سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و فرمود : ] آنجا که گفتن باید خاموشى نشاید ، و آنجا که ندانند ، به که خاموش مانند . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :15
بازدید دیروز :14
کل بازدید :109502
تعداد کل یاداشته ها : 481
103/2/19
10:6 ع

 محمد پنجعلی ضمن بیان مطلب فوق گفت:  تیم پرسپولیس مقابل استقلال بازی خوبی را انجام نداد. یکسری از مشکلات از ابتدای فصل هنوز هم در تیم وجود دارد که از نظر روحی بر روی بازیکنان تاثیرگذاشته است.

 عضو کمیته فنی باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: بازیکنان پرسپولیس از توانایی بالایی برخور دارند ولی از نظر روحی مقابل استقلال مشکل داشتند ما حتی قبل از بازی  با استقلال برای برطرف کردن این مشکلات روحی و روانی بازیکنان، روانشناس به تیم آوردیم ولی چندان فایده ای  نداشت.

وی افزود: من در بازی مقابل استقلال تعجب کردم که آیا تیمی که درون زمین بازی می کند پرسپولیس است؟ این همان تیمی است که چند روز قبل مقابل ذوب آهن بازی کرد؟

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: حق مردم و هواداران این پرسپولیس نیست. باید طی 48 ساعت آینده جلسه کمیته فنی را تشکیل دهیم تا باشگاه ضمن بررسی وضعیت کادر فنی در خصوص ادامه همکاری ایشان نیز تصمیم گیری کند. در این جلسه امکان هر چیزی حتی تغییر کادر فنی هم هست.
 


  
  

 به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سوالی که این روزها شاید بیش از همه ذهن هواداران را به خود مشغول کرده باشد این است که حبیب کاشانی سرپرست باشگاه محبوب‌شان کجاست؟

دقایقی پس از باخت پرسپولیس به استقلال، علی فتح‌الله‌زاده که بر خلاف همتایش به ورزشگاه آزادی آمده بود به خبرنگاران گفت که احتمالا کاشانی به خاطر "درد کمر" به استادیوم نیامده است اما از آن زمان تا حالا که حدود 72 ساعت گذشته کسی از اهالی رسانه از کاشانی خبر ندارد. اگرچه علی کریمی پس از سومین شکست پرسپولیس بعد از هفت هفته لیگ، گفت که دیگر عذرخواهی لوث شده اما هواداران میلیونی پرسپولیس حداقل منتظر شنیدن این یک کلمه "عذرخواهی" از سرپرست باشگاه‌شان هستند، اتفاقی که پس از هفت هفته هنوز نیفتاده است.

اگر سری به آرشیو رسانه‌ها بزنید از آغاز فصلی که برای پرسپولیسی‌ها غافلگیرانه خیلی بد استارت خورد تا حالا، حبیب کاشانی به غیر از چند واکنش در پاسخ به صحبتهای علی دایی حرف دیگری راجع به انتقادها نزده است. وقتی انتقاد می‌شد که چرا پرسپولیس بد یار گرفته، زمانی که پرسپولیس پشت سر هم نتایج بدی گرفت و چندین و چند مورد دیگر، کسی پاسخگو نبود و انگار کسی در این باشگاه قائل به پاسخگویی به اذهان عمومی نیست.

در باشگاه یا به قول جعفر کاشانی تیمی که نه هیات مدیره دارد و نه سخنگو، خبری هم از سرپرست باشگاه نیست تا پاسخ میلیون‌ها هوادار این تیم را بدهد. حداقل شاید توضیحات احتمالی او درباره مشکلات مالی، دادن وقت به کادر فنی جدید و مشکلات و موانعی که قطعا پیش‌روی پرسپولیس بزرگ است، می‌توانست مرهمی باشد بر درد هواداران اما معلوم نیست که پرسپولیسی‌ها باید جواب‌ سوال‌هایشان را از چه کسی بپرسند. مشخص نیست که چه کسی باید پاسخگوی شایعه یا بهتر بگوییم خبر درگیری دو بازیکن پرسپولیس در شب پیش از داربی باشد.

اگر خبرنگاران برای یافتن اثری از حضور سرپرست باشگاه و نگرانی‌اش از وضعیت این روزهای پرسپولیس سری به روزنامه متعلق به باشگاه زده باشند هم جوابی دستگیرشان نشده چرا که این روزنامه هم یک روز پس از شکست در داربی با تیتر "اگر پنالتی گل می‌شد" به استقبال سومین باخت پیاپی تیم محبوب‌شان رفت و در آنجا هم نمی‌شد اثری از کاشانی یافت!

به هر حال پرسپولیس جدا از قهرمانی در جام حذفی فصل گذشته رکوردهای بدی را در این دوران ثبت کرده است. از چهار شکست پیاپی در فصل قبل که در تاریخ پرسپولیس بی سابقه بود تا درگیری لفظی عجیب دایی و کاشانی همه در این دوران یک و نیم ساله اتفاق افتاده اما باز هم کسی پاسخگوی این رکوردشکنی(!) نبوده و انگار باخت دیگر عادی شده است.

حضور پرسپولیس در مکان پانزدهم جدول هم از شاهکارهایی است که باید سندش را به نام این دوران زد. شاید اگر هیات مدیره‌ای بود، کارها منطقی‌تر پیش می‌رفت و یک نفر پیدا می‌شد که پاسخگوی هواداران باشد. 


  
  

 به گزارش خبرگزاری فارس، در حالی که تمرین پرسپولیس از ساعت 10:30 در زمین درفشی‌فر آغاز شده بود، حضور 10 لیدر پرسپولیس در محل تمرین و گلایه‌های آنها از محمد نوری که پنالتی را مقابل استقلال از دست داد، جو تمرین را به هم ریخت و باعث شد چند دقیقه همه چیز تحت تاثیر این حواشی قرار گیرد.

لیدرهای باشگاه پرسپولیس با خطاب قرار دادن نوری به وی گفتند: "چرا پنالتی را گل نکردی. تو آدم علی دایی هستی. 8 بازیکن پرسپولیس راه‌آهنی هستند. شما بی‌غیرتید. پرسپولیسی نیستید و لیاقت این تیم را ندارید. "

 لیدرهای پرسپولیس مدام به محمد نوری انتقاد می‌کردند و وقتی وی قصد داشت به سمت آنها برود، علی کریمی وارد ماجرا شد و به آنها گفت: مگر ما خوشحالیم؟ مگر ما شوخی می‌کنیم؟ بازی تمام شده و با این بی‌احترامی‌ها چیزی درست نمی‌شود.
حق ندارید به نوری بی‌احترامی کنید. پنالتی 50-50 است و ممکن است خراب شود. کاری هم نمی‌شود کرد.

گفتنی است، محمد نوری در حالی که می‌خواست به سمت لیدرها برود، با ممانعت بازیکنان پرسپولیس روبه‌رو شد و آنها اجازه ندادند این بازیکن با لیدرها رو در رو شود.

حمید استیلی سرمربی تیم به جمع بازیکنان و لیدرها آمد و گفت: اکنون وقت این صحبت‌ها نیست. ما باید دست به دست هم بدهیم تا از این شرایط خارج شویم. بعد از تمرین در خدمت لیدرها هستم. من خودم معتقدم همیشه حق با هواداران است.

محمد نوری نیز گفت: مگر من از قصد پنالتی را گل نکردم یا دوست داشتم چنین اتفاقی بیفتد؟ می‌دانید چه بلایی سر من آمد؟ وقتی از چیزی خبر ندارید، بی‌جهت حرف نزنید.

در هر حال جر و بحث لیدرها با محمد نوری که با بی‌احترامی همراه شد پس از دخالت استیلی و کریمی خاتمه  پیدا کرد. البته لیدرهای پرسپولیس همچنان با صدای بلند فریاد می‌زدند: "این همه پول می‌گیرید اما شرایط تیم این است. هر اتفاقی هم که بیفتد به گردن ما می‌اندازید."

 


  
  

محمد نوری درباره شکست 2 بر صفر برابر استقلال اظهار داشت: بعد از اینکه یک بازی خوب مقابل ذوب‌آهن انجام دادیم به دنبال این بودیم تا در دربی پیروز شویم ولی بازی را بد شروع و بد تمام کردیم. اصلا در حد و اندازه خودمان نبودیم تا شرمنده تک تک هواداران شویم.

وی ادامه داد: نمی‌دانم دلیل اینکه پرسپولیس واقعی نبودیم چه چیزی بود. هیچ بازیکنی دوست نداشت که این اتفاق بیفتد. اگر از فرصت‌ها استفاده می‌کردیم شرایط تغییر می‌کرد که یکی از آنها آن ضربه پنالتی سیاه بود که به اوت زدم.

نوری خاطرنشان کرد: رحمتی دست من را خوانده بود اما اگر توپم داخل چارچوب بود به احتمال زیاد دست او به توپ نمی‌رسید. متاسفانه من خودم توپ را به اوت زدم و هرگز این پنالتی سیاه و روز بد را فراموش نخواهم کرد. اگر می‌دانستم گل نمی‌شود هرگز پشت توپ نمی‌رفتم.

هافبک پرسپولیس تاکید کرد: نمی‌دانم روز گذشته را چطور پشت سر گذاشتم. نمی‌خواهم با حرف‌های تکراری و خودخواهی بگویم که من تقصیری ندارم. هواداران بدانند شرمنده آنها هستم و بعد از بازی حتی نمی‌دانستم به کدام طرف باید حرکت کنم.

نوری در پاسخ به این سؤال که دلیل اصلی عدم موفقیت پرسپولیس چه بود، گفت: هیچ‌کس فکر نمی‌کرد این بازی را ببازیم. شاید غرور باعث شد بد بازی کنیم و شاید مسئله‌ای دیگر. امیدوارم این موضوع را فراموش کنیم. اگر زیاد بخواهیم به این مسئله فکر کنیم شاید در آینده برای ما بدتر شود. کاری نمی‌شود کرد؛ بد بودیم، نتیجه نگرفتیم و باید شرمندگی این هواداران را تحمل کنیم. امیدوارم که در بازی‌های آینده بتوانم این موضوع را جبران کنم.

وی در پایان درباره دعوت نشدن به تیم ملی گفت: حرفی در این باره ندارم. فعلا باید کاری کنم که برای پرسپولیس مؤثر باشم و روز تلخ دربی را جبران کنم.

 


  
  

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان اسامی ملی پوشان ایران را در حالی اعلام کرد که سهم پرسپولیس از این فهرست 9 بازیکن بود.

 به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، کارلوس کرش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران 28 بازیکن را به اردوی دو روزه این تیم دعوت کرد. اسامی دعوت شدگان بشرح ذیل اعلام شد:

علیرضا حقیقی، مازیار زارع، حمیدرضا علی عسگری، رضا نورمحمدی، علی کریمی، سامان آقازمانی، حسین بادامکی، جواد کاظمیان، غلامرضا رضایی، سوشا مکانی، حامد لک، خسرو حیدری، حنیف عمران زاده، احسان حاج صفی، پژمان منتظری، مهرداد پولادی، شجاع خلیل آزاد، میلاد فخرالدینی، آندرانیک تیموریان، مجتبی جباری، بختیار رحمانی، محسن مسلمان، فرهاد مجیدی، کریم انصاری‌فرد، میلاد میداودی، آرش افشین، ایمان موسوی و محمد نزهتی.

گفتنی است؛ بازیکنان دعوت شده باید ساعت ‌15 روز دوشنبه ‌28 شهریور خود را در محل هتل المپیک به کادر فنی تیم ملی معرفی کنند. نخستین جلسه تمرین ساعت ‌30/17 دوشنبه در زمین چمن کمپ تیم ملی برگزار خواهد شد.


  
  

تیم فوتبال پرسپولیس پس از دربی 71 تمرینات خود را از روز یکشنبه پیگیری می کند.


به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، کادر فنی سرخپوشان، تمرین روز شنبه این تیم را تعطیل اعلام کرد تا بازیکنان با رفع خستگی، از روز یکشنبه در تمرینات حضور یابند.

گفتنی است؛ سرخپوشان روز یکشنبه از ساعت 10 صبح در زمین مجموعه ورزشی درفشی فر به تمرین خواهند پرداخت.


  
  

مدافع کناری تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار دربی، با مصدومیت شدید از ناحیه دست مواجه شد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، علیرضا محمد بازیکن دونده و سرعتی سرخپوشان که در یک صحنه با مصدومیت روبرو شد، مجبور به ترک زمین مسابقه گردیده و پس از مراجعه به بیمارستان و عکس های مربوطه مشخص شد با شکستگی از ناحیه آرنج روبرو شده است.

پزشک تیم پرسپولیس در این خصوص گفت: شکستگی آرنج محمد مربوط به قبل بوده اما هم اکنون با استفاده از آتل، وی تحت درمان است.


  
  

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از پیشکسوتان و هواداران پرسپولیس به خاطر قولی که داده بودم عذرخواهی می کنم.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، حمید استیلی پس از واگذاری نتیجه دیدار رفت شهرآورد 71 در کنفرانس مطبوعاتی گفت: بازیکنان ما در این بازی اصلا در حد و اندازه های خود ظاهر نشدند و تنها 3 بازیکن تیم ما در حد خودشان بودند و عملکرد دیگر بازیکنان نیز در حد انتظار نبود.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص هواداران و پیشکسوتان تصریح کرد: از هواداران و پیشکسوتانی که در این یک هفته در کنار ما بودند و ما را تنها نگذاشتند تشکر و بابت نتیجه این بازی عذرخواهی می کنم. ما امروز اصلا در حد و اندازه‌های پرسپولیس نبودیم، شاید موقعیت‌های زیادی داشتیم اما آن بازی جلوی ذوب آهن را نتوانستیم ارائه دهیم.

استیلی ادامه داد: اگر پنالتی محمد نوری گل می شد، شرایط تغییر می کرد. در نیمه‌ اول استقلال بهتر از ما بازی کرد، اما در نیمه دوم با یک تعویض شرایط بازی را به نفع خودمان تغییر دادیم. البته تعویض اجباری علیرضا محمد اندیشه‌های تاکتیکی ما را دچار مشکل کرد. در کل نیمه‌ دوم بهتر بازی کردیم. استقلال امروز از موقعیت‌هایش استفاده کرد، اما ما از فرصت‌های مان سودی نبردیم. این بازی یکی از بهترین دربی های پایتخت در چند سال اخیر بود و هواداران از این بازی لذت بردند.

استیلی با بیان این که پرسپولیس امروز حتی 50 درصد از توانایی هایش را ارائه نداد، گفت: متاسفانه امروز روز بد بازیکنان پرسپولیس بود و هیچ کدام از آنها غیر از دو، سه بازیکن در حد و اندازه‌های خودشان نبودند.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که پنالتی‌زن اول پرسپولیس کیست؟ گفت: پنالتی زن اول ما علی کریمی بود که به دلیل مصدومیت جزیی نتوانست این پنالتی را بزند. بعد از کریمی، نوری پنالتی زن دوم بود که متاسفانه توپ را گل نکرد. وقتی پنالتی شما گل نمی شود شرایط روحی روانی تیم خیلی به هم می ریزد و بازی سخت می شود. البته این تیم همان تیم‌ بازی با ذوب آهن بود. متاسفانه ما شروع خیلی بدی داشتیم و خط میانی پرسپولیس هم اصلا روز خوبی نداشت. متاسفانه خط میانی ما در بازی امروز اصلا خوب کار نکرد. البته ما در نیمه دوم با انجام یک جابه‌جایی شرایط را بهتر کردیم، مطمئن باشید این تیم با بازگشت اولادی و دیگر بازیکنان مصدوم‌مان بهتر از قبل می‌شود.

استیلی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه این شکست شرایط پرسپولیس را روز به روز بدتر خواهد کرد، گفت: تمام بازیکنان ما روز به روز وضعیت‌شان بهتر می‌شود البته این حق هواداران است که اعتراض کنند و من از روز اولی که آمده بودم، همیشه حق را به هواداران دادم اما به هر حال این فوتبال است و چنین اتفاق‌هایی هم ممکن است در فوتبال رخ دهد. اصلا فکر نمی‌کردم که بازی امروز این گونه شود و با این نتیجه ببازیم چرا که ما تمرین‌های خوبی در این هفته پشت سر گذاشته بودیم اما امروز متاسفانه از ابتدای بازی در حد و اندازه‌های خودمان نبودیم.

حمید استیلی در پاسخ به این سوال که پیش از بازی با استقلال این شایعه به وجود آمده بود که علیرضا حقیقی از پرسپولیس قهر کرده، گفت: اصلا چنین اتفاقی نیفتاده است و هیچ کس قهر نکرده، اگر کسی از تیم‌مان برود، دیگر نمی‌تواند برگردد. این اتفاق صحت ندارد و حتی امروز پیش از آغاز بازی میثاق معمارزاده به سمت حقیقی رفت و آن‌ها همدیگر را در آغوش گرفتند. من همیشه گفته‌ام که در تیم ما نظم و انضباط حرف اول را خواهد زد.


  
  

   پیش از آغاز لیگ قرار بود سرخپوشان با حضور حسین شمس و وحید شمسایی در مقایسه با سال گذشته تیم متفاوتی را در رقابت‌ها شرکت دهند اما با چرخش شمسایی از پرسپولیس به گیتی‌پسند، شمس از همکاری با باشگاه خودداری کرد و این تیم در آستانه انحلال قرار گرفت که درنهایت باشگاه تصمیم گرفت به خاطر وضعیت بازیکنان، دوباره در لیگ شرکت کند.
همین شوک کافی بود تا این تیم در هفته اول با شکست 6 بر 2 و در هفته دوم با شکست 8 بر 3 برابر 2 تیم صبای قم و منصوری قرچک بدرقه شود.
بعد از این اتفاقات باشگاه پرسپولیس بار دیگر با حسین شمس وارد مذاکره شد و قرار شد وی به عنوان مشاور مدیرعامل در کنار سرخپوشان باشد.
همچنین رضا کردی مربی سابق تیم‌های فیروزصفه اصفهان و ارم‌کیش قم نیز به عنوان سرمربی معرفی شده است تا از این پس محمدرضا حیدریان تنها به عنوان بازیکن در خدمت تیم باشد.
شمس با تایید این خبر گفت: به خاطر تماس کاشانی دوباره با باشگاه همکاری می‌کنم اما کردی تمام مسئولیت فنی تیم را در لیگ به عهده خواهد داشت.

 


  
  

  علی کریمی درباره آخرین وضعیت آمادگی تیم ملی فوتبال ایران پیش از بازی با قطر اظهار کرد: تیم ملی پس از بازی با اندونزی تمرینات خوبی را پشت سر‌ گذاشت و پس از یک‌جلسه تمرینی دیگر در دوحه مهیای بازی سخت برابر قطر خواهد شد. گرما و رطوبت هوا در قطر بسیار زیاد است اما آنها در ورزشگاه سیستم خنک‌کننده راه‌اندازی کردند که می‌تواند تاثیر این شرایط را کم کند.

وی افزود: بازی با قطر به مراتب دشوارتر از مصاف با اندونزی است و باید تلاش زیادی داشته باشیم تا در این مسابقه خارج از خانه به پیروزی برسیم. امیدوارم بازیکنان با توانایی و هماهنگی بالایی ظاهر شوند و بتوانیم در دومین مسابقه مرحله گروهی هم به پیروزی برسیم.

کریمی درباره مسیر تیم ایران تا رسیدن به جام جهانی 2014 برزیل گفت: تا صعود به جام جهانی راه زیادی در پیش است. ما حریفان سرسختی خواهیم داشت. قدرت‌هایی مثل ژاپن، استرالیا، کره‌جنوبی و... حریفان بسیار جدی‌تری نسبت به قطر، بحرین یا اندونزی هستند. ما می‌توانیم بازی‌های مرحله اول گروهی را حتی به مثابه بازی‌های تدارکاتی هم بنگریم تا تیم ملی پیش از حضور در مرحله بعد بتواند نقاط ضعفش را پوشش دهد.

هافبک تیم ملی با قدردانی دوباره از حضور تماشاگران انبوهی که برای دیدن مسابقه تیم ملی برابر اندونزی به ورزشگاه آزادی آمده بودند، در این‌باره خاطرنشان کرد: همیشه باید از حمایت مردم و هواداران تشکر کنیم. امیدوارم در بازی‌های خانگی آتی تیم ایران آنها ما را تنها نگذارند و باز هم حضور باشکوهی برای حمایت و تشویق تیم داشته باشند.

کریمی در پاسخ به این سوال که پتانسیل تیم ملی با نفرات فعلی و سرمربیگری کارلوس کی‌روش را تا چه اندازه می‌بینید و این تیم تا چه اندازه با حد ایده‌آل خود فاصله دارد، تصریح کرد: به هر حال تمام ستاره‌های لیگ در تیم ملی جمع شده‌اند و انگیزه زیادی برای پیشرفت و بهتر شدن دارند. لیگ ایران این بازیکنان را توانسته به تیم ملی بدهد و کی‌روش هم مربی حرفه‌ای در سطح دنیاست که می‌تواند تیم خوبی با آنها بسازد. همه شرایط آماده است و فکر می‌کنم تیم ایران برای بهتر شدن و رسیدن به حد ایده‌آل خود نیاز به حمایت فراوان از سوی مردم دارد. تیم ملی با توانایی‌هایی که دارد می‌تواند بدون دردسر به جام جهانی صعود کند اما مشروط به حمایت مردم.

 
 


  
  
<      1   2   3      >
پیامهای عمومی ارسال شده
+ تولدت مبارک