سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از لغزش جوانمردان در گذرید که کسى از آنان نلغزید ، جز که دست خدایش برفرازید . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :12
بازدید دیروز :36
کل بازدید :109396
تعداد کل یاداشته ها : 481
103/2/16
2:56 ص

غلامرضا رضایی: امیدوارم سال 90، سال پر افتخاری برای پرسپولیس باشد.

محمد نوری: سال جدید را به تمام هواداران صبور پرسپولیس تبریگ می گویم.

رحمان احمدی: 10 فروردین 1390 تمامی تلخی های سال 89 را از دل هواداران بیرون می کنیم.

علیرضا محمد: امیدوارم سال جدید، سالی سرخ و پر از موفقیت برای پرسپولیس باشد.

امیرحسین فشنگچی: سال جدید را به تمام کسانی که در هر شرایطی یار و یاور پرسپولیس بودند تبریگ می گویم.

هادی نوروزی: سعی می کنم سال 90 تمامی موقعیت ها را به گل تبدیل کنم.

ابراهیم شکوری: سال جدید را به تمامی هواداران تبریک می گویم و سال خوبی را برای آنها آرزو می کنم. امیدوارم امسال سال قهرمانی پرسپولیس باشد.

سامان آقازمانی: 10 فروردین عیدی بزرگی به هواداران می دهیم.

مسعود داستانی: به عنوان کوچکترین عضو خانواده پرسپولیس سال 90 را به تمامی هواداران تیم محبوب پرسپولیس تبریک می گویم.


  
  

اولین روز از سال جدید، برای لیدرهای پرسپولیس به دید و بازدیدهایی متفاوت و جالب توجه گذشت.

 

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، لیدرهای تیم فوتبال پرسپولیس در اولین روز سال جدید با خانواده داوود جورابلی، لیدر درگذشته باشگاه استقلال دیدار کردند.

لیدرها و مشوقین باشگاه پرسپولیس امروز (اول فروردین) با حضور در منزل پدری مرحوم داوود جورابلی در کیانشهر تهران ضمن دیدار با خانواده وی، تابلو فرشی نفیس، منقش به آیات کلام الله مجید را از سوی باشگاه پرسپولیس به خانواده این مرحوم اهداء کردند.

داوود جورابلی از لیدرهای باشگاه استقلال، سال گذشته بر اثر سانحه رانندگی دار فانی را وداع گفت.

پیکر او در قطعه نام‌آوران بهشت زهرا(س) تهران آرام گرفته است.

 

دیدار لیدرهای پرسپولیس با هوادار آسیب دیده نخاعی

لیدرهای باشگاه پرسپولیس پس از دیدار با خانواده مرحوم جورابلی به ملاقات مصطفی علیمردانی، هوادار آسیب دیده نخاعی پرسپولیس رفتند.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، مصطفی علیمردانی، برادر مجتبی علیمردانی یکی از لیدرهای پرسپولیس سال گذشته و پس از پایان بازی پرسپولیس در مقابل پیام مشهد در مسیر بازگشت به منزل در اتوبان‌های مجاور استادیوم دچار سانحه رانندگی و آسیب از ناحیه نخاع شد.

لیدرهای پرسپولیس امروز (اول فروردین ماه) در دیدار با مصطفی علیمردانی و خانواده وی، مبلغ جمع شده در برنامه گلریزان پایان سال را به او اهداء کردند.

مشوقین باشگاه پرسپولیس روز شنبه 28 اسفند ماه سال 89 در اقدامی خیرخواهانه در محل باشگاه پرسپولیس گرد هم جمع شده و مراسم گلریزانی را برای کمک به هزینه معالجات هوادار آسیب دیده نخاعی پرسپولیس برگزار کرده بودند.

در این دیدار همچنین حبیب کاشانی، سرپرست باشگاه پرسپولیس به صورت تلفنی با علیمردانی گفت و گو کرد و ضمن پرس و جو از وضعیت و آخرین مراحل درمانی وی، برای این هودار پرسپولیس آرزوی سلامتی کرد.


  
  

مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های امارات موسوم به جام ریاست جمهوری یکشنبه شب با رویارویی تیم‌های الوحده و الوصل در ورزشگاه زاید اسپورت شهر ابوظبی آغاز شد.

در این دیدار تیم الوحده برتری 2 بریک را از آن خود کرد و به دیدار نهایی مسابقات فوتبال جام ریاست جمهوری امارات راه یافت. در این بازی برای تیم الوحده هوگو هنریکه (17) و مارسیو رودریگوئز (24) گلزنی کردند و تنها گل الوصل را نیز راشد عیسی در دقیقه 70 به ثمر رساند.

الوحده یکی از نمایندگان فوتبال امارات در مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان آسیاست که در گروه C این رقابت‌ها با تیم‌های پرسپولیس ایران، الاتحاد عربستان و بنیادکار ازبکستان همگروه است. این تیم در هفته دوم مسابقات در مصاف با پرسپولیس به نتیجه تساوی یک بریک دست یافت.

در دومین دیدار از مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتبال جام ریاست جمهوری امارات امشب تیم‌های الجزیره و الشباب در ورزشگاه زاید اسپورت شهر ابوظبی به مصاف هم می روند.


  
  
<   <<   6      
پیامهای عمومی ارسال شده
+ تولدت مبارک