سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرگاه یکی از شما از چیزی که نمی داند، پرسیده شود، از گفتن «نمی دانم» خجالت نکشد . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :17
بازدید دیروز :36
کل بازدید :109401
تعداد کل یاداشته ها : 481
103/2/16
4:36 ص

مامادوتال که شب گذشته رسماً‌ با عقد قراردادی یک‌ساله به تیم فوتبال پرسپولیس پیوست.

از همین رو مسئولان باشگاه پرسپولیس صبح امروز طی نامه‌ای به فدراسیون فوتبال و سپس به فدراسیون فوتبال پرتغال برای مامادوتال درخواست صدور ITC کردند تا این بازیکن برای بازی با پرسپولیس مشکلی نداشته باشد.
مامادوتال 29 ساله و سابقه بازی در لیگ پرتغال، مراکش، تونس و ترکیه را دارد.

  
  

به نقل از سایت شخصی علی کریمی، بعداز بازی تیم ملی ایران مقابل مالدیو که با حساب 4 بر صفر به سود تیم کشورمان به پایان رسید، کارلوس کی‌روش در کنفرانس خبری حضور پیدا کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

او در جواب سوال یکی از خبرنگاران در مورد کاپیتان اول تیم ملی گفت: کاپیتان اول تیم من جواد نکونام است.
علی کریمی کاپیتان ایران در بازی با مالدیو در این خصوص اظهار داشت: تصمیم درباره کاپیتان تیم ملی با آقای کی‌روش است و من به نظر ایشان احترام می گذارم، ضمن اینکه برای کاپیتانی به تیم ملی نیامدم و تمام تلاشم را برای موفقیت تیم ملی کشورم به کار می‌گیرم.

  
  

 پس از حضور حمید استیلی در پرسپولیس، حشمت مهاجرانی به عنوان مشاور عالی سرمربی تیم، برای حضور در جمع قرمزپوشان معرفی شد اما امروز همکاری وی با پرسپولیس منتفی شد.
مهاجرانی با تایید این خبر گفت: با توجه به برخی مسائل با پرسپولیس به توافق نرسیدم و همکاری من با این تیم منتفی شد.

 


  
  

 دومین جلسه پیشکسوتان پرسپولیس ظهر امروز با حضور 15 نفر در دفتر کمیته پیشکسوتان پرسپولیس برگزار شد.

در این جلسه با تصمیم اعضا و پس از رای‌گیری، همایون بهزادی،‌ حمید جاسمیان، حافظ طاحونی، رضا وطن‌خواه، سعید علیخانی، حسین ‌هدایتی و علی پروین به عنوان اعضای هیئت موسس پیشکسوتان پرسپولیس انتخاب شدند.
همچنین ایرج پازوکی دبیر هیئت موسس پیشکسوتان پرسپولیس شد. عباس کارگر و محمد صادقی نیز اعضای علی‌البدل شدند.

قرار است به زودی سومین جلسه کمیته پیشکسوتان پرسپولیس برگزار شود.
علی پروین ضمن تائید خبر فوق گفت: انشاءالله این موسسه به زودی ثبت خواهد شد و کارمان را با حضور خاک‌خورده‌های پرسپولیس با قدرت شروع خواهیم کرد.

 


  
  

 علیرضا حقیقی ،میثاق معمارزاده، علی کریمی،محمد نصرتی،جوادکاظمیان،محمد نوری، شیث رضایی، غلامرضا رضایی، امیرحسین فشنگچی،  مجتبی شیری، علیرضا محمد، علیرضا نورمحمدی، ابراهیم شکوری، مازیار زارع، حسین بادامکی، محمد منصوری، هادی نوروزی،  حمیدرضا علی عسگر، سامان آقازمانی،مهرداد اولادی ،رضا حمزه پورو ممدوتال


  
  

 به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، حبیب کاشانی بامداد امروز (یکشنبه) به همراه جواد کاظمیان در هیئت فوتبال استان تهران حضور یافت و شاهد ثبت قرارداد بازیکن اسبق پرسپولیس با تیم فوتبال این باشگاه بود.

کاشانی درباره دلیل حضور خود در ساعات پایانی شنبه شب در هیئت فوتبال گفت: لازم دیدم شخصا در هیئت فوتبال حضور یابم تا از زحمات دست اندرکاران به ویژه دکتر شیرازی، رئیس محترم هیئت فوتبال تقدیر و تشکر کنم. به هر حال این عزیزان تا بامداد امروز در هیئت فوتبال، پیگیر ثبت قرارداد بازیکنان لیگ برتری بودند و در طول این مدت زحمات زیادی کشیدند.

وی از نظر کادر فنی و اقدام باشگاه برای اضافه شدن یک بازیکن خارجی دیگر به جمع سرخپوشان خبر داد و افزود: طی روزهای آینده برای ثبت قرارداد یک بازیکن خارجی دیگر نیز بر اساس نیاز تیم و نظر کادر فنی اقدام می‌شود. ما در فصل نقل و انتقالات با مشورت کمیته فنی، نظر سرمربی و نیازهای واقعی تیم اقدام به یارگیری و تا این لحظه از 6 سهمیه لیگ برتری، 5 بازیکن را جذب کردیم. یک بازیکن آزاد و خارجی هم طی روزهای آینده به تیم می پیوندد و از مجموع ظرفیت تیم برای جذب بازیکن، دو سهمیه نیز برای نیم فصل لیگ، حفظ می‌شود.

 


  
  
<      1   2      
پیامهای عمومی ارسال شده
+ تولدت مبارک