سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بنده خدای خویشتن را چهل روز برای خدا خالص نکرد، مگر آنکه چشمه های حکمت از دلش بر زبانش [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی وبلاگ
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :38
بازدید دیروز :16
کل بازدید :109541
تعداد کل یاداشته ها : 481
103/2/20
5:58 ع

دیدار تیم های پرسپولیس و الوحده امارات از ساعت 17:30 در ورزشگاه آزادی و در حضور بیش از 15هزار هوادار آغاز شد و با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

 درحالی که انتظار می رفت پرسپولیس برای جبران شکست بازی اول خود در لیگ قهرمانان آسیا مقابل الوحده بازی خوبی انجام دهد به همان شیوه چند هفته اخیر با یک بازی کند و کسل کننده مقابل الوحده، هواداران خود را ناامید کرد.

 سرخپوشان در اوایل بازی یک موقعیت خوب را از دست دادند اما در ادامه هیچ نشانی از پرسپولیس مد نظر هواداران وجود نداشت.
 این تیم در نیمه دوم هم بازی را به همان شیوه 45 دقیقه اول آغاز کرد و سر انجام در دقیقه 54 دفاع شکننده پرسپولیس نتوانست از پس بازیکنان الوحده بر‌آید و حسن امین دروازه پرسپولیس را باز کرد.
در دقیقه 63 نزدیک بود پرسپولیس دومین گل را دریافت کند که مهاجم الوحده توپ را از دست داد.

 در ادامه این مسابقه پرسپولیس بازی بهتری را از خود نشان داد و حسین بادامکی در دقیقه 64 توانست گل تساوی را به ثمر برساند.
 شاگردان دایی بعد از این گل موقعیت های دیگری را هم از دست دادند تا این دیدار با تساوی یک بر یک خاتمه یابد و پرسپولیس دو امتیاز حساس را در خانه از دست دهد.

 الوحده با این تساوی دو امتیازی شد. الاتحاد هم با پیروزی یک بر صفر مقابل بنیادکار 6 امتیازی و صدر نشین شد. تیم بنیادکار یک امتیاز دارد و پرسپولیس یک امتیازی هم به دلیل تفاضل گل کمتر قعرنشین گروه شد.

 قضاوت این مسابقه بر عهده نیشیمورا از ژاپن بود. وی به غلامرضا رضایی و مازیار زارع و محمد الشیهی و کمالی از الوحده کارت زرد نشان داد.

 بازیکنان پرسپولیس:
رحمان احمدی، سپهر حیدری، حسین بادامکی، محمد نوری، ابراهیم شکوری، مازیار زارع، علیرضا نورمحمدی، حمید علی عسگر، سامان آقازمانی( 66- امیرحسین فشنگچی)، هادی نوروزی و غلامرضا رضایی
 سرمربی: علی دایی


  
  

محمد نوری پس از تساوی یک بر یک پرسپولیس برابر الوحده امارات عنوان کرد:‌ شاید ما در نیمه اول بازی خوبی به نمایش نگذاشتیم اما در نیمه دوم توانستیم عملکرد بهتری داشته باشیم و موقعیت‌هایی را به وجود آوریم اما متأسفم که در پایان 2 امتیاز را از دست دادیم و شرمنده 20 هزار هواداری شدیم که در ورزشگاه آزادی حاضر بودند.

 وی ادامه داد: باید در نیمه اول کار را تمام می‌کردیم و اجازه نمی‌دادیم تا در دقایق پایانی تکلیف تیم برنده مشخص شود. الوحده در این دیدار بسیار وقت‌کشی کرد و فوتبال کثیفی را از خود به نمایش گذاشت. همه دیدند که این تیم چگونه بازی کرد و به نظرم این روش به 30 سال گذشته مربوط می‌شود.

 این بازیکن خاطرنشان کرد: باید در دیدارهای آینده تلاش کنیم تا بتوانیم به پیروزی دست یابیم و برای محقق شدن به این امر در تمامی دیدارها باید بجنگیم تا بتوانیم به مرحله بعدی رقابت‌ها صعود کنیم.


  
  

* علی دایی به هنگام گرم کردن داوران با آنها به خوش و بش پرداخت.

* زرینه پزشک پرسپولیس، وقتی این تیم در حال گرم کردن خود بود وضعیت نوروزی و رضایی را بررسی کرد.

* هواداران پرسپولیس علی دایی را تشویق می کنند.

* حدود 6 هزار هوادار در ورزشگاه حضور دارند. در جایگاه خبرنگاران نیز دو خبرنگار اماراتی هستند.

*میاچ مربی پرسپولیس به هنگام گرم کردن الوحده از تمرینات این تیم یادداشت برداری کرد.

* علیرضا حقیقی به همراه پدر خود در کنار نیمکت ذخیره ها ایستاده است.

* برای اولین بار در قسمت ورودی جایگاه ویژه از گیت استفاده شده و خبرنگارانی که می خواهند وارد جایگاه شوند باید از این گیت رد شوند.

* گل های پرسپولیس در لیگ برتر از اسکوربورد ورزشگاه پخش شد.

* علی دایی برای دقایقی به طور خصوصی با غلامرضا رضایی صحبت کرد.

*پیش از این دیدار یک دقیقه سکوت در ورزشگاه آزادی به دلیل زلزله و سونامی ژاپن انجام شد.


  
  

کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس، دقایقی قبل از آغاز بازی ترکیب اصلی این تیم را اعلام کرد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، ترکیب اصلی سرخپوشان مقابل الوحده امارات بشرح ذیل اعلام شد:

رحمان احمدی، سپهر حیدری، علیرضا نورمحمدی، ابراهیم شکوری، سامان آقازمانی، مازیار زارع، محمد نوری، حسین بادامکی، هادی نوروزی، حمیدرضا علی عسگری و غلامرضا رضایی.

بازیکنان ذخیره: علیرضا حقیقی، اشپیتیم آرفی، مجتبی شیری، مجتبی زارع، سکو برت، امیر حسین فشنگچی و تیاگو فراگا.


89/12/25::: 5:9 ع
نظر()
  
  

تیم فوتبال پرسپولیس قبل از بازی با الوحده امارات در هتل المپیک به اردو رفت و ساعت 15:45 امروز (چهارشنبه) این هتل را ترک می کند.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان روز سه شنبه بیست و چهارم اسفند ماه در هتل المپیک اسکان یافتند و برنامه تنظیم شده از سوی کادر فنی را اجرا کردند.

بر همین اساس، برنامه اردوی قرمزپوشان قبل از بازی با الوحده بشرح ذیل اعلام شد:

صبحانه (آزاد)

صرف ناهار (ساعت 13)

جلسه و اعلام ترکیب اصلی تیم (ساعت 15:15)

حرکت به سمت ورزشگاه یکصد هزار نفری آزادی (ساعت 15:45)

حضور در ورزشگاه (ساعت 16)

گفتنی است؛ تیم های پرسپولیس و الوحده امارات دومین بازی از مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را امروز (چهارشنبه) از ساعت 17:30 برگزار می کنند.


  
  

اردوی پیش از بازی با تیم فوتبال الوحده امارات، امشب (سه شنبه شب) در هتل المپیک برگزار شد.

- حبیب کاشانی امشب حامل خبر خوشی برای بازیکنان پرسپولیس بود. سرپرست باشگاه پرسپولیس، طبق قولی که به بازیکنان داده بود، امشب اعلام کرد با گرفتن بخشی دیگر از بودجه طرف قرارداد دولت، بخشی دیگر از مطالبات بازیکنان و مجموعه تیم تا پایان اسفند ماه پرداخت خواهد شد.

- بازیکنان در طول جلساتی که در هتل المپیک داشتند پیگیر نتیجه بازی سپاهان بودند.

- روابط عمومی باشگاه پرسپولیس طبق روال همیشگی، امشب نیز برنامه ویژه ای را برای بازیکنان و کادر فنی ترتیب داده بود. در این برنامه کلیپی از پیروزی دو بر صفر پرسپولیس در برابر پاس همدان نیز پخش شد.

- شنیدن خبر پخش سرود رسمی تیم فوتبال پرسپولیس در بازی فردا برای بازیکنان جالب توجه بود.


  
  

سرپرست باشگاه پرسپولیس، گفت: «موفقیت پرسپولیس در بازی‌های آسیایی میلیون‌ها ایرانی را خوشحال می‌کند و ما به نمایندگی از فوتبال کشورمان به میدان می‌رویم. در بازی برابر الوحده باید ثابت کنیم شکست در برابر الاتحاد یک اتفاق بوده است و تکرار نشدنی است.»

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، حبیب کاشانی که امشب (سه شنبه شب) در جمع بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس در اردوی پیش از بازی با الوحده امارات صحبت می‌کرد، افزود: «پس از بازی با الاتحاد، گزارشگران عربستانی و مطبوعات آنها چیزهایی را علیه علی دایی گفتند که باید در ادامه بازی ها پاسخ قاطعی برای آن حرف ها دریافت کنند. باید کاری کنید که پرسپولیس، کابوس حریفانمان شود.»

وی تصریح کرد: «ما در باشگاه پرسپولیس، در نحوه ارتباط با بازیکنان، نحوه جذب بازیکن، پرداخت مطالبات و ... دست به تغییراتی زدیم که این تغییرات برای برخی خوشایند نبود و هر کاری می‌کنند تا این تیم، موفق نشود. حاشیه سازی می‌کنند بلکه زمین خوردن این تیم را ببینند، درست مثل هر انقلابی که با مقاومت هایی مواجه می‌شود. اما ما ایستاده ایم و ثابت می‌کنیم که می‌شود حرفه ای فکر و عمل کرد و سالم و تمیز در فوتبال حضور داشت. برای ماندن در این مسیر باید همه کمک کنیم و مدیر، مربی و بازیکن، هر کدام در جایگاه خودشان به وظایف شان به درستی عمل کنند.»

کاشانی افزود: «باشگاه پشت بازیکنان و کادر فنی و همه ارکان تیم هست تا شما بتوانید بدون دغدغه به فوتبال فکر کنید و تمرکزتان را از دست ندهید. از شما انتظار داریم در این شرایط به شاد کردن دل هواداران بیاندیشید و تمام توان خود را برای عمل کردن به خواست کادر فنی به کار بگیرید. عمل کردن به غیر از آنچه کادر فنی از شما می‌خواهد هر چند به میزان اندک، می‌تواند برای تیم دردسر درست کند و بالعکس، عمل کردن دقیق به برنامه‌های تمرین شده می‌تواند موفقیت شما و تیم را تضمین کند.»


  
  

اردوی پیش از بازی با تیم فوتبال الوحده امارات، امشب (سه شنبه شب) در هتل المپیک برگزار شد.

- حبیب کاشانی امشب حامل خبر خوشی برای بازیکنان پرسپولیس بود. سرپرست باشگاه پرسپولیس، طبق قولی که به بازیکنان داده بود، امشب اعلام کرد با گرفتن بخشی دیگر از بودجه طرف قرارداد دولت، بخشی دیگر از مطالبات بازیکنان و مجموعه تیم تا پایان اسفند ماه پرداخت خواهد شد.

- بازیکنان در طول جلساتی که در هتل المپیک داشتند پیگیر نتیجه بازی سپاهان بودند.

- روابط عمومی باشگاه پرسپولیس طبق روال همیشگی، امشب نیز برنامه ویژه ای را برای بازیکنان و کادر فنی ترتیب داده بود. در این برنامه کلیپی از پیروزی دو بر صفر پرسپولیس در برابر پاس همدان نیز پخش شد.

- شنیدن خبر پخش سرود رسمی تیم فوتبال پرسپولیس در بازی فردا برای بازیکنان جالب توجه بود.


  
  

جلسه آنالیز تیم فوتبال الوحده امارات برگزار شد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، عصر امروز (سه شنبه) جلسه آنالیز بازی‌های تیم فوتبال الوحده برای بازیکنان پرسپولیس برگزار شد.

این جلسه در یکی از کلاس‌های ویژه هتل المپیک برگزار و کادر فنی آخرین آنالیزها را با بازیکنان مرور کردند.


  
  

کاپیتان تیم فوتبال الوحده امارات گفت: با علی دایی و افشین پیروانی در تیم السد قطر همبازی بوده ام و می دانم آنها چهره های بسیار معروف و شاخصی هستند.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، معتضد عبداله کاپیتان و دروازه بان اول تیم فوتبال الوحده امارات که به همراه سرمربی این تیم در کنفرانس خبری پیش از بازی تیم های پرسپولیس و الوحده حضور یافته بود، تصریح کرد: با شناختی که از علی دایی دارم، تعجب می کنم که چطور پرسپولیس در برابر تیم الاتحاد با حساب 3 بر یک نتیجه را واگذار کرد.

وی افزود: تا جایی که اطلاع دارم، حضور دایی در پرسپولیس با تغییرات مثبتی همراه بوده و با توجه به ویژگی های ایشان این تیم حالت هجومی دارد.

کاپیتان الوحده درباره بازی فردا گفت: پرسپولیس و علی دایی تفکرات هجومی دارند و من اینجا یک حس دوگانه دارم. هم می خواهم که پرسپولیس هجومی بازی کند و هم به خاطر خودمان از این تاکتیک روی گردانم.

کاپیتان تیم الوحده درباره شناخت خود از فوتبال ایران و پرسپولیس گفت: من با تیم های العین و تیم ملی عربستان به ایران آمده ام و آخرین بازی خودم در ایران را در برابر تیم پاس انجام داده ام که آن دیدار با نتیجه 3 بر 3 تمام شد. من شناخت خوبی از تیمها و بازیکنان ایرانی دارم و امیدوارم فردا دو تیم بتوانند یک بازی خوب و جذاب را به نمایش بگذارند.


  
  
<      1   2   3   4   5   >>   >
پیامهای عمومی ارسال شده
+ تولدت مبارک