سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش دو گونه است : در طبیعت سرشته ، و به گوش هشته ، و به گوش هشته سود ندهد اگر در طبیعت سرشته نبود . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :40
بازدید دیروز :16
کل بازدید :109543
تعداد کل یاداشته ها : 481
103/2/20
6:3 ع

سلمان محمد نمشان، ناظر عربستانی بازی تیم‌های پرسپولیس و الوحده اماراتکه بامداد امروز وارد تهران شد، در محل تمرینات سرخپوشان حضور یافت.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، صبح امروز (دوشنبه) نیز جلسه ای با حضور ناظر این دیدار، محمد نبی، و علی اصغر مانوسی فر و رسایی؛ نمایندگان باشگاه پرسپولیس برای بحث و تبادل نظر درباره موارد مربوط به این دیدار انجام شد.

تیم‌های فوتبال پرسپولیس و الوحده امارات، روز چهارشنبه در چارچوب مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر می‌روند.


  
  

اولین تمرین پرسپولیس در سال 1390 روز سوم فروردین آغاز می شود.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، بنا بر اعلام محمود خوردبین، سرپرست تیم پرسپولیس این تمرینات به علت در پیش بودن دیدار دربی از روز سوم فروردین در ورزشگاه درفشی فر آغاز می شود.

تیم های فوتبال پرسپولیس و استقلال دیدار برگشت دربی لیگ دهم را روز دهم فروردین 1390 برگزار می­کنند.


  
  

مربی پرسپولیس علاوه بر تلاش چشمگیری که در کادر فنی بزرگسالان تیمش دارد، چند ماهی است که به عنوان مدیر تیم های پایه از کوششی دریغ ندارد. حسین عبدی بعد از جلسه ای که در محل باشگاه با مربیان تیم های پایه برگزار نمود در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس در مورد وضعیت تیم های پایه و بازی با الوحده صحبت کرد.


 

گویا امروز آخرین نشست شما با مربیان و سرپرستان تیم های پایه بود که در سال 89 برگزار شد؟

بله، در این نشست در مورد نقاط قوت، کمبودها و نتایج رقم خورده طی 4 ماهی که گروه جدید مسئولیت را عهده دار بود، بحث و بررسی شد و به نظر من عملکرد موفقی را ارائه داده­ایم و همین که در این مدت 4 بازیکن را در تمرینات تیم بزرگسالان شرکت داده­ایم و یک نفرشان (سیف الهی) فرصت بازی در جمع بزرگسالان را پیدا کرده، بدان معناست که پس از سالهای طولانی، تیم بزرگسالان از تیم های پایه تغذیه می­شود که افتخار بزرگی است.

طی سالیان اخیر بسیاری از مربیان و مدیران چنین طرحهایی داشتند که به خاطر بی ثباتی در مدیریت، نیمه کاره رها می شد...

قبول دارم و این بحث مهمی است که باید به آن رسیدگی شود ولی من برنامه­های کتبی­ام را در قالب طرح­های کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت در اختیار مدیریت قرار داده ام و اگر کار به درستی دنبال شود، طی مدت زمانی کوتاه، پرسپولیس هر سال صدها میلیون تومان از بابت تغذیه تیم های پایه سود می­برد.

تیم «ب» نیز طی دو بازی اخیر که مقابل بزرگسالان انجام داده، بسیار فراتر از انتظار درخشیده است، اما این تیم نتوانست در مسابقات لیگ دسته اول باشگاههای تهران راهی مرحله دوم شود!

بنده وقتی مسئولیت تیم­های پایه را قبول کردم، بازیکنان این تیم ها جذب شده بودند ولی هنوز تیم «ب» به طور کامل بسته نشده بود که سعی کردم تیم منسجمی روانه مسابقات کنم تا جائیکه اگر این تیم با هر تیم لیگ برتری بازی کند مثل بازی با بزرگسالان خوش می درخشد، اما در اوایل بازی ها بنده کمی از تیم «ب» دور بودم و به لحاظ امکانات کمی مشکل داشتیم. در برابر حریفان امتیازات حساسی از دست دادیم، اما قول می دهم برای فصل آینده پرسپولیس در تمام رده های تیم های پایه، بهترین تیم ایران خواهد بود.

از بازی با الوحده بگویید...

الوحده را خوب می شناسیم. این تیم علاوه بر سه بازیکن برزیلی که در خط دفاع، هافبک و حمله دارد از اسماعیل مطر که یکی از بهترین­های کشورهای عربی است و محمد شیهی دیگر بازیکن کلیدی عرب سود می برد. ولی به نظر من پرسپولیس خیلی بهتر و آماده­تر از الوحده است و چهارشنبه پیروزی شیرینی به عنوان عیدی به هواداران تقدیم خواهیم کرد.


  
  

مدافع خوش استیل و جوان تیم فوتبال پرسپولیس روزهای خوبی را در این تیم سپری می کند. بازی با طراوت ابراهیم، ما را به یاد رضا شاهرودی و سانترهای موثر و تاثیرگذار او می اندازد. سایت رسمی باشگاه پرسپولیس قبل از بازی پرسپولیس و الوحده گفتگوی کوتاهی را با ابراهیم شکوری انجام داده که از حضورتان می گذرد.

 

در بازی با شهرداری علیرغم موقعیت های بسیاری که وجود داشت، پرسپولیس به تساوی رسید، علتش چه بود؟

این بازی یکی از بهترین بازی های پرسپولیس در لیگ بود. موقعیت های زیادی داشتیم که بی دقتی در زدن ضربات آخر باعث از دست رفتن این دو امتیاز شد. فکر می کنم بعدها برای این دو امتیاز حسرت بخوریم. البته نبودن چندین بازیکن اصلی هم مزید بر علت شده بود. امیدوارم باز هم موقعیتی برایمان فراهم شود که تیم را به بالای جدول برسانیم. 

عملکرد خط دفاعی در این بازی چطور بود؟

شش، هفت بازی است که خط دفاعی عملکرد خوبی داشته و تنها یک گل آن هم به خاطر اشتباه فردی دریافت کردیم ولی هنوز با آمادگی کامل فاصله زیادی داریم.

در بازی با الاتحاد چطور؟

آن بازی شرایط و استرس خاص خودش را داشت، اولین تجربه ما در این فصل لیگ قهرمانان بود و شرایط غیر فنی هم در این نتیجه موثر بود. به امید خدا این نتیجه را در بازی با الوحده جبران می کنیم.

وضعیت خودت و شرایط تیم را چگونه ارزیابی می کنید؟

در این هشت، نه بازی اخیر در ترکیب اصلی بودم و شرایط بدنی و روحی مناسبی دارم. با توجه به جو سازی عرب ها در بازی با الاتحاد انگیزه زیادی برای این دیدار دارم. اگر تیم آماده باشد خط دفاعی هم آماده است، در وهله اول بایستی دروازه را بسته نگه داریم بعد به فکر باز کردن دروازه آنها باشیم.

ملوان، تیم شاهین را در بوشهر شکست داده، به نظر شما پرسپولیس می تواند در انزلی این تیم را مغلوب کند؟

ملوان یکی از تیم های یکدست و متعصب لیگ برتر است که در خانه به هیچ حریفی اجازه خودنمایی نمی دهد اما ما هیچ راهی جز شکست این تیم در خانه اش نداریم. از سوی دیگر بازی های پیش از داربی اهمیت فراوانی در بالا بردن روحیه بازیکنان دارد. پس برای اختتامیه بازیهای سال 1389 باید برنده این مسابقه باشیم.


  
  

این کنفرانس با حضور سرمربیان و کاپیتان‌های دو تیم راس ساعت 15 در سالن کنفرانس هتل اسپیناس تهران واقع در بلوار کشاورز برگزار می‌شود. خبرنگاران داخلی و خارجی در این نشست خبری حضور خواهند داشت.

 مسئولان AFC همچنین اعلام کردند با توجه به لغو سفر ناظر داوری دیدار تیمهای پرسپولیس و الوحده جایگزینی انتخاب خواهند کرد. سفر ناظر داوری اهل بحرین دیدار تیم‌های پرسپولیس و الوحده امارات به ایران منتفی شده است و مسوولان AFC اعلام کرده اند جایگزین وی به زودی معرفی و عازم ایران می‌شود.

 باشگاه پرسپولیس هم در آستانه دیدار با الوحده امارات در چهارچوب لیگ قهرمانان آسیا، طی اطلاعیه ای از هواداران خود خواست با حضور پرشور خود در ورزشگاه آزادی، همچون همیشه به حمایت از تیم محبوبشان بپردازند و برای رقم زدن روزی باشکوه، در کنار سرخپوشان تهرانی باشند. متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

 هواداران عزیز و دوست داشتنی

 تلاش خدمتگزاران شما در باشگاه پرسپولیس این بوده است که با کمک خداوند منان و عنایت اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و شما خوبان با کسب بهترین نتایج ممکن در قطور دفتر این باشگاه سطوری ماندنی را رقم بزنند.


 مسیری که در این ایام طی شد، چون مسیر رودخانه‌ای است که از میان سنگ‎ها و صخره‌هایی سخت عبور می‌کند. مسیری دشوار که با تمام گفتنی‌ها و ناگفتنی‌هایش، تا به امروز با حضور دلگرم کننده شما خوبان و حمایت‌های همیشگی و پرشورتان با همه کاستی هایش طی شده است. اینک با فرا رسیدن زمان اولین دیدار خانگی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا در برابر الوحده امارات، در آستانه ورق خوردن فصلی دیگر از کتاب قطور پرسپولیس هستیم.

 فصلی که کلیه ارکان باشگاه برای ثبت آن به دلنشین‌ترین نحو ممکن، هم قسم شده اند. این مهم اما به نیکی رقم نخواهد خورد مگر با حضور پرشور شما که می‌تواند استادیوم آزادی را مامنی امن برای ساق‌هایی کند که به عشق شما و با نیرو گرفتن از دم و نفس شما برای کسب موفقیت می‌دوند.

 مامنی امن برای دیگر خدمتگزاران شما در باشگاه پرسپولیس که هر کدام در هر جایگاهی، برای کسب رضایت شما تلاش می کنند. روز چهارشنبه ورزشگاه آزادی با حضور شما یکپارچه سرخ خواهد شد تا این دیدار، آغازی باشد برای پایانی باشکوه برای پرسپولیس در فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا.


  
  

به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، مجتبی شریفی رئیس کمیته انضباطی در این نشست گفت: با توجه به ایام نوروز، رفع کدورت بین این دو بازیکن و مربی انجام و شکایت از دادسرا باز پس گرفته شود تا پرونده ختم به خیر و همه چیز به سازش و صلح طرفین منجر شود.
در ادامه جلسه وکیل شیث رضایی گفت: پرونده از دادسرا بازپس گرفته خواهد شد و به کمیته انضباطی ارجاع خواهد شد و اعلام انصراف بی چون و چرا از سوی شیث انجام خواهد شد.

وکیل دایی هم گفت: دایی اعلام کرده راه برای تفاهم وجود دارد و همه چیز بستگی به رفتار شیث دارد. وی ابراز امیدواری کرد که در آینده آشتی صورت گیرد.
شریفی در پایان جلسه خطاب به هر دو وکیل گفت: ما خواهشمندیم از دایی و رضایی به سمت آشتی بروند و موجبات حضور دوباره شیث در پرسپولیس فراهم شود.


  
  

‌ تمرین پرسپولیس بعداز ظهر امروز از ساعت 16:25 در زمین چمن مصنوعی ورزشگاه شهید کشوری دنبال شد.
در این تمرین بازیکنان پرسپولیس پس از گرم کردن بدن‌های خود به دو قسمت تقسیم شدند. گروه اول زیر نظر میاچ به تمرینات کارهای دفاعی و گروه دوم زیر نظر دایی و عبدی به مرور کارهای تاکتیکی، سانتر از جناحین و ضربه به گل پرداختند.

* غلامرضا رضایی ابتدا تمرینات قدرتی را در دستور کار خود قرار داد. پس از تستی که شد مشخص شد او مشکل و دردی ندارد. بر این اساس رضایی در تمرینات گروهی شرکت کرد.

* علیرضا محمد به دلیل مصدومیت در رختکن حضور داشت. او اعلام کرد که شرایط بازی کردن برای دیدار روز چهارشنبه را ندارد.

* وحید هاشمیان به مدت 20 دقیقه اختصاصی تمرین کرد. او همچنان در بند مصدومیت است.

* 20 هوادار در تمرین امروز حضور داشتند که در بین آنها لیدرها هم دیده می‌شد.

* در حاشیه تمرین سانتر از جناحین و ضربه به گل که زیر نظر مستقیم دایی برگزار شد، سرمربی پرسپولیس به بازیکنانی که کم دقت بودند تذکری جدی داد. او خطاب به مهاجمان خود گفت: یک مهاجم باید از کمترین فرصت‌ها در محوطه جریمه بهترین استفاده را بکند. دایی سپس تذکری جدی به مجتبی زارعی داد.

* هادی نوروزی به دلیل مصدومیت و حضور در فیزیوتراپی در تمرین امروز غایب بود.

* میاچ در حاشیه تمرین دقایقی با مدافعان به صورت اختصاصی به گفت‌وگو پرداخت.

* علی دایی دقایقی با پایان رافت مربی تیم‌های پایه پرسپولیس به گفت‌وگو پرداخت.


  
  

وحید هاشمیان در حاشیه تمرین امروز پرسپولیس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به اینکه چند سالی است که در لیگ قهرمانان آسیا حضور نداشته‌ام شناخت کافی نسبت به بازی‌ها ندارم تا بتوانم اظهار نظر کنم. من بازی استقلال را ندیدم اما قبول دارم سپاهان بازی قابل قبولی را به نمایش گذاشت.

وی افزود: پرسپولیس هم متاسفانه در بازی اول خوب نبود و نتیجه را واگذار کرد اما بچه‌ها یکدل شدند تا برابر الوحده به هدف خود یعنی گرفتن سه امتیاز برسند. امیدوارم تمام تیم‌های ایرانی با توجه به پتانسیلی که در فوتبال ما وجود دارد به مراحل بالاتر لیگ قهرمانان آسیا برسند.
هاشمیان در جواب این سؤال که چه وقت شرایط بازی پیدا خواهید کرد، گفت: متاسفانه مصدومیت بدی گریبانگیر من شده است. امیدوارم به دیدار روز 10 فروردین برابر استقلال برسم.


  
  

 علی دایی پیش از دیدار برابر الوحده در جمع خبرنگاران با اشاره به اعتراف حسین عسگری به گم شدن یک پنالتی پرسپولیس در بازی با شهرداری گفت: من از عسگری تشکر می‌کنم. این حرکت به من درس داد و من سعی می‌کنم از این حرکت درس بگیرم و کنار زمین زیاد اعتراض نکنم. به اعتقاد من این یک قدم برای اصلاح داوری کشور است. من برای تمام داوران آرزوی موفقیت می کنم. امیدوارم آنها اگر ناراحتی از من داشتند به بزرگی خودشان ببخشند من هم سعی می‌کنم آرام‌تر کنار زمین باشم

دایی درباره بازی با الوحده هم گفت: بازی بسیار حساسی خواهد بود. با توجه به نتیجه بدی که در بازی اول گرفتیم محکوم به برد در بازی با الوحده هستیم و سعی می‌کنیم در تهران این تیم را شکست دهیم. تعداد مصدومان‌مان برای این بازی زیاد است، اما با تلاشی که کادر فنی انجام داده و شناختی که از حریف داریم، تنها به سه امتیاز فکر می‌کنیم تنها هدف مان برد است و فکر می‌کنم اگر نمایشی که در نیمه نخست بازی با شهرداری ارائه کردیم در این بازی هم داشته باشیم، می‌توانیم پیروز شویم.

وی با اشاره به تمرین امروز پرسپولیس گفت: متاسفانه وقت اندکی برای آماده‌سازی برای این بازی داریم. امروز به دلیل شرایط آب و هوایی در چمن مصنوعی تمرین می‌کنیم و تلاش‌مان این است که فردا در چمن طبیعی تمرین داشته باشیم. من و سایر اعضای کادر فنی شناخت خوبی از حریف داریم. فیلم بازی این تیم برابر الشباب و بنیاد کار دیده‌ایم و با آشنایی کافی به مصاف حریف می‌رویم.

دایی درباره حضور دیگر تیم‌های ایرانی گفت: من برای تمام تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آرزوی موفقیت می‌کنم. به نظرم در روز اول مسابقه‌ها سپاهان بهتر از همه تیم‌ها نتیجه گرفت. آرزو می‌کنم استقلال و ذوب آهن که در عربستان هستند بتوانند با دست پر به ایران برگردند و مثل ما نباشند که شرمنده هواداران شدیم.

دایی در پاسخ به این سوال که آیا از هواداران استقلال هم انتظار دارید به ورزشگاه بیایند گفت: به نظر من چهارشنبه یک روز ملی است و هر چقدر هواداران‌مان پرشورتر بیایند احتمال موفقیت‌مان بیشتر است.

وی در باره مشکل گلزنی پرسپولیس در بازی با شهرداری تبریز و الاتحاد گفت: قبول دارم که در برخی اوقات نمی‌توانیم از موقعیت‌هایمان به خوبی استفاده کنیم. در بازی با شهرداری 7 ـ 8 موقعیت خوب را از دست داده‌ایم. اما داشته‌هایمان همین است و سعی می‌کنیم با استفاده از داشته‌هایمان موقعیت‌هایمان را به گل تبدیل کنیم. مشکل ما گل اول است و اگر گل اول را بزنیم، شرایط برای مان راحت‌تر می‌شود.

وی در پاسخ به این سوال که هر زمان پرسپولیس نمی‌تواند در گلزنی موفق باشد می‌گویند دست دایی خالی است گفت: من نمی‌خواهم در این شرایط به این سوال پاسخ بدهم. در حال حاضر من به وجود این بازیکنان افتخار می‌کنم و خیالم راحت است که آنها صددرصد وجودشان را می‌گذارند و من مدیون همه‌شان هستم. ما الان هدف‌مان صعود به دور بعد است و به غیر از این فکر نمی‌کنیم.


  
  

تیم فوتبال پرسپولیس طبق برنامه قرار بود امروز (دوشنبه) از ساعت 16:30 در زمین درفشی فر تمرین کند که به جهت بارش شدید برف، محل تمرین این تیم به ورزشگاه شهید کشوری انتقال یافت.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، کادر فنی سرخپوشان پایتخت پس از مشاهده شرایط نامناسب جوی، تصمیم گرفت تمرینات این تیم را در همان ساعت در زمین شهید کشوری برگزار کند.


  
  
<      1   2   3   4   5   >>   >
پیامهای عمومی ارسال شده
+ تولدت مبارک