سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش بی عمل مانند کمان بی زه است . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :24
بازدید دیروز :46
کل بازدید :109339
تعداد کل یاداشته ها : 481
103/2/14
6:29 ع

    علی پروین درباره شرایط پرسپولیس بعد از بازی با تراکتورسازی گفت:‌ بازی با تراکتورسازی تمام شده و نتیجه تلخی به دست آمده و اجازه بدهید در آستانه بازی با الهلال زیاد درباره گذشته صحبت نکنیم. نتیجه خوبی بدست نیامد و قطعا همه ما ناراحت هستیم اما باید به فکر بازی با الهلال باشیم.


وی ادامه داد: برخی‌ می‌گویند هواداران روز سه‌شنبه به ورزشگاه نمی‌آیند. مگر می‌شود پرسپولیس با الهلال که همیشه با آن کری داشته، بازی کند و هواداران، تیم را همراهی نکنند؟ من به شما می‌گویم تک تک هواداران مثل شیر در ورزشگاه آزادی حاضر می‌شوند و مانند بازی با الغرافه و الشباب 90 دقیقه پرسپولیس را تشویق می‌کنند.


پروین تاکید کرد: الهلال تیم خوبی است اما ما هم در آسیا تیم خوبی هستیم. روز سه شنبه پرسپولیس بازی ندارد بلکه ایران بازی دارد. ما می‌خواهیم با یک برد شیرین سرگروه شویم و در تهران در مرحله بعدی میزبان باشیم.


وی درباره جلسه روز گذشته با بازیکنان گفت: من اگر در بین بازیکنان حضور پیدا می‌کنم فقط صحبت فوتبالی می‌کنم و به مسائل دیگر کاری ندارم. حرف‌های خودمانی خوبی زدیم و تا توانستیم به تیم روحیه دادیم. من به بازیکنان حق می‌دهم چون در لیگ برتر انگیزه‌ای ندارند. بی‌انگیزگی دلیل اصلی نتیجه نگرفتن پرسپولیس است و تیم مریض نیست.


عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: در جلسه روز گذشته رویانیان دلش گرفته بود اما به بازیکنان روحیه داد و حالا منتظر هنرنمایی بازیکنان هستیم. قطعا می‌توان الهلال را در آزادی شکست داد مخصوصا در شرایطی که 100هزار نفر باشند و ورزشگاه برای آنها جهنم می‌شود.


پروین خطاب به برخی پیشکسوتان پرسپولیس گفت: از پیشکسوتان و دوستان خودم می‌خواهم صبور باشند. عکسی در از روزنامه‌ها دیدم که قدیمی‌های پرسپولیس را به تصویر کشیده بود. واقعا یاد این بازیکنان به خیر. همان جا یاد ناصر محمدخانی و حرکات خوبش را زنده کردم. ناصر خودش یک تیم بود. پیشکسوتان بدانند بازیکنان پرسپولیس به دلیل این در برخی بازی‌ها بد هستند چون انگیزه ندارند و این موضوع طبیعی است. انشاءالله روز سه شنبه پرسپولیس دیگری خواهیم دید.


 


  
  

   محمود سالارکیا در خصوص آخرین وضعیت پرونده شکایت مربیان و بازیکنان خارجی این تیم اظهار داشت: در دو روز گذشته نشست خوبی با وکیل آرفی داشتیم. پس از توافقات انجام شده صورتجلسه‌ای امضا کردیم اما با توجه به اینکه آرفی در آلمان است قرار شد وکیل ایشان با این بازیکن حرف بزند و همه چیز را به ما منتقل کند. از وکیل آرفی خواسته‌ایم وکالتی معتبر و جدید از طرف این بازیکن داشته باشد تا هرچه سریع‌تر این پرونده را مختومه اعلام کنیم.


وی درباره پرونده وینگادا گفت: پس از آرفی با نمایندگان وینگادا هم صحبت‌هایی داشتیم و بر سر ارقام بدهی به توافقاتی رسیده‌ایم. قرار است مدیر برنامه‌های وینگادا با او تماسی داشته باشد و اگر توافق کامل شد این پرونده را هم ببندیم.


سالارکیا خاطرنشان کرد: امیدواریم در صورتی که نگاه ویژه‌ای از سوی وزارت ورزش به باشگاه پرسپولیس شود در یک ماه آینده پرونده طلبکاران خارجی را ببندیم. مدیریت باشگاه با توجه به بدهی‌هایی که از قبل مانده به دنبال این است تا این بدهی‌ها را پرداخت کند. این بدهی‌ها برای حالا نیست و امیدوارم با توجه به اعتقاد مدیریت باشگاه که باید شأن طلبکارانی که برای پرسپولیس زحمت کشیده‌اند حفظ شود این مشکلات برطرف شود.


 


91/2/10::: 6:10 ع
نظر()
  
  

پس از تمرین امروز حدود 40 هوادار پرسپولیس که در ورزشگاه درفشی فر حضور پیدا کرده ‌بودند، نسبت به عملکرد ضعیف میثاق معمارزاده در دیدار با تراکتورسازی و مصاحبه‌اش مبنی بر اینکه هواداران در این هوا یخ در بهشت بخورند، به شدت اعتراض کردند. لیدرها هم در این موضوع سعی در آرام کردن جو داشتند.



پس از این اتفاق رویانیان به سمت هواداران رفت. آنها به مدیرعامل پرسپولیس گفتند: آبروی ما رفته است. پیش از این چه زمانی پرسپولیس 4 تا 4 تا گل خورده بود؟ چرا به وضعیت دروازه‌بان‌ها رسیدگی نمی‌کنید؟ معمارزاده بدترین عملکرد را دارد و آن وقت به هواداران می‌گوید برای کم شدن ناراحتی یخ در بهشت بخورید!



رویانیان هم در پاسخ به هواداران گفت: خود من هم خیلی خسته هستم. تمام سلول های بدنم دچار خستگی شده‌اند. با غیرت هرکاری که لازم بود را انجام‌ داده‌ام. فدای دل ناراحت تک تک‌تان بشوم، اما دل خود من هم سوخته است.



پس از این صحبت‌ها رویانیان در جلسه‌ای با کادرفنی و بازیکنان حاضر شد. هواداران پرسپولیس که می‌خواستند در این جلسه وارد شوند با ممانعت رویانیان مواجه شدند و وی به آنها اعلام کرد با حضور آنها چیزی درست نمی‌شود و اجازه دهید کار خودمان را انجام دهیم.



هنگام خروج دنیزلی نیز هواداران به او گفتند آبروی ما رفته که سرمربی پرسپولیس به آنها گفت: خونسرد باشید، خودم همه چیز را می‌دانم.


  
  

جمشید زارع درباره بازی روز سه‌شنبه مقابل الهلال عربستان اظهار داشت: با توجه به سیاست‌های باشگاه که اصول فرهنگی در آن حرف اول را می‌زند همانند بازی با الغرافه و الشباب برنامه‌های فرهنگی گسترده‌ای برای این دیدار در نظر داریم.



وی افزود: طبق هماهنگی‌ای که با مرکز درمانی سرطانی محک داشته‌ایم 22 کودک که همگی آنها پرسپولیسی‌ هستند همراه 2 تیم وارد زمین می‌شوند. این بچه‌ها عزیزانی هستند که پرسپولیس را از صمیم قلب دوست دارند و امیدوار هستیم این کار ما دل آنها را شاد کند.



زارع در خصوص حضور هواداران در ورزشگاه گفت: بازی با الهلال سرنوشت‌ساز است. ما می‌توانیم تکلیف خودمان را در تهران مشخص کنیم و کار را به اما و اگر نکشانیم. الهلال در جدول سایه به سایه ما حرکت می‌کند و ما باید به عنوان سرگروه به مرحله بعد برویم بنابراین بیشتر از همیشه به کمک هواداران خونگرممان نیاز داریم.



قائم مقام باشگاه پرسپولیس یادآور شد: عاشقان پرسپولیس این را بدانند که باید در سختی‌ها بیشتر سنگ صبور تیم باشند. آنها همیشه به ما لطف داشته‌اند و امیدوارم با یک بازی خوب و هدفمند با کسب 3 امتیاز صعودمان را به مرحله بعدی قطعی و هواداران را خوشحال کنیم.


  
  

در ابتدای تمرین صبح امروز شنبه پرسپولیس که از ساعت 10:40 در ورزشگاه درفشی‌فر آغاز شد، نشست کوتاهی با حضور کادرفنی و بازیکنان برگزار شد.



از نکات مهم تمرین امروز حضور علی کریمی در برنامه‌های فنی ابتدای مراحل آماده سازی تیم بود که حفظ توپ و آقا وسط را شامل می‌شد. البته پس از این تمرینات علی کریمی از جمع بازیکنان جدا شد و بصورت اختصاصی تنها در کنار زمین دوید. در این بین بازیکنان از وی خواستند به یکی از گروه‌های تمرینی اضافه شود که وی به آنها پاسخ منفی داد و راهی رختکن شد. پس از خروج از رختکن هم برای دقایقی با دنیزلی صحبت کرد.



شیث هم در سمت دیگر زمین بصورت اختصاصی می‌دوید. ایمون زاید به دلیل مصدومیت تنها به فیزیوتراپی پرداخت، این بازیکن از ناحیه همسترینگ پا دچار التهاب شده است. مهرداد اولادی برخلاف روز جمعه، امروز با لباس شخصی عملکرد سایر نفرات حاضر در تمرین را تماشا کرد.



تمرینات ابتدایی شامل حفظ توپ در سه گروه مختلف بود که زیر نظر محسن عاشوری برگزار شد. بعد از انجام برنامه‌های تاکتیکی، آخرین تمرین امروز فوتبال درون تیمی بود که علی کریمی هم در ترکیب خاکستری به میدان رفت.



در ترکیب تیم زرد حسین هوشیار، ابراهیم شکوری، علیرضا نورمحمدی، مجتبی شیری، علیرضا محمد، حسین کنعانی، سامان آقازمانی، امیرحسین فشنگچی، مهدی مهدوی‌کیا، وحید هاشیمان و جواد کاظمیان به میدان رفتند و در تیم خاکستری هم علاوه بر علی کریمی، آسمیر آودوکیچ، حمیدرضا علی‌عسگر، ممدوتال، محمد نصرتی، مهرداد پولادی، مازیار زارع، حسن بادامکی، محمد نوری، غلامرضا رضایی و هادی نوروزی بازی کردند.



مصطفی دنیزلی بارها مسابقه را قطع کرده و به بازیکنان تذکر می‌داد. البته خبرنگاران در آغاز این بازی، به بیرون ورزشگاه هدایت شدند و مسابقه را به طور کامل ندیدند.



با توجه به اینکه قرار بود در پایان تمرین و از ساعت 12:30 تا 13 رویانیان در ورزشگاه درفشی‌فر حاضر شده و با کادرفنی و بازیکنان تیم صحبت کند، ساعت 11 خبرنگاران را از محل برگزاری تمرین بیرون کردند. ضمن اینکه ساعت 10:40 دقیقه هم علی پروین در محل برگزار تمرین حضور یافت.


  
  

مصطفی دنیزلی پس از شکست سنگین 4 بر یک تیمش مقابل تراکتورسازی تبریز، با بیان این مطلب افزود: ما این روزها دو پرسپولیس داریم که یکی شب است و دیگری روز. بازی‌هایی که ما در لیگ برگزار می‌کنیم جزو شب است و بازی‌های ما در آسیا جزو روز!



وی در ادامه افزود: نوع بازی پرسپولیس نیز روز و شب است. یعنی وقتی حمله می‌کنیم و دنبال گلزنی هستیم شاهد نیمه روز پرسپولیس هستیم و وقتی دروازه‌مان باز می‌شود شب پرسپولیس فرا می‌رسد.



مصطفی دنیزلی به انتقاد از عملکرد شاگردانش پرداخت و گفت:‌ با این بازی که برخی بازیکنان پرسپولیس انجام می‌دهند انگار به من می گویند: "آقای مربی! سال آینده با ما ادامه ندهید"!



وی در این خصوص تصریح کرد: از بین 25 بازیکنی که در اختیار دارم حداقل 10 نفر هستند که برای فصل آینده روی آنها نمی‌توانیم حساب کنیم.



سرمربی تیم پرسپولیس از توضیح اضافه در خصوص دیدار این تیم مقابل تراکتورسازی خودداری کرد و گفت: صحبت زیادی در مورد این مسابقه نمی‌توان کرد ما باز هم فرصت‌های زیادی به دست آوردیم که از آنها بهره لازم را نبردیم اما تیم تراکتورسازی به راحتی به گل رسید. به غیر از اینکه گل‌های ساده را نمی‌زنیم و در مقابل خیلی ساده گل می‌خوریم دیگر چه می‌توان گفت.



وی جو ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز را عالی توصیف کرد و گفت: پرسپولیس قبل از ضربه پنالتی و حتی بعد از آن موقعیت و فرصت داشت اما متاسفانه در نیمه دوم و در شرایطی که به عقل من خطور نمی‌کرد گل خوردیم. من به هیچ عنوان فکر نمی‌کردم این طور دروازه‌مان باز شود.



"به غیر از اینکه به تیم تراکتورسازی تبریک بگویم دیگر حرفی نمی‌ماند"، دنیزلی با بیان این جمله افزود: ما موقعیت خلق کردیم و تراکتورسازی از فرصت‌هایش استفاده کرد. به غیر از این آیا حرف دیگری می‌ماند؟! در یک بازی که به این سادگی دروازه‌مان باز می‌شود ثمره‌ای برای ما ندارد جز اینکه خواب را از چشمان‌مان سلب کند و ذهن‌مان را مشغول.



دنیزلی در پاسخ به این پرسش که "چرا از بازیکنان جوان در ترکیب تیم خود استفاده نمی‌کنید؟"، گفت: در حال حاضر در تیم پرسپولیس بازیکن جوانی که بتواند به من کمک کند ندارم. من دوست دارم به بازیکنان جوان فرصت دهم اما از این بابت دستم خالی است.



در خاتمه خبرنگاری از دنیزلی پرسید:" تیم شما با این نتایج به لیگ دسته یک سقوط نمی‌کند؟"، گفت:‌ چنین سئوالی خیالی است و قطعا‌ تیم پرسپولیس سقوط نخواهد کرد!


91/2/7::: 8:26 ع
نظر()
  
  

دیدار تیم‌های تراکتورسازی تبریز و پرسپولیس در چارچوب هفته سی‌ودوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال از ساعت 16:30 در حضور حدود 60 هزار تماشاگر در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز آغاز شد و با نتیجه 4 بر یک به سود تراکتورسازی به پایان رسید.



فلاویو لوپز در دقایق 50 و 63، فرزاد حاتمی در دقیقه 57 و محمد ابراهیمی در دقیقه 65 برای تراکتورسازی گلزنی کردند. تک گل پرسپولیس را هم رضا نورمحمدی در دقیقه 79 به ثمر رساند.



هادی نوروزی در دقیقه 21 یک ضربه پنالتی را برای پرسپولیس هدر داد. ضربه نوروزی از کنار دروازه محسن فروزان به بیرون رفت.



تراکتورسازی با این پیروزی نه تنها تفاضل گلش را به 23 رساند بلکه 62 امتیازی شد و به رده دوم جدول رده‌بندی صعود کرد و جای استقلال را گرفت. پرسپولیس نیز 39 امتیازی ماند و در همان رده دهم باقی ماند.



سرخ‌پوشان تهرانی هفته گذشته نیز با نتیجه 4 بر 2 مغلوب سایپا شده بود اما باخت برابر تراکتورسازی سنگین‌ترین شکست این تیم در فصل جاری بود.



علیرضا فغانی قاضی این دیدار به احسان حاج صفی از تراکتورسازی و امیرحسین فشنگچی، ایمون زاید و مهدی مهدوی‌کیا از پرسپولیس کارت زرد نشان داد.



ترکیب تراکتورسازی:



محسن فروزان، امیرحسین صادقی، قاسم حدادی‌فر (46- مهدی کیانی)، فرزاد آشوبی (46- محمد ابراهیمی)، فلاویو لوپز، میلاد فخرالدینی، احسان حاج‌صفی، مرتضی اسدی، توزی رودریگوئز، فرزاد حاتمی (88- علی علیزاده) و سیاوش اکبرپور



سرمربی: امیر قلعه‌نویی



ترکیب پرسپولیس:



میثاق معمارزاده، محمد نصرتی، ممدوتال، رضا نورمحمدی، مازیار زارع، امیرحسین فشنگچی (75- ابراهیم شکوری)، حسین بادامکی، حمیدرضا علی‌عسگر (76 - مهدی مهدوی‌کیا)، هادی نوروزی (76- وحید هاشمیان)، ایمون زاید و غلامرضا رضایی



سرمربی: مصطفی دنیزلی


  
  

جمشید زارع در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد میزان بدهی‌های دقیق باشگاه پرسپولیس ضمن بیان مطلب فوق گفت: از زمان گرفتن وام از بانک تجارت در مقطع مدیریت آقای خطیب در باشگاه پرسپولیس تا به امروز به مربیان و بازیکنان متعدد داخلی و خارجی، برخی هتل‌ها، آژانس‌های هواپیمایی و ... بدهکاریم که اکثرا نام طلبکاران از باشگاه پرسپولیس را می‌دانند.

"طبق محاسباتی که در خصوص میزان بدهی باشگاه داشتیم، مشخص شد رقم این بدهی 18 میلیارد تومان است"، زارع با بیان این جمله افزود: برخی از افرادی که از باشگاه طلب دارند حکم کمیته انضباطی را هم گرفته‌اند اما با توجه به اینکه شرایط باشگاه را می‌دانند، صدایی تا به امروز از آنها درنیامده گرچه مدت‌ها از زمان طلب آنها گذشته و پول‌شان را می‌خواهند.


قائم مقام باشگاه پرسپولیس افزود: در شرایط فعلی تقاضای‌مان از دولت و وزارت ورزش و جوانان این است که بدهی‌های گذشته باشگاه را پرداخت کرده تا تراز مالی‌مان مثبت شود، موضوعی که از الزامات AFC برای صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه است. قطعا باشگاهی که بدهی داشته باشد، این مجوز را دریافت نکرده و حق حضور در مسابقات را نخواهد داشت.


زارع با بیان اینکه درصورت پرداخت نشدن بدهی برخی افراد از جمله وینگادا و آرفی احتمال در نظر گرفته شدن هر نوع جریمه‌ای از سوی فیفا و AFC برای باشگاه پرسپولیس وجود دارد، تصریح کرد: مگر در زمان مدیریت حبیب کاشانی و سرمربیگری افشین قطبی 6 امتیاز از پرسپولیس کم نشد. بدون شک فیفا و AFC با هیچکس تعارف ندارد و اتفاقا اگر با تیم‌های آسیایی مهربان باشند، با تیم‌های ایرانی در این خصوص سختگیرانه‌تر برخورد می‌کنند.


قائم مقام باشگاه پرسپولیس با اشاره به اینکه اعضای دولت و مسئولان وزارت ورزش و جوانان باید فکر اساسی برای باشگاه پرسپولیس انجام دهند، در پایان گفت: بسیار امیدوارم با درایت دکتر عباسی وزیر ورزش و جوانان این مشکل بزرگ قابل حل باشد زیرا نگاه ایشان به باشگاه پرسپولیس که 30 میلیون هوادار دارد، مثبت است.

 


  
  

دیدار تیم‌های تراکتورسازی تبریز و پرسپولیس در چارچوب هفته سی‌ودوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال از ساعت 16:30 در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز آغاز شد که نیمه اول این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.


این نتیجه در حالی رقم خورد که هادی نوروزی در دقیقه 21 یک ضربه پنالتی را برای پرسپولیس هدر داد. ضربه نوروزی از کنار دروازه محسن فروزان به بیرون رفت.


علیرضا فغانی داور این دیدار در این نیمه به احسان حاج صفی از تراکتورسازی و امیرحسین فشنگچی و ایمون زاید از پرسپولیس کارت زرد نشان داد.


  
  

رحمتی، مدیر باشگاه فرهنگ ایثار ایرانیان در گفت و گویی کوتاه با خبرنگار "ورزش سه" اظهار داشت: طبق توافق صورت گرفته میان مدیریت باشگاه پرسپ.لیس و باشگاه فرهنگ ایثار ایرانیان، از این پس تیم فوتسال بانوان فرهنگ ایثار ایرانیان با نام ایثار پرسپولیس در مسابقات حضور خواهد یافت.


به گزارش "ورزش سه" اکنون این تیم با اختلافی شش امتیازی در صدر جدول مسابقات لیگ فوتسال بانوان قرار دارد.  


  
  
<      1   2   3   4   5   >>   >
پیامهای عمومی ارسال شده
+ تولدت مبارک