سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرگاه کسی را دیدید که به وی زهد در دنیا و کم گویی عطا شده، بدو نزدیک شوید که القای حکمت می کند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی وبلاگ
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :10
بازدید دیروز :16
کل بازدید :109513
تعداد کل یاداشته ها : 481
103/2/20
7:42 ص

 به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، نشست کمیته فنی باشگاه پرسپولیس امروز (شنبه) با حضور کادر فنی و سرپرست باشگاه برگزار شد.
 مشاور اجرایی باشگاه درباره جزییات جلسه کمیته فنی گفت: در این جلسه در رابطه با بازی برابر مس کرمان و الاتحاد صحبت شد و کادر فنی توضیحات لازم درباره این بازی‌ها را ارائه دادند. علی دایی از عملکرد تیم و بازیکنان رضایت نداشت و تاکید کرد که بازیکنان مقابل نماینده کرمان در حد و اندازه‌های خود ظاهر نشدند.

 رسایی گفت: دایی از تغییرات اجباری در دیدار برابر الاتحاد به علت مصدومیت و محرومیت خبر داد و اعلام کرد که ما در دیدار برابر الاتحاد سپهر حیدری، غلامرضا رضایی و علیرضا محمد را در اختیار نداریم اما امیدواریم با حمایت هواداران بتوانیم الاتحاد را در زمین خودمان شکست دهیم.

 


90/2/10::: 8:9 ع
نظر()
  
  

فرید زرینه در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، افزود: مازیار زارع نیز در تمرین دیروز (جمعه) از ناحیه کمر احساس درد داشت که مشکلش جدی نیست و به بازی روز سه شنبه می رسد.

 وی همچنین درباره وضعیت جلال اکبری اظهار کرد: پس از بررسی MRI مشخص شد رباط صلیبی این بازیکن آسیب دیده که امید می رود با فیزیوتراپی که بر روی پای او انجام می شود این مشکل هر چه زودتر برطرف شود.
  زرینه درباره وضعیت سپهر حیدری و محمد نوری، خاطرنشان کرد: دو دنده حیدری دچار ترک شده که در حال حاضر مشغول استراحت است و محمد نوری نیز فعلا با آتل تمرین می کند تا مصدومیت دستش بهبود یابد.


  
  

علیرضا حقیقی در مورد تساوی بدون گل برابر مس اظهار داشت: عملکرد خوبی در این دیدار نداشتیم و موقعیت‌های گلزنی را با بی‌دقتی از دست دادیم.

 وی در مورد برخوردش با سپهر حیدری و شکسته شدن دنده او گفت: از این موضوع خیلی ناراحت شدم. زمانی که می‌خواستم توپ را جمع کنم پایم به دنده حیدری خورد و او دچار آسیب دیدگی شد. فقط می‌توانم بگویم که از این موضوع متاسفم و امیدورام کاپیتان پرسپولیس هرچه زودتر به ترکیب باز گردد.
 دروازه‌بان پرسپولیس در مورد اینکه اینکه گفته می‌شود او در دیدار با مس عملکرد بهتری نسبت به سایر بازیکنان داشت، عنوان کرد: خدا را شکر می‌کنم که در این بازی خوب بودم و توانستم دروازه پرسپولیس را بسته نگه داشتم.

 حقیقی در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس امید برای کسب سهمیه آسیا دارد یا خیر، گفت: چشم به نتایج تراکتورسازی داریم و اگر این تیم مقابل صبا نتتیجه نگیرد، می‌توانیم برای کسب سهمیه آسیا امیدوار باشیم.
 وی افزود: تراکتورسازی به دلیل اینکه تنها برای یک جام می‌جنگد با آسودگی بیشتری بازی‌ها را دنبال می‌کند، اما ما به دلیل اینکه در لیگ‌برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا هستیم شرایط‌مان فرق می‌کند.

 


  
  

هادی نوروزی در مورد تساوی بدون گل برابر مس اظهار داشت: در این بازی می‌توانستیم از تک موقعیت‌های خود استفاده کرده و پیروز بازی باشیم که متاسفانه نشد. 2 امتیاز با ارزش و حیاتی را از دست دادیم.
 وی افزود: یک موقعیت صد در صد گل داشتم که متاسفانه در تصمیم گیری اشتباه کردم و آن را از دست دادم و پس از بازی حسرت زیادی خوردم. البته مس تیم کوچکی نبود و با بازیکنان خلاقی که داشت مقابل ما خوب ظاهر شد.

 مهاجم پرسپولیس درمورد شانس پرسپولیس برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا گفت: 2 بازی دیگر را پیش رو داریم. ذوب‌آهن و استقلال نیز روز گذشته مساوی کردند و هنوز برای رسیدن به آسیا شانس داریم.
 نوروزی با اشاره به دیدار با الاتحاد عنوان کرد: در بازی با نماینده عربستانی تمام تلاش‌مان را برای پیروزی انجام خواهیم داد. امیدوارم در این مسابقه نبود بازیکنان مصدوم به تیم ضربه نزند.

 


  
  
حسین بادامکی در مورد تساوی بدون گل پرسپولیس مقابل مس کرمان گفت: به نظر من پرسپولیس بازی خوبی را انجام نداد و مانند بازی‌‌های گذشته نبودیم. مسابقات پی در پی فشار زیادی را به تیم آورده و تاثیر منفی خود را گذاشته است.
وی ادامه داد: در این بازی 2 امتیاز سرنوشت ساز را از دست دادیم و کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا خیلی سخت شد. بهترین موقعیت بود که با متوقف شدن حریفانی مانند ذوب‌آهن و استقلال یک جهش خوب را در جدول داشته باشیم که متاسفانه این طور نشد.

هافبک پرسپولیس افزود: با این شرایط امیدمان به جام حذفی است. امیدوارم با کسب این جام بتوانیم انتظارات هواداران را بر آورده کرده و راهی دوره بعدی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا شویم.
وی در مورد دیدار با الاتحاد در لیگ قهرمانان آسیا گفت: این بازی حیثیتی خواهد بود. هر طور شده باید 3 امتیاز بازی را کسب کنیم، تا شرایط‌ ما در جدول بهتر شود.
بادامکی در پاسخ به این سوال که کی‌روش، سرمربی تیم ملی گفته است اعتقادی به بازیکنان مسن در تیم ملی ندارد و آیا امیدوار به حضور در تیم ملی است، گفت: من تنها به فکر انجام بازی خوب هستم و اگر در پرسپولیس عملکرد قابل قبولی داشته باشم، نمی‌توانند که به تیم ملی دعوتم نکنند.

  
  

علی دایی  در خصوص بازی یکشنبه تراکتورسازی مقابل صبای قم اظهار داشت: من نمی‌دانم چرا برنامه‌ها این طور تعیین شده است! چرا تیم تراکتورسازی مثل پرسپولیس روز پنجشنبه، جمعه و یا شنبه بازی نمی‌کند؟ در این شرایط حساس لیگ باید طوری باز‌ی‌ها برنامه‌ریزی شود که به هیچ تیمی ضربه نخورد.

وی همچنین در خصوص دعوت سپهر حیدری به ستاد منشور اخلاقی فوتبال نیز گفت: خود خبرنگاران باید در این زمینه بررسی کرده و دلایل احضار مدافع ما به ستاد منشوری را پیدا کنند. تا آنجا که من می دانم برای دعوت از یک بازیکن باید نامه زده شود، نامه در دبیرخانه شماره شود و بعد به بازیکن ابلاغ شود که تا امروز چنین روندی طی نشده است.
دایی تاکید کرد: من نمی‌توانم در این مورد نظری بدهم. چون در پرسپولیس نباید به تنهایی این حرف ها را بزنم و نباید درباره هر چیزی اظهار نظر کنم.

  
  

ژلکو میاچ، مربی پرسپولیس به دلیل اتفاقات اخیر کمی ناراحت به نظر می رسد.

وی امروز  اعلام کرد که خودش را تا اطلاع ثانوی ممنوع‌المصاحبه کرده است.

* علی دایی پس از تمرین امروز طی تماسی با سپهر حیدری وضعیت او را جویا شد و برای ملاقات به دیدار وی رفت.

* با دستور دایی برنامه‌ای 20 روزه به بازیکنان داده شد. در این برنامه ساعت تمرینات، تعطیلات و سایر موارد به دقت نوشته شده بود.

* محمد نوری با توجه به رفع مصدومیتش برای دیدار مقابل الاتحاد عربستان مشکل خاصی نخواهد داشت. این مورد را کادر فنی تیم به بازیکنان اعلام کرد.

* با درخواست دایی از روز یکشنبه باید توپ‌های آسیایی در تمرینات پرسپولیس با توجه به بازی که این تیم مقابل الاتحاد عربستان در روز چهارشنبه هفته جاری دارد، استفاده شود. قرار است این توپ‌ها یک شنبه در اختیار بازیکنان پرسپولیس قرار بگیرد.

* علی دایی پس از تمرین امروز در جلسه‌ای با بازیکنان از عملکرد مجتبی شیری در بازی روز گذشته تقدیر کرد.

  
  
مازیار زارع در خصوص تساوی بدون گل پرسپولیس برابر مس کرمان تصریح کرد: به هیچ عنوان در این دیدار خوب ظاهر نشدیم و در حد و اندازه‌های خودمان نبودیم. در نیمه دوم مس بهتر از ما بازی کرد و متاسفانه این فرصت را از دست دادیم و نتوانستیم در این دیدار به پیروزی دست یابیم.

بازیکن پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا امیدی به کسب سهمیه لیگ آسیا با قرار گرفتن در سه رده بالای جدول دارند، عنوان کرد: کار سختی داریم، اما امیدوارم که این اتفاق رخ دهد. هیچ کاری نشد، ندارد و در فوتبال همه چیز احتمال دارد رخ دهد.

زارع درباره دیدار روز سه شنبه برابر الاتحاد گفت: درست است که الاتحاد صعودش قطعی شده، اما برای کسب پیروزی به میدان می‌آید و نمی‌خواهد امتیاز از دست بدهد. ما کاری به سایر نتایج نداریم و در این دیدار تلاش می‌کنیم به برتری برسیم.

90/2/10::: 7:44 ع
نظر()
  
  

  حسین هدایتی مالک باشگاه استیل آذین که چند روزی به دلیل مشکلات قلبی در بیمارستان بستری بود و ظهر روز چهارشنبه از بیمارستان مرخص شد، چهارشنبه شب پذیرای یک مهمان ویژه بود.

حبیب کاشانی سرپرست باشگاه پرسپولیس شب گذشته به عیادت حسین هدایتی رفت و به کدورت های چند هفته اخیر پایان دادند. در این دیدار عزیز محمدی رئیس سازمان لیگ برتر نیز حضور داشت و هدایتی و کاشانی دقایقی با یکدیگر گفتگو کردند.

هدایتی و کاشانی در چند سال اخیر و پس از جدایی هدایتی از هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس با یکدیگر اختلاف نظر پیدا کرده بودند که پس از دیدار جنجالی روز 26 فروردین سالجاری پرسپولیس و استیل آذین این اختلافات به اوج خود رسیده بود.
 


90/2/8::: 10:22 ع
نظر()
  
  

  پرسپولیس در یکی از حساس ترین بازی‌های لیگ برتر فردا در ورزشگاه آزادی میزبان مس کرمان است. 
از همین رو علی دایی پس از تمرین امروز بازیکنان خود را انتخاب کرد که نام مجتبی زارعی جلال اکبری و غلامرضا رضایی در این لیست وجود ندارد. 
دایی 20 بازیکن را به اردو برد. این موضوع در شرایطی است که نام محمد نوری نیز در لیست دایی وجود دارد و در صورتی که این بازیکن آمادگی لازم را داشته باشد آتل دست خود را باز خواهد کرد و به میدان می‌رود در غیر این صورت از لیست خط خواهد خورد.

 


  
  
<      1   2   3   4   5   >>   >
پیامهای عمومی ارسال شده
+ تولدت مبارک