای واقعیت ندارد و تمام تمرکز من این است که در چند بازی آینده برای پرسپولیس مفید باشم تا بتوانیم نتایج لیگ برتر را با صعود در آسیا جبران کنیم.

 وی درباره شرایطش افزود: بر خلاف ماه‌های گذشته که به دلیل مصدومیت از ناحیه کمر نمی‌توانستم بازی کنم، این روزها از نظر جسمانی در شرایط مطلوبی به سر می‌برم و می‌توانم برای پرسپولیس مثمرثمر باشم.

 هاشمیان در پایان درباره شایعه حضورش روی نیمکت فصل آتی پرسپولیس گفت: دوره‌های مربیگری را گذرانده‌ام و اعتقاد دارم برای پیشرفت باید تلاش بیشتری برای آموختن انجام داد و برای فصل آینده تصمیم نگرفته‌ام. هنوز احساس می‌کنم آمادگی بدنی و تجربه‌ام را می‌توانم دراختیار تیم محبوبم قرار بدهم و خوشحالم که با گرفتن مدرک معتبر A اروپا شایعه مربیگری‌ام نیز وجود دارد اما واقعیت این است که هنوز تصمیمی برای خداحافظی از فوتبال ندارم و فکر می کنم شکل گرفتن این شایعات به دلیل گرفتن به موقع مدرک مربیگری‌ام بوده است.

 



  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ تولدت مبارک