سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خدایا! . . . در دیده ام نور و در دینم بینش بنه . [امام صادق علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :0
بازدید دیروز :7
کل بازدید :109167
تعداد کل یاداشته ها : 481
103/1/31
2:23 ص

  حمیدرضا صدر در خصوص علل شکست پرسپولیس در لیگ برتراظهار داشت: همگان به ویژه هواداران از تیم پرسپولیس توقع بالایی دارند در حالیکه بازیکنان کنونی در حد متوسط و حتی ضعیفی ظاهر شده اند.

 وی ادامه داد: بازیکنان کنونی ثبات لازم را ندارند وگاهی باکیفیت وگاه بسیار ضعیف کار می کنند.

 
 این کارشناس فوتبال عدم بدنسازی مناسب را یکی ازعوامل افت بازیکنان پرسپولیس دانست وگفت: بازیکنان مورد نظر از لحاظ فیزیکی ضعیف هستند و این مهم را در دیدارهای این تیم مشاهده کرده ایم.

 صدر افزود: سرخپوشان پایتخت در درون دروازه و کارهای دفاعی دارای ضعف مشهودی هستند و این در دریافت گل ها نمود داشته است.

 وی باانتقادازنحوه جذب بازیکنان این تیم گفت:یارگیری اززمان علی دایی اشکالاتی داشته و تاکنون ادامه دارد در حالیکه باید مربیان و مدیران در یارگیری برای فصل بعد دقت لازم را اعمال کنند.


 این تحلیلگر فوتبال نزول تیم پرسپولیس را بسیار مهم عنوان کردو گفت: این تنزل باعث افت تیم ملی می شود و باید این مشکل برطرف شده تا در عرصه ملی هم قدرت بیشتری پیدا کنیم.

 وی اضافه کرد: پرسپولیس کنونی حتی پایین تر از سطح متوسط در مسابقات ظاهر گشته و شکست های فعلی رخدادی تلخ برای فوتبال ایران به شمار می رود و باید همگی به فکر یاری این تیم باشیم.

 صدر در ادامه اظهار امیدواری کرد که پرسپولیس در فصل آینده لیگ برتربامدیریتی موفق و مربیان کاربلد به موفقیت دست یابد.

 سرخپوشان پایتخت با گذراندن فراز و فرودهای فراوان اکنون با 39 امتیاز در جایگاه پانزدهم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد.

 پرسپولیس در هفته آخر رقابتهای لیگ برتر کشور جمعه هفته جاری مهمان فولاد خوزستان خواهد بود.

 


  
  

ارتش سرخ دات کام:

پرسپولیس با شکست های پرگل و تیمی از هم پاشیده، روزهایی را به خود می بیند که در تاریخ این باشگاه بی سابقه است. اما در این بین یکی هست که جلب نظر می کند. ایمون زاید بازیکنی که تا به حال 3 بار در سه بازی مختلف 3 گله شده. اگر به بازی این مهاجم کمی دقت کنید درمی یابید که او نه از تکنیک قابل توجهی برخوردار است و نه سرعت بالایی دارد. در حقیقت او هیچ خاصیت برجسته ای به جز چارچوب شناسی فوق العاده اش ندارد و این خاصیتی است که بازیکنان معدودی در دنیا از آن برخوردارند.

بارزترین نمونه داخلی بازیکن هایی از این دست فرشاد پیوس بود. بازیکنی که فقط و فقط محوطه جریمه و چارچوب را می دید. پیوس ماشین گلزنی پرسپولیس و تیم ملی بود ؛ کسی که برای همیشه در اذهان به عنوان سمبل آقای گلی باقی ماند.

اگر به دنبال نمونه خارجی این جنس از مهاجمان باشید می توان از فیلیپو اینزاگی نام برد. کسی که هیچ چیز نبود و همه چیز بود. نه تکنیک و قدرت بدنی خاصی داشت و نه سرزن متبحری بود اما به هر شکلی که تصور کنید گل زده است. بازیکنی که روی خط آفساید و در محوطه می چرخید و توپ ها را فقط به سمت دروازه شلیک می کرد، همین. کاری که خیلی از بازیکنان بااستعدادتر از او در انجامش عاجزند.

و حالا این زاید است که ما را به یاد این بازیکنان می اندازد و حضورش در زمین حتی اگر همیشه ندرخشد برای هر تیمی غنیمت است. او محوطه جریمه و چارچوب دروازه را مثل کف دست می شناسد. فقط حیف که این پرسپولیس سودی از این مهره نمی برد. زاید، تنها نقطه روشن این پرسپولیس سیاه است.

  
  
# نام تیم بازی برد مساوی باخت گل زده گل خورده تفاضل امتیاز
1 سپاهان 33 19 9 5 54 27 27 66
2 تراکتور سازی 33 18 9 6 55 32 23 63
3 استقلال تهران 33 18 9 6 55 34 21 63
4 صبای قم 33 12 13 8 40 38 2 49
5 نفت تهران 33 13 9 10 36 35 1 49
6 ذوب آهن اصفهان 33 9 18 6 29 31 -2 45
7 سایپا کرج 33 10 12 11 48 35 13 42
8 نفت ابادان 33 11 9 13 47 55 -8 42
9 داماش گیلان 33 10 11 12 31 38 -7 41
10 فولاد خوزستان 33 10 10 13 34 35 -1 40
11 مس کرمان 33 10 10 13 33 39 -6 40
12 فجر سپاسی 33 10 10 13 31 38 -7 40
13 ملوان انزلی 33 9 12 12 32 31 1 39
14 راه آهن 33 8 15 10 39 41 -2 39
15 پرسپولیس 33 9 12 12 49 52 -3 39
16 شهرداری تبریز 33 6 16 11 31 40 -9 34
17 شاهین بوشهر 33 6 15 12 27 37 -10 33
18 مس سرچشمه 33 5 9 20 23 54 -31 23

  
  

مرجع خبری پرسپولیس: در شرایطی که پرسپولیس قبل از بازی با راه آهن این فرصت را پیدا کرد که بدون بازیکنان مصدوم تمرین کند، این بازی چند مصدوم برای سرخپوشان به ارمغان آورد.

دکتر وجیه ا... چشمه سری درباره آخرین وضعیت مصدومان گفت: آسیب وارده به حسین هوشیار جدی به نظر می رسید.

 

نگرانی اصلی، احتمال بروز شکستگی بود که خوشبختانه پس از تصویربرداری معلوم شد از این جهت مشکلی پیش نیامده است اما به خاطر فشار وارده فعلا تمرین نمی کند و دست او را با آتل بسته ایم.

وی افزود: سامان آقازمانی دیگر مصدوم ما بود که توسط آقای دکتر فرید، رئیس کمیته پزشکی باشگاه تحت نظر قرار گرفته و برای MRI اعزام شد.

پزشک پرسپولیس ادامه داد: محمد نوری هم به علت ضربه ای که خورد، از ناحیه زانو آسیب دید که به جهت تورم و التهاب داخلی، اقدامات لازم را انجام دادیم تا پس از کاهش التهاب، فردا (سه شنبه) برای MRI اعزام شود.

 


  
  

مرجع خبری پرسپولیس: جلسه اضطراری باشگاه پرسپولیس که قرار بود امروز برگزار شود به دلیل غیبت مدیرعامل لغو شد.


قرار بود عصر امروز جلسه اضطراری در باشگاه پرسپولیس در مورد نتایج ضعیف‌ این تیم در لیگ برتر با حضور مصطفی دنیزلی سرمربی تیم و مدیران باشگاه پرسپولیس برگزار شود اما این جلسه امروز به دلیل غیبت محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه برگزار نشد.
این در حالی است که برخی اخبار حاکی از آن است که مصطفی دنیزلی به ترکیه سفر کرده ولی مسئولان باشگاه پرسپولیس این مسئله را تکذیب می‌کنند.

تذکر AFC به بازیکنان پرسپولیس و سپاهان

کمیته برگزاری رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به چهار بازیکن تیم اصفهان  که در دیدار مقابل النصر امارات حضور داشتند تذکر داد.

کمیته برگزاری رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به فابیو جانواریو، رحمان احمدی، سید مهدی سیدصالحی و مهدی جعفرپور تذکر داد .فابیو جانواریو و مهدی جعفرپور به دلیل تکل خشن وبی پروا، سیدمهدی سیدصالحی به دلیل درآوردن پیراهن پس از گلزنی و رحمان احمدی به دلیل جلوگیری از ادامه روند بازی تذکر گرفتند.

این کنفدراسیون اعلام کرد امیدوار است با تذکر به موقع فدراسیون فوتبال و باشگاه سپاهان دیگر شاهد چنین اعمالی از بازیکنان نباشد.

این کمیته همچنین به سه بازیکن پرسپولیس که در دیدار مقابل الهلال عربستان حضور داشتند تذکر داد. کمیته برگزاری رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به حمیدرضا علی عسگر، امیرحسین فشنگچی و ممدوتال تذکر داد.حمیدرضا علی عسگر به دلیل تاخیر در آغاز بازی، امیر حسین فشنگچی به دلیل خطای هند و ممدوتال به دلیل وارد آوردن ضربه با بدنش به بازیکن حریف تذکر گرفتند.

این کنفدراسیون اعلام کرد امیدوار است با تذکر به موقع فدراسیون فوتبال و باشگاه پرسپولیس دیگر شاهد چنین اعمالی از بازیکنان نباشد.

همچنین کمیته برگزاری رقابت های لیگ قهرمانان آسیا اعلام کرده امیرحسین فشنگچی به دلیل دو اخطاره بودن دیدار بعدی پرسپولیس را در لیگ قهرمانان آسیا مقابل الشباب امارات از دست می دهد.


  
  

مرجع خبری پرسپولیس : سرمربی پرسپولیس قصد دارد بعد از برگزاری بازی مقابل فولاد خوزستان با برخی بازیکنان تیمش قطع همکاری کند.

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ عملکرد دور از انتظار و ناامید کننده برخی بازیکنان پرسپولیس بالاخره کاسه صبر مصطفی دنیزلی را لبریز کرد تا به شکل جدی به دنبال غربالگری تیمش برای بازی های آسیایی باشد.

همانطور که قبل از بازی با راه آهن نوشتیم میثاق معمارزاده یکی از نفراتی بود که در لیست سیاه دنیزلی قرار گرفت و اگر مصدومیت هوشیار در بازی روز گذشته نبود، به احتمال فراوان معمارزاده تا پایان فصل هرگز در چهارچوب دروازه تیمش قرار نمی گرفت.

اما شکست 4-3 سرخپوشان در بازی عصر سه شنبه کاسه صبر افندی را لبریز کرد، سرمربی سرخپوشان در حال خروج از زمین خطاب به مترجمش گفت: «هر توپی روی دروازه آوردند رفت توی گل»

عصبانیت دنیزلی از عملکرد مدافعین تیمش بود. در واقع هر چه هافبک های تهاجمی و مهاجمین پرسپولیس کاشته اند از سوی خط دفاع و دروازه سرخپوشان بر باد رفته تا این تیم در فاصله یک هفته مانده به پایان لیگ در رتبه عجیب پانزدهم قرار بگیرد.

از باشگاه پرسپولیس خبر می رسد مصطفی دنیزلی همانطور که در کنفرانس خبری بازی دیروز تلویحا اعلام کرده بود، قصد دارد بعد از بازی مقابل فولاد خوزستان ترکیب تیمش را غربالگری کند ، از همین رو چند بازیکن این تیم پس از برگزاری آخرین هفته بازی های لیگ برتر به تعطیلات پایان فصل می روند و در 2 بازی آسیایی سرخپوشان حضور نخواهند داشت.

 

 


  
  

مرجع خبری پرسپولیس : مدیرفنی باشگاه پرسپولیس که بعد از نتیجه شکست 4 بر 3 این تیم مقابل راه آهن بسیار ناراحت بود، گفت: واقعا از شکستی که متحمل شدیم، بسیار ناراحت هستم و خودم هم مانده‌ام دیگر چه بگویم.

علی پروین افزود: به هر حال این شرایط برای باشگاه بزرگی مانند پرسپولیس اتفاق افتاده و حالا یک نفر باید پاسخگو باشد. من نمی‌دانم این یک نفر چه کسی است؟

اما باید انتظارات هواداران برآورد شود چرا که باشگاه پرسپولیس از پیشینه قبلی برخوردار است و همگان از آن انتظار برد دارند من خودم وقتی در ورزشگاه آزادی حاضر ‌می‌شوم تا بازی این تیم را ببینیم وقتی چنین نتایجی رغم ‌می‌خورد شرمنده هواداران هستم.

وی ادامه داد: طی چند روز اخیر در جلسه‌ای با محمد رویانیان تمامی مشکلات تیم را بررسی کرده و تدابیر لازم را برای درست کردن یک تیم پرقدرت برای فصل آینده خواهیم اندیشید. من منتظر هستم بازی با فولاد هم انجام شود تا با فراق بال تفکرات لازم را برای آینده باشگاه انجام دهیم.

وی ادامه داد: الان وضعیت خوبی ندارم و نمی‌توانم به سوالات خبرنگارن به درستی پاسخ بدهم بعد از چند روز انشاء الله پاسخگوی خبرنگاران خواهم بود، فقط باید بگویم امیدوارم بچه‌ها مقابل الشباب نیز نتیجه لازم را بگیرند.

 


  
  

علی کریمی پس از شکست 4 بر 3 مقابل راه‌آهن در جمع خبرنگاران گفت: چه بگویم؟ حرفی برای گفتن ندارم و همه دیدید چه اتفاقی افتاد.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به درخواست خبرنگاران برای مصاحبه گفت: حرفی ندارم و نمی‌خواهم صحبت کنم.


وی در مورد اینکه هوادار 8 ماهه برای تماشای پرسپولیس آمده بود، گفت: یک بازی دیگر هم تحمل کنند، همه چیز تمام می‌شود.

وی سپس خطاب به تصویربرداران گفت: چرا از من فیلم می‌گیرید؟ بهتر است از خبرنگاران فیلم بگیرد که اینجا هستند و فردا از قول من 8 صفحه مصاحبه می‌نویسند.

کریمی در پاسخ به خبرنگاری که پرسید چه کسی از قول شما 8 صفحه مصاحبه نوشته گفت: تو خوبی!

 

کریمی در راه سوار شدن به اتوبوس با خبرنگار یکی از خبرگزاری‌ها درگیر لفظی پیدا کرد و با ناراحتی به جمع سایر بازیکنان تیمش پیوست.

 


  
  

جمشید زارع در خصوص شرایط پرسپولیس اظهار داشت: متأسفانه باخت بدی را مقابل راه‌آهن تجربه کردیم، که به هوادارن حق می‌دهیم از این باخت‌های متوالی ناراحت باشند. همان‌طور که همه پرسپولیسی‌ها هم از این بابت ناراحتند. متأسفانه کمی بچه‌های ما از لحاظ روحی و روانی در شرایط خوبی نیستند.

وی در پاسخ به سؤالی که چرا بازیکنان را جریمه نمی‌کنید، گفت: من از همه هواداران می‌خواهم 2 بازی صبر کنند. ما باید تصمیم را سر جای خودش بگیریم تا به نفع تیم و باشگاه باشد، نمی‌توانیم بی‌گذار به آب بزنیم.

وی افزود: ما 2 بازی حساس مخصوصاً مقابل الشباب عربستان در پیش داریم و با توجه به اینکه برنامه‌ای ویژه برای فصل آینده داریم باید با تمرکز لازم به اهداف خود برسیم. من باز هم از هواداران می‌خواهم صبور باشند.

زارع ادامه داد: تیمی که می‌بینید از گذشته مانده و این روند از اول فصل بوده، ما به جز جذب چند بازیکن برای لیگ قهرمانان و پشتوانه محکم برای تیم و تزریق‌های به موقع مالی کار دیگری نمی‌توانیم انجام دهیم، اما برای فصل آینده کارها را خواهیم کرد.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: به تک تک هواداران حق می‌دهیم که ناراحت باشند اما باید تمرکز خود را روی لیگ قهرمانان آسیا بگذاریم. انشالله سعی خواهیم کرد همه مشکلات را حل کنیم. وی در خصوص احتمال کناره‌گیری رویانیان از پرسپولیس نیز گفت: رویانیان با قدرت در پرسپولیس کار خود را دنبال می‌کند و قطعاً هواداران بدانند که این تیم را برای فصل آینده می‌سازند. در حال حاضر من باز هم می‌گویم باید به فکر بازی با الشباب باشیم که برای ما بسیار حیاتی و سرنوشت ساز است، قطعاً بازیکنان نیز از این موضوع نیز با خبر هستند.


 


  
  

 به گزارش خبرگزاری فارس، به دلیل کسب نتایج ضعیف پرسپولیس در چند هفته گذشته مسئولان باشگاه پرسپولیس به شدت از این بابت ناراحت هستند، از همین رو مصطفی دنیزلی را امروز به باشگاه دعوت کردند تا در جلسه‌ای با آنها شرکت کند.

 دنیزلی که قرار بود سفری 2 روزه را به کشور خود داشته باشد، سفرش لغو شد تا با مسئولان باشگاه پرسپولیس دیدار کند.

پرسپولیس روز گذشته با نتیجه 4 بر 3 مغلوب راه‌آهن شکست خورد.


 


  
  
<      1   2   3   4   5   >>   >
پیامهای عمومی ارسال شده
+ تولدت مبارک