سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کسانی را که به آنها دانش می آموزید، بزرگ شمارید . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی وبلاگ
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :3
بازدید دیروز :36
کل بازدید :109387
تعداد کل یاداشته ها : 481
103/2/16
12:30 ص

سعید حلافی به دلیل مشکلات خدمت سربازی نتوانست کاروان پرسپولیس را برای سفر به ازبکستان همراهی کند و از فرودگاه مشهد به تهران بازگشت.
 تلاش کاشانی، سرپرست این باشگاه و رئیس فرودگاه مشهد هم برای اعزام حلافی به ازبکستان کارساز نبود.
 حبیب کاشانی و علی دایی پس از اینکه حلافی نتوانست پرسپولیسی‌ها را به دلیل مشکلات خروجی همراهی کند، به او دلداری دادند.

 * کاشانی و دایی پیش از سفر به ازبکستان که از طریق فرودگاه مشهد انجام شد، برای زیارت به حرم امام رضا (ع) رفتند.

 * نماینده اسپانسر پرسپولیس در فرودگاه مشهد به کاروان این تیم برای سفر به ازبکستان اضافه شد.

 * کاروان 51 نفره پرسپولیس پس از دریافت روادید ساعت 12 امروز عازم ازبکستان شد.
 دیدار تیم‌های بنیادکار ازبکستان و پرسپولیس در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا سه‌شنبه هفته جاری برگزار می‌شود.


  
  

اعضای تیم پرسپولیس برای سفر به ازبکستان ساعت 8:55 با هواپیما راهی مشهد شدند.
 در این سفر هوایی نکته قابل توجه تمرینات اختصاصی علیرضا محمد با کش های مخصوص در داخل هواپیما بود.
 این بازیکن برای تقویت عضله های خود این تمرین را انجام می داد.

 * علی دایی و محمد نوری دقایقی با یکدیگر به صحبت خصوصی پرداختند.

 * بازیکنان پرسپولیس با یکدیگر عکس یادگاری گرفتند.

 * سکاندار هواپیما در چند نوبت برای روحیه دادن به کاروان پرسپولیس برای آنها آرزوی موفقیت کرد.

 * بازیکنان پرسپولیس در طول سفر به مشهد مشغول خواندن روزنامه بودند. آنها همچنین در ارتباط با داوری دربی همچنان بحث می کردند.

 * کاروان پرسپولیس پس از رسیدن به فرودگاه مشهد مورد استقبال مسئولان فرودگاه مشهد قرار گرفتند. اعضای این تیم در جایگاه ‍‍VIP پذیرایی شدند.

 * حبیب کاشانی و علی دایی پس از مستقر شدن اعضای تیم در جایگاه با یک دستگاه اتومیبل که با تدابیر مسئولان فرودگاه مشهد تهیه شده بود برای زیارت راهی حرم مطهر امام رضا(ع) شدند.


  
  

علی دایی قبل از سفر به ازبکستان در فرودگاه مهرآباد با بازیکنان این تیم جلسه‌‌ای برگزار و بر نظم و انضباط بازیکنان در جریان سفر به ازبکستان تاکید کرد. وی در این جلسه دقایقی در مورد نکات فنی نیز با بازیکنان صحبت کرد.

* با توجه به اینکه پرسپولیس با پروازی چارتر راهی ازبکستان شد، هواپیما تقریبا خالی بود و هر بازیکن 3 صندلی را به خود اختصاص داد.

* مازیار زارع و غلامرضا رضایی که به دلیل محرومیت نمی‌توانند پرسپولیس را در دیدار مقابل بنیادکار همراهی کنند، در این سفر حضور دارند و این حضور به این دلیل است که دایی اجازه مرخصی به این 2 بازیکن را نداده است.

* حسین عبدی، مربی پرسپولیس زمانی که تیم در هواپیما مستقر شد، در ردیف جلوی هواپیما با آنالیزور پرسپولیس، نقاط قوت و ضعف بنیادکار را مورد بررسی قرار داد.

* قبل از سفر میاچ با اشپیتیم آرفی دقایقی با زبان انگلیسی به طور اختصاصی صحبت کرد.

* دکتر زرینه در تشریح آخرین وضعیت مصدومان پرسپولیس، از مشکل تنفسی نورمحمدی خبر داد و از بهبودی محمد نوری صحبت کرد.

* در این پرواز 3 مسافر شخصی حضور داشتند.

* حبیب کاشانی برای دقایقی در هواپیما در کنار تک تک بازیکان پرسپولیس نشست و با آنها به گفت‌و‌گو پرداخت.

* سرخپوشان در جریان سفر به ازبکستان با لباس‌های یک‌شکل پرسپولیس و همراهان با کت و شلوار حضور داشتند.

پرسپولیسی‌ها ساعت 8:55 صبح امروز با پروازی چارتر از طریق فرودگاه مهرآباد راهی مشهد شده تا پس از سوخت‌گیری و انجام کارهای خروجی از این شهر راهی تاشکند ازبکستان شوند.

پرسپولیس به منظور دیدار مقابل بنیادکار ازبکستان در گروه سوم لیگ قهرمانان آسیا و از هفته سوم این مسابقات راهی تاشکند می‌شود و قرار است به محض ورود به این شهر، اولین تمرینش را برگزار کند.
به همین منظور علی دایی قبل از پرواز برنامه تمرینی این تیم را بین بازیکنان توزیع کرد.

پرسپولیس در دو هفته نخست لیگ قهرمانان آسیا با یک امتیاز در رده چهارم گروه سوم این مسابقات قرار دارد.
این دیدار سه‌شنبه برگزار می‌شود.


  
  

 پرسپولیسی‌ها ساعت 8:55 صبح امروز با پروازی چارتر از طریق فرودگاه مهرآباد راهی مشهد شده تا پس از سوخت‌گیری و انجام کارهای خروجی از این شهر راهی تاشکند ازبکستان شوند.
پرسپولیس به منظور دیدار مقابل بنیادکار ازبکستان در گروه سوم لیگ قهرمانان آسیا و از هفته سوم این مسابقات راهی تاشکند می‌شود و قرار است به محض ورود به این شهر، اولین تمرینش را برگزار کند.
پرسپولیس در دو هفته نخست لیگ قهرمانان آسیا با یک امتیاز در رده چهارم گروه سوم این مسابقات قرار دارد.
این دیدار سه شنبه شب برگزار می‌شود.


  
  

کاروان پرسپولیس صبح امروز برای دیدار مقابل بنیادکار ازبکستان ابتدا راهی مشهد می‌شود تا سپس به ازبکستان سفر کند.
حاشیه‌های این سفر در فرودگاه مهرآباد را در زیر می‌خوانید.

* بازیکنان ساعت 7 صبح در فرودگاه حضور داشتند و کارهای اولیه پرواز خود را انجام دادند.

* حبیب کاشانی ساعت 7:30 در فرودگاه حضور پیدا کرد و پس از روبوسی و خوشامدگویی به خبرنگاران و بازیکنان دقایقی با هواداران پرسپولیس در خصوص آخرین وضعیت این تیم به گفت‌وگو پرداخت.

* در حاشیه حضور امروز پرسپولیسی‌ها در فرودگاه مهرآباد عادل کلاه‌کج، میثاق معمارزاده،‌ فرهاد کاظمی، صمد مرفاوی و امید خورج هم حضور داشتند. برخورد گرم میثاق معمارزاده و عادل کلاه‌کج با پرسپولیسی‌ها در نوع خود جالب توجه بود.

* علی دایی ساعت 7:50 وارد فرودگاه شد و پس از اینکه جوابگوی سؤالات هواداران پرسپولیس بود، با قرمزپوشان به خوش و بش پرداخت.

* پرسپولیسی‌ها همچنان از باخت در دربی هفتاد بسیار ناراحت هستند. آنها ناراحتی‌ خود را به خبرنگاران اعلام کردند.

* مطالعه روزنامه‌ها توسط بازیکنان و کادرفنی پرسپولیس از نکات جالب بود.

* سعید رمضانی و جابا موجیری دو بازیکن فولاد نیز در جمع قرمزپوشان حضور پیدا کردند و برخورد گرمی با غلامرضا رضایی و مجتبی شیری داشتند.

*پرسپولیس در سومین دیدار خود در چارچوب لیگ قهرمانان آسیا سه‌شنبه به دیدار بنیادکار می‌رود


  
  

علیرضا محمد مدافع راست پرسپولیس که حتی بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیت، در دربی 70 روی نیمکت ذخیره ها نشست درباره این مساله می گوید:«بعد از یک ماه و نیم آمده بودم سر تمرین و آماده بازی بودم اما خب به نظر کادر فنی احترام می گذارم.من در بازیهای قبل کمی درد داشتم اما روی نیمکت نشستم تا اگر تیم مان به مشکل برخورد به زمین بروم اما الان مصدومیتم کاملا برطرف شده و آماده بازی ام.»
به گزارش گل وی ادامه می دهد:«خیلی دوست داشتم در دربی بازی کنم.خیلی برنامه ریزی کردم و انگیزه زیادی داشتم .برای این بازی صبح و بعد از ظهر تمرین کردم و از نظر بدنی کاملا آماده بودم.در تمرینات هم خودم را نشان دادم و می خواستم به علی دایی کمک کنم اما ایشان بازیکن دیگری را به من ترجیح داد.» وی در پاسخ به این سوال که نیمکت نشینی در دربی ناراحتش نکرده می گوید:«مگر می شود ناراحت نشد؟من اگر در زمین بودم خیلی چیزها را به این استقلالی ها نشان می دادم تا دیگر اینقدر کری نخوانند.» وی ادامه داد:«واقعا نیمکت نشینی برایم سنگین بود.هر آن می خواستم بروم به دایی بگویم مرا به زمین بفرستد تا انرژی ام را در زمین خالی کنم.حرارت خاصی داشتم و حتی به مربی بدنسازمان گفتم برو به دایی بگو من اگر داخل زمین شوم می توانم بازی را به نفع تیم مان در بیاورم اما خب قسمت نشد.اگر بازی می کردم پوست این آقایان استقلالی را می کندم تا دیگر اینقدر کری نخوانند.»
 وی درباره بازی هم اینگونه صحبت می کند:«من می گویم ما خیلی از آنها بهتر بودیم .هم در بازی رفت هم برگشت اما آنها حرفه ای تر عمل کردند .الان هم هر چه ما بگوییم می گویند ما بازی را برده ایم .هر چه ما بگوییم موقعیت های بیشتر و بهتری داشتیم آنها می گویند رفت و برگشت برده ایم و اتفاقی نمی افتد.»
محمد درباره بازی سه شنبه مقابل بنیادکار هم می گوید:«بازی خیلی سختی است .اینطور که شنیده ام می گویند بنیاد کار نسبت به تیم دو سال قبل شان که با ما بازی کردند ضعیف تر شده اما آنها در زمین خودشان نمی ایستد تا ما سه گل به آنها بزنیم.با این وجود ما حتما باید در این بازی نتیجه بگیریم.باید خیلی باهوش و با تمرکز بازی کنیم و ابتدا با دفاع و حفظ دوازه خودمان در ضد حمله به حریف ضربه بزنیم تا دست پر به خانه برگردیم.»


  
  

 

    به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، آخرین مرحله از تمرین‌های سرخپوشان پیش از عزیمت به کشور ازبکستان، امروز (شنبه) در مجموعه درفشی‌فر زیر نظر کادر فنی انجام شد.
- حبیب کاشانی امروز را در کنار بازیکنان و کادر فنی در مجموعه درفشی‌فر گذراند و از نزدیک شاهد تمرین سرخپوشان بود.
- تمرین امروز پشت درهای بسته انجام شد.
- بازیکنان با جدیت تمرین را دنبال می کردند و کادر فنی بیش از پیش با متوقف کردن کار، نکات لازم را به بازیکنان یادآور می‌شد.
- محمد نوری،غلامرضا رضایی و مازیار زارع اختصاصی تمرین کردند.
نوری از ناحیه کشاله ران، دچار آسیب دیدگی جزئی بود، غلامرضا رضایی نیز از ناحیه شکم احساس درد می‌کرد و مازیار زارع نیز به علت سه اخطاره بودن و با نظر کادر فنی جداگانه تمرین کردند.
- ابراهیم شکوری تنها غایب تمرین امروز بود. شکوری به دلیل مصدومیت و با اجازه کادر فنی در تمرین حضور نداشت.
- حمید علی عسکر به دلیل تاخیر در حضور در تمرین از سوی کادر فنی جریمه شد.
- کاروان پرسپولیس فردا (یکشنبه) عازم ازبکستان می‌شود.
- سرخپوشان تهران پیش از رویارویی با نماینده ازبکستان در لیگ قهرمانان آسیا، دو جلسه تمرین را نیز در این کشور پشت سر خواهند گذاشت.

 


  
  

تیم فوتبال پرسپولیس در سومین دیدار از مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا روز سه شنبه (16 فروردین) به مصاف تیم بنیادکار ازبکستان می رود.

بر همین اساس، سرخپوشان پایتخت صبح یکشنبه راهی ازبکستان می شوند و روز چهارشنبه هفدهم فروردین به تهران باز می گردند.

پرسپولیس از دو دیدار قبلی خود تنها یک امتیاز گرفته است.


  
  

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هم در نیمه اول و هم در نیمه دوم سرتر از استقلال بودیم. آنها از تک موقعیتی که گیر آوردند، استفاده کردند و ما هم چندین موقعیتمان را به راحتی از دست دادیم.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، علی دایی در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی با استقلال در شهرآورد هفتادم، تصریح کرد: ما امروز این همه موقعیت خلق کردیم، با گلر استقلال تک به تک شدیم و از داخل محوطه شش قدم توپ را به بیرون زدیم، در این حالت دیگر از دست کادر فنی کاری بر نمی آید. در بازی شهرداری تبریز، الوحده و ده دقیقه ابتدایی بازی با ملوان و همین بازی موقعیت های فراوانی داشتیم که انها را از دست دادیم. ده سال دیگر کسی نمی گوید که پرسپولیس موقعیت داشت و خوب کار کرد در هر حال خودم به لحاظ فوتبالی از تیمم راضی هستم.

دایی افزود: شرمنده هواداران شدیم، کادر فنی که نمی تواند برود داخل زمین و گل بزند. ما همه جور موقعیت را خلق کردیم.

دایی درباره تعویض های نیمه دوم و حضور وحید هاشمیان، گفت: وحید مدت هاست که بازی نکرده و کادر پزشکی تمام سعی خود را کرد تا او را به این بازی برساند. دارایی ما همین است، ضمن اینکه بد شانس هم هستیم. اگر شوتی که هاشمیان زد وارد دروازه می شد، همه می گفتند؛ عجب بازیکنی، عجب شوتی!

دایی درباره آینده کاری خود با توجه به نتایجی که کسب کرده، گفت: من مربی هستم و همان طور که یک روز به من گفتند بیا، یک رو هم می توانند بگویند برو و من هم می روم، آقای کاشانی تا حالا از من حمایت کرده اما به هر حال شاید نظرش عوض شود. این را باید از ایشان بپرسیم.

خبرنگاری معتقد بود که دایی در فصل نقل و انتقالات ضعیف عمل کرده که سرمربی پرسپولیس در پاسخ، گفت: من تیم را نبستم، من شش بازیکن به تیم اضافه کردم که قبلا بسته شده بود. ما بازیکنانی با قراردادهای دو و سه ساله داشتیم که دستمان را بسته بود. به هر حال بازیکنانی که ما به تیم اضافه کردیم از بهترین ها هستند.


  
  

داربی هفتادم با نتیجه یک بر صفر به سود استقلال پایان یافت.


به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، از هفته بیست و هشتم رقابت های لیگ برتر باشگاه کشور و در شهرآورد هفتادم تیم فوتبال استقلال با گل دقیقه 43 آرش برهانی بر تیم فوتبال پرسپولیس غلبه کرد.

پرسپولیسی ها در این دیدار موقعیت های بسیاری را از دست دادند. از جمله ضربه ایستگاهی دقیقه 10 امیرحسین فشنگچی، موقعیت گلزنی در دقیقه 20 که حاصل یک حرکت ترکیبی زیبا از سوی بازیکنان پرپسولیس بود را محمد نوری از دست داد، شوت مازیار زارع در دقایق اضافه نیمه اول و همین طور موقعیتی که توسط غلامرضا رضایی با عدم حفظ تعادل او از دست رفت، شوت رو پای وحید هاشمیان که به بیرون دروازه رفت و سرانجام موقعیت طلایی که اشپیتم آرفی در دقیقه 88 به بیرون زد.

در دقیقه 72 خطای مشکوک به پنالتی روی غلامرضا رضایی که داور بازی محسن ترکی، اعتقادی به خطا نداشت.

با این نتیجه پرسپولیس با 44 امتیاز هم چنان در رده پنجم جدول رده بندی قرار دارد.

حدود 70 هزار نفر تماشاگر شهرآورد هفتادم بودند.

پرسپولیس:

رحمان احمدی، سپهر حیدری، علیرضا نورمحمدی، حمید علی عسگر، سامان آقازمانی، حسین بادامکی، مازیار زارع، محمد نوری (از دقیقه 74 وحید هاشمیان)، هادی نوروزی، غلامرضا رضایی و امیر حسین فشنگچی (از دقیقه 85 شپتیم آرفی)

سرمربی: علی دایی 

استقلال:

محمد محمدی، حنیف عمران زاده، امیر حسین صادقی، پژمان منتظری، مهدی امیرآبادی، فرزاد آشوبی، کیانوش رحمتی، ایمان مبعلی، هوار ملا محمد( از دقیقه 67 اسماعیل شریفات)، فرهاد مجیدی (از دقیقه 87 هادی شکوری)، آرش برهانی (از دقیقه 84 سید مهدی سیدصالحی)

سرمربی: پرویز مظلومی


90/1/11::: 8:15 ع
نظر()
  
  
<      1   2   3   4   5   >>   >
پیامهای عمومی ارسال شده
+ تولدت مبارک