سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بهترینِ یاران، کسی است که تو را به سوی خیر راهنمایی می کند . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :42
بازدید دیروز :25
کل بازدید :109785
تعداد کل یاداشته ها : 481
103/2/31
12:51 ع

کنفدراسیون فوتبال آسیا اسامی محرومان هفته دوم رقابت های گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا را که روزهای 15 و 16 مارچ (24 و 25 اسفند) برگزار می شود، اعلام کرد.

 

 به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، اسامی محرومان هفته دوم مسابقات لیگ قهرمانان آسیا بشرح ذیل اعلام شد:

1- ترنس مارتین از تیم سیدنی استرالیا در بازی با کاشیما آنتلرز روز 16 مارچ (25 اسفند) محروم خواهد بود.

2- لیو ژویو کمک مربی تیانجین تدا در بازی با گامبا اوزاکا در روز 15 مارچ (24 اسفند) محروم است.

گفتنی است؛ لوئیز کارلوس سارولی مربی، خولیو سزار کامارگو کمک مربی و بلال عبدالرحمن بازیکن الغرافه روز 15 مارچ (24 اسفند) در برابر الهلال چهارمین روز محرومیت خود را سپری خواهند کرد.


  
  

تیم داوری بازی رفت تیم های پرسپولیس و الوحده امارات روز دوشنبه وارد تهران می شوند.

 

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، داوران ژاپنی و هندی دومین بازی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا روز دوشنبه 23 اسفند ماه وارد تهران می شوند.

تیم پرسپولیس در اولین دیدار از مرحله گروهی، با حساب 3 بر یک نتیجه را به الاتحاد میزبان واگذار کرد و تیم الوحده نیز برابر بنیادکار ازبکستان به تساوی یک بر یک رضایت داد. در پایان هفته اول این مسابقات، الاتحاد عربستان با 3 امتیاز در صدر جدول این گروه قرار گرفت.

گفتنی است؛ «نام شان سلمان محمد» از عربستان ناظر بازی دوم پرسپولیس برابر الوحده خواهد بود.


  
  

یم فوتبال پرسپولیس روز چهارشنبه در دومین دیدار گروهی خود در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، روز چهارشنبه هفته جاری به مصاف تیم الوحده امارات می رود.


 

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان دومین دیدار خود از مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا را با میزبانی از نماینده امارات پذیرا خواهند بود. برنامه تمرینات قرمزپوشان تا قبل از بازی با الوحده بشرح ذیل ذیل اعلام شد:

شنبه 21 اسفند

تمرین یک جلسه، ساعت 11 صبح (ریکاوری)

یکشنبه 22 اسفند

تمرین یک جلسه، 11 صبح

دوشنبه 23 اسفند

تمرین یک جلسه، ساعت 16:30

سه شنبه 24 اسفند

تمرین یک جلسه، ساعت  12


  
  

سپهر حیدری پس از تساوی بدون گل پرسپولیس مقابل شهرداری اظهار داشت: در این بازی 7 نفر از بازیکنان اصلی‌مان را نداشتیم و این مسئله در کارمان تأثیر داشت.

وی ادامه داد: در همه جای دنیا چنین مسائلی رخ می‌دهد. البته مهاجمان ما زحمت می‌کشند و اگر فرصتی نصیب ما شود گلزنی هم می‌کنیم اما غیبت نوری، منصوری، هاشمیان، رضایی، علی عسگر و چند بازیکن دیگر تأثیرگذار بود.

حیدری در خصوص اعتراض هواداران پرسپولیس گفت: هواداران حق دارند ناراحت شوند اما آنها بدانند که دست علی دایی خالی است. شما بگوئید که ایشان چه کسی را درون زمین می‌گذاشت. شاید اگر آقای دایی در زمین بود می‌توانست گره گلزنی را باز کند.

وی در خصوص اینکه چرا سیف‌اللهی در زمین بازی می‌کرد، تصریح کرد: این بازیکن از پدیده‌های لیگ است و مطمئن باشید در آینده‌ای نزدیک در تیم ملی بازی خواهد کرد.


89/12/20::: 9:47 ع
نظر()
  
  

""علی دایی"" در جمع خبرنگاران خاطرنشان کرد: یکی از بهترین بازی های فصل اخیر خود را در غیاب چند بازیکن اصلی خود انجام دادیم.
وی افزود: بسیار خوب بازی کردیم و اگر مهاجمان از فرصت ها بهتر استفاده می کردند به یک پیروزی پرگل دست پیدا می کردیم.
دایی ادامه داد: ‌در نیمه اول بیش از هفت موقعیت ایده آل گلزنی داشتیم و در نیمه دوم هم به طور کامل بر حریف مسلط بودیم.
وی در خصوص اعتراض به قضاوت محسن قهرمانی اظهار داشت: این داور یک پنالتی مسلم را برای پرسپولیس اعلام نکرد که این پنالتی می توانست نتیجه بازی را تغییر دهد.
دایی در ادامه از شیوه بازی تیم خود ابراز رضایت کرد و گفت: از نفرات راضی هستم اما از لحاظ موقعیت شناسی ازآنها گلایه دارم چراکه امروز می توانستیم با اختلاف زیادی بر حریف پیروز شویم.
سرمربی پرسپولیس ادامه داد: از کمیته داوران می خواهم تا در خصوص صحنه پنالتی ما اظهار نظر کند تا از این پس داوران بهتری را به کار بگیرد.
وی افرود: از عمق دفاع حریف و برروی ضربات ایستگاهی فرصت های بسیار ایده آلی داشتیم که برای تبدیل شدن به گل تنها کمی دقت نیاز داشت.
دایی در خصوص اینکه هواداران پرسپولیس در این دیدار به شدت وی را تشویق می کردند اظهار داشت: از هواداران می خواهم تمام تیم و بازیکنان را تشویق کرده و با صبر و حوصله تا آخرین لحظات تیم را حمایت کنند تا به خواسته های خود برسیم.
سرمربی پرسپولیس در خصوص بازی های این تیم در لیگ قهرمانان آسیا اذعان کرد: از همین حالا به دیدار برابر الوحده امارات فکر می کنیم تا شکست در بازی نخست را فراموش کنیم.
وی ادامه داد: موجودیت تیم همین است و باید فصل را با همین بازیکنان به نحو مناسبی به پایان برسانیم.
سرمربی پرسپولیس در پایان و خطاب به بازیکنان خود، گفت: خاصیت فوتبال این است که هیچگاه نمی توان نتایج را پیش بینی کرد و باید با استفاده بهینه از فرصت ها به پیروزی دست یافت.
گفتنی است، دیدار تیم های پرسپولیس و شهرداری تبریز عصر امروز با تساوی بدون گل به پایان رسید.


  
  

 مازیار زارع پس از تساوی بدون گل پرسپولیس مقابل شهرداری تبریز اظهار داشت: خیلی بی‌دقت بودیم و با وجود اینکه می‌توانستیم گل‌های زیادی بزنیم اما فرصت‌هایمان را تکمیل نکردیم.
وی ادامه داد: برای پیروزی به میدان آمده بودیم اما هرچه زدیم به در بسته خورد. به همین دلیل 2 امتیاز مهم را از دست دادیم که امیدوارم در دیدارهای آینده برایمان مشکل‌ساز نشود.


  
  

رضا نورمحمدی پس از تساوی بدون گل پرسپولیس مقابل شهرداری اظهار داشت: فکر می‌کنم بازی به صورت یک طرفه برگزار شد و حریف حتی یک موقعیت گل را هم نداشت.
وی افزود: حداقل 20 فرصت گلزنی داشتیم اما آنها که برای یک امتیاز آمده بودند به هدفشان رسیدند.
مدافع پرسپولیس در پایان گفت:‌ در این مسابقه بی‌دقت بودیم و نتوانستیم به اهدافمان برسیم هرچند معتقدم این 2 امتیاز برایمان گران تمام می‌شود.


  
  

دیدار تیم‌های پرسپولیس و شهرداری تبریز از ساعت 17:30 در حضور حدود هفت هزار نفر در ورزشگاه آزادی آغاز شد و با تساوی بدون گل به پایان رسید.
در این دیدار شاگردان علی دایی برتری نسبی نسبت به حریف داشتند اما شاگردان درخشان نیز روی ضد حملات در چند صحنه خطرناک ظاهر شدند.

پرسپولیس با این نتیجه 44 امتیازی شد و در همان مکان چهارم جدول باقی ماند. شهرداری تبریز نیز با این تساوی 25 امتیازی شد.
قضاوت این دیدار بر عهده محسن قهرمانی بود. وی به محمد رضا طهماسبی ادواردو سوارس و شهرام گودرزی از شهرداری و ابراهیم شکوری از پرسپولیس کارت زرد نشان داد.

اسامی بازیکنان پرسپولیس:

رحمان احمدی، سپهر حیدری، ابراهیم شکوری، علیرضا نورمحمدی، سامان آقازمانی، تیاگو فراگا(58 مهدی شیری) مازیار زارع، حسین بادامکی، امیرحسین فشنگچی(89 سعید حلافی)، مجتبی زارع(72 روح الله سیف الهی) و هادی نوروزی.
سرمربی: علی دایی

اسامی بازیکنان شهرداری تبریز:

مسعود همامی، علی انصاریان، مارسیو رودریگز، محمد ایران‌پوریان(62 مهدی محمدپور)، بهنام داداشوند، رسول پیرزاده، شهرام گودرزی(88 علی کریمی)، محمدرضا طهماسبی، کارلوس ادواردو سوآرس، میثم بائو و سعید دقیقی.
سرمربی: حمید درخشان


  
  

حبیب کاشانی به تلاش برخی برای اختلاف افکنی در مجموعه پرسپولیس اشاره کرد و یادآور شد: از وقتی در باشگاه پرسپولیس مستقر شدیم، جلوی برخی جریان‌ها ایستادیم و عده‌ای منافعشان از باشگاه پرسپولیس قطع شد. به همین دلیل است که نمی‌خواهند موفقیت این تیم را ببینند. کسانی هستند که بنا به دلایلی با باشگاه مشکل دارند و فقط دنبال این هستند که در جمع ما اختلاف بیندازند و حکومت کنند.

 

وی ادامه داد: درست کردن شایعاتی درباره اختلاف من و علی دایی هم در همین راستاست. من و دایی هیچ اختلاف و مشکلی با هم نداریم. در مجموعه ما مثل هر خانواده‌ای ممکن است بر سر مسایل بحث و تبادل نظر شود اما به طور قطع، هیچ مشکلی بین ما وجود ندارد و باید مراقب کسانی که منافع‌شان از طریق اختلاف افکنی در خانواده ماست باشیم. موفقیت‌های اخیر ما در لیگ برتر به خاطر این است که اتحاد و صمیمیت و همدلی در باشگاه، تقویت شده است. گذشت‌ها بیشتر شده و جای منیت‌ها را گرفته و به معنای حقیقی کلمه، به یک خانواده تبدیل شده‌ایم.

 

کاشانی به بازی آینده پرسپولیس در لیگ قهرمانان در ورزشگاه آزادی اشاره کرد و گفت: مقدمه سازی برای آن دیدار از بازی با شهرداری تبریز شروع می‌شود. عملکرد ما در این بازی زمینه ساز آشتی با هواداران و حضور چند ده هزار نفری آنها در بازی با نماینده امارات خواهد بود.


  
  

مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی امارات شب گذشته با برگزاری 2 دیدار پیگیری شد.
 در نخستین دیدار الوحده، حریف هفته آینده پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه 15 هزار نفری العین به مصاف الشباب رفت و با نتیجه 3 بر یک شکست خورد تا در آستانه بازی مقابل حریف ایرانی در آسیا از رسیدن به فینال جام حذفی امارات محروم شود.
 ناسمینتو (50 از روی نقطه پنالتی) و محمد ناصر (70 و 90+2) برای الشباب و فرناندو بایانو (38) برای الوحده گلزنی کردند.

 در دیگر دیدار این مرحله العین در ورزشگاه 12 هزار نفری الوحده 3 بر 2 الوصل را شکست داده و حریف الشباب در بازی فینال شد.
 محمد احمد اسماعیل (49)، ابراهیم کیتا (67) و الیاس (89 از روی نقطه پنالتی) برای العین گلزنی کردند و عیسی البلوشی (24 از روی نقطه پنالتی) و خاویر یسته (50) گل‌های الوصل را به ثمر رساندند.


  
  
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
پیامهای عمومی ارسال شده
+ تولدت مبارک