سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سالیانى که پسر آدم در آن نزد خدا از پیروى هوا معذور است ، شصت سال است . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :6
بازدید دیروز :13
کل بازدید :109207
تعداد کل یاداشته ها : 481
103/2/6
4:34 ع

علی پروین پس از تمرین امروز در گفت‌وگو با فارس درباره شرایط پرسپولیس اظهار داشت: متأسفانه علی‌رغم تلاش‌های فراوان توسط مسئولان باشگاه نتایج به دست آمده تا این لحظه در حد پرسپولیس نیست. باید شرایط را طوری برنامه‌ریزی کنیم که امسال را پشت‌سر بگذاریم و برنامه‌های خود را برای سال آینده پیاده کنیم.

وی افزود: با توجه به نتایجی که گرفتیم پرسپولیس برای اینکه به ساحل آرامش برسد نیاز به کمک همگانی دارد که امیدوارم این اتفاق بیفتد. متأسفانه دست دنیزلی نیز برای برخی اقدامات بسته است که باید سعی کنیم سال آینده این مشکل حل شود.

پروین درباره بازی با الشباب نیز گفت: بازی سختی را پیش‌رو داریم اما خودمان کار خود را سخت کردیم. بازی با الشباب حکم مرگ و زندگی است و ما هرگز نباید لیگ قهرمانان آسیا را ساده از دست بدهیم چون دیگر نمی‌توانیم در چشم هواداران خود نگاه کنیم.

وی در پایان در خصوص بازی با فولاد گفت: لیگ برای ما تمام شده اما بد نیست یک نتیجه خوب بگیریم ولی من از همه بچه‌ها می‌خواهم که در بازی مقابل الشباب بهترین بازی خود را به نمایش بگذارند و از خودگذشتگی کنند چون آن بازی شرایط خاص خودش را دارد و چشم میلیون‌ها پرسپولیسی به بازی با الشباب است.


  
  

"" محمد رویانیان "" در دیدار روز پنجشنبه با "" لین شیا خوا "" خواستار همکاری های گسترده در بخش های مختلف ورزش فوتبال از جمله در عرصه های اقتصادی این رشته ورزشی شد.

رویانیان در مصاحبه اختصاصی با ایرنا مذاکرات خود با نایب رییس فدراسیون فوتبال چین را مثبت ارزیابی کرد و گفت: پیام دو طرف همکاری صد درصد بود .

وی افزود: همکاری در جهت توسعه تجارت فوتبال از مهمترین مباحث صورت گرفته بود و هر دو فدراسیون در این زمینه اعلام آمادگی کردند .

وی گفت که در خصوص مبادلات ورزشی و باشگاهی میان پرسپولیس تهران و باشگاه ها و فدراسیون فوتبال چین نیز مذاکرات سازنده ای انجام و توافقاتی حاصل شد.

مدیرعامل پاشگاه پرسپولیس با اشاره به اینکه توسعه اقتصاد فوتبال برای باشگاه ها اهمیت دارد، اظهارداشت: ایران و چین دارای مبادلات اقتصادی گسترده ای هستند و به همین سبب می توانند تجارت فوتبال را نیز از طریق این اقتصاد فعال دوجانبه درگیر و به توسعه آن کمک کنند.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس تهران تصریح کرد که زمینه توسعه ارتباطات ورزشی و توسعه اقتصاد فوتبال با چین وجود دارد و طرف چینی نیز کاملا برای این منظور اعلام آمادگی کرده است.

وی گفت که در این مذاکرات درباره ساخت ورزشگاه هایی برای باشگاه های کشور نیز صحبت شد.

به گفته رویانیان شرکت های چینی در ساخت ورزشگاه در 140 نقطه در چین و کشورهای دیگر تجربه دارند .

"" توافقاتی حاصل شد مبنی بر اینکه با همکاری مشترک ورزشگاه های بزرگی نیز از طریق فاینانس برای باشگاه های پرسپولیس و استقلال ساخته شود. زیرا هر دو باشگاه به استادیوم های بزرگ نیاز دارند.""

وی افزود، مقرر شد کارشناسان چینی برای گفت و گو دراین باره به ایران اعزام شوند.

به گفته مدیر عامل باشگاه پرسپولیس ، طرف چینی همچنین از تیم زیر 19 سال این باشگاه برای شرکت در تورنمنت تیم های زیر 19 سال در ماه می در چین دعوت کرد که مورد قبول قرار گرفت.

رویانیان تصریح کرد که تیم زیر 19 سال باشگاه پرسپولیس به این مسابقات اعزام خواهد شد.

تیم هایی نظیر اسپانیا ، کره جنوبی ، پرتغال و چین در مسابقات مذکور حضور دارند.

از دیگر مباحث مطروحه میان مدیر عامل باشگاه پرسپولیس و نایب رییس فدراسیون فوتبال چین جلب حمایت های بیشتر فیفا از فدراسیون فوتبال ایران بود.

طرف چینی گفت که در این مورد از "" جانگ لی جونگ "" معاون سرپرست فیفا خواسته خواهد شد تا از فدراسیون فوتبال ایران حمایت های لازم صورت گیرد.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس از توافق در باره برگزاری بازی های دوستانه میان باشگاهی میان دو طرف خبر داد و گفت که در این باره نشست های ذی ربط در ایران برگزار خواهد شد تا روی جزییات و تاریخ دیدارها بحث و تبادل نظر شود.

رویانیان امروز پکن را به مقصد تهران ترک می کند. وی روز سه شنبه با سفر به شهر دالیان در شمال شرق چین با وینگادا از نزدیک دیدار و گفت وگو کرد.

 


  
  

 ""علی پروین"" در جریان تمرین عصر امروز(چهارشنبه) پرسپولیس خاطرنشان کرد: در هفته های اخیر تمرینات پرسپولیس را از نزدیک تماشا کرده ام و تنها چیزی که در آن دیده ام بی انگیزگی فراوان نفرات است.

 وی ادامه داد: نفرات ما در بازی های اخیر تیم نمایش بسیار بدی داشتند و در طول تاریح سابقه نداشته که ما در ورزشگاه آزادی و در چند بازی متوالی با چهار گل شکست بخوریم و دلیل آن تنها بی انگیزگی است.

 عضو هیات مدیره پرسپولیس اظهار داشت: امروز برای انجام امور شخصی خود به جایی رفته بودم که نزدیک ورزشگاه شهید شیرودی بود و خاطرات سال های قبل که پرسپولیس تیمی هجومی بود برایم زنده شد. درآنجا به خوبی دیدم که مردم تا چه حدی از شرایط فعلی تیم ناراحت هستند.

وی با اشاره به اینکه نتایج اخیر این تیم دور از انتظار است، گفت: مسوولان باشگاه و تمامی هواداران از این شرایط بحرانی ناراحت هستند.

 پروین در خصوص غیبت های متوالی مصطفی دنیزلی در تمرینات این تیم گفت: پدر همسر این مربی مریض است و دنیزلی برای برطرف کردن مشکلات وی و همچنین دیدن نوه تازه به دنیا آمده اش راهی ترکیه می شود و غیبت های این مربی دلیل دیگری ندارد.

 وی در پاسخ به این سوال که پرسپولیس برای فصل نقل و انتقالات چه برنامه هایی دارد اظهار داشت: پرسپولیس مثل تمامی تیم های دنیا برای زمان نقل و انتقالات برنامه دارد و بر اساس آن تعدادی از بازیکنان جدا می شوند و بازیکنان جدید را هم جذب خواهیم کرد اما هنوز دنیزلی فهرست نفرات مورد نظر خود را به باشگاه ارایه نکرده است.

 سرمربی اسبق پرسپولیس با اشاره به حساسیت بالای دیدار این تیم با الشباب امارات گفت: نفرات باید برای موفقیت در این دیدار تمرکز داشته باشند. دیدار پرسپولیس با الشباب با بازی الهلال و الغرافه همزمان نیست و در صورتی که برابر الشباب شکست بخوریم نمایندگان عربستان و قطر می توانند با یکدیگر تبانی کرده و باعث حذف پرسپولیس شوند.

 وی در پاسخ به این سوال که کدام تیم قهرمان لیگ برتر خواهد شد، عنوان کرد: تراکتورسازی تبریز و استقلال تهران در طول فصل زحمات زیادی متحمل شده اند اما سپاهان قهرمانی لیگ برتر را از آن خود خواهد کرد.

 پروین در مورد قانون منع حضور دروازه بانان خارجی در لیگ برتر و دسته یک یادآور شد: باید تمامی مدیران لیگ برتری در این خصوص نظر بدهند تا پس از جمع بندی نهایی تصمیمی را اتخاذ کنیم. ضمن اینکه فوتبال ایران باید در کنار قوانین فدراسیون جهانی پیش برود و مسوولان از خودشان قانون های عجیب تصویب نکنند.

 وی در پاسخ به این سوال که از بین کریمی و دنیزلی کدامیک از پرسپولیس جدا خواهند شد گفت: دنیزلی فصل آینده هم با پرسپولیس قرار دارد و علی کریمی نیز از بازیکنان باتجربه فوتبال ایران محسوب می شود که برای ما یک وزنه است و نباید وی را از دست بدهیم.

 سرمربی اسبق تیم ملی در مورد شرایط ""محمد پروین"" نیز گفت: وی به تازگی با تیم پیکان تهران به لیگ برتر صعود کرده و امیدوارم فصل آینده به جای حضور در لیگ امارات کار خود را در لیگ برتر دنبال کند.

 وی در پاسخ به این سوال که آیا اعلام فهرست بازیکنان مازاد پرسپولیس موجبات ناکامی های این تیم را فراهم کرده است؟ عنوان کرد: فهرست بازیکنان مازاد هنوز اعلام نشده که بخواهد باعث بی انگیزگی شود، ضمن اینکه در گذشته بازیکنان برای اینکه از تیم کنار گذاشته نشوند تلاش خود را افزایش می دادند اما هم اکنون به دلیل اینکه پول فراوانی در تیم های مختلف به فوتبالیست ها ارایه می شود، شرایط فرق کرده است.

 پروین در مورد بازیکنان دعوت شده از تیم پرسپولیس به تیم ملی عنوان کرد: کی روش به همراه دستیارانش تمامی بازی های لیگ را زیر نظر داشتند و سپس بازیکنان مورد نظر خود را دعوت کرده اند. کسی نمی تواند از تصمیم سرمربی تیم ملی انتقاد کند.

 وی با تمجید از تلاش های محمد رویانیان به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: وی در این مدت زحمات زیادی برای تیم متمحل شده و تمامی امکانات را فرهم کرده است و با توجه به عملکرد مناسب مدیریتی، اعتقاد دارم تنها عامل افت ما نمایش ضعیف نفرات است.

 پروین در پاسخ به این سوال که چرا دنیزلی از بازیکنان جوان در ترکیب پرسپولیس بهره نمی برد، گفت: در این مورد سرمربی باید نظر بدهد و شاید ما در تیم خود بازیکن جوان توانمندی نداریم که دنیزلی به آنان بها نمی دهد.

 وی در پایان با تاکید بر اینکه قرار داشتن پرسپولیس و استقلال در اوج به سود فوتبال ملی است گفت: باید اعتراف کنم که انصافا استقلال در فصل جاری بهتر از پرسپولیس بود.

 



  
  
""محمد احرام باف"" روز پنجشنبه اظهار داشت: این تعداد بلیط از صبح روز جمعه در اطاقک های مخصوص فروش بلیط ورزشگاه 50 هزار نفری الغدیر اهواز به متقاضیان فروخته خواهد شد.

بدنبال افتتاح ورزشگاه 50 هزار نفری الغدیر اهواز که اخیرا با حضور ریاست جمهوری صورت گرفت، این اولین بار است که یک مسابقه رسمی آنهم از نوع لیگ برتر در آن قرار است برگزار شود.

برای انتقال علاقمندان به این ورزشگاه در تماسی که بعد از ظهر امروز با دبیر هیات فوتبال خوزستان داشتیم , وی گفت : این موضوع در جلسه ای که امشب با مسوولان ذی ربط خواهیم داشت, مشخص خواهد شد.

""کارون یقعوبی"" اظهار داشت: در این جلسه ضمن مشخص شدن مناطق برای انتقال فوتبالدوستان به ورزشگاه در خصوص ساعت شروع بازی که 30/17دقیقه یا ساعت 18خواهد بود, تصمیم گیری خواهد شد.

بدلیل بعد مسافت ورزشگاه از مرکز شهر اهواز لازم است اتوبوس های شرکت واحد علاقمندان را به ورزشگاه منتقل و عودت دهند .

 


  
  
جمشید زارع در خصوص حاشیه های سفر دنیزلی گفت: برخلاف شایعاتی که در رسانه ها پخش می شود دنیزلی به زودی به تهران بازخواهد گشت و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وی ادامه داد: ممکن است در زندگی هر انسانی مشکلات شخصی به وجود بیاید و رویانیان نیز به خوبی مشکل او را درک کرده و به سرمربی تیم مرخصی داده است.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس تهران گفت: باید از فرصت ها استفاده کنیم و در مدت باقی مانده تا پایان لیگ با ریشه یابی سعی کنیم مشکلات را برای فصل آینده بر طرف نماییم.

وی تصریح کرد: مدیریت باشگاه تمام تلاش خود را برای موفقیت بازیکنان کرده است و فکر نمی کنم دلیلی برای بی انگیزگی بازیکنان گذاشته باشیم.

وی اظهار داشت: بازیکنان ما 70 درصد از مبلغ قرارداد خود را گرفته اند و در تیمی بازی می کنند که به اعتقاد کارشناسان کنفدراسیون فوتبال آسیا کمپ پنج ستاره دارد.

زارع گفت: تیم پرسپولیس در سه دیدار که در وسط هفته هم برگزار شد، رکورد 250 هزار هوادار را زده است و شاید هیچ تیمی در جهان اینچنین هوادار در اختیار نداشته باشد.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس تهران تاکید کرد: زمانی که با هواداران روبه رو می شویم از آنها خجالت می کشیم اما قول می دهم با مدیریت صحیح رویانیان فصل آینده تیمی قدرتمند بسازیم.

 


  
  
""حسین ابن قاسم"" روز پنجشنبه اظهار داشت: علی سلیمی و حکیم نصاری بدلیل محرومیت و رضا نوروزی و آرش افشین (انجام جراحی ) بخاطر مصدومیت نمی توانند در برابر تیم پرسپولیس بازی کنند.


وی اضافه کرد: دیگر بازیکنان تیم فولاد خوزستان برای این بازی آماده هستند.


مسابقه تیم های فوتبال فولاد خوزستان و پرسپولیس تهران از هفته پایانی لیگ برتر باشگاه های کشور روز جمعه (فردا) در ورزشگاه 50 هزار نفری ""الغدیر"" اهواز برگزار خواهد شد.

 


  
  

 

روز گذشته روبین کازان روسیه که از حضور علیرضا حقیقی دروازه‌بان ملی‌پوش کشورمان بهره می‌برد، در دیدار نهایی جام حذفی این کشور در اکترینبورگ به مصاف دینامو موسکو رفت که با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید و توانست عنوان قهرمانی این پیکارها را از آن خود کند.


تک گل این دیدار را ارمنکو در دقیقه 78 به ثمر رساند.


  
  

نوری به شباب هم نمی رسد؟

بدترین اتفاق برای این پرسپولیس، آسیب‌دیدگی محمد نوری بود که شاید او را از حضور در بازی هفته بعد برابر الشباب امارات هم محروم کند. این آسیب‌دیدگی سهم محمد نوری از بازی با راه‌آهن بوده و نتیجه آزمایش‌ها و MRI نشان داده که زانوی او آب آورده است. به همین خاطر نوری فعلا دو نوبت فیزیوتراپی روزانه در برنامه دارد و یکی از غایب‌های تیم در بازی آخر با فولاد است. شدت این آسیب‌دیدگی البته شاید محمد نوری را از بازی هفته بعد برابر الشباب هم محروم کند که اظهارنظر در این باره را پزشک پرسپولیس سپرده به روزهای نیامده.

دنیزلی بعد از بازی فولاد می‌آید

زمان پایان سفر مصطفی دنیزلی به ترکیه هنوز نامعلوم است و پرسپولیس بدون سرمربی. نیمکت پرسپولیس البته قرار نیست خالی بماند چرا که به طور موقت، محسن عاشوری به جای سرمربی خواهد نشست. او سه‌شنبه شب در باشگاه حاضر شد و در حضور مسوولان باشگاه با دنیزلی تلفنی گفت و گو کرد. هماهنگی‌ها برای بازی با فولاد هم در همین تماس تلفنی انجام و با نظر سرمربی، قرار شد چند سرخپوش در تهران بمانند و استراحت کنند تا در بازی حساس هفته بعد برابر الشباب عصای دست کادر فنی باشند. بدین ترتیب محسن عاشوری در بازی فردا جای سرمربی خواهد نشست و هدایت پرسپولیس با اوست. در حالی که مصطفی دنیزلی به خاطر مشکلات خانوادگی‌اش به ترکیه سفر کرده اما قول داده که پیش از سفر پرسپولیس به امارات برای بازی با الشباب خودش را به تهران برساند.

هتل پارس، میزبان پرسپولیس در اهواز

در سفر یکروزه به اهواز، هتل پارس این شهر میزبانی از کاروان پرسپولیس را به عهده دارد. در غیاب مصطفی دنیزلی و بعد از انجام آخرین تمرین، پرسپولیسی‌ها با پرواز ساعت 17:15 امروز راهی اهواز می‌شوند و در هتل پارس اردو می‌زنند. اردویی که تنها چند ساعت بعد از بازی پرسپولیس- فولاد به آخر می‌رسد و سرخپوشان با پرواز ساعت 23:10 جمعه شب به تهران باز می‌گردند.

 


  
  

 مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در گفت‌وگو با سایت شخصی‌اش گفت: چنین شایعه‌ای واقعیت ندارد و تمام تمرکز من این است که در چند بازی آینده برای پرسپولیس مفید باشم تا بتوانیم نتایج لیگ برتر را با صعود در آسیا جبران کنیم.

 وی درباره شرایطش افزود: بر خلاف ماه‌های گذشته که به دلیل مصدومیت از ناحیه کمر نمی‌توانستم بازی کنم، این روزها از نظر جسمانی در شرایط مطلوبی به سر می‌برم و می‌توانم برای پرسپولیس مثمرثمر باشم.

 هاشمیان در پایان درباره شایعه حضورش روی نیمکت فصل آتی پرسپولیس گفت: دوره‌های مربیگری را گذرانده‌ام و اعتقاد دارم برای پیشرفت باید تلاش بیشتری برای آموختن انجام داد و برای فصل آینده تصمیم نگرفته‌ام. هنوز احساس می‌کنم آمادگی بدنی و تجربه‌ام را می‌توانم دراختیار تیم محبوبم قرار بدهم و خوشحالم که با گرفتن مدرک معتبر A اروپا شایعه مربیگری‌ام نیز وجود دارد اما واقعیت این است که هنوز تصمیمی برای خداحافظی از فوتبال ندارم و فکر می کنم شکل گرفتن این شایعات به دلیل گرفتن به موقع مدرک مربیگری‌ام بوده است.

 



  
  

  محمد نوری درباره دعوتش به تیم ملی فوتبال کشورمان اظهار داشت:‌ خوشحال هستم که نظر کی‌روش را جلب کردم هدف من حضور در جام جهانی برزیل است.

وی افزود: رقیب‌های بسیار سرسخت و آماده‌ای را دارم. خیلی خوشحالم که به تیم ملی دعوت شدم اما شلوغ‌ترین پست که هافبک میانی است نصیب من شده است برای اینکه در ترکیب اصلی قرار بگیرم کار بسیار سختی دارم. امیدوارم که بتوانم اعتماد کی‌روش را جواب بدهم.

نوری در پاسخ سؤالی که چرا با توجه به نتایج اخیر پرسپولیس 6 بازیکن از این تیم به تیم ملی دعوت شده نیز گفت: این سؤالی است که کی‌روش باید جواب بدهد. قطعا نظر کی‌روش در این باره مثبت بوده است. درست است که ما در لیگ نتایج خوبی نگرفتیم اما در لیگ قهرمانان آسیا خوب ظاهر شدیم و حتی اکنون شانس صعود داریم. کی‌روش خیلی از بازی‌ها را از نزدیک دیده و قطعا برای تصمیم‌های خود دلایل دارد. حتی من می‌توانم بگویم که از پرسپولیس بازیکنان دیگری هم بودند که لیاقت حضور در تیم ملی را داشتند.

نوری درباره وضعیت خودش عنوان کرد: پس از بازی مقابل راه‌آهن، کادر پزشکی وضعیت مرا مورد بررسی قرار داد. منتظرم تا با دنیزلی صحبت کنم چون در بازی برابر فولاد نمی‌توانم به میدان بروم و وضعیتم برای بازی با الشباب هم مشخص نیست.

هافبک پرسپولیس درباره پیشنهاد سایپا به وی نیز گفت: اگر در ایران باشم گزینه اولم پرسپولیس است، من 2 پیشنهاد بسیار خوب از کشورهای عربی دارم که تا موقعی که به آنها جوابی نداده‌ام و صحبتی نکردم اسمشان را نمی‌آورم. امیدوار هستم که تیمی در حد قهرمانی بسته شود که من هم در پرسپولیس باشم اما برای آینده‌ام فعلا تصمیمی نگرفته‌ام.


 


  
  
<      1   2   3   4   5   >>   >
پیامهای عمومی ارسال شده
+ تولدت مبارک