سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنکه در دین خدا تفقّه کند، خداوند همّ وغمش را کفایت می کند و از جایی که به فکرش نمی رسد روزیش دهد . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی وبلاگ
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :24
بازدید دیروز :16
کل بازدید :109527
تعداد کل یاداشته ها : 481
103/2/20
2:25 ع

دومین دیدار پرسپولیس از مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا روز چهارشنبه در حالی برگزار می شود که داور این دیدار به دلیل زلزله ژاپن تغییر کرد.


 

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا، اسامی داوران دور دوم مرحله گروهی نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا در حالی اعلام شده بود که پیش از این «مینورو توجو» به عنوان قاضی مسابقه تیم های پرسپولیس و الوحده معرفی شده بود اما کنفدراسیون فوتبال آسیا به جهت زلزله اخیر در کشور ژاپن و بنابه دلایلی، قضاوت این بازی را به یوئیجی میشی مورا سپرد.

اسامی داوران مسابقات نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا بشرح ذیل اعلام شد:
گروه A 
الغرافه قطر ـ الهلال عربستان 
داور: کیم دونگ جین (کره‌جنوبی)

کمک اول: جیونگ هیئه سونگ (کره‌جنوبی)
کمک دوم: یانگ بیونگ ایون (کره‌جنوبی)
داور چهارم: لی دونگ جون (کره‌جنوبی)

سپاهان ایران ـ الجزیره امارات متحده عربی 
داور: عبدالمالک (سنگاپور)
کمک اول: جفری گو (سنگاپور)
کمک دوم: تانگ یو مون (سنگاپور)
داور چهارم: سوخبیر سینف (سنگاپور)

گروه B : 
النصر عربستان ـ استقلال ایران 
داور: مسعود الهلالی (عمان)
کمک اول: غانم البلوشی (عمان)
کمک دوم: علی حمدان الشیدی (عمان)
داور چهارم: یاسر الرواهی (عمان)

السد قطر ـ پاختاکو ازبکستان 
داور: چوی میونگ یونگ (کره‌جنوبی)
کمک اول: جانگ جون مو (کره‌جنوبی)
کمک دوم: چوی مین بیونگ (کره جنوبی)
داور چهارم: محمد لوم (اردن)

گروه C : 
بنیادکار ازبکستان ـ الاتحاد عربستان 
داور: ماساکی توما (ژاپن)
کمک اول: هاروهیرو اوتسوکا (ژاپن)
کمک دوم: تاکاهیرو اوکانو (ژاپن)
داور چهارم: ریوجی ساتو (ژاپن)

پرسپولیس ایران ـ الوحده امارات 
داور: یوئیجی میشی مورا (ژاپن)
کمک اول: تورو ساگارا (ژاپن)
کمک دوم: توشیوکی ناگی (ژاپن)
داور چهارم: روان آروموگهام (هند)

گروه D : 
الامارات ـ الرایان قطر 
داور: لی مین هو (کره‌جنوبی)
کمک اول: کانگ دو جون (کره‌جنوبی)
کمک دوم: یون کوانگ یئول ( کره‌جنوبی)
داور چهارم: کادهوم الساعدی (عراق)

الشباب عربستان ـ ذوب‌آهن ایران 
داور: نواف شکرالله (بحرین)
کمک اول: خالد الالان (بحرین)
کمک دوم: محمد السلمان (بحرین)
داور چهارم: مسعود طفیلی (سوریه).

 


  
  

جلسه اعضاء و مدیر کانون هواداران باشگاه پرسپولیس با سرمربی تیم، بعد از ظهر امروز (شنبه) با حضور حبیب کاشانی در محل باشگاه برگزار شد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در این جلسه که علی دایی، سرگروه‌های مشوقین، ابوذر مختاری؛ مدیر کانون هواداران باشگاه و حبیب کاشانی حضور داشتند مسایل و موارد مورد ابهام از سوی سرمربی تیم و لیدرهای باشگاه مطرح و پیرامون آن صحبت شد.

در این جلسه که در فضایی دوستانه برگزار شد علی دایی و حاضرین موارد مورد نظر خود را مطرح کردند و در خصوص برخی ابهامات گفت و گو شد.

در پایان نیز با برطرف شدن سوءتفاهم ها و ابهامات موجود، حاضرین در جلسه اعلام کردند برای موفقیت و سربلندی پرسپولیس از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند.


  
  

جلسه کمیته فنی باشگاه پرسپولیس امروز (شنبه) با حضور کادر فنی و سرپرست باشگاه برگزار شد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، مشاور اجرایی باشگاه درباره جزییات این جلسه گفت:" در این جلسه در رابطه با بازی پاس همدان صحبت شد و کادر فنی توضیحات لازم درباره این بازی را ارائه دادند. درباره دیدار شهرداری تبریز نیز بحث و تبادل نظر شد و آقای دایی از عملکرد تیم رضایت داشتند و گفتند ما در این بازی همه کار کردیم جز گل زدن."

رسایی، گفت:" آقای دایی گفتند ما در این بازی از بازیکنان جوان استفاده کردیم. با توجه به تعداد بازیکنان مصدوم و محروم در این بازی، بازیکنان حاضر در زمین خوب کار کردند."

وی افزود:" در این جلسه درباره بازی با الوحده نیز بحث شد. این تیم سه شنبه به تهران می‌آید و عصر همان روز نیز کنفرانس مطبوعاتی این بازی با حضور نمایندگان رسانه های داخلی و خارجی برگزار می‌شود. ساعت این کنفرانس نیز پس از هماهنگی با نمایندگان AFC اعلام می شود."


  
  

به نقل از سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا، میرجلال کاسیموف، سرمربی بنیادکار عنوان جوان‌ترین مربی حاضر در این دوره از لیگ قهرمانان آسیا را به خود اختصاص داده است.
از 32 مربی حاضر در این مسابقات، ستاره سابق 40 ساله تیم ملی فوتبال ازبکستان 24 سال جوان‌تر از آنتونی خوزه کنسسائو الیویرا، سرمربی الاتحاد، قهرمان 2 دوره لیگ قهرمانان آسیا است.
16 مارس (25 اسفند) در دور دوم مسابقات مرحله گروهی، جوان‌ترین مربی در قالب دیدارهای گروه c در تاشکند مقابل مسن‌ترین مربی حاضر در این تورنمنت قرار خواهد گرفت.

تیم فوتبال العین امارات، جوان‌ترین تیم با میانگین سنی 22.8 سال است که در اولین مسابقه خود به مصاف اف‌سی سئول از کره جنوبی رفت.

الاتحاد که در سال 2004 و 2005 عنوان قهرمانی و نایب قهرمانی در سال 2009 این مسابقات را در کارنامه دارد با میانگین سنی 29.6 عنوان مسن‌ترین تیم را از آن خود کرده است. این تیم در اولین مسابقه خود با نتیجه 3 بر یک از سد پرسپولیس گذشت.

عنوان جوان‌ترین بازیکن به حسن عبدالکریمی از تیم السد قطر با 17 سال و 184 روز سن می‌رسد که در اولین دیدار خود در بازی مقابل استقلال ایران به میدان رفت.


  
  

 دکتر فرید زرینه در خصوص آخرین وضعیت مصدومان پرسپولیس اظهار داشت: متاسفانه غلامرضا رضایی همچنان با مشکل آسیب دیدگی دست و پنجه نرم می‌کند و ما سعی خواهیم کرد تا این بازیکن را به بازی با الوحد برسانیم، اما اگر این اتفاق نیفتاد او در بازی مقابل ملوان به میدان خواهد رفت.
 وی افزود: هادی نوروزی نیز روز گذشته از ناحیه زانو دچار مصدومیت بدی شده و وضعیت او امروز مورد بررسی شد. باید ببینیم تا 2 روز آینده آخرین وضعیت او چگونه ارزیابی می‌شود تا مشخص شود می‌تواند به بازی مقابل الوحده برسد یا خیر.
 وی در خاطرنشان کرد: آرفی و منصوری نیز رفع مصدومیت شدند منصوری تمرینات ویژه ای را انجام داد مشکل خاصی ندارد، اما آرفی باید ببینیم تا 2 روز آینده در تمرینات بدنی اگر دچار مشکلی نشود می‌تواند در بازی مقابل الوحده به میدان برود.


  
  

با تصمیم علی دایی، پرسپولیس صبح امروز در دیداری تدارکاتی مقابل تیم پرسپولیس (ب) به میدان رفت.
 در این دیدار که از ساعت 11:20 آغاز شد دو تیم در پایان به تساوی یک بر یک رضایت دادند.
 در این دیدار سعید حلافی برای پرسپولیس گلزنی کرد. 
 



  
  

حمید درخشان درباره اینکه روزنامه‌ وابسته به باشگاه پرسپولیس شهرداری تبریز را به تیم بحرین تشبیه کرده، ‌اظهار داشت: امیدوارم که آنها بتوانند به تیم الوحده امارات گل بزنند و مشکل‌شان حل شود.
 وی افزود: داور در مسابقه دیروز کم لطفی کرد و سه امتیاز ما را گرفت. تیم ما مظلوم واقع شد. داور گل صحیح ما را مردود اعلام کرد.

 درخشان درباره شرایط تیم پرسپولیس عنوان کرد: این تیم همیشه بزرگ است و باید به آن کمک کرد تا بهتر شود. این از حیطه من خارج است که درباره پرسپولیس صحبت کنم اما آنها شرایط بدی ندارند و فقط در لیگ قهرمانان آسیا تلاش بیشتری کنند.
 وی یادآور شد: آنها باید بدانند که در لیگ قهرمانان آسیا حریفان دست و پا بسته نیستند. پرسپولیس نیاز به برنامه‌ریزی دارد. آنها کادر فنی توانایی دارند.


  
  

شب گذشته پرسپولیس در یک دیدار خانگی و در حالی که می‌توانست با پیروزی مقابل شهرداری تبریز به صدر جدول نزدیک‌تر شود، به یک مساوی بدون گل رضایت داد.

 پس از این بازی حبیب کاشانی از دایی درخواست کرد امروز در نشستی ویژه درباره مسائل روز پرسپولیس و همچنین دیدار حساس این تیم در روز چهارشنبه مقابل الوحده امارات صحبت کنند.

 این نشست ساعت 13 امروز در باشگاه پرسپولیس آغاز شد.


  
  

یم فوتبال پرسپولیس قبل از مصاف با تیم الوحده امارات در هتل المپیک اردو می زند.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان پس از برگزاری آخرین جلسه تمرینی خود در روز سه شنبه بیست و چهارم اسفند ماه به هتل المپیک می روند.

گفتنی است؛ تیم های پرسپولیس و الوحده امارات روز چهارشنبه در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم خواهند رفت.


89/12/21::: 12:37 ع
نظر()
  
  

کاروان 47 نفره تیم فوتبال الوحده امارات با یک پرواز اختصاصی وارد تهران می شود.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، نماینده کشور امارات جهت برگزاری دومین دیدار خود در مرحله گروهی با یک پرواز اختصاصی وارد تهران می شود و در هتل اسپیناس اسکان خواهد یافت.


  
  
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
پیامهای عمومی ارسال شده
+ تولدت مبارک