سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانشمند زنده است؛ اگر چه مرده باشد . نادان مرده است؛ اگر چه زنده باشد . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :43
بازدید دیروز :25
کل بازدید :109786
تعداد کل یاداشته ها : 481
103/2/31
1:18 ع

غلامرضا رضایی گفت: فکر می‌کنم بر خلاف بازی با الاتحاد که صحبت‌های دایی به خوبی در زمین اجرا نشد، بازیکنان در بازی مقابل پاس به خوبی دستورات کادر فنی را اجرا کردند.

رضایی در مورد علت اجرا نشدن دستورات دایی در بازی با الاتحاد هم گفت: به نظر من بعضی مواقع بازیکنان خودشان را باور نمی‌کنند که چه کارهای بزرگی می‌توانند انجام دهند. خیلی وقت‌ها هیچ کس روی پرسپولیس حساب نمی‌کرد اما ما کارهای بزرگی انجام می‌دادیم. فکر می‌کنم کمی در آن بازی ترسیده بودیم و خط دفاع‌مان ناخودآگاه عقب نشینی کرده بود. هر چند خود ما و دایی چند بار از دفاع خواستیم به جلوتر بیایند اما به هر حال شرایط بازی روی ما تاثیرگذاشته بود و انشاالله دربازی الوحده این نتیجه را جبران می‌کنیم.

مهاجم پرسپولیس با اشاره به اینکه مصدومیت بازیکنان کمی برای این تیم دردسر ساز شده گفت: خوشبختانه اکنون در شرایط بسیار خوبی هستیم و فقط آسیب دیدگی بازیکنان کمی دردسر ساز شده که اگر این مساله حل شود، بهتر هم می‌توانیم نتیجه بگیریم. متاسفانه آن 5 باخت پشت سر هم خیلی اذیتمان کرد و هنوز تاوان آن شکست‌ها را پس می‌دهیم. با این حال چند هفته‌ای است که روی غلطک افتاده‌ایم و آن ناکامی‌ها را فراموش کرده‌ایم. به نظر من در حال حاضر هر 4 تیم بالای جدول شانس قهرمانی دارند.

غلامرضا رضایی در ادامه گفتگویش درباره رقابت در خط حمله پرسپولیس بعد از اضافه شدن وحید هاشمیان به این تیم گفت: با آمدن آقا وحید رقابت در خط حمله خیلی سخت شده. من از همان زمانی که هاشمیان به پرسپولیس آمد بسیار خوشحال بودم. متاسفانه او الان آسیب دیده اما مطمئن باشید او برمی‌گردد و باز هم به پرسپولیس کمک می‌کند. من به خود او هم گفتم که وجودت می‌تواند دراین فصل برای ما خیلی مفید باشد. لقب هلی کوپتر واقعا برازنده هاشمیان است و ما در این چند وقت از بودن کنار اولذت برده‌ایم.

مهاجم پرسپولیس همچنین درباره درگیری یکی از لیدرهای این باشگاه با علی دایی گفت: فقط افسوس می‌خورم که یک چنین اتفاق‌هایی فقط در فوتبال ما می‌افتد. علی دایی اسطوره فوتبال ماست اما ما با او خوب برخورد نمی‌کنیم.

وی درپایان درباره آسیب دیدگی‌اش گفت: خیلی وقت بود که با درد بازی می‌کردم. اما با توصیه دکتر زرینه نزد پزشک متخصص رفتم و فهمیدم که عضلات شکمم ضعیف شده البته امیدوارم مشکل خاصی نباشد و با آمدن جواب آزمایش همه چیز معلوم می‌شود.


  
  

   حجت‌الاسلام علیرضا علیپور دبیر ستاد منشور اخلاقی فوتبال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،، اظهار داشت: کمیته انضباطی رای خود را در مورد تخلفات علیرضا حقیقی صادر خواهد کرد اما ستاد منشور اخلاقی نیز تذکر کتبی به این بازیکن و باشگاه پرسپولیس داده که این تذکر در پرونده او درج شده است.
وی ادامه داد: حقیقی در صورت تکرار چنین رفتاری با محرومیت مضاعف از سوی ستاد منشور اخلاقی مواجه خواهد شد.
حقیقی در دیدار پرسپولیس و شاهین در بوشهر با حرکت ناشایست به تماشاگران بوشهری توهین کرد.


  
  

سرپرست باشگاه پرسپولیس از هواداران این باشگاه خواست برای جهت ثبت نام برای کارت‌های هوادارای، تنها از طریق مرجع رسمی آن اقدام کنند.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، متن کامل پیام حبیب کاشانی خطاب به هواداران این باشگاه به شرح زیر است:

هواداران عزیز و دوست داشتنی

سلام

همان طور که می دانید کانون هواداران باشگاه پرسپولیس به نمایندگی از باشگاه فرهنگی ورزشی پیروزی (پرسپولیس)، برای جذب و ساماندهی بهتر، بیشتر و بهره­برداری از حمایت­های موثرتر هواداران پرشور باشگاه کارتی به نام "پرسپولیس کارت" صادر کرده است.

این کارت که صرفا از طریق سایت www.perspoliscard.com قابل تهیه است و هیچگونه دسته بندی به جز نام فوق ندارد. لذا ضمن تشکر فراوان از همه طرفدارانی که پیشتر "پرسپولیس کارت" را تهیه کرده اند از عزیزان علاقمندی که تا کنون موفق به عضویت در کانون هواداران باشگاه و تهیه "پرسپولیس کارت" نشده­اند دعوت می نماییم با مراجعه به سایت فوق و تهیه این کارت، باشگاه فرهنگی ورزشی پیروزی (پرسپولیس) را به هواداری خود افتخار دهند.

حبیب کاشانی

دوستدار و ارداتمند شما


  
  

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس، گفت:" 3 امتیاز این بازی برای پاس،‌ بسیار مهم بود و آنها به نوعی انتحاری بازی می‌کردند."

سامان آقازمانی در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، درباره دیدار این تیم با پاس همدان،‌ تصریح کرد:"برخلاف تصور عمومی،‌ بازی با تیم‌های پایین جدول،‌ دشواری‌های خاص خود را دارد و این تیم‌ها به هیچ عنوان از پیش بازنده نیستند. بلکه با انگیزه‌ای مضاعف می‌آیند تا با نتیجه گرفتن در برابر تیمی مثل پرسپولیس، نتایج و روحیه تیم‌شان را بازسازی کنند."

وی افزود:" پرسپولیس در برابر پاس بازی سختی را پیش رو داشت که خدا را شکر توانستیم با کنترل بازی، از زمین حریف با دست پر بر گردیم."

بازیکن جوان تیم فوتبال پرسپولیس درباره قرار گرفتن بازیکنان ذخیره و جوان این تیم در ترکیب اصلی در بازی با پاس،‌گفت:" ترکیبی که در این بازی به میدان رفت نشان دهنده اعتقاد و اعتماد بالای آقای دایی به جوانان است و حرکتی شجاعانه بود. به نظرم این کار، بزرگی آقای دایی را می‌رساند."

آقازمانی افزود:" پرسپولیس علاوه بر لیگ در کوران مسابقات آسیایی نیز قرار دارد و میدان دادن به جوانان تیم می‌تواند پشتوانه‌ای منطقی برای تیم باشد. بازیکنان ذخیره پرسپولیس فاصله ای با بازیکنان اصلی ندارند پرسپولیس با یک تیم کامل و آماده نگرانی برای حضور در 3 جام نخواهد داشت." 


  
  

هافبک ملی پوش، گلزن و بازیساز تیم فوتبال پرسپولیس دوباره گلزنی کرد و در یک برد شیرین و دلچسب در خارج از خانه، نقش بسزایی را ایفا کرد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، محمد نوری در خصوص این بازی گفت: تنها چیزی که در این دیدار برای ما مهم بود، کسب 3 امتیاز و صعود یک پله ای در جدول رده بندی بود که به آن دست یافتیم.

وی در مورد گلزنی اش افزود: خدا را شکر توانستم هم گل بزنم و هم برنده میدان باشیم و در جمع مدعیان اصلی قهرمانی قرار بگیریم اما من هر وقت گل می زنم به حساب خودم نمی گذارم بلکه زحمت و تلاش همه همبازیانم است و این گل روی کار زیبای حسین بادامکی به ثمر رسید.

نوری در ادامه گفت: گل های ما روی حرکات کار شده در تمرینات بود و ما به خوبی می دانستیم که باید از عمق دفاع حریف، به هدف برسیم.

هافبک پرسپولیس درباره توهین بازیکن حریف به علی دایی افزود: بازیکن تیم پاس به سرمربی ما توهین کرد و ما به حمایت از علی دایی در صحنه حاضر شدیم و بازیکن حریف نیز فهمید که کار اشتباهی را انجام داده و در همان لحظه از سرمربی پرسپولیس عذرخواهی کرد.

نوری در پایان ادامه داد: با این برد انگیزه ما برای بازیهای آینده دوچندان شد و توانستیم دوباره جزو مدعیان قهرمانی قرار بگیریم و به قهرمانی بیشتر امیدوار شویم.


  
  

دیدار تیم های پرسپولیس و شهرداری تبریز از هفته بیست و ششم مسابقات لیگ برتر فوتبال (جام خلیج فارس) روز جمعه با قضاوت محسن قهرمانی در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود.


 

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس،کمیته داوران فدراسیون فوتبال اسامی داوران هفته بیست و ششم مسابقات لیگ حرفه ای فوتبال را بشرح ذیل اعلام کرد:

پنجشنبه 19 اسفند

راه آهن - ذوب آهن (ورزشگاه راه آهن اکباتان تهران) ساعت 15:30  

داوران: خداداد افشاریان - سعیدعلی نژادیان - غلام آموزگار - مهدی سیدعلی - غلامرضا بهروان 

سایپا - استقلال (ورزشگاه آزادی تهران) ساعت17:30  

داوران: محمود رفیعی - رضا سخندان - محسن فریمانی - اسماعیل آمری - اسماعیل صفیری 

جمعه 20 اسفند

پرسپولیس - شهرداری تبریز (ورزشگاه آزادی تهران) ساعت 17:30  

داوران: محسن قهرمانی - مرتضی کریمی - محمدرضا ابوالفضلی - محمدرضا فغانی - سیامک بخشی 

سپاهان - نفت تهران (ورزشگاه فولاد شهر) ساعت15:30 

داوران: البرزحاجی پور - رسول فروغی - علیرضا کناری -امیرحسین فتاحی - بهرام مهرپیما 

نفت آبادان - استیل آذین (ورزشگاه تختی آبادان) ساعت 16:15 

داوران: محسن ترکی - بابک داوری - حسین طالقانی - عبدالحسین ایازی - نادر جعفری 

شنبه21 اسفند

تراکتورسازی - مس کرمان (ورزشگاه یادگار امام «ره» تبریز) ساعت 16:15 

داوران: سعید مظفری زاده - حسن کامرانی فر - حمیدرضا نظری - رضا اکرمی - فرج اله یثربی 

صبای قم - پاس همدان (ورزشگاه یادگار امام «ره» قم) ساعت 16:15 

داوران: قاسم واحدی - علیرضا کهوری - علی میرزابیگی - جمشید محمدی - جواد تقی پور 

یکشنبه 22 اسفند

پیکان - فولاد خوزستان (ورزشگاه شهید رجایی قزوین) ساعت 16:15 

داوران: محمدحسین اسدی - داود رفعتی - سخاوت سلیمان نژاد - غلامرضا مستقیم - فریدون اصفهانیان 

شاهین بوشهر - ملوان انزلی (ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر) ساعت 16:15 

داوران: شاهین حاج بابایی - حیدر شکور - آرمان اسعدی - رسول احمدی - محمد ریاحی.

 


  
  

پرسپولیس چهارشنبه هفته آینده در دومین بازی خود در چارچوب لیگ قهرمانان آسیا میزبان الوحده امارات خواهد بود.
از همین رو تیم الوحده روز دوشنبه هفته آینده با یک پرواز چارتر به ایران خواهد آمد.
ناظران و داوران این بازی نیز روز دوشنبه به ایران سفر خواهند کرد.
باشگاه پرسپولیس کمیته ای با نام لیگ قهرمانان آسیا را تشکیل داده تا در میزبانی تیم ها مشکلی به وجود نیاید


  
  

به گزارش خبرگزاری فارس، در حالی که محمود یاوری پس از شکست برابر پرسپولیس از سمت خود استعفا کرده علی دایی در گفت و گو با سایت باشگاه پرسپولیس از این مربی مستعفی خواسته به وضعیت تیمش بپردازد!

*ابتدا از بازی مقابل پاس بگویید.
بازی سخت و مهمی بود که امتیازات آن برای هر دو تیم بسیار حائز اهمیت بود. ما برای حضور در بالای جدول و پاس برای فرار از بحران سقوط به لیگ یک، قدم به میدان گذاشتیم. پرسپولیس در نیمه نخست خیلی خوب کار کرد و می توانست گل های بیشتر به ثمر برساند. من و همکارانم اطلاعات لازم و جامعی از وضعیت فنی تیم حریف داشتیم و قدم به میدان گذاشتیم و در این رابطه کناره های زمین را خوب بستیم که پاسی ها مجبور شدند اقدام به ارسال توپ های بلند برای سامره و کاظمی کنند که این تدبیر نیز چندان کار ساز نشد.
از طرفی چندین بازیکن کلیدی را در این مسابقه در خدمت نداشتیم و ترکیب جدیدی را به میدان فرستادیم که به نظر من خوب کار کردند. البته گل زود هنگام نیمه دوم، استرس زیادی به تیم وارد کرد ولی هر چه از زمان مسابقه سپری می شد بچه ها با اعتماد به نفس بیشتری کار می کردند.

*قضیه جر و بحث بازیکن پاس با کادر فنی پرسپولیس چه بود؟
وقتی سیف اللهی مصدوم شد، فکر کردم مچ پایش دچار شکستگی شده که از بازیکن پاس خواستم توپ را به اوت بزند که آنها هم فیرپلی (بازی جوانمردانه) را خوب رعایت کردند البته احمدی ابتدا اعتراض کرد ولی پس از آن، عذرخواهی کرد و من هم او را بوسیدم.

*یاوری نیز انتقاداتی مبنی بر برخورد شما با بازیکنان پاس و اتلاف وقت پرسپولیسی ها در رسانه های گروهی انجام داده است؟
شاید آقای یاوری می خواهد عدم نتیجه گیری تیمش را اینگونه توجیه کند و گرنه از احمدی بازیکن پاس سوال کنید بنده چه توهینی به او کردم. با این حال بهتر است آقای یاوری به مسائل فنی تیمش بپردازد چون پاس یکی از تیم های ریشه دار فوتبال ایران است که از تماشاگران فهیم و فوتبالدوستی در همدان بهره مند است. همدان یکی از معدود شهرهایی بود که پرسپولیس با وجودی که برنده زمین شد، هیچ توهینی از تماشاگران فهیم همدانی نشنید و به ما محبت داشتند.

*تبحر علی دایی بها دادن به بازیکنان جوان است، روح الله سیف اللهی نیز یکی از این جوانان بود؟
این مسابقه استارت خوبی برای سیف اللهی بود که اگر قدر موقعیت مناسبی که نصیبش شده را بداند خیلی زود پله های ترقی را طی می کند.

*سامان آقازمانی در فصل جاری در چهار مسابقه به طور ثابت در ترکیب قرار داشته و در هر چهار مسابقه پرسپولیس با بیش از یک گل زده پیروز میدان بوده است؟
سامان با وجودی که پست تخصصی اش هافبک وسط است، در این چهار مسابقه در دفاع راست، بازی کرده که الحق خوش درخشیده و از وی کاملا راضی هستم و چون نشان داده در این پست حرف های زیادی برای گفتن دارد.

*قبل از شروع تمرین شما با وکیل تان جلسه ای داشتید؟
بله، چون کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مرا در رابطه با پرونده شیث رضایی فراخوانده بود، وکیلم را از طرف خودم فرستادم تا پرونده را بررسی کند و هر تصمیمی گرفته شود برای بنده قابل احترام است.


  
  

پرسپولیس در دومین بازی خود در چارچوب لیگ قهرمانان اسیا روز چهارشنبه هفته آینده میزبان الوحده امارات خواهد بود.

از همین رو علی دایی برنامه تمرینی تیم تا قبل از این بازی را اعلام کرد که به شرح زیر است:

چهارشنبه ساعت 15

پنج شنبه ساعت 12

جمعه بازی با شهرداری تبریز در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر

شنبه و یکشنبه ساعت 11

دوشنبه ساعت 15
سه شنبه ساعت 12 (سرخپوشان سپس برای تشکیل اردو راهی هتل می‌شوند)

*پزشک پرسپولیس آخرین وضعیت مصدومان این تیم را پس از تمرین امروز در شرایطی اعلام کرد که نام غلامرضا رضایی به دلیل مشکلی از ناحیه شکم دارد در این بین دیده می شد. همین موضوع باعث ناراحتی دایی شد اما دکتر زرینه اعلام کرد تمام سعی خود را برای رفع مصدومیت رضایی انجام خواهد داد

همچنین آرفی و منصوری با رفع مصدومیت مشکلی برای بازی روز جمعه مقابل شهرداری نخواهند داشت اما هاشمیان همچنان فعلا باید فیزیوتراپی و آب درمانی کند.
رحمان احمدی نیز علی رغم مصدومیت و به دلیل محرومیت حقیقی در بازی بعدی نیز درون دروازه پرسپولیس قرار خواهد گرفت.


  
  

تیم فوتبال پرسپولیس یکی از امیدهای گروه سوم لیگ قهرمانان آسیا از ایران با برتری 2 بر یک روز گذشته خود مقابل پاس همدان فاصله خود را با ذوب‌آهن، صدرنشین لیگ برتر این کشور کاهش داد؛ در حالی که سپاهان با همین نتیجه از سد شهرداری گذشت.

ذوب‌آهن با 49 امتیاز از 25 بازی، 3 امتیاز بالاتر از سپاهان و 6 امتیاز بالاتر از پرسپولیس در صدر جدول قرار دارد. استقلال تهران نیز با 45 امتیاز در مکان سوم ایستاده است.
محمد نوری موتور گلزنی قرمزپوشان پایتخت را پس از دقیقه 30 روشن کرد و هادی نوروزی 3 دقیقه بعد توپ دوم را وارد دروازه پاس کرد. تک گل تیم مقابل را سپهر حیدری وارد دروازه خودی کرد.
ابراهیم توره زننده گل‌های سپاهان در پیروزی این تیم مقابل شهرداری بود در حالی که علی کریمی یکی از گل‌ها را برای تیم بازنده جبران کرد.

امیر قلعه‌نویی، سرمربی سپاهان اظهار داشت: از اینکه در یک مسابقه سخت به پیروزی رسیدیم، خوشحالم. حریف ما را تحت فشار قرار داد و عرصه را در زمین برایمان تنگ کرده بود.
پرسپولیس 21 اسفند در لیگ خانگی مقابل شهرداری به میدان خواهد رفت و پس از آن میزبان الوحده امارات در تاریخ 26 اسفند در لیگ قهرمانان خواهد بود.
سپاهان نیز 21 اسفند به مصاف نفت تهران خواهد رفت و 25 اسفند در خانه با الجزیره امارات دیدار خواهد کرد.


  
  
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
پیامهای عمومی ارسال شده
+ تولدت مبارک