سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکه بر اساس حق رفتار کند، خلق به سوی او روی خواهند آورد . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :26
بازدید دیروز :16
کل بازدید :109529
تعداد کل یاداشته ها : 481
103/2/20
2:56 ع

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از تمام خبرنگاران محترم و اصحاب رسانه به خاطر تاخیر برای کنفرانس عذرخواهی می کنم.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، علی دایی که لحظاتی پس از کنسل شدن کنفرانس خبری پیش از بازی با الوحده امارات در جمع خبرنگاران در هتل اسپیناس حضور یافته بود، گفت: من در ترافیک شهری گرفتار شدم که بخاطر سه شنبه آخر سال (شب چهارشنبه سوری) پیش آمد.

وی افزود: مسیری را که معمولا 15 دقیقه ای می آمدم را یک ساعت و نیم در ترافیک گرفتار شدم. با این حال به خاطر این مسئله از شما خبرنگاران عذرخواهی می کنم.

دایی درباره بازی فردا (چهارشنبه) تاکید کرد: تیم الوحده برای گرفتن امتیاز به تهران آمده است و ما هم به خاطر جبران بازی بدی که در برابر تیم الاتحاد داشتیم، با تمام توان و برای گرفتن هر سه امتیاز این بازی به میدان می رویم.

سرمربی پرسپولیس درباره ترکیب این تیم توضیحی نداد و تنها گفت: ما برای این بازی محروم نداریم ولی بازیکنان مصدوم زیادی داریم و بر اساس آمادگی بازیکنانمان و آنالیز حریف، یک ترکیب خوب را به میدان می فرستیم.

وی خاطر نشان کرد: به نظر من، هر چهار تیم این گروه شانس صعود دارند و البته برای ما 3 امتیاز بازی فردا مهم و حیاتی است.

دایی درباره پیش بینی نتیجه این بازی گفت: نتیجه بازی را پیش بینی نمی کنم اما به هوادارانمان این قول را می دهم که الوحده را شکست دهیم.


  
  

سرمربی تیم فوتبال الوحده گفت: بازی کردن در برابر پرسپولیس به عنوان پرطرفدارترین تیم آسیا برای بازیکنان ما سرشار از انگیزه است.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، جوزف هلس برگر سرمربی اتریشی تیم فوتبال الوحده امارات در کنفرانس خبری پیش از بازی با پرسپولیس که عصر امروز (سه شنبه) در سالن کنفرانس هتل اسپیناس برگزار شد، افزود: پرسپولیس را به عنوان یک تیم هجومی می شناسم. این تیم بازیکنان سرعتی زیادی دارد که از فضاهای بدست آمده بخوبی استفاده می کنند. ما در برابر هواداران پرسپولیس در ورزشگاه آزادی بازی ساده ای پیش رو نخواهیم داشت.

سرمربی تیم الوحده با اشاره به غیبت چند مهره کلیدی خود در این بازی به ویژه محمد خمیس مدافع این تیم گفت: خمیس به خاطر درگیر بودن با امتحاناتش نتوانست ما را همراهی کند. همچنین بهترین گلزن تیم ما که هفته گذشته نیز برای ما یک گل حساس به ثمر رساند، در این بازی همراه ما نیست و این برای ما یک ضایعه است اما فوتبال را باید ادامه داد و تلاش می کنیم این نقیصه را جبران کنیم. بهترین راه حل هم این است که آماده ترین بازیکنانمان را جایگزین آنها کنیم.

جوزف  هلس برگر در پاسخ به سوالی که تاکتیک تیم های عربی در برابر تیم های ایرانی را دفاعی توصیف کرد، گفت: تاریخچه بازیهای تیم های عربی که به ایران آمده اند را نمی دانم و اهمیت هم ندارد. در حال حاضر وظیفه من این است که تیم الوحده را برای ارائه یک بازی خوب در برابر پرسپولیس آماده کنم.

او درباره شانس صعود الوحده و یا پرسپولیس از این گروه گفت: ما باید در تمام بازیها طوری به میدان برویم که صعودمان از این گروه مسجل شود.


  
  

کنفرانس مطبوعاتی سرمربی و کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل گرفتار شدن دایی در ترافیک سه شنبه پایان سال، کنسل شد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در حالی که قرار بود کنفرانس پیش از بازی تیم های پرسپولیس و الوحده از ساعت 15 در هتل اسپیناس برگزار شود، به دلیل تاخیر علی دایی و گرفتار شدن وی در ترافیک شهر تهران کنسل شد.

بر همین اساس، ناظر بازی پس از چند دقیقه انتظار، این کنفرانس را کنسل کرد.

گفتنی است؛ پیش از این، سرمربی و کاپیتان تیم فوتبال الوحده پاسخگوی سوالات خبرنگاران بودند.


  
  

 آخرین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس تهران قبل از دیدار مقابل الوحده امارات در چارچوب لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 12 ظهر امروز در ورزشگاه آزادی برگزار شد.
 این تمرین که به مدت 45 دقیقه طول کشید، بازیکنان پرسپولیس پس از گرم کردن بدن‌های خود با کار با توپ‌ پرداختند.

 * هر کدام از بازیکنان که خبرنگاران را کنار زمین می‌دیدند از آنها درخواست می‌کردند تا مطلبی از حضور هواداران در بازی فردا مقابل الوحده امارات را به رشته تحریر در بیاورند. آنها می‌گفتند که ما به وجود حداقل 50 هزار هوادار نیاز داریم.

 * غلامرضا رضایی و هادی نوروزی تمرینات ویژه‌ای را نسبت به سایر بازیکنان برگزار کردند. این 2 بازیکن برای بازی فردا مشکلی ندارند.

 * یحیوی، مربی دروازه بان‌های پرسپولیس دقایقی با حقیقی و رحمان احمدی به گفت و گو پرداخت. وی تمرینات ویژه‌ای را که بیشتر ارسال توپ‌های بلند در محوطه 18 قدم بود را برای دروازه‌بانان در نظر گرفته بود.

 * وحید هاشمیان نیز به دلیل مصدومیت اختصاصی تمرین کرد. او دقایقی با بازیکنان درباره بازی فردا به گفت و گو پرداخت.

 * دایی در تمرین امروز بیشتر تمرکز خود را روی مهاجمان دوخته بود. او اصرار زیادی داشت که توپ‌های ارسالی از کنار هدفمند بر روی دروازه‌ حریف ارسال شود. دایی همچنین دقایقی با رضایی به گفت و گو پرداخت.

 * فریادهای میاچ نیز در تمرین امروز در نوع خود جالب بود. او بازیکنان را به شور و نشاط بیشتر دعوت می‌کرد.

 * تیم فوتبال پرسپولیس پس از تمرین امروز راهی هتل المپیک شد. قرار است امشب 2 فیلم از مسابقات قبلی الوحده در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ امارات آنالیز شود.

 


  
  

دکتر فرید زرینه در خصوص آخرین وضعیت مصدومان پرسپولیس اظهار داشت: غلامرضا رضایی و هادی نوروزی با وجود مصدومیت‌هایی که داشتند با تمرینات اختصاصی به شرایط ایده آل رسیده‌اند و برای بازی فردا مقابل الوحده امارات مشکل خاصی ندارند.

وی افزود: محمد منصوری و آرفی نیز از لحاظ بدنی در شرایط ایده آلی هستند و می‌توانند در صورت تایید کادر فنی در خدمت پرسپولیس باشند.
زرینه یادآور شد: تنها بازیکنی که به بازی مقابل الوحده امارات نخواهد رسید وحید هاشمیان است.
پرسپولیس در دومین بازی خود در چارچوب لیگ قهرمانان آسیا ساعت 17:30 فردا در ورزشگاه آزادی میزبان الوحده امارات خواهد بود.


  
  

سپهر حیدری  گفت: باتوجه به تمرینات خوب و منسجمی که داشتیم به دنبال این هستیم تا مقابل الوحده یک نتیجه خوب را کسب کنیم. ما باید نشان دهیم که پرسپولیس یک تیم آسیایی است.
وی افزود: برای اینکه نشان بدهیم که در آسیا حرف‌های زیادی برای گفتن داریم قطعا فردا به حضور هواداران‌ بیش از هر چیزی نیاز داریم. می‌دانم که آنها را خیلی اذیت کردیم اما آنها باید ما را ببخشند.
حیدری خاطرنشان کرد: من مطمئن هستم مثل همیشه هیچ وقت در شرایط سخت ما را تنها نگذاشته‌اند و به همین دلیل چهارشنبه در بازی مقابل الوحده منتظر آنها هستیم تا به یک پیروزی شیرین برسیم.
وی ادامه داد: با شناختی که از هواداران پرسپولیس دارم، اطمینان دارم نیمی از ورزشگاه آزادی پر می‌شود.
حیدری در خصوص تیم فوتبال الوحده نیز گفت: همه می‌دانند که الوحده تیمی بسیار خوب و قدرتمندی است آنها تیم اول امارات هستند. در جدول لیگ امارات هم مشخص است که بسیار خوب کار کرده‌اند. از آنها شناخت خوبی داریم. فیلم بازی‌های آخر آنها را در روزهای آنالیز کرده‌ایم تا شناخت بیشتری پیدا کنیم. می‌دانیم که با حریف سرسختی طرف هستیم و به نظر من گروه پرسپولیس واقعا گروه مرگ است.
حیدری یادآور شد: برای صعود از گروه مرگ باید در دیدارهای داخلی و حتی مسابقات خارج از خانه نیز به پیروزی برسیم تا بتوانیم از گروه مرگ صعود کنیم. انتظارها از تیم ما بسیار بالا است بنابراین ما باید از گروه مرگ صعود کنیم.


  
  

مهدی محمدنبی قائم مقام باشگاه پرسپولیس در دهه هفتاد با وجودیکه چند سالی است در فدراسیون فوتبال سمت دبیر کلی را عهده دار است، همچنان روی تیم محبوبش تعصب دارد، چون روزهای به یادماندنی را با سرخ پوشان در دفتر خاطراتش ثبت کرده است.

وی در مورد بازی روز چهارشنبه سرخپوشان برابر الوحده امارات به سایت رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: با وجودیکه پرسپولیس بازی های لیگ قهرمانان آسیا را خوب شروع نکرد، اما با توجه به پتاسنیل مطلوب و بازی های قابل قبولی که در لیگ برتر ارائه داده، مطمئنا در اولین بازی خانگی در آسیا با انگیزه و منسجم قدم به میدان خواهد گذاشت و سربلند از میدان خارج می شود.

دبیر کل فدراسیون فوتبال به حضور پرسپولیس در لیگ باشگاههای آسیا در دهه هفتاد اشاره می کند و می گوید: در دهه هفتاد، پرسپولیس چهار مرتبه در جام باشگاههای آسیا شرکت کرد که در هر چهار دوره به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.

وی ادامه داد: در سه دوره به مقام سوم رسیدیم و یک بار نیز مقام چهارم این رقابت ها را کسب کردیم. اما بهترین خاطره نبی از حضور در این مسابقات به رویارویی با تیم آلیمای قزاقستان مربوط می شد که در شهریور سال 75 بود. پرسپولیس که بازی رفت را در زمین برفی قزاقستان سه بر صفر به حریف واگذار کرده بود، در بازی برگشت با حساب 5 بر صفر برنده شد تا راهی مرحله نهایی شود.

نبی در پایان گفت: برای چهار نماینده ایران در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم آنها نمایندگان خوبی برای کشورمان باشند و از حیثیت فوتبال ایران دفاع کنند.


  
  

کاروان تیم فوتبال الوحده امارات ظهر امروز (سه شنبه) با پرواز اختصاصی وارد فرودگاه مهرآباد تهران شد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، هیات 36 نفره تیم فوتبال الوحده امارات به سرپرستی راشد الزعبی قائم مقام باشگاه الوحده در بدو ورود به فرودگاه مهرآباد تهران مورد استقبال مسئولان باشگاه پیروزی (پرسپولیس) قرار گرفتند.

بر همین اساس، امور فرودگاهی این کاروان پس از هماهنگی های انجام شده و همکاری مسئولان فرودگاه مهرآباد در کمترین زمان ممکن انجام گردید و تیم میهمان راهی هتل اسپیناس شدند.

گفتنی است؛ تیم فوتبال الوحده امارات امروز (سه شنبه) در زمین ورزشگاه آزادی تمرین می کند.


  
  

باشگاه فرهنگی ورزشی پیروزی (پرسپولیس) در اقدامی جالب توجه، سرود رسمی تیم فوتبال این باشگاه را تهیه و فردا (چهارشنبه) در ورزشگاه آزادی با همنوایی هواداران به اجرا گذاشته خواهد شد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرود تیم فوتبال پرسپولیس که با همراهی بزرگان، پیشکسوتان و بازیکنان این تیم اجرا شده است، روز چهارشنبه بیست و پنجم اسفند ماه برای هواداران پخش خواهد شد تا آنها با همنوایی این سرود در کلیه مسابقات رسمی پرسپولیس، شکل حرفه ای تری را به این تیم ببخشد.

بر همین اساس، پخش این سرود همزمان شده است با اولین میزبانی تیم پرسپولیس در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در سال 2011 در ورزشگاه آزادی و در برابر تیم الوحده امارات.

گفتنی است؛ باشگاه پیروزی (پرسپولیس) اولین باشگاه آسیایی است که اقدام به تهیه سرود باشگاهی نموده است.


  
  

ویژه نامه نوروزی روزنامه پرسپولیس، فردا (چهارشنبه ) در 12 صفحه منتشر می‌شود.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، علی دایی که طی روزهای گذشته به تحریریه روزنامه پرسپولیس رفته بود، مصاحبه‌ای بلند با این روزنامه داشته که به همراه مصاحبه‌هایی متنوع از بازیکنان و دیگر اعضای کادر فنی سرخپوشان، در قالب ویژه نامه نوروزی، فردا (چهارشنبه) منتشر خواهد شد.

در این ویژه نامه، مطالب متنوع دیگری را نیز درباره تیم فوتبال پرسپولیس و مرور اتفاقات ورزشی سالی که گذشت می‌توانید بخوانید.


  
  
<      1   2   3   4   5   >>   >
پیامهای عمومی ارسال شده
+ تولدت مبارک