سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر که ما أهل‏بیت را دوست گیرد ، درویشى را همچون پوشاک بپذیرد [ و گاه این سخن را به معنى دیگر تأویل کنند که اینجا جاى آوردن آن نیست . ] [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :4
بازدید دیروز :3
کل بازدید :109184
تعداد کل یاداشته ها : 481
103/2/4
6:31 ع

    پرسپولیسی‌ها که قرار است روز یکشنبه برای دیدار مقابل الشباب راهی امارات شوند، روادیدهای‌شان را امروز از سفارت امارات بدون مشکل تحویل گرفتند.

مسئولان باشگاه پرسپولیس قصد دارند که در سفر به امارات مانند سفرهای گذشته 3 نفر از پیشکسوتان خود را به همراه ببرند.


پرسپولیس در آخرین بازی خود در چارچوب لیگ قهرمانان آسیا سه‌شنبه هفته آینده به مصاف الشباب امارات خواهد رفت.


‌ *مصطفی دنیزلی، سرمربی پرسپولیس که به دلیل مشکلات خانوادگی عازم ترکیه شده، از همین رو این مربی به مسئولان باشگاه اعلام کرده که بعد از بازی با فولاد به تهران خواهد آمد.

به همین دلیل محسن عاشوری قرار است تمرینات را تا زمان حضور دنیزلی در ایران زیر نظر داشته باشد. عاشوری صبح امروز در تماسی برای چندمین بار با دنیزلی شرکت کرد و دنیزلی به او اعلام کرده که هر زمان وضعیت همسرش بهتر شد، به ایران خواهد آمد، اما تاریخ قطعی را اعلام نکرد.


  
  

    بهمن دهقان در خصوص اظهارات علی دایی پس از بازی با پرسپولیس اظهار داشت:‌ متاسفانه بعضی‌ها تلاش می‌کنند تا کریمی و علی دایی را رودررو قرار دهند اما منظور دایی پس از بازی با راه‌آهن درباره سکوها به هیچ عنوان تشویق کریمی نبود.

وی ادامه داد: دایی و کریمی سال‌ها کنار یکدیگر بازی کردند و چه بسا از تشویق کریمی، دایی خوشحال می‌‌شود اما متاسفانه یک عده خاص بر روی سکوهای ورزشگاه بودند که از عده‌ای خاص حمایت می‌کردند.

وی در پایان یادآور شد: باز هم تاکید می‌کنیم که علی کریمی اسطوره باشگاه پرسپولیس است و دایی نیز برای این فوتبال زحمات زیادی کشیده است. به هیچ وجه منظور دایی درباره سکوها ربطی به کریمی نداشت. فصل گذشته نیز اتفاقاتی پیش آمده بود که دایی درباره آن صحبت کرد. در فصل گذشته اصلا علی کریمی در پرسپولیس نبود، اما متاسفانه برخی‌ها هستند که در این بین می‌خواهند سوءاستفاده کنند که اجازه این کار را نمی‌دهند.


  
  

    به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، محمد رویانیان با بیان اینکه هم اکنون بیماری کهنه پرسپولیس سر باز کرده و شناسایی شده است، خطاب به هواداران گفت: از این تهدیدها نباید ترسید، تهدیدها به فرصت تبدیل می شوند و با تبدیل این تهدیدها به فرصت، بیماری پرسپولیس را درمان کرده و با ریشه کنی مشکلات گذشته، تیمی قدرتمند، منسجم و هماهنگ را معرفی خواهیم کرد. پرسپولیس فصل سخت و دشواری را به پایان می رساند. فصلی که در آن سرخپوشان آماج اتفاقات و حاشیه های بسیاری قرار گرفتند که بسیاری از آنها جزو ناگفته ها است.

وی ادامه داد: پرسپولیس مدتی است که هدف یکسری برنامه ریزی ها قرار گرفته است. طرح هایی که هدف از آن غیر از افول پرسپولیس و دلسرد کردن هواداران نیست، مدت هاست که افراد و گروه هایی به شکل هدفمند و به صورت های گوناگون اما پنهانی اقداماتی را علیه پرسپولیس شروع کرده اند. آرزوی آنها سقوط قطعی پرسپولیس به دسته پائین تر بود و در این مسیر در تمام ابعاد فعال بودند.

رویانیان تصریح کرد: در این مدت برای دستیابی به موفقیت، تلاش های بسیاری انجام دادیم. هنگامی که افتخار خدمت به هواداران پرسپولیس به من داده شد، اقدامات و هزینه هایی صورت گرفت که آنها را غافلگیر کرد، اما بی کار ننشستند و با توسعه فعالیت های خود، دسیسه های جدیدی را طراحی کردند که به زودی در جای خود به شکل کاملا شفاف به هواداران و رسانه ها درباره آن خواهم گفت.

مدیرعامل پرسپولیس با اشاره به اینکه باید از شرایط پیش آمده فرصت های جدیدی ساخت، اظهار داشت: به لطف خدا پرسپولیس سقوط نکرد. البته این فشارها و مشکلات باعث شد غده های بیماری پرسپولیس سر باز کند تا مشکلات اساسی سال های اخیر کاملا شناسایی شود. تشخیص درست درد و عوامل آن، 50 درصد راه درمان است و به امید خدا و در سایه حمایت هواداران با اقداماتی که صورت خواهد گرفت، 50 درصد باقی مسیر، طی خواهد شد تا پرسپولیس بهبود پیدا کند.

رویانیان ادامه داد: زمانی که به فوتبال آمدم هیچگاه باور نمی کردم فوتبال تا این حد ناپاک باشد. دشمنان پرسپولیس تمام تلاش خود را برای سقوط تیم به دسته یک انجام دادند اما به هدف نهایی خود نرسیدند، هر چند که ضربات زیادی به پیکره پرسپولیس وارد کردند. همانطور که گفتم از این مشکلات فرصت های تازه ای خواهیم ساخت. اکنون نقطه ضعف های پرسپولیس که طی سالیان متمادی بوجود آمد را می شناسیم، نقاط ضعفی که به بدخواهان پرسپولیس فرصت عرض اندام می داد و با رفع آنها این فرصت ها را از آنها خواهیم گرفت.

وی خطاب به هواداران، گفت: از این شرایط نباید ترسید. زمان پایان نگرانی ها به زودی فرا می رسد، چون پرسپولیس در شرایط خروج از بحران قرار گرفته است. در این مدت بر هواداران و ما بسیار سخت و دشوار گذشت. باور آنچه بعضی صورت می دادند دشوار بود با شناسایی بیماری ها و ضعف ها می خواهیم پرسپولیس را در مقابل عوامل بیماری زایی که از بیرون به ما حمله می کنند واکسینه کنیم و برای سال آینده تیمی قدرتمند، هماهنگ و منسجم تشکیل می دهیم.

رویانیان در پایان با اشاره به شایعات روزهای گذشته در ارتباط با سفر دنیزلی به ترکیه گفت: آقای دنیزلی قصد سفر نداشتند، اما بیماری که برای همسر ایشان پیش آمد، سفرشان را اجتناب ناپذیر کرد. دنیزلی با من تماس گرفت و موضوع را که در میان گذاشت، اجازه دادیم به ترکیه برود. این کار را برای مقاصد انسان دوستانه انجام دادیم ولی بعد از بازگشت ایشان در رابطه با سفرهای آقای دنیزلی به ترکیه جلسه ای خواهیم داشت.


 

 


  
  

به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی در مورد پرونده تبانی فوتسال رای زیر را صادر کرده است:

هفته پایانی مسابقات لیگ برتر فوتسال کشور که از حساسیت خاصی برخوردار بود و دو دیدار حساس آن در دو سالن شهرستان اصفهان به ترتیب بین تیم های گیتی پسند اصفهان و پرسپولیس تهران و فولاد ماهان و شهید منصوری قرچک برگزار شده بود نتایجی را در برداشت که پس از انجام مسابقه و پرگل تیم گیتی پسند اصفهان با نتیجه 11 بر 2 مقابل تیم پرسپولیس تهران و نیز پیروزی تیم فوتبال شهید منصوری قرچک با نتیجه 7 بر 4 مقابل تیم فولاد ماهان که منتهی به قهرمانی تیم گیتی پسند و نایب قهرمانی تیم شهید منصوری قرچک و مقام سومی تیم فولاد ماهان شد در مظان اتهام تبانی قرار گرفت به نحوی که اوضاع و احوال حاکم بر این دو مسابقه و نحوه عملکرد برخی از بازیکنان و عوامل تیم ها تحت عنوان تبانی، تیتر اول رسانه ها شد و برخی صحنه های مربوط به عملکرد تبانی گونه بازیکنان و عوامل نیز از طریق شبکه های تلویزیونی مورد تحلیل قرار گرفت.

 

در این خصوص به دلیل عملکرد سوال برانگیز برخی از بازیکنان تیم فوتسال پرسپولیس تهران در داخل زمین مدیریت محترم باشگاه پرسپولیس نیز در اولین واکنش رسمی خود از وقوع تبانی در باشگاه خود پرده برداشته و از طریق رسانه ها اعلام کرد که تبانی برای مدیریت باشگاه محرز شده و ضمن عذرخواهی از آسیب دیدگان این رفتار اظهار کرد که با خاطیان برخورد خواهد کرد.

کمیته انضباطی به محض مطرح شدن تبانی در رسانه ها و به محض دسترسی به فیلم مسابقه، پرونده مربوط به تبانی را در دستور کار خود قرار داد و علی رغم همزمانی با تعطیلات نوروز 91 در اولین فرصت اداری سال نو، در مورخ 6/1/91 خطاب به باشگاه فرهنگی ورزشی شهید منصوری قرچک و نیز باشگاه پرسپولیس تهران و نیز سایر مبادی ذیربط ، از آنها خواست که دلایل و مدارک به دست آمده را به کمیته انضباطی تسلیم کند.

 

باشگاه فرهنگی ورزشی شهید منصوری در مورخ 16/1/91 اولین شکایت را که حاوی مطالب و مستنداتی بود ارائه کرد و کمیته مسابقات فوتسال نیز در تاریخ 19/1/91 گزارش جامعی ارائه کرد ولی باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس پاسخی به کمیته انضباطی نداد. علی رغم تماس های مکرر و قول مسئول محترم کمیته انضباطی باشگاه مبنی بر تسلیم پاسخ در 48 ساعت آینده باز هم پاسخی نرسید و پس از سپری شدن بیش از یک ماه از نامه اول و ارسال نامه دوم به باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس آن باشگاه با گذشت 40 روز هنوز پاسخی نداده و مدیریت محترم باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس در حالی در رسانه ها برخوردش با عاملان تبانی گزارش داده که هیچ مستنداتی به کمیته انضباطی ارائه نکرده است.

کمیته انضباطی در اجرای مفاد ماده 41 آیین نامه این کمیته و با تشکیل گروهی سه نفره تحقیقات مورد نیاز را انجام داد و به موازات این تحقیقات مکاتباتی نیز با برخی نهادهای مرتبط از جمله اداره محترم حراست فدراسیون و نیز دبیرخانه رسیدگی به تخلفات اخلاق حرفه ای فوتبال و نیز معاونت محترم ورزش وزارت ورزش و جوانان به عمل آمد. نهایتا کمیته انضباطی رفتارهای غیرورزشی و غیرجوانمردانه حادث شده در دو مسابقه روز پایانی فوتسال در اصفهان را به شرح زیر احراز و مورد تنبیه انضباطی قرار داد.

1- در خصوص نحوه عملکرد سرمربی و سرپرست تیم فوتسال ماهان اصفهان در مسابقه آن تیم با تیم شهید منصوری قرچک که با عدم استفاده از چند بازیکن اصلی، با شرایط نابرابر و غیرعادی در مقابل حریف ایستادند. کمیته انضباطی عملکرد آقایان حسین افضلی سرمربی تیم فولاد ماهان و احمدرضا شمس الکتابی سرپرست همان تیم را از مصادیق ماده 41 آیین نامه انضباطی دانسته و هر کدام به پرداخت مبلغ 8 میلیون تومان جریمه نقدی محکوم می کند و این دو نفر، چهار ماه از انجام فعالیت رسمی فوتبال و فوتسال محروم می شوند. به مدیریت باشگاه فولاد ماهان اصفهان هم تذکر داده می شود تا در ساماندهی مدیریتی تیم فوتسال بیش از پیش مراقبت و نظارت داشته باشند.

2-کمیته انضباطی عملکرد آقایان امین نورالهی، داود عباسی، سید نصرالله مومن و سعید عبدالله وند، از بازیکنان و کمک مربی تیم فوتسال پرسپولیس را از مصادیق ماده 41 آیین نامه انضباطی دانسته و نیز با استناد به ماده 43 آیین نامه انضباطی و ماده 69 آیین نامه انضباطی فیفا هر کدام از ایشان به پرداخت 8 میلیون تومان جریمه و هر کدام 18 ماه محرومیت از فعالیت های رسمی فوتبال و فوتسال محروم می شوند.

3-کمیته انضباطی رفتار آقای محمد امام وردی سرپرست باشگاه پرسپولیس که بر اساس گفته مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در رسانه ها، حوادث دیدار گیتی پسند و پرسپولیس را با هوشمندی مدیریت نکرده است، را مستحق تنبیه دانسته و با استناد به ماده 41 آیین نامه انضباطی به پرداخت مبلغ 8 میلیون تومان جریمه نقدی و 4 ماه محرومیت از فعالیت رسمی فوتبال و فوتسال محکوم می کند.

4-کمیته انضباطی رفتار آقای محمدرضا حیدریان، کاپیتان تیم پرسپولیس را که در انجام تحقیقات، با گروه کارشناسی و همکاریی نکرده را نیز از مصادیق ماده 25 آیین نامه انضباطی دانسته و به جهت نافرمانی ایشان از پاسخگویی به مقامات رسمی فوتبال، به پرداخت مبلغ 4 میلیون تومان محکوم می شود.

5- با توجه به اینکه رفتار غیرجوانمردانه برخی بازیکنان پرسپولیس بر اثر تحریص یا تطمیع یا ترغیب و اغفال برخی عوامل پرسپولیس مقابل تیم گیتی پسند و تحقیقات به عمل آمده، کمیته انضباطی با استناد به ماده 41 آیین نامه خود، محمد حسین عراقی زاده، سرپرست تیم گیتی پسند را به پرداخت مبلغ 8 میلیون تومان جریمه نقدی و 4 ماه محرومیت از فعالیت رسمی فوتبال و فوتسال محکوم می کند.

با توجه به اینکه کمیته انضباطی توافق دو تیم گیتی پسند و پرسپولیس  مبنی بر تبانی را احراز نکرده و در این راه، رد و بدل شدن وجوه نقد نیز کشف و اثبات نشده است، لذا رفتار غیرجوانمردانه حادث شده در مسابقه را به ارکان مدیریتی دو باشگاه مرتبط ندانسته و آنها را مستحق تنبیه نمی داند و نتیجه هر دو مسابقه به قوت خود باقی است.

این رای متعاقب ماده 15 آیین نامه انضباطی قابل تجدیدنظر خواهی در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال خواهد بود.


  
  

   محمد نوری پس از بازی مقابل راه آهن از ناحیه زانو دچار مصدومیت شد. وی روز گذشته از زانوی خود ام آر ای گرفت و مشخص شد زانویش آب آورده است.

بر همین اساس نوری بازی روز جمعه مقابل فولاد خوزستان را از دست داد و از امروز باید روزانه 2 جلسه فیزیوتراپی کند. حضور این بازیکن در بازی مقابل الشباب امارات نیز که قرار است هفته آینده برگزار شود در پرده‌ای از ابهام قرار دارد.


  
  

  مصطفی شکری مشاور حقوقی و امور بین‌الملل باشگاه پرسپولیس درباره پرونده آرفی اظهار داشت: به آرفی اعلام کردیم آمادگی این را داریم تا از طریق سازمان لیگ پول او را پرداخت کنیم در صورتی که او مشکلی نداشته باشد می‌تواند از این طریق اقدام کند. به نظر می‌رسد آرفی این موضوع را قبول کرده چون او پولش را نقد می‌خواهد و از این طریق راحت مشکلش حل می‌شود.

وی در مورد وینگادا گفت: روز گذشته با وینگادا صحبت‌هایی داشتم. ایشان به من مبلغی را پیشنهاد کرد که مورد قبول ما نبود. وینگادا گفت پولی که از شما می‌خواهم برای 3 سال قبل است و حتی هزینه مربی بدنساز پرسپولیس را هم من دادم. پس از اینکه او متوجه شد که مبلغ پیشنهادی‌اش مورد تایید ما نیست از ما خواست به او مبلغی را اعلام کنیم که این کار را انجام دادیم.




  
  

سایت گل - بنگر که در آستانه 32 سالگی است، همشهری محمد رویانیان است و همان دفاع مطمئنی به حساب می آید که پرسپولیس ها به دنبال او بودند. البته در نقل و انتقالات در فوتبال ایران سن ملاک مهمی نیست!

 او تنها یک بازی دیگر پیراهن سپاهان را بر تن می کند و این آخرین جشن قهرمانی او با پیراهن سپاهان است. با حضور بنگر دو تا از مدافعان پرسپولیس جدا خواهند شد که دنیزلی روی مجتبی شیری و رضا نور محمد نظری ندارد. همچنین محمد اوتال هم جایش را به مدافعی خارجی می دهد.

 رویانیان قصد دارد علاوه بر بنگر یک مدافع دیگر را هم بخرد.

 


  
  

    محسن عاشوری مربی تیم فوتبال پرسپولیس شب گذشته در باشگاه حضور یافت. وی در تماسی تلفنی با حضور مسئولان باشگاه با دنیزلی گفت‌وگو کرد و هماهنگی‌های لازم را با سرمربی پرسپولیس انجام داد. به دلیل بازی حساس مقابل الشباب با نظر دنیزلی چند بازیکن به خوزستان نمی‌روند و برای بازی هفته آینده به استراحت خواهند پرداخت.

دنیزلی پس از دیدار با راه آهن به دلیل آنچه که بیماری اعضای خانواده‌اش اعلام شده به ترکیه رفته و طبق اعلام مسئولان پرسپولیس در بازی روز جمعه با فولاد روی نیمکت پرسپولیس حضور نخواهد داشت و محسن عاشوری این تیم را هدایت می‌کند.

قرار است دنیزلی تا پیش از سفر پرسپولیس به امارات برای دیدار با الشباب که هفته آینده برگزار می‌شود به ایران بازگردد.


 


  
  

  رضا ریاضتی مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با توجه به اینکه کادر فنی پرسپولیس تصمیم گرفته 48 ساعت مانده به بازی با فولاد تمرین پشت درهای بسته برگزار شود ضمن عذرخواهی از هواداران پرسپولیس و خبرنگاران تمرین امروز پرسپولیس پشت درهای بسته برگزار می‌شود.

وی افزود: سعی خواهیم کرد در آینده‌ای نزدیک با برنامه‌ریزی‌های خوب و مدون بستری را آماده کنیم تا هواداران و نمایندگان رسانه‌ها راحت‌تر نسبت به پوشش خبری و تصویری تمرینات اقدام کنند.


پرسپولیس برای دیدار مقابل فولاد فردا عازم اهواز می‌شود تا جمعه مقابل این تیم قرار گیرد.


  
  

 محمد رویانیان که در چین به سر می برد، اظهار داشت: امسال شرایط طوری شد که بیشتر از این کاری از دست ما بر نمی‌آمد. هواداران قبول کنند که ما تلاش‌های خود را انجام دادیم اما به این نقطه رسیدیم.


 وی افزود: امیدوارم فصل آینده با تمام قوا و نیروی جدید وارد میادین شویم. در حال حاضر هر گونه اظهار نظر به این شرایط پرسپولیس ضربه بیشتری می‌زند. ضمن احترام به کلیه عزیزانی که دلسوز پرسپولیس هستند فعلا می‌خواهم سکوت کنم و به زودی حرف‌هایم را می‌زنم تا طرفداران پرسپولیس متوجه همه چیز شوند.مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در جواب سؤالی که چرا دنیزلی بدون اجازه شما راهی کشورش شده گفت: آخرین وضعیت کادر فنی را همیشه زیر نظر داریم. من و همکارانم از این موضوع هیچ وقت چشم پوشی نخواهیم کرد. دنیزلی بعد از بازی با راه آهن با من تماس گرفت و از من مرخصی اضطراری خواست. پدر همسر این مربی به دلیل بیماری سرطان وضعیت خوبی ندارد و از طرف دیگر همسر وی نیز باید تحت عمل جراحی قرار می‌گرفت. باید چه جوابی به او می‌دادم؟ از روی انسانیت اجازه دادم به کشورش برود تا در کنار خانواده‌اش باشد.


 وی افزود: امروز با دنیزلی تمام گرفتم و گفتم هر چه سریعتر به ایران برگردد اما محسن آشوری هم آمادگی کاملی دارد تا تمرینات را از روز چهارشنبه با نظم خاصی رو به جلو ببرد.


 مدیر عامل باشگاه پرسپولیس خطاب به هواداران گفت: می‌دانم ناراحتید اما به زودی ناگفته هایم را بیان خواهم کرد. از داخل باشگاه و بیرون باشگاه حرف‌های زیادی دارم که بعد از یک پیروزی خوب مقابل الشباب آنها را اعلام می‌کنم. فعلا صبر و حوصله برای پرسپولیس مهم است و به موقع من حرف‌های خودم را می‌زنم.وی افزود: هواداران عزیز پرسپولیس بدانند ما فصل آینده اگر خدا اجازه دهد تیمی سالم، کامل، پر قدرت و مستحکم می‌سازیم تا بتوانیم سال جاری را جبران کنیم.


 رویانیان در پاسخ به سؤالی که چرا در غیابش کسی در باشگاه حضور ندارد که جواب سؤالات را بدهد گفت: قائم مقام من به همراه پرسنل باشگاه حضور دارند و کارها را زیر نظر دارند و برای باشگاه برنامه ریزی می‌کنند. از طرف دیگر محسن آشوری نیز کاملا آماده است برنامه‌ها را اجرایی کند. مشکلی نداریم ما فقط بابت باخت‌های که پیش آمده بسیار متاسف هستیم اما چاره‌ای نیست جز تحمل.


 


  
  
<      1   2   3   4   5   >>   >
پیامهای عمومی ارسال شده
+ تولدت مبارک