سفارش تبلیغ
صبا ویژن
زن همه‏اش بدى است و بدتر چیز او اینکه از او چاره نیست . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :8
بازدید دیروز :16
کل بازدید :109511
تعداد کل یاداشته ها : 481
103/2/20
7:32 ص

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر تیم بزرگ پرسپولیس مرا بخواهد حاضرم در خدمت این تیم باشم.

سکو برت بازیکن مالیایی تیم فوتبال پرسپولیس در گفت و گویی، به سایت رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: من هیچ مشکلی برای حضور در تیم پرسپولیس نداشته و ندارم و همیشه سعی می کنم در بهترین شرایط باشم و بتوانم به این تیم خدمت کنم.

مدافع سرخپوشان در خصوص مسابقات لیگ و حضور در پرسپولیس افزود: لیگ ایران فوتبال خوبی را ارائه می دهد، حساسیت این رقابت ها تا هفته های پایانی نشاندهنده پویایی آن است. من همیشه سعی می کنم شرایط ایده آل خودم را حفظ کنم تا عملکرد قابل قبولی داشته باشم.

وی در ادامه گفت: برای من افتخار است که در جمع یک تیم بزرگ همچون پرسپولیس با مدیریت خوب، کادر فنی با تجربه و بازیکنان مطرح حضور دارم و طی این فصل از همه چیز راضی بوده و امیدوارم مجموعه پرسپولیس و هواداران نیز از من رضایت داشته باشند. من دوست دارم در این تیم بزرگ بمانم چرا که شرایط خوبی دارد.

سکو در مورد بازی با الاتحاد ادامه داد: بازی سختی پیش رو داریم ولی اگر با تمرکز صد در صد بازی کنیم، با حمایت هوادارانمان می توانیم این تیم را شکست داده و به صعود امیدوارتر شویم.

بازیکن خوش اخلاق سرخپوشان در مورد عدم حضور علیرضا نورمحمدی و سپهر حیدری در بازی های آینده پرسپولیس گفت: دو مهره اصلی تیم ما در شرایط حساس کنونی و فشردگی مسابقات نمی توانند تیم را همراهی کنند اما پرسپولیس یک تیم 25 نفره است که باید همه بازیکنان آن در هر شرایطی آماده حضور در میدان باشند. سپهر و علیرضا غایبان بزرگ تیم ما محسوب می شوند ولی بازیکنانی که بجای آنها به میدان می روند با تمام توان سعی می کنند جای آنها را پر کنند.

سکو در خصوص عملکرد تیم و خودش در بازی برابر مس تاکید کرد؛ عملکرد تیم علیرغم خستگی بازیکنان، خوب بود اما این بازی برای من حساسیت خاصی داشت، چرا که برای دومین باری بود که در ترکیب اصلی حضور داشتم و یقینا برای رسیدن به شرایط ایداه آل، به بازی های بیشتری نیاز دارم تا بتوانم عملکرد قابل قبولی را در این شرایط حساس به نمایش بگذارم. آن بازی برای ما خیلی سخت بود چرا که دو امتیاز حساس را از دست دادیم و این اصلا برای تیم بزرگ پرسپولیس خوب نیست.

سکو در مورد هواداران پرسپولیس نیز افزود: قبل از اینکه بخواهم به پرسپولیس بیایم راجع به هواداران این تیم شنیده بودم. وقتی پرسپولیس به هر شهر و یا کشوری می رود، طرفدارانش را به راحتی در کنارش می بیند، معلوم است که باید برای آنها ارزش زیادی قائل شود. آنها برای تیم پرسپولیس حامیان خوبی هستند و دقیقا می خواهند که تیمشان در هر بازی برنده باشد و این موضوع برای تماشاچیانش طبیعی است و ما سعی می کنیم این اتفاق در بازی های باقی مانده حتما رخ دهد.

مدافع پرسپولیس شانس کسب سهمیه و صعود به مراحل بعدی تیم پرسپولیس در سه جام را چنین تشریح کرد: خیلی سخت است که بخواهم این موضوع را محاسبه کنم اما خوب می دانم که تنها چیزی که مهم است، اینست که باید حتما ببریم و به امید نتایج دیگر بازی ها باشیم.

سکو برت در خصوص رفاقت با بازیکنان پرسپولیس نیز گفت: من در ایران خانواده ای ندارم و همه آنها برای من جزو خانواده ام محسوب می شوند. من هر روز برای تمرینات و حضور در کنار بازیکنان لحظه شماری می کنم. بازیکنان، کادر فنی و دیگر عوامل باشگاه خانواده من هستند و تا کنون رفتار خیلی خوبی با من داشته و دارند. جا دارد از همین جا از لطف و محبت آنها تشکر کنم. به همه احترام می گذارم و با هیچ کس مشکل ندارم. ما یک تیم و یک خانواده هستیم. پس برای موفقیت پرسپولیس از هیچ تلاشی دریغ نمی کنیم.

بازیکن خارجی پرسپولیس در مورد مصدومیتش افزود: خیلی ها فکر می کنند من با مصدومیت به ایران آمده ام و می خواهم اینجا خوش بگذرانم ولی اینطور نبوده و نیست. من به خدا ایمان دارم و با کمک خدا و حمایت های مدیریت باشگاه، کادر فنی و بازیکنان تیم، مصدومیتم رفع شده و توانستم در لحظات پایانی لیگ در خدمت پرسپولیس باشم.

وی در خصوص نیمکت نشینی گفت: بازیکنان روی نیمکت و 11 نفری که به میدان می روند هیچ فرقی با هم ندارند. برای اینکه شما باید هر لحظه آماده بازی باشید تا به دستور کادر فنی در لحظات حساس به تیم کمک کنید. ممکن است این کمک برای یک دقیقه باشد، ولی شما باید کاملا آماده باشید که حتی در آن یک دقیقه هم به تیم کمک کنید. 11 بازیکن، 18 بازیکن و 25 بازیکن، همه یکی هستند و باید تحت فرمان کادر فنی به یک هدف مشترک برسند.

سکو برت در پایان اظهار کرد؛ ایران را دوست دارم و می خواهم در صورت صلاحدید مدیریت باشگاه و کادر فنی، یک فصل دیگر در ایران بمانم و برای پرسپولیس بازی کنم.



  
  

نشست کمیته فنی باشگاه پرسپولیس امروز (شنبه) با حضور کادر فنی و سرپرست باشگاه برگزار شد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، مشاور اجرایی باشگاه درباره جزییات این جلسه گفت: «در این جلسه در رابطه با بازی برابر مس کرمان و الاتحاد صحبت شد و کادر فنی توضیحات لازم درباره این بازی ها را ارائه دادند. علی دایی از عملکرد تیم و بازیکنان رضایت نداشت و گفت بازیکنان ما در این بازی در حد و اندازه های خود ظاهر نشدند».

رسایی، گفت: «علی دایی از تغییرات اجباری در دیدار برابر الاتحاد به علت مصدومیت و محرومیت خبر داد و اعلام کرد که ما در دیدار برابر الاتحاد سپهر حیدری، غلامرضا رضایی و علیرضا محمد را در اختیار نداریم اما امیدواریم با حمایت هواداران بتوانیم الاتحاد را در زمین خودمان شکست دهیم».



  
  

مدافع متعصب سال های نه چندان دور پرسپولیس گفت: باشگاه پرسپولیس خانه ماست. به باشگاه آمدم چون که خیلی دلم تنگ شده بود و می خواستم دیداری تازه کنم.

بهروز رهبری فرد بازیکن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس بعدازظهر امروز (دوشنبه) به باشگاه پرسپولیس آمد و در گفتگویی اختصاصی با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: دلم برای تیم، فضای استادیوم و باشگاه تنگ شده بود و می خواستم فردا (سه شنبه) به ورزشگاه آزادی بیایم، به همین جهت به باشگاه آمدم تا بلیت بازی را بگیرم و همچنین دیداری با مسئولان باشگاه داشته باشم.

مدافع اسبق پرسپولیس که در حال حاضر دو دوره مربیگری را پشت سر گذاشته، در خصوص بازی پرسپولیس با الاتحاد افزود: بازی با تیم های عربستانی همیشه سخت بوده چون تیم های عربستانی باشگاه های خوب و حرفه ای دارند، مخصوصا زمانی که در زمین خودشان بازی می کنند.

وی افزود: فکر می کنم در ورزشگاه آزادی بر عکس کشور خودشان راحت نتیجه را واگذار کنند چرا که آنها سابقه باخت در استادیوم آزادی را دارند. ما در سال های گذشته تیم الهلال عربستان که بهترین تیم این کشور بود را در ورزشگاه آزادی 3 بر یک شکست دادیم، الهلال در آن سال ها قهرمان چند دوره آسیا نیز بود. به نظر من فردا با همت و همدلی بچه ها به راحتی می توانیم این تیم را شکست دهیم.

رهبری فرد در ادامه گفت: پرسپولیس به این برد نیاز دارد چون هم از نظر روحی و هم شرایط امتیازی در وضعیت ایده آلی قرار می گیرد و راه صعودش هموار می شود.

بهروز در مورد بازی رفت پرسپولیس و الاتحاد نیز افزود: شرایط بازی در عربستان بسیار سخت است چون من خودم در چنین شرایطی قرار گرفته ام. بچه ها در عربستان دچار مشکل روحی و روانی شدند. پرسپولیس در زمین حریف بازی را خوب شروع کرد اما رفته رفته شاید به دلیل شرایط آب و هوایی روند بازی را واگذار کرد ولی اگر پرسپولیس همان بازی رفت را در ورزشگاه آزادی تکرار کند یقینا برنده میدان خواهد بود.

مدافع اسبق پرسپولیس تصریح کرد: پرسپولیس در این فصل خیلی نوسان داشت. یک بازی، اروپایی بود و همه لذت می بردند و در یک بازی مثل دیدار با ملوان در آزادی عملکردی غیر قابل باور داشت.

رهبری فرد در مورد اینکه آیا در دوران بازیگری در پرسپولیس، تیم دچار چنین وضعیتی شده بود، افزود: در دوران ما خیلی کم این اتفاق رخ می داد اما تنها دلیل آن مسائل مالی بود ولی از نظر فنی مشکلی نداشتیم و به هیچ حریفی اجازه خودنمایی نمی دادیم.



  
  

حمید درخشان بازیکن اسبق تیم ملی و پرسپولیس و سرمربی کنونی تیم فوتبال شهرداری تبریز در گفتگویی اختصاصی با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: خوشحالم از این که بعد از مدت ها دوباره به باشگاه پرسپولیس آمدم و دیدارها تازه شد.

درخشان در خصوص حضورش در باشگاه پرسپولیس افزود: به جهت انجام امور شخصی به باشگاه آمدم و خوشحالم از اینکه وضعیت باشگاه را بهتر از گذشته دیدم. امروز (دوشنبه) برای گرفتن سوابق بازیگری و مربیگری ام به باشگاه مراجعه کردم و آقایان کاشانی و رسایی زحمت کشیده و لطف کردند این سوابق را در اختیار من گذاشتند.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری تبریز تصریح کرد: وقتی وارد باشگاه شدم، تغییراتی را احساس کردم که خیلی برایم جالب و خوشحال کننده بود. به واقع باید بگویم که تغییرات اساسی انجام شده، نوید یک باشگاه حرفه ای را می دهد که یکی از آن موارد، کلینیک باشگاه است.

وی افزود: بخش های متفاوت و کسانی که در باشگاه فعالیت دارند، نوید یک باشگاه سازمان یافته و حرفه ای را می دهد که جای تقدیر دارد و امیدوارم کلیه باشگاه ها به این سمت حرکت کنند. ضمن اینکه کم و کاستی هایی نیز وجود دارد که انشاءا... به مرور زمان رفع شود. یقینا وقتی وارد باشگاه پرسپولیس می شوید، معنی یک باشگاه حرفه ای را احساس می کنید.

بازیکن اسبق پرسپولیس ادامه داد: حضور افراد مختلف بابت طلب هایشان و دیگر مسائل، یکی از بزرگترین مشکلات باشگاه بود که به نظر می رسد تا حدود زیادی این موضوع حل شده است و مسئولان باشگاه با خیالی آسوده به کارشان پرداخته اند.

درخشان در خصوص فصل کنونی تیم پرسپولیس گفت: پرسپولیس فصل پر فراز و نشینی را به پایان می برد اما این نوسانات، بخشی از فوتبال است و ما نباید فراموش کنیم که تیم های بزرگ دنیا همانند رئال مادرید و بارسلونا نیز این فراز و نشیب ها را داشته و دارند و برای رفع آن به زمان نیاز است تا این مشکلات مرتفع شود اما امیدوارم در سال های آینده این مشکلات کمتر و کمتر شود و چرخه روند رو به رشد پرسپولیس سریع تر حرکت کند تا انتظار علاقه مندان به پرسپولیس را اجابت کرده و آن انتظاراتی که هواداران از تیم محبوبشان دارند به واقع در سال آینده به ثمر برسد و تیم همیشه محبوب پرسپولیس  در عرصه مسابقات داخلی و خارجی به موفقیت های بیشتری دست یابد.

بازیکن اسبق پرسپولیس در خصوص بازی برابر الاتحاد و بازیگریش در تیم پرسپولیس در سال های گذشته گفت: ما در جام باشگاه های آسیا برابر این تیم بازی کردیم که در تهران آنها را با نتیجه یک بر صفر شکست دادیم و در بازی برگشت نیز به تساوی یک بر یک رسیدیم و به خاطر گل زده در خانه حریف به مرحله بعد صعود کردیم و در فینال، تیم المحرق را شکست دادیم اما تیم الاتحاد نسبت به سال های گذشته خیلی فرق کرده است و تیم ها در حال حاضر حرفه ای تر شده اند و بازیکنان و مربیان گران قیمتی را در اختیار می گیرند و از امکانات بیشتر و بهتری سود می برند. من اعتقاد دارم نیرویی در بازیکنان ما وجود دارد که هیچ بازیکنی در دنیا آن را ندارد و آن عرق و تعصبی است که در مواقعی حساس آن را به نمایش می گذارند.

درخشان در مورد بازی فردا (سه شنبه) افزود: پرسپولیس چیزی از الاتحاد کم ندارد و اگر آن اراده و توانایی پتانسیل را که در وجود آنهاست زنده کنیم، مطمئنا در بازی برابر الاتحاد موفق می شوند و یقینا این موفقیت فقط به دست بازیکنان رقم می خورد. کادر فنی کار خودش را انجام می دهد و آنچه که باید اجرا شود مسائل فنی در زمین است که توسط بازیکنان باید اجرا شود اما ناگفته نماند که تیم الاتحاد تیم خوبی است و نباید آنها را دست کم بگیریم و باید هوشیارانه و با تمرکز بالا به مصاف آنها برویم که انشاءا... نتیجه این بازی به نفع پرسپولیس رقم بخورد.

حمید درخشان درباره تیم شهرداری تبریز گفت: من زمانی این تیم را تحویل گرفتم که در جایگاه خوبی نبود یعنی در رده هفدهم جدول رده بندی قرار داشت و با 13 بازی و 28 گل خورده یعنی آماری وحشتناک، در اختیار ما قرار گرفت که با درایت مدیریت باشگاه، زحمات بچه ها و نگاه ما، به حمدا... جایگاه مناسبی را بدست آورد و فکر می کنم اگر بازی بعدی مان را مساوی یا ببریم، بقای ما در لیگ صددرصد می شود و امیدوارم در لیگ بمانیم و بتوانیم سربلند از این امتحان خارج شویم.

حمید درخشان در خصوص مربی تیم ملی و انتخاب مربیان رده های تیم های ملی اظهار داشت: کروش از مربیان بسیار خوب و با سواد فوتبال دنیاست که امیدوارم بتواند به فوتبال ما کمک کند. تیم ملی ما در حال حاضر بستر مناسبی برای کروش دارد که وی بتواند اهداف مورد نظرش را برای موفقیت تیم ایران به اجرا در آورد. یقینا انتخاب مربیان به نظر کروش نبوده و این افراد نفرات پیشنهادی از سوی فدراسیون فوتبال بوده اند که بر اساس شناخت آنها صورت گرفته است. در مجموع امیدوارم انتخابی که فدراسیون کرده حتما به نفع فوتبال کشورمان باشد و موفقیت حاصل شود تا این فشار از روی دوش فدراسیون فوتبال کم شود.

بازیکن و مربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس در پایان گفت: خوشحالم که یک بار دیگر در پرسپولیس حضور یافتم و یادی از دوران گذشته کردم.



  
  

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس: نقطه قوت تیم الاتحاد مهاجمان آن است ولی خط دفاع پرسپولیس نشان داده در روزهای سخت، خوب کار کرده است.

رضا نورمحمدی درباره دیار فردا (سه شنبه) برابر الاتحاد عربستان در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، گفت:مسائل حاشیه ای پیرامون این دیدار باعث حساسیت آن شده ولی در هر صورت ما برای برد به زمین می رویم و این انگیزه ما را برای بردن امیدوار می کند.

وی درباره شانس صعود پرسپولیس از گروه اش، افزود: در حال حاضر تمام تمرکز ما بر روی برد برابر الاتحاد است مطمئن باشید مهاجمان آنها را مهار می کنیم که اگر این پیروزی حاصل شود احتمال صعود بسیار بیشتر می شود.

نورمحمدی پیرامون احتمال بخشش محرومیت خود در کمیته اضباطی فدراسیون فوتبال، خاطرنشان کرد: در جلسه ای که در حضور آقای شریفی بودم تا حد زیادی توانستم آنها را قانع کنم که مقصر نبودم، امیدوارم آقای شریفی و اعضای کمیته انضباطی رای منطقی و منصفانه ای صادر کنند.



  
  

درحالی که قرار بود تیم الاتحاد عربستان حریف پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا ساعت 14 امروز وارد تهران شود در نمابری که چند دقیقه ای قبل برای باشگاه پرسپولیس ارسال شد اعلام کرد ساعت 17:40 امروز وارد ایران می شود. 
الاتحادی ها برای سفر به تهران یک هواپیمای اختصاصی در اختیار گرفته اند که بعد از پایان بازی با پرسپولیس به عربستان برخواهند گشت. 
همراه این تیم دو نماینده از فدراسیون فوتبال عربستان و رئیس باشگاه الاتحاد نیز حضور دارند. 
دیدار تیم های پرسپولیس و الاتحاد فردا ساعت 17:30 برگزار می شود.

 


  
  

  هادی نوروزی در مورد دیدار پیش‌رو مقابل الاتحاد عربستان اظهار داشت: گل زدن به تیم های عربستانی همیشه لذت‌بخش است و بدون شک برای توفیق در این کار با انگیزه خاصی در این دیدار به میدان می‌رویم. 
وی ادامه داد: از هواداران می‌خواهیم در این دیدار حساس از ما حمایت کنند. درست است که آنها از ما دلگیر هستند اما در شرایط فعلی که فضای ملی وجود دارد به حضور آنها در ورزشگاه نیازمندیم. 
مهاجم پرسپولیس با بیان اینکه تشنه گل زدن هستم، تأکید کرد: امیدوارم فرصت لازم نصیبم شود تا با گلزنی در این دیدار سرنوشت‌ساز بتوانیم تیم قدرتمند الاتحاد را شکست دهیم. آنها دفاعی قدرتمند دارند که این موضوع کار را سخت می‌کند. 
وی افزود: باید در این دیدار تیمی حمله‌ای باشیم و در همان نیمه اول کار را تمام کنیم. الاتحاد می‌تواند از اشتباهات ما استفاده لازم را کرده و باید مقابل این تیم باهوش باشیم و از دقایق این بازی بهترین استفاده را بکنیم.

 


90/2/12::: 5:59 ع
نظر()
  
  

مازیار زارع گفت: پس از 2 امتیازی که مقابل مس کرمان در لیگ برتر از دست دادیم، قصد داشتیم شرایط را تغییر دهیم، چرا که بازی حساسی را مقابل الاتحاد پیش رو داریم. 
وی ادامه داد: برخی اعتقاد دارند دیگر شانس صعود نداریم، اما فوتبال غیرقابل پیش‌بینی است و در دیدار مقابل الاتحاد یک چشم به بازی با بنیادکار خواهیم داشت. 
هافبک پرسپولیس تأکید کرد: اشتباهاتی داشتیم که باعث شد در لیگ قهرمانان آسیا موفق نباشیم، اما تا دقیقه 90 تلاش خود را می‌کنیم و برای صعود می‌جنگیم. 
وی با بیان اینکه الاتحاد تیم قدرتمندی است که از هافبک‌ها و مهاجمان سرسختی سود می‌برد، گفت: آنها بسیار فرصت طلب و باهوش هستند. البته ما هم ‌در این مسابقه چند بازیکن خود را به دلیل مصدومیت و محرومیت در اختیار نداریم که این موضوع دیگر برای ما طبیعی شده است.

 


  
  

 علی دایی در حاشیه تمرین امروز پرسپولیس در خصوص آخرین وضعیت تیمش قبل از بازی با روز سه شنبه الاتحاد عربستان عنوان کرد: متاسفانه از لحاظ نفراتی دچار مشکل هستیم. علیرضا محمد را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم و امیدواریم مصدومانمان به این مسابقه برسند.

 وی افزود: این بازی حساسیت خاص خود را دارد و قطعا برای 3 امتیاز وارد زمین خواهیم شد. بازی با الاتحاد برای ما حیثیتی است و به نظر من این مسابقه از لحاظ فنی در سطح بالایی قرار دارد. امیدوارم هواداران باز هم پرسپولیس و دایی را تنها نگذارند و با حضور در ورزشگاه تیم خود را تشویق کنند.

 دایی در خصوص شایعاتی که پیرامون پیشنهادات چند باشگاه به وی مطرح شده، تاکید کرد: درباره این مسئله صحبت نمی کنم و در خصوص پیشنهاداتم آخر فصل صحبت می کنم. مسائلی بوده که به آخر فصل موکول کردم.

 سرمربی پرسپولیس با بیان اینکه در فوتبال همیشه برد و باخت وجود دارد، تصریح کرد: فوتبال همین است. یک روز می بری و یک روز می بازی. ممکن است توپ هایت 10 بار به تیر دروازه بخورد و ممکن است یک روز همه توپ ها تبدیل به گل شود.

 دایی در خصوص اینکه چقدر برای پرسپولیس شانس صعود قائل است، گفت: مطمئن باشید امید داریم و بعد از بازی می توانیم راحت تر در خصوص شانس مان صحبت کنیم. هراتفاقی ممکن است رخ دهد. اگر بنیادکار یک بازی ببازد و ما ببریم همه چیز تغییر خواهد کرد.

 دایی در پایان با تاکید بر این که با تمام توان مقابل الاتحاد بازی می کنیم، اظهار داشت: مصدوم و محروم زیاد داریم اما اگر خدا بخواهد با حمایت مردم سه امتیاز بازی را از آن خود می کنیم.

 


  
  

 تمرین پرسپولیس از ساعت 17:30 دقیقه در ورزشگاه درفشی‌فر دنبال شد. 
 در این تمرین بازیکنان پس از گرم کردن بدن‌های خود به کار با توپ پرداختند و مرور کارهای تاکتیکی را در دستور کار خود قرار دادند.

 * در ابتدای تمرین هواداران پرسپولیس که حدود 40 نفر بودند پشت درب‌های بسته حضور داشتند اما با وساطت دایی هواداران مجوز حضور در داخل ورزشگاه را گرفتند تا تمرین را از نزدیک تماشا کنند.

 * حسین عبدی و مولایی 2 مربی پرسپولیس قبل از شروع تمرین وضعیت چمن ورزشگاه درفشی را تست و تایید و با توجه به ریزش باران شدید که زمین را لغزنده کرده بود مجوز تمرین قرمزپوشان را در چمن تایید کردند.

 * هواداران دقایقی در مقابل درب ورزشگاه درفشی فر با مازیار زارع اختصاصی به گفت و گو پرداختند.

 * در ابتدای تمرین میاچ با بازیکنان به گفت و گو پرداخت.

 * در ابتدای تمرین جشن تولدی برای علیرضا حقیقی با تهیه یک کیک گرفته شد. بازیکنان در چمن ورزشگاه درفشی هر کدام به نوبت به علیرضا حقیقی تبریک گفتند و سپس عکس یادگاری گرفتند.

 *‌حمید علی عسگر به دلیل مصدومیت اختصاصی تمرین کرد.

 * تعدادی از لیدرها نیز در تمرین امروز حضور داشتند.

 * تعدادی از هواداران پرسپولیس نامه‌هایی را برای علی دایی تهیه کردند و با دیدن او پس از دقایقی صحبت با وی نامه‌ها را به او دادند.

 * سپهر حیدری، جلال اکبری و غلامرضا رضایی غایب بودند.

 * دروازه بانان پرسپولیس پس از گذشت 10 دقیقه از تمرین به صورت اختصاصی با یحیوی به تمرین پرداختند.

 * حضور برادر کوچک‌تر ابراهیم شکوری در تمرین امروز جالب بود و سوژه بازیکنان شده بود.

 * بازیکن پرسپولیس در انتهای تمرین به فوتبال دستگرمی در نیمه زمین پرداختند. در این بازی بازیکنان اصلی در دیدار مقابل مس کرمان تنها به شوت زنی به دروازه پرداختند و زودتر تمرین را ترک کردند.

* در تمرین امروز از توپ‌های آسیایی استفاده شد.

* در ابتدای تمرین یکی از عکاسان به صورت پنهانی قصد ورود به ورزشگاه را داشت که علی دایی به او تذکر داد و اعلام کرد اگر قرار است خبرنگار و عکاسی داخل ورزشگاه بیاید باید همه با هم وارد ورزشگاه شوند که این موضوع موثر شد.

 * محمد نوری همچنان با دست باند‌اژ شده تمرین می‌کند.

 * حمید علی عسگر پس از 30 دقیقه تمرینات اختصاصی به یخ درمانی پرداخت و سپس راهی رختکن شد.

 * دروازه بانان پرسپولیس در تمرین امروز بسیار شاداب نشان دادند. بر همین اساس بارها مورد تقدیر یحیوی قرار گرفتند.

 * بی دقتی وحید هاشمیان در ضربه به چارچوب در تمرین امروز مشهود بود که باعث ناراحتی کادر فنی شد.

 * دایی در گوشه‌ای از زمین بیشتر نظاره گر تمرین بود و فقط دقایقی به راهنمایی بازیکنان می‌پرداخت. او در ابتدا و انتهای تمرین جوابگوی سؤالات خبرنگاران در خصوص وضعیتش در سال آینده و خبری مبنی بر پیشنهاد جدید تیم‌های خارجی بود.

 * پرسپولیس آخرین تمرین خود قبل از دیدار روز سه شنبه برابر الاتحاد عربستان را فردا ساعت 16 در ورزشگاه آزادی دنبال خواهد کرد.

 


  
  
<      1   2   3   4   5   >>   >
پیامهای عمومی ارسال شده
+ تولدت مبارک