سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش، وزیر نیکویی برای ایمان است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی وبلاگ
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :25
بازدید دیروز :16
کل بازدید :109528
تعداد کل یاداشته ها : 481
103/2/20
2:40 ع

اسامی داوران هفته بیست و هفتم رقابت های لیگ برتر  فوتبال (جام خلیج فارس) در حالی اعلام شد که تورج حق وردی قضاوت دیدار تیم های پرسپولیس و ملوان را بر عهده خواهد داشت.

 

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، از سوی کمیته داوران فدراسیون فوتبال، اسامی داوران قضاوت کننده در هفته بیست و هفتم مسابقات لیگ برتر  فوتبال بشرح ذیل اعلام شد:

جمعه 27 اسفند

مس کرمان – پیکان (ورزشگاه شهید باهنر-کرمان) ساعت 16:30

داوران: احمد صالحی-حسین سنجری-سعید قاسمی-جمشید محمدی - ناظر: ابراهیم میرزا بیگی

پاس - نفت آبادان (ورزشگاه قدس-همدان) ساعت 16:30

داوران: سید مهدی سید علی-مرتضی کریمی-حسن یوسفی-محمد کمانی - ناظر: سیدرضا غیاثی

شهرداری تبریز – سایپا (ورزشگاه یادگار امام (ره)-تبریز) ساعت 16:30

داوران: هدایت ممبینی-بابک داوری-مهدی عالیقدر-پیروز سیف اله پور - ناظر: محمد علی فروغی

نفت تهران - تراکتورسازی تبریز (ورزشگاه تختی-تهران) ساعت 16:30

داوران: محسن ترکی-حسین خانبان-مسعود فرح نیا-اشکان خورشیدی- ناظر: عبود سنگاشکن

فولاد خوزستان - راه آهن (ورزشگاه تختی اهواز) ساعت 16:30

داوران: علیرضا فغانی-بهرام کیانی-مصطفی فراهانی-اسماعیل آمری - ناظر: عبداله با عزم

یکشنبه 29 اسفند

ملوان – پرسپولیس (ورزشگاه تختی-انزلی) ساعت 15:30

داوران: تورج حق وردی-علیرضا کهوری-محسن فریمانی-شاهین حاج بابائی - ناظر: علی خسروی

استیل آذین – سپاهان (ورزشگاه تختی-تهران) ساعت15:30

داوران: سعید مظفری زاده-رضا سخندان-محمدرضا منصوری-رضا کرمانشاهی - ناظر: مسعود مرادی

ذوب آهن - شاهین بوشهر (ورزشگاه ذوب آهن-فولاد شهر) ساعت 16:30

داوران: خداداد افشاریان-حیدرشکور-علی موغلی-رضا اکرمی - ناظر: حسین نجاتی

استقلال - صبای قم (ورزشگاه آزادی-تهران) ساعت 17:40

داوران: محمود رفیعی-حسن کامرانی فر-محمد رضا ابوالفضلی-محمد ملکی - ناظر: زاهد بحرینی.


89/12/23::: 2:53 ع
نظر()
  
  

بازیکن جوان تیم فوتبال پرسپولیس، گفت:" کادر فنی برای بازی برابر الوحده، تمهیدات خاصی اندیشیده است و پرسپولیس با حمایت هوادارانش می تواند نتیجه خوبی از این بازی بگیرد."

روح اله سیف الهی، بازیکن جوان تیم فوتبال پرسپولیس که در بازی برابر شهرداری تبریز برای اولین بار در ورزشگاه آزادی برای سرخپوشان به میدان آمد، در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، افزود:" ما در بازی با شهرداری موقعیت‌های زیادی داشتیم که اگر از نیمی از آنها هم استفاده می‌کردیم می‌توانستیم این تیم را با اختلاف 4 - 3 گل شکست دهیم. با این حال بازیکنان با تمام وجودشان بازی کردند و تلاش زیادی کردند که متاسفانه به نتیجه نرسید."

مهاجم جوان پرسپولیس، ادامه داد:" به امید خدا در بازی برابر الوحده، با موقعیت شناسی، می‌توانیم از خجالت هواداران در بیاییم و با کسب نتیجه‌ای مناسب، برای ادامه بازی‌های لیگ قهرمانان توشه‌ای مناسب داشته باشیم. موقعیت‌های فراوان در بازی با شهرداری نشان می‌دهد که تیم به لحاظ تاکتیکی عملکرد خوبی دارد و باید قدر این موقعیت‌ها را به ویژه در بازی‌های آسیایی بدانیم."

سیف الهی درباره حضور خود در ترکیب پرسپولیس در دیدار برابر شهرداری تبریز، گفت:" برای اولین بار بود که در ورزشگاه آزادی برای پرسپولیس بازی می‌کردم. از اعتماد آقای دایی ممنونم و امیدوارم در ادامه رقابت‌ها بتوانم پاسخ اعتماد سرمربی تیم را بدهم."

وی افزود:" پیش از بازی با شهرداری در همدان هم به میدان رفته بودم که اتفاقا در شرایط سختی هم بازی به من رسید و این موقعیت باعث شد استرسم در بازی با شهرداری کمتر باشد. به هرحال من در تمرینات تمام تلاشم را می‌کنم که بتوانم به وظایفم عمل کنم و در صورت اعتماد مجدد کادر فنی هم تلاش می‌کنم بهترین عملکرد را داشته باشم."


  
  

امیر حسین فشنگچی یکی از مشتریان دیروز کلینیک باشگاه بود که برای انجام فیزیوتراپی کمرش، در باشگاه حضور داشت. لذا فرصت را غنیمت شمردیم و از وی خواستیم در گفتگوی اختصاصی با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس نظراتی را در مورد بازی شهرداری و دیدار مقابل الوحده بیان نماید.

 

پرسپولیس مقابل شهرداری همه کار کرد جز گلزنی، سهم فشنگچی در کسب این نتیجه چقدر بود؟

خوشبختانه قریب به اتفاق هواداران و کارشناسان به لحاظ فنی بازی ما را مقابل شهرداری پسندیدند منتها قبول دارم که به فوتبال هجومی و زیبا امتیاز نمی دهند، مهم این بود که فقط یکی از توپ های ما وارد دروازه شهرداری می شد تا این تیم از لاک دفاعی خارج شود و زمینه به ثمر رسیدن گل های بیشتر فراهم گردد.

با این اوصاف، من هم در این نتیجه رقم خورده و عدم گلزنی به سهم خود، سهیم هستم چون برد، باخت و مساوی به نام تمام تیم نوشته می شود.

فشنگچی در حالی به پرسپولیس ملحق گردید که یکی از ستاره های صبا و لیگ برتر بود و نامش در لیست ملی پوشان نیز قرار داشت، شما در پرسپولیس تا چه اندازه ثبات گذشته را حفظ کردید؟

فکر می کنم شروع خوبی با پرسپولیس داشتم که دچار مصدومیت شدم و این موضوع وقفه ای در کارم ایجاد نمود ولی راستش را بخواهید هنوز از خودم راضی نیستم و با تقویت اعتماد به نفس و تلاش جدی در تمرینات می توانم همان مهره کلیدی و کارساز برای پرسپولیس باشم چون بازی کردن در تیم بزرگ پرسپولیس، هنر خاص خودش را می خواهد.

از بازی با الوحده بگو...

بازی این تیم را مقابل بنیاد کار از تلویزیون عربستان دیدم که به نظر من الوحده تیم یکدست و خوبی است اما با توجه به نتیجه رقم خورده ما در بازی اول، محکوم به برد در اولین بازی خانگی هستیم.

تاکنون در برابر تیم های عربی گلزنی هم کرده ای؟

با صبا باطری مقابل الهلال عربستان و الاهلی امارات بازی کرده ام ولی دوست دارم طلسم گلزنی ام در باشگاه های آسیا در آزادی شکسته شود.


  
  

پزشک تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص آخرین وضعیت مصدومان این تیم گفت: وحید هاشمیان قطعا به بازی برابر الوحده امارات نخواهد رسید.

 

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، فرید زرینه در مورد آخرین وضعیت مصدومان سرخپوشان تهرانی چنین گفت: شرایط ویژه ای را برای بهبودی مصدومیت هادی نوروزی در نظر گرفتیم و روی پای او کار کردیم که در حال حاضر وضعیت خوبی دارد و به احتمال زیاد از فردا (دوشنبه) در تمرینات تیمی شرکت می کند.

وی در خصوص غلامرضا رضایی نیز افزود: درمان رضایی نیز رو به بهبودی است و ما نهایت تلاش خودمان را می کنیم تا رضایی به بازی روز چهارشنبه برسد.

زرینه وضعیت منصوری را خوب توصیف کرد و گفت: محمد منصوری روز گذشته (شنبه) در دیدار دوستانه پرسپولیس به میدان رفت و مشکلی برای تمرینات گروهی و بازی ندارد.

پزشک سرخپوشان در مورد اشپیتیم ادامه داد: آرفی تمرینات بدنسازی را پشت سر می گذارد و اگر بتواند از نظر جسمانی به شرایط تیم برسد، می تواند پرسپولیس را در بازی برابر الوحده همراهی کند.

زرینه در پایان گفت: وحید هاشمیان قطعا به بازی روز چهارشنبه نمی رسد و ما تلاش می کنیم تا او را برای بازی داربی 70 برابر استقلال آماده کنیم.


  
  

ه نقل از سایت فدراسیون فوتبال،‌ عزیز محمدی درباره برگزاری بازی های لیگ برتر تا آخرین روزهای سال گفت: طبق تقویم تا هفته سی و دوم را اعلام کرده ایم و به دلیل ترافیکی که در بازی های لیگ برتر و جام حذفی و رقابت های لیگ قهرمانان آسیا داریم هیچ تغییری در برنامه نخواهیم داد.
وی درباره ماجرای اعتراض برخی باشگاه ها به تعداد توپ های اختصاص یافته عنوان کرد: برخی باشگاه ها توپ نداشتند که سازمان لیگ به آنها توپ هایشان را داد.

محمدی در باره تمهیدات سازمان لیگ برای دربی 10 فروردین اظهار داشت: نشست شورای تامین استان در این باره برگزار و همه تمهیدات برای دربی بزرگ پایتخت اندیشیده شده است. بلیت فروشی بازی برای جلوگیری از بازارسیاه صبح روز بازی در ورزشگاه آزادی و بر طبق قیمت های قبلی یعنی 5000 ، 3000 و 2000 تومانی فروخته می شود. البته در نظر داریم که از سال بعد فروش بلیت را اینترنتی کنیم.

  رئیس سازمان لیگ در پایان درباره وضعیت امتیازبندی لیگ برتر فوتبال ایران در آسیا گفت: سال گذشته از 500 امتیاز 340 امتیاز یعنی حدود 68 درصد را گرفتیم و امسال از 800 امتیاز توانستیم 598 امتیاز یعنی 74 درصد امتیازات لازم را بگیریم. در سال گذشته ما پایین تر از استرالیا، چین و امارات بودیم اما امسال بالاتر از این سه کشور قرار گرفته ایم و پس از کره جنوبی که لیگ برترش 15 تیمی است، عربستان 14 تیمی و قطر 12 تیمی در رده چهارم با یک لیگ برتر 18 تیمی قرار گرفته ایم. ما در بخش های مربوط به زیرساختی ورزشگاه ها، امور تجاری سازی باشگاه ها و استاندارهای فنی امتیازهای کمی آوردیم اما در دیگر بخش ها امتیازات بسیار خوبی گرفتیم.


  
  

مصطفی شکری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، با ناراحتی از عدم پاسخگویی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بابت شکایت از هوار ملا محمد اظهار داشت: شکایت ما قانونی است اما نمی‌دانم چرا کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تاکنون تعلل کرده و هیچ جوابی به ما نمی‌دهد.
وی افزود: به نظر می‌رسد آقایان می‌خواهند بعد از دربی جواب ما را بدهند که این موضوع درست نیست. به زودی با شریفی صحبت‌هایی خواهیم داشت تا تکلیف خودمان را در خصوص ماجرای پرونده هوار ملا محمد بدانیم.


  
  

محمد علی یحیوی در خصوص آخرین شرایط دروازه‌بانان پرسپولیس عنوان کرد: رحمان احمدی در چند بازی گذشته با مصدومیت درون دروازه ایستاد که باید از او تشکری ویژه داشته باشم. احمدی علی‌رغم دردی که داشت نمره قابل قبولی گرفت.
وی افزود: در لیگ قهرمانان آسیا می‌توانیم از وجود حقیقی هم استفاده کنیم. او برای حضور درون دروازه پرسپولیس انگیزه بسیار بالایی دارد. البته دایی تشخیص می‌دهد که کدام دروازه‌بان باید به میدان برود.

یحیوی در خصوص شرایط پرسپولیس گفت: بچه‌ها مصمم هستند در بازی روز چهارشنبه مقابل الوحده به موفقیت برسند. فقط هواداران باید بدانند که دایی چشم‌انتظار حضور گسترده آنها در ورزشگاه آزادی است. باور کنید تمام تیم‌هایی که در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند از بازی در ورزشگاه آزادی می‌ترسند و به همین دلیل حاضر هستند هر کاری کنند تا مقابل پرسپولیس در این ورزشگاه قرار نگیرند.
وی یادآور شد: به 3 امتیاز این بازی احتیاج داریم تا شکست تلخ مقابل الاتحاد را از ذهن هواداران پاک کنیم.


  
  

عزیزاله محمدی رئیس سازمان لیگ فدراسیون فوتبال در خصوص آخرین اخبار از نحوه امتیازبندی فوتبال ایران و شرایط لازم برای داربی 70 پایتخت و دیگر مسایل فوتبال ایران صحبت کرد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، محمدی درباره برگزاری بازیهای لیگ برتر تا آخرین روزهای سال گفت: «ما طبق تقویم برنامه های لیگ دهم را تا هفته سی و دوم اعلام کرده ایم و به دلیل ترافیکی که در بازیهای لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا داریم، هیچ تغییری در این برنامه نخواهیم داد.»

وی درباره ماجرای اعتراض برخی باشگاهها به تعداد توپهای اختصاص یافته گفت: «برخی باشگاهها توپ نداشتند که سازمان لیگ، آنها را تامین کرد.»

محمدی درباره تمهیدات سازمان لیگ برای داربی گفت: «نشست شورای تامین استان در این باره برگزار شده و همه تمهیدات برای داربی بزرگ پایتخت اندیشیده شده است. بلیت فروشی بازی برای جلوگیری از بازارسیاه صبح روز بازی در ورزشگاه آزادی و بر طبق قیمت های قبلی یعنی 5000 ، 3000 و 2000 تومانی فروخته می شود. البته در نظر داریم که از سال بعد فروش بلیت را اینترنتی کنیم. ضمن اینکه خوشبختانه با تلاش سازمان تربیت بدنی و سازمان صدا و سیما دوربین های عنکبوتی به خوبی نصب شده اند و داربی را به زیبایی روی آنتن می برند.»

رئیس سازمان لیگ در پایان درباره وضعیت امتیاز بندی لیگ برتر فوتبال ایران در آسیا گفت: «ما سال گذشته از 500 امتیاز 340 امتیاز یعنی حدود 68 درصد را گرفتیم و امسال از 800 امتیاز توانستیم 598 امیتاز یعنی 74 درصد امتیازات لازم را بگیریم.در سال گذشته ما پایین تر از استرالیا ، چین و امارات بودیم اما امسال بالاتر از این سه کشور قرار گرفته ایم و پس از کره جنوبی که لیگ برترش 15 تیمی است و تازه یک تیم نظامی هم دارد که باید در سال آینده دیگر نظامی نباشد، عربستان 14 تیمی و قطر 12 تیمی در رده چهارم با یک لیگ برتر 18 تیمی قرار گرفته ایم. ما در بخشهای مربوط به زیرساختی ورزشگاهها، امور تجاری سازی باشگاهها و استاندارهای فنی امتیازهای کمی آوردیم اما در دیگر بخشها امتیازات بسیار خوبی گرفتیم.»


  
  

کاروان تیم فوتبال الوحده امارات ساعت 13 روز سه شنبه با یک پرواز اختصاصی وارد تهران می شود.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، هواپیمای حامل کاروان 36 نفره تیم فوتبال الوحده روز سه شنبه در فرودگاه مهرآباد به زمین خواهد نشست و پس از آن، در هتل اسپیناس اسکان خواهند یافت.

بر همین اساس، کنفرانس خبری سرمربیان و کاپیتان های دو تیم، ساعت 15 و جلسه هماهنگی مسئولان، ناظران، داوران و سرپرستان دو تیم نیز ساعت 16 در هتل اسپیناس برگزار می شود.

 


  
  

ناظر مسابقه پرسپولیس و الوحده امارات بامداد فردا (یکشنبه) وارد تهران می‌شود.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سلمان محمد نمشان، ناظر عربستانی بازی تیم‌های پرسپولیس و الوحده امارات، ساعت 2:55 بامداد فردا از دبی وارد تهران می‌شود.

ناظر این بازی در هتل لاله تهران مستقر می‌شود.

تیم‌های فوتبال پرسپولیس و الوحده امارات، روز چهارشنبه در چارچوب مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر می‌روند.


  
  
<      1   2   3   4   5   >>   >
پیامهای عمومی ارسال شده
+ تولدت مبارک