سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مازاد دانشت را که به برادر بی بهره از دانشت می رسانی، صدقه تو بر او به شمار می آید . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی وبلاگ
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :13
بازدید دیروز :46
کل بازدید :109328
تعداد کل یاداشته ها : 481
103/2/14
10:32 ص

دکتر وجیه‌الله چشمه سری در خصوص اینکه روز گذشته اعلام کرده بود کریمی مصدوم نیست و دلیل عدم سفرش به تبریز شخصی است گفت: پس از بازی مقابل سایپا کریمی در کنار تمرین، فیزیوتراپی هم می‌کرد و خوشبختانه فشار بازی با سایپا را از بدن او خارج شد.



وی افزود: به دلیل اینکه بازی هفته آبنده با الهلال برای باشگاه پرسپولیس و هواداران خیلی مهم بود سعی کردیم روی این بازیکن ریسک نکنیم. این نظر کادر فنی بود که به کریمی استراحت دهد تا فشار بازی قبلی باعث نشود کشیدگی قبلی،‌ دوباره این بازیکن را اذیت کند، به همین دلیل صلاح این بود که کریمی به تبریز نیاید.



روز گذشته چشمه سری اعلام کرده بود که این بازیکن مصدومیتی ندارد و به دلیل مسائل شخصی به تبریز نرفته است.



پرسپولیس از ساعت 16:30 امروز میهمان تراکتورسازی است.


  
  

در تمرین امروز سه شنبه سرخپوشان مازیار زارع و جواد کاظمیان به تمرینات گروهی برگشتند و بدون مشکل تمرین کردند. کادر پزشکی با اعلام رضایت از این مساله گفت: کاظمیان مشکلی ندارد و مازیار زارع با ادامه این روند برای بازی آماده خواهد بود.

امروز همچنین علی کریمی برنامه اختصاصی خود را دنبال کرد و با دویدن کنار زمین آمادگی خود را حفظ کرد، او نیز برای بازی با تراکتورسازی مشکلی نخواهد داشت. در حال حاضر تنها مصدومان پرسپولیس، شیث رضایی و مهرداد اولادی هستند.

 تمرین صبح سه شنبه سرخپوشان با گرم کردن بدن ها و بازی تنیس فوتبال آغاز شد که پس از آن، تمرین پنج به دو برای حفظ توپ در دستور کار قرار گرفت و در پایان نیز بازیکنان در دو تیم فوتبال بازی کردند. در این تمرین بازیکنان تلاش داشتند برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی خودی نشان بدهند. امروز همچنین محمد زادمهر سرپرست این تیم با لباس ورزشی اختصاصی تمرین کرد.

 آخرین تمرین سرخپوشان قبل از سفر به تبریز و دیدار برابر تراکتورسازی، فردا (چهارشنبه) از ساعت 14 پشت درهای بسته برگزار می شود. دیدار با تراکتورسازی ساعت 16:30 روز پنجشنبه برگزار خواهد شد.


  
  

  به گزارش خبرگزاری فارس، محمد رویانیان پس از پایان نشست اتحادیه فوتبال در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سؤال که آیا بازیکنان پرسپولیس را جریمه می‌کند، اظهار داشت: در هر صورت ما تیمی هستیم که به بلوغ رسیده‌ایم و در حال تکاملیم و باشگاهی که در حال تکامل است، قطعا چالش‌ها و مشکلاتی فرارویش قرار می‌گیرد و دیگران هم می‌خواهند به این چالش‌ها اضافه کنند.ما پیش بینی می‌کردیم که سختی‌هایی پیش رویمان قرار گیرد و خیلی آرام مشکلات را برطرف می‌کنیم.

وی در خصوص اینکه امیر عابدینی، مدیرعامل داماش گفته باید برای پرسپولیس دعا کرد، گفت: عابدینی برای خودش دعا کند، ما هم برای ایشان دعا می‌کنیم. البته به نظر دعای ما بیشتر برای آنها می‌گیرد چون آنها در حال بالا آمدن در جدول هستند. دعای او برای ما مفید نبوده و مضر است البته مطالبی که برخی سایت‌ها به آقای عابدینی انتصاب داده اند قبول ندارم و او یک مدیر خوب است.


مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه صحبت‌هایی که عابدینی کرد جدی بود یا شوخی گفت: من یک بار گفتم که جوجه را آخر فصل می شمارم و این را به شوخی گفتم، بعضی ها فکر کردند که ما بلد نیستیم. در مورد عابدینی هم گفتم دعای ما بیشتر برای او گرفته است.


رویانیان درباره جلسه اتحادیه نیز تصریح کرد: جلسه خوبی بود، امروز دو ضلع تشکیل شد؛ فدراسیون و اتحادیه با هم خوب شدند و دولت هم باید با حاکمیت و حمایت خود به فوتبال کمک کند البته من گزارش جلسه امروز را به وزیر هم می‌دهم و پیشنهادی هم به وزیر دارم که به او می‌گویم.


رویانیان درباره نتیجه اعتراض پرسپولیس به کمیته استیناف بابت کسر 2 امتیاز از این تیم گفت: ما کمیته استیناف را مرجع صالحه و عادله می‌دانیم و امیدواریم که صلاحیت خود را به اثبات برسانند.


رویانیان در این هنگام در حالی که با خبرنگاران در حال گفت و گو بود با نبی دبیر فدراسیون مواجه شد و آنها چند لحظه‌ای به خوش و بش پرداختند و سپس خبرنگاران از مدیرعامل پرسپولیس پرسیدند آیا مشکل پرسپولیس حل شد که وی پاسخ داد من به نبی گفتم که امیدوارم از این بدتر نشود.


مدیرعامل پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که خیلی ها می‌گویند درخواست وی از پروین برای بررسی شرایط پرسپولیس دخالت محسوب می‌شود، گفت: اصطلاح‌های پروین همین طوری است وقتی می گوید برویم با رویانیان حساب و کتاب کنیم منظورش این است که درباره وضعیت تیم صحبت کنیم.


رویانیان درباره اینکه آیا این کار دخالت در کار دنیزلی نیست پاسخ داد: دنیزلی سرمربی بزرگی است و ما هیچ وقت او را زیر سوال نمی بریم. باید مشخص شود مشکل پرسپولیس چیست؟ آیا بحث فنی است؟ چرا که مشکل مالی، روحی، روانی، طرفداری و اجتماعی که نداریم من که نفهمیدم شاید پروین بفهمد. البته او باید متوجه شود چرا که هم پیشکسوت است، هم تجربه‌اش را دارد و هم طرفداران او را دوست دارند.


رویانیان در خصوص اینکه آیا مشکل از بازیکنان است اظهار داشت: نمی‌دانم مشکل چیست؟


وی در خصوص اینکه آیا مشکل علی کریمی با دنیزلی برطرف شد عنوان کرد: همان اولش مسائل برطرف شد، علی کریمی خودش به دنیزلی زنگ زد و تولد نوه‌اش را تبریک گفت. آنها ارتباط خوبی با هم دارند شاید پدر از بچه‌اش ناراحت شود و بچه‌ از پدر و این مسائل طبیعی است.


رویانیان در خصوص اینکه شاید برخی بازیکنان از صحبت‌های کریمی ناراحت شده باشند گفت: من این را بگویم که به خاطر یک نفر فرد دیگری را خراب نمی‌کنم و تحت تأثیر هیچ مسئله‌ای هم قرار نمی‌گیرم. همیشه عاقلانه‌ترین کار را که هواداران هم دوست داشته باشند انجام می‌دهم. هیچ کسی نمی‌تواند در هیچ قدرت و مقامی باعث شود که تحت تأثیر قرار بگیرم . مستقل مستقل هستم، اینکه یک بازیکن بگوید خانه می‌خواهد یا نمی‌خواهد فساد ایجاد می‌کند.


وی در پاسخ به این سؤال که آیا لیست اخراجی‌های پرسپولیس را اعلام می‌کنند گفت: [با خنده] لیست اخراجی‌های 4 قرار است پخش شود اما جدا از شوخی بعد از تراکتورسازی و الهلال لیست آنهایی که نمی‌خواهیم اعلام می‌کنیم.


رویانیان در پایان در خصوص اینکه آیا در راستای بستن تیم فوق کهکشانی با بازیکنان صحبت کرده یا خیر گفت: هنوز با هیچ بازیکنی صحبت نشده است.


 


  
  

تمرین از ساعت 10:30 آغاز شد و بازیکنان به دویدن، حرکات کششی نرمشی، استارت‌های کوتاه و بلند و فوتبال دست‌گرمی پرداختند.

* جواد کاظمیان از مچ دست خود MRI گرفت، وی به همین دلیل 30 دقیقه در تمرین امروز شرکت نکرد.


* علی پروین در تمرین امروز حضور پیدا کرد و در انتهای تمرین جلسه‌ای با دنیزلی داشت.


* مازیار زارع تمرین نکرد.


* اولادی باز هم مانند روزهای قبل در تمرین امروز هم تنها نظاره‌گر بود. این در شرایطی است که کادر پزشکی پرسپولیس پس از بازی با الغرافه اعلام کرده بود که او می‌تواند پا به توپ شود.


* شیث رضایی نیز به دلیل مصدومیت تنها نظاره‌گر بود.


* علی کریمی به تمرینات اختصاصی و سبک پرداخت.


* 50 هوادار در تمرین امروز حضور داشتند.


* دنیزلی دقایقی طولانی با اولادی گفت و گو کرد. گفته می‌شود وی از مصدومیت‌های پی‌درپی اولادی راضی نیست.


* ادموند بزیک مهاجم سابق پرسپولیس میهمان ویژه تمرین امروز بود و به خوش و بش با بازیکنان پرداخت.


* کنعانی تنها غایب تمرین امروز بود.


* دو دوربین عرب زبان به بهانه بازی با الهلال در تمرین امروز حضور داشتند.


 


  
  

علی کفاشیان پس از پایان نشست اتحادیه باشگاه‌های فوتبال گفت: سرفصل‌های جدیدی در این نشست ایجاد شد و بخشی از اختیارات سازمان لیگ به اتحادیه فوتبال تفویض شد.

نظرات اعضاء گرفته شد و حرفه‌ای شدن باشگاه‌ها به اتحادیه واگذار شد، کلیه باشگاه‌ها باید مجوز حرفه‌ای شدن را بگیرند و تا زمانی که ناظران AFC می‌آیند مشکلی وجود نداشته باشد.


وی گفت: بیشتر مشکلات را برطرف کرده‌ایم و تنها چند مورد باقی مانده است؛ مانند گزارش مالی باشگاه‌ها و ایرادات ورزشگاه‌ها که این دو موضوع امتیازات زیادی از ما کسر کرده است.


رئیس فدراسیون فوتبال گفت: صحبت‌هایی که مطرح شد این بود که اگر باشگاه‌هایی که نتوانند مجوز حرفه‌ای شدن را بگیرند اجازه ورود آنها را به لیگ برتر ندهیم.


اکثر باشگاه‌ها توانستند این کار را انجام دهند و تنها چند باشگاه دیگر باقی مانده‌اند سعی می‌کنیم به آنها کمک کنیم اما کمک ما کافی نیست و باید استان‌ها هم خودشان دست به کار شوند.


کفاشیان گفت: اتحادیه سازمان لیگ در سایه است، چون بیشتر کار را به این اتحادیه تفویض شده است.


وی در مورد پرسپولیس گفت: این تیم با حرکات اخیر تماشاگرانش مشکل ساز شده، اما از طرف دیگر پرطرفدارترین تیم آسیا را از آن خود کرده است.


پرسپولیس یکی از باشگاه‌های قوی است که اگر موفق شود، فوتبال ایران موفق خواهد شد. ما هم کمک می‌کنیم که مشکلات این باشگاه برطرف شود.


رئیس فدراسیون فوتبال در مورد اعتراض مسئولان راه‌آهن به دیدار با تراکتورسازی گفت: قبول دارم که باید پیش از بازی با باشگاه‌ راه‌آهن هماهنگی‌هایی صورت می‌گرفت، اما متأسفانه این کار نشد. بهروان رئیس سازمان لیگ بهتر می‌تواند در این مورد پاسخگو باشد.


کفاشیان در مورد عزیزمحمدی هم گفت: او زمانی که ریاست سازمان لیگ را بر عهده داشت، همزمان رئیس اتحادیه فوتبال هم بود به همین دلیل شاید کمتر وقت می‌کرد که در اتحادیه حضور پیدا کند اما در حال حاضر چون تنها در اتحادیه مشغول است موفق‌تر خواهد بود.


 


  
  

علی کریمی پس از بازی مقابل الغرافه قطر به انتقاد از مصطفی دنیزلی پرداخت و گفت: وقتی بازیکنی که هفته پیش اشتباه و ضعیف بازی می‌کند و باز از او استفاده می‌شود باید سرمربی در مورد آن صحبت کند و من نباید پاسخگو باشم.

از همین رو اختلافاتی بین این دو نفر پیش آمد اما به دلیل سفر دنیزلی به ترکیه برای زایمان دخترش این ماجرا مسکوت ماند.

مسئولان باشگاه پرسپولیس که می‌دانستند این مصاحبه می‌تواند تیم را دچار حاشیه کند با دو طرف صحبت‌هایی انجام دادند و پس از این ماجرا شب گذشته علی کریمی و دنیزلی به صورت تلفنی درباره مشکل پیش آمده با همدیگر به گفت‌وگو پرداختند. کریمی به دنیزلی بابت نوه دار شدنش تبریک گفت و دنیزلی نیز با او درباره شرایط تیم به گفت‌وگو پرداخت. دنیزلی قرار است امروز به تهران بیاید.

این برای دومین بار است که دنیزلی و کریمی پس از مشکلات با یکدیگر آشتی کردند. قبلا نیز پیش از دیدار الهلال عربستان و پرسپولیس مشکلاتی بین این دو نفر پیش آمده بود.

 


  
  

 دکتر وجیه‌الله چشمه‌سری در گفت‌وگو با فارس، اظهار داشت: با بررسی‌های انجام شده مهرداد اولادی، حمید علی‌عسگر و مازیار زارع به دلیل مصدومیت نمی‌توانند در بازی مقابل سایپا به میدان بروند.

وی افزود: علی‌عسگر پا به توپ شد اما فعلاً نمی‌توانیم در مورد او ریسک کنیم. این بازی هم به او استراحت دادیم.

 


  
  

تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سایپا از ساعت 17 فردا در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

 مصطفی دنیزلی که نوه دار شده است 3 روز به مرخصی رفته و قرار است امشب به تهران بیاید. وی در تماسی تلفنی از دستیارانش خواست 21بازیکن را به اردو ببرند.

به غیر از شیث رضایی، مهرداد پولادی و ادوکویچ که فقط می توانند در لیگ قهرمانان آسیا قرمزپوشان را همراهی کنند و مازیار زارع، مهرداد اولادی و حمید علی‌عسگر که مصدوم هستند 21 بازیکن امشب به اردو رفتند.

قرار است پس از حضور دنیزلی فردا قبل از دیدار مقابل سایپا نام سه بازیکن از فهرست تیم خط بخورد.

 


  
  

 آخرین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس قبل از دیدار مقابل سایپا از ساعت 17:30 امروز به مدت 60 دقیقه دنبال شد.

* در این تمرین مصطفی دنیزلی که به ترکیه رفته است غایب بود. وی قرار است امشب به تهران بازگردد.

* در تمرین امروز زارع قائم مقام باشگاه پرسپولیس حضور داشت. حرکات نمایشی وی با توپ در نوع خود جالب بود.

* تمام بازیکنان در تمرین امروز حضور داشتند.

* برخورد سرد برخی بازیکنان با کریمی و صحبت درباره اظهارات او از نکات جالب تمرین امروز بود. همه به دنبال این بودند تا منظور علی کریمی از بازیکنی که خوب بازی نکرده اما در دیدار برابر الغرافه به میدان رفته را بدانند.

* وزش شدید باد در تمرین امروز نیز دقایقی تمرین را برای قرمزپوشان سخت کرده بود.

* عاشوری در انتهای تمرین به مدت 10 دقیقه با بازیکنان گفت‌وگو کرد. سپس پرسپولیسی‌ها راهی هتل اوین شدند تا خود را برای بازی فردا مقابل سایپا آماده کنند.

* امشب قرار است فیلم بازی‌های سایپا آنالیز شود.

* کریمی و مهدوی کیا دقایقی طولانی با یکدیگر گفت‌وگو کردند.

* خبر احتمال کسر 9 امتیاز از پرسپولیس ترس را به جان قرمز‌پوشان انداخته بود و به دنبال صحت و سقم این خبر از خبرنگاران بودند.

 


  
  

 علیرضا حقیقی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، در خصوص وضعیتش در تیم فوتبال روبین کازان اظهار داشت: خوشبختانه همانطور که تصور می‌کردم با گذشت زمان شرایط من بهتر از قبل می‌شود و خدا را شکر می‌کنم که کادر فنی تیم از من رضایت دارد. هنوز نتوانسته‌ام در ترکیب روبین کازان قرار بگیرم اما خدا را شکر بعد از مصدومیتی که داشتم در چند بازی در لیست 18 نفره این تیم قرار گرفتم.

وی افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های جدیدی که برای من شده حدودا  14 ساعت تحت نظر مربیان روبین کازان هستم. از 7 صبح از منزل بیرون می‌آیم و 9 شب برمی‌گردم یعنی 14 ساعت در 3 وعده تمرینی زیر نظر مربیان مجرب این تیم کار می‌کنم.

دروازه بان سابق پرسپولیس تصریح کرد: با توجه به حرف‌هایی که زده شده است روبین کازانی‌ها برای فصل آینده به من آماده‌باش داده‌اند و معلوم است روی من حساب باز کرده‌اند.

وی خاطر نشان کرد: در مدتی که در روبین کازان حضور دارم هر روز پیشرفت می‌کنم. نکاتی را یاد گرفته‌ام که علیرغم احترامی که برای تمام مربیان ایرانی قائلم تا امروز به گوشم نخورده بود. من مانند یک دونده‌ای هستم که زمان می‌خواهم تا بتوانم در رشته خودم قهرمان شوم و کار یک ماه و دو ماه نیست.

حقیقی تأکید کرد: روبین کازانی‌ها من را نماینده آسیا می‌دانند، من در حال حاضر با زمین، آب و هوا و حتی توپ‌های جدید‌ آشنا شدم، نمی‌خواهم بگویم که فوتبال ایران آماتور است اما کم کم به سمت حرفه‌ای شدن می‌رود ولی در روسیه همه چیز حرفه‌ای است و تا حدود زیادی من به سطح اول فوتبال اروپا آمده‌ام.

دروازه‌بان تیم فوتبال روبین کازان یادآور شد: قبل از اینکه به روسیه بیایم با بزرگان فوتبال ایران صحبت‌هایی داشتم و آنها به من می‌گفتند که تو مثل یک حساب بانکی برای روبین کازان می‌مانی که هرچقدر بخواهیم برای این تیم به یکباره بهره‌برداری خواهیم داشت که این موضوع با برنامه‌ریزی‌های مربیان این تیم و با برنامه‌هایی که برای من تعیین شده به من ثابت شد.

وی ضمن تبریک به هواداران تیم پرسپولیس بابت حضورشان در دیدار برابر الغرافه قطر گفت: با توجه به سختی تمرینات نمی‌‌توانم بازی‌های پرسپولیس را به طور مستقیم تماشا کنم اما نتایج این تیم را دنبال می‌کنم. در آخرین دیدار پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا متأسفانه این تیم متوقف شد اما آوازه حضور  96 هزار هوادار در این بازی به همه جا رسید که جا دارد این اتفاق را که در وسط هفته هم افتاده است به پرسپولیسی‌ها تبریک بگویم.

حقیقی در این مورد که آیا مربیان تیم ملی با تو برای حضور در اردوی ترکیه حرفی زده‌اند یا خیر؟ نیز گفت: خیر هنوز صحبتی نشده، من منتظر لیست کی‌روش هستم تا بتوانم با تمام شدن لیگ روسیه به تیم ملی کمک کنم. من سرباز تیم ملی هستم و امیدوارم با دانشی که به من اضافه می‌شود بتوانم به تیم ملی کشورم بیشتر کمک کنم.

وی ضمن سخت توصیف کردن بازی‌های قبلی روبین کازان در لیگ روسیه گفت: وضعیت خوبی داشتیم اما متأسفانه با شکست دو بر صفر مقابل اسپارتاک کمی عقب افتادیم و از کورس قهرمانی جا ماندیم اما می‌خواهیم به هر طریقی که شده جزء 3 تیم روسیه باشیم تا در مسابقه اروپایی حاضر شویم. در بازی بعد باید به مصاف لوکوموتیو مسکو برویم که با کمال بدشانسی 8 بازیکن اصلی خود را در اختیار نداریم. کارمان خیلی سخت است اما برد می‌خواهیم.

 


  
  
<   <<   6   7      >
پیامهای عمومی ارسال شده
+ تولدت مبارک