سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اگر آن که خواهى نیستى بارى بدان ننگر که کیستى . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :48
بازدید دیروز :25
کل بازدید :109791
تعداد کل یاداشته ها : 481
103/2/31
2:17 ع

به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، شب گذشته بازیکنان پرسپولیس که در لابی هتل المپیک حضور داشتند با هیجان دیدار استقلال و سایپا را ایستاده تماشا می کردند.

 * حبیب کاشانی سرپرست باشگاه پرسپولیس به همراه حمید درخشان سرمربی تیم شهرداری تبریز نیز به تماشای این دیدار نشسته بودند.


 * تیم شهرداری تبریز حریف بازی فردای پرسپولیس به همراه تیم دسته یکی کاوه نیز همزمان در هتل المپیک حضور داشتند.

 
 * کادر فنی پیشین تیم کاوه شامل فرهاد کاظمی، وحید قلیچ و مرتضی کرمانی مقام جای خود را به علی نیکبخت سرمربی جدید این تیم داده بودند.


 * پس از صرف شام سرخ پوشان، بازیکنان شهرداری تبریز وارد سالن غذاخوری هتل المپیک شدند. 


 * علی دایی و حمید درخشان سرمربیان بازی فردا، در لابی هتل المپیک با هم ملاقات کردند.


  
  

سرپرست باشگاه پرسپولیس، گفت: "علی رغم پیش بینی­هایی که درباره وضعیت پرسپولیس در این فصل می­شد، دوباره شرایط برای نزدیک شدن به صدر جدول مهیاست."

 

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، حبیب کاشانی که امشب (پنجشنبه شب) در جمع بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس در اردوی هتل المپیک صحبت می کرد، با اشاره به اینکه کسانی که گذشته را به خاطر نمی آورند محکوم به تکرار آن هستند، افزود: "بازی با الاتحاد و شرایط نا مطلوب نیم فصل اول برای ما درسی است که تا پایان لیگ امسال و به امید خدا تا فینال لیگ قهرمانان آسیا، هوشیار باشیم و فرصت سوزی نکنیم."

وی تصریح کرد: "ما بازی های فشرده و سختی را پیش رو داریم و باید از حداقل موقعیت ها استفاده کنیم. فرصت پرداختن به حواشی را نداریم و به هیچ چیز جز، بازی های آینده و موفقیت پرسپولیس فکر نمی کنیم. فوتبال یک بازی گروهی است و اگر پشت هم باشیم و هر کس در هر جایگاهی که هست به فکر درست انجام دادن وظایفش باشد، مشکلی نخواهیم داشت. کاشانی با اشاره به اینکه فرصت سوزی یعنی برگشتن به خانه اول، خطاب به بازیکنان پرسپولیس، گفت: شما سختی های زیادی را تحمل کردید و تمرینات خوب و فشرده­ای را در اردوی های میان فصل داشتید. فعل خواستن را هم صرف کردید و خدا هم لطفش را شامل حال­تان کرده است."


  
  

امیرمسعود برومند، کاپیتان اسبق تیم ملی و از بزرگان باشگاه شاهین و پرسپولیس درگذشت.

 

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، وی که به دلیل بیماری در بیمارستان بستری بود، شب گذشته درگذشت.

 

پیام تسلیت باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس در پیامی درگذشت دکتر امیر مسعود برومند، کاپیتان اسبق تیم ملی و پیشکسوت ارزشمند باشگاه پرسپولیس و فوتبال ایران را به جامعه ورزش کشور تسلیت گفت.

 

درگذشت برومند

دکتر هاشمیان رئیس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال در این باره به سایت رسمی فدراسیون فوتبال گفت:«دکتر برومند یک هفته قبل  پیش به دلیل عفونت ریه و التهاب عضله قلب به بیمارستان منتقل شده بود که متاسفانه دیشب دچار اختلالات قلبی و در نهایت حمله قلبی شد و به  سرعت توسط کادر پزشکی به بخش مراقبت های ویژه منتقل شد و علی رغم تلاش کادر پزشکی ، متاسفانه این بازیکن ارزشمند و پیشکسوت فوتبال ایران دار فانی را وداع گفت.»

 

برومند که بود ؟

مرحوم برومند از بزرگان باشگاه و مکتب شاهین بود . شاهین باشگاهی بود که در سال 1321 به دست یک معلم بزرگ به نام دکتر عباس اکرامی با همکاری و همراهی گروهی از بهترین جوانان کشور که عمدتا دانشجو بودند، بنا نهاده شد و مفاخر بزرگی چون امیر مسعود برومند، امیر عراقی، شکیبی، فاخری، انصاری، دکتر نادر افشار و مرحوم پرویز دهداری را تربیت کرده و به جامعه فوتبال تقدیم کرده است.

شاهین داری 402 تیم جوان با 62 شعبه در سطح کشور بود که دکتر اکرامی این تیم را بر پایه 3 اصل (اخلاق ، تحصیل و علم ورزش ) استوار ساخته بود .شاهین در آن روزگار، تنها دفتری بود در ورزشگاه امجدیه (شیرودی) که بازیکنانش برای تعلیم در آنجا گردهم می آمدند. این باشگاه برای اولین بار آموزش فوتبال را به صورت کتابی و از روی اصول، شروع کرد و نخستین جزوه آموزشی را که در برگیرنده اصول ورزش فوتبال و با استفاده از منابع جهانی تهیه و تنظیم شده بود، جهت یادگیری در اختیار اعضای خود قرار داد. این تیم به جهت سیستم و قدرت عجیبی که بازیکنانش در کار حمله داشتند به ندرت اجازه می‌داد حریفانش خود را از شکست نجات دهند اما بی درایتی و عدم دور اندیشی مدیران وقت باشگاه و کج سلیقگی و انفعال دستگاه ورزش وقت کشور ، دست به دست هم داد و باعث شد بدلیل مسایلی این باشگاه منحل شود.

پس از انحلال تیم شاهین، بازیکنان آن همچنان یکپارچگی خود را حفظ کردند و حدود یک سال بعد محرومیت را با ادامه بازی ها و تمرینات خود در زمین های خاکی سپری کردند تا این که باشگاه های مطرح آن روز در صدد جذب این جوانان بی رقیب بر آمدند و از آن جمله باشگاه پاس خواهان کاشانی ، کلانی و همایون بهزادی بود و بعضی باشگاه دیگر هم بقیه آنان را مد نظر قرار داده بودند. شاهینی ها به تکاپو افتاند تا از تفرقه و پراکندگی مجموعه خود جلوگیری به عمل آوردند ( از آن جمله پرویز دلداری را می‌توان نام برد ) و بر آن شدند تا این مجموعه را تحت لوای باشگاه پرسپولیس گرد هم آورند.

پس از انحلال شاهین با درایت مرحوم امیر مسعود برومند و رایزنی های مرحود دهداری، چند تن از بازیکنان قبلی شاهین در ترکیب دسته دومی پرسپولیس قرار گرفته و ترتیب یک مسابقه با تیم جم آبادان ( که در آن زمان تیم صاحب نامی بود ) را دادند و پس از آن تمامی اعضای تیم شاهین به پرسپولیس پیوستند و محبوبیت شاهین بلند پرواز را به پرسپولیس هدیه کردند.

پرسپولیس بهار خود را در آغازین روزهای 1347 با مربیگری مرحوم دهداری ( کاپیتان پیشین شاهین ) و سرپرستی دکتر برومند آغاز کرد که تا به امروز این باشگاه فعالیت می‌کند وطرفداران بسیاری دارد.

 

مراسم تشییع پیکر امیر مسعود برومند

مراسم تشییع پیکر امیر مسعود برومند، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس و بازیکن سابق تیم ملی کشورمان ساعت 9 صبح روز جمعه در ورزشگاه شهید شیرودی انجام می شود و پس از این پیشکسوت فوتبال ایران در بهشت زهرا‌(س) آرام می گیرد.

مراسم ترحیم نیز روز یکشنبه 22 اسفند از ساعت 16 تا 17:30 در مسجد حجت ابن الحسن واقع در خیابان سهروردی برگزار می شود.


  
  

تیم فوتبال پرسپولیس جهت برگزاری دیدار هفته بیست و ششم برابر تیم شهرداری تبریز، روز پنجشنبه در هتل المپیک به اردو می رود.

 

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان در هفته بیست و ششم مسابقات لیگ برتر فوتبال (جام خلیج فارس) روز جمعه در ورزشگاه آزادی تهران میزبان تیم شهرداری تبریز خواهند بود.

بر همین اساس، قرمزپوشان پایتخت روز پنجشنبه پس از انجام آخرین جلسه تمرینی خود در هتل المیپیک به اردو می روند تا برای بازی روز جمعه آماده شوند.

گفتنی است؛ دیدار تیم های پرسپولیس و شهرداری تبریز روز جمعه از ساعت 17:30 با قضاوت محسن قهرمانی برگزار می شود.


  
  

ژلکو میاچ در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص شرایط پرسپولیس اظهار داشت: خوشبختانه پس از اینکه شکست سخت مقابل الاتحاد عربستان کسب کردیم شرایط تیمی ما با یک پیروزی مقابل پاس همدان به شرایط ایده‌آل رسید و خودمان را آماده می‌کنیم تا در بالای جدول با حریفان بجنگیم.
وی افزود: هر بازی شرایط خاص خودش را دارد من می‌دانم که باید در برابر تیمی قرار بگیریم که در انتهای جدول حضور دارد. شهرداری تبریز تیم بدی نیست، اما ما باید در خانه به 3 امتیاز بازی برسیم تا در جمع مدعیان حضور داشته باشیم.
میاچ در پایان درباره مشکلاتش با عبدی نیز گفت: من با این مربی مشکل خاصی ندارم و کار خودم را ادامه می‌دهم و می‌خواهم به پرسپولیس خدمت کنم. حالا به اتفاقات دیگر توجهی ندارم. امیدوارم با پرسپولیس بتوانیم به اهدافمان برسیم.


  
  

 بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل تشکر و قدردانی از زحمات علی دایی در چند مدت اخیر و همچنین بازگشایی فروشگاه جدید وی یک تخته فرش نفیس و گرانبها به سرمربی هدیه دادند و برای او آرزوی موفقیت کردند.
این هدیه توسط سپهر حیدری به نمایندگی از بازیکنان پرسپولیس به دایی اهدا شد و سرمربی نیز در واکنش به این رفتار از بازیکنان تشکر کرد.

*ابهام برای حضور 3 بازیکن پرسپولیس مقابل شهرداری
دکتر فرید زرینه درباره آخرین شرایط مصدومان پرسپولیس اظهار داشت: باتوجه به تلاش‌های انجام شده،‌ متأسفانه هنوز وضعیت غلامرضا رضایی به صد در صد آمادگی نرسیده است و به همین دلیل فعلا حضور این بازیکن در بازی روز جمعه مشخص نیست اما به احتمال فراوان با تدابیری که داریم او را برای این بازی آماده می‌کنیم.
وی افزود: باتوجه به اینکه هنوز آرفی و منصوری نیز از لحاظ بدنی در شرایط ایده‌آلی نیستند. وضعیت این دو بازیکن نیز برای دیدار روز جمعه در پرده‌ای از ابهام است باید از آنها تست نهایی بگیریم و در صورتی که مشکلی نداشته باشند به میدان برود.
زرینه خاطرنشان کرد:‌ وحید هاشمیان نیز فعلا نیاز به فیزیوتراپی و آب‌درمانی دارد و قطعا مقابل شهرداری نمی‌تواند پرسپولیس را همراهی کند.


  
  

با دستور حبیب کاشانی،‌سرپرست باشگاه پرسپولیس کمیته ویژه برای استقبال مناسب از تیم‌های خارجی همگروه پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا در باشگاه پرسپولیس تشکیل شده است.
از همین رو پس از جلسه‌ای که روز گذشته برگزار شد، قرار است فردا دومین جلسه هماهنگی این کمیته برای میزبانی از تیم فوتبال الوحده و سایر تیم‌های هم‌گروه پرسپولیس تشکیل شده است.

* در نامه‌ای از سوی مسئولان برگزاری لیگ قهرمانان آسیا به باشگاه پرسپولیس اعلام شد که ناظر عربستانی بازی پرسپولیس و الوحده امارات روز یکشنبه وارد ایران خواهد شد.
قبل از این اعلام شده بود که ناظر عربستانی روز دوشنبه به ایران خواهد آمد.

* پرسپولیسی‌ها برای میزبانی از تیم فوتبال الوحده امارات هتل اسپیناس را برای میهمانان خود در نظر گرفته‌اند.




  
  

  مربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره آخرین شرایط این تیم پیش از دیدار با شهرداری تبریز در هفته بیست و ششم لیگ برتر اظهار کرد: توانستیم یک برد خوب را مقابل پاس به دست بیاوریم که با تلاش زیاد بازیکنان و کادر فنی و تدارکات حاصل شد و واقعا همه برای این پیروزی تلاش کردند.

وی ادامه داد: این برد با توجه به اینکه تیم‌های بالای سر و پشت سر ما مساوی کرده بودند، برای ما خیلی مهم بود. ما در این چند روز سعی کردیم که هم ریکاوری بدنی و هم ریکاوری روانی انجام دهیم تا بازیکنان برای بازی بعد آماده شوند.

وی درباره شهرداری تبریز هم گفت: آن‌ها هم یک بازی سخت در هفته قبل داشتند و این دیدار برای هر دو تیم مهم است. با یک تیمی بازی داریم که در رده‌های آخر جدول است و معمولا این گونه تیم‌ها چیزی برای از دست دادن ندارند و با انرژی خاصی بازی می‌کنند. مربی این تیم نیز درخشان است که همبازی من بوده و یکی از پرسپولیسی‌های واقعی است و افتخار می‌کنم که زمانی با او همبازی بوده‌ام و حتی در مقطعی شاگرد او بوده‌ام.

عبدی درباره بازی‌های بعدی پرسپولیس گفت: به هر حال هنوز 9 بازی باقی مانده و هر بازی برای ما حکم یک فینال را دارد. سعی می‌کنیم تمام تلاش خود را به کار گیریم تا بهترین نتایج را به دست آوریم و حاشیه‌هایی را که در این فصل از همه‌جا برای پرسپولیس درست شد، پشت سر بگذاریم چرا که نام پرسپولیس در میان است و در این جا فرد هیچ اهمیتی ندارد. همه برای موفقیت پرسپولیس تلاش خواهیم کرد.


  
  

به گزارش خبرگزاری فارس، شیث رضایی که مورد غضب علی دایی است امروز در باشگاه پرسپولیس حضور پیدا کرد و در گفت و گو با حبیب کاشانی خواهان روشن شدن وضعیت مالی خود و مطالبات مالی اش شد.
وی در ادامه پیگیر تشکیل کمیته استیناف در ارتباط با رای کمیته انضباطی باشگاه که چندی قبل در مورد این بازیکن صادر کرده بود، شد.
شیث رضایی بنا به نظر دایی حق شرکت در تمرینات پرسپولیس را ندارد.


89/12/18::: 8:26 ع
نظر()
  
  

تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس تهران از ساعت 15 بعدازظهر امروز در ورزشگاه شهید درفشی‌فر پیگیری شد.
در این تمرین که زیر بارش شدید باران برگزار شد، بازیکنان پس از گرم کردن بدن‌های خود به کار با توپ و مرور کارهای تاکتیکی در نیمه زمین کردند.

* کری‌خوانی علی دایی و علیرضا حقیقی در زدن ضربات پشت 18 قدم به یکدیگر در تمرین امروز بسیار جالب بود. شوت‌های سنگین دایی باعث شد تا او پس از به ثمر رسیدن هر گل به حقیقی با شادی بسیار جالبی به دور زمین درفشی‌فر بچرخد. همین موضوع باعث شد که سایر کادر فنی پرسپولیس نیز به شوت‌زنی به دروازه بپردازند.

* ماریو خوزه، بازیکن تیم فوتبال نفت در تمرین امروز پرسپولیس حضور داشت.

* غلامرضا رضایی به دلیل مصدومیت اختصاصی تمرین کرد. علاوه بر مهاجم پرسپولیس، منصوری و آرفی اختصاصی تمرین کردند.

* در مرحله دوم تمرین امروز میاچ با فریادهای بلند تذکرات جدی به بازیکنان می‌داد. او در هنگامی که هر بازیکنی که اشتباه می‌کرد به سمت او می‌دوید و به وی تذکر جدی می‌داد.

* حدود 20 هوادار پشت درب‌های بسته موفق نشدند تمرین امروز پرسپولیسی‌ها را تماشا کنند این در شرایطی بود که خبرنگاران هم برای پوشش خبری با مشکل مواجه شدند.


* مازیار زارع پس از 45 دقیقه تمرین پرسپولیس را ترک کرد.

*‌وحید هاشمیان،‌ مهاجم سر خ‌پوشان به دلیل مصدومیت در تمرین امروز غایب بود.

*سکوبرت ضعیف‌ترین عملکرد را در تمرین امروز داشت. او در زمین خیس ورزشگاه درفشی‌فر حتی برای حفظکردن توپ هم مشکل داشت.

* دایی تاکید زیادی بر زدن ضربات هدف‌دار به چارچوب داشت. او بازیکنان بی‌دقت را مورد انتقاد قرار می‌داد.


  
  
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
پیامهای عمومی ارسال شده
+ تولدت مبارک