سفارش تبلیغ
صبا ویژن
گفتن «نمی دانم» نیمی از دانش است . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :10
بازدید دیروز :46
کل بازدید :109325
تعداد کل یاداشته ها : 481
103/2/14
10:7 ص

گل - گردان بس از سپری کردن سه سال رویایی با ذوب و گذر از دروازه تیم ملی، حالا وقت خداحافظی فرا رسیده. شهاب گردان باید چمدان‌هایش را ببندد و اصفهان را ترک کند اما به چه مقصدی؟ هنوز مشخص نیست، البته خودش می‌گوید به پرسپولیس نزدیک‌تر از سایر تیم‌ها است. شهاب گردان از تیم ملی، داستان احتمالی پرسپولیسی شدن و جدایی‌اش از ذوب آهن صحبت می‌کند.



می‌خواهم خیلی زود بروم سر اصل ماجرا. درست است که می‌گویند قطعا از ذوب جدا می‌شوی و تنها مانده سوت پایان فصل تا با تیم جدیدت قرارداد ببندی؟

خدا را شکر چند پیشنهاد خیلی خوب دارم ولی فکر کنم ذوب‌آهن مرا نمی‌خواهد. باید از حالا به طرفداران بگویم نمی‌خواستم جدا شوم اما احساس می‌کنم دیگر جای من در ذوب‌آهن نیست و علی‌رغم میل باطنی‌ام باید از تیم محبوبم دل بکنم.

چرا این حرف را می‌زنی؟

متاسفانه مسوولان ذوب‌آهن برخلاف سال‌های گذشته پیشنهادی برای تمدید قرارداد نداده‌اند. دارند کاری می‌کنند که یکسری از بازیکنان جدا شوند.



چه کسی این کار را انجام می‌دهد؟

مسوولان باشگاه. کسی نمی‌گوید بمانید یا نمانید. سال‌های گذشته وقتی فصل به اواسط خود می‌رسید کارهای تمدید قراردادمان انجام شده بود ولی امسال خبری از این داستان‌ها نیست! نه‌تنها من بلکه با اکثر بازیکنان تیم که بازیکن آزاد هستند صحبتی برای تمدید قرارداد انجام نشده.

یعنی اگر صحبت می‌کردند دوست داشتی در ذوب بمانی؟

خب هم ذوب باشگاه خوبی است و هم اصفهان مردم خونگرمی دارد. می‌خواستم تا آخر فوتبالم در ذوب بمانم اما انگار نمی‌خواهند این اتفاق بیفتد.

می‌گویند 99 درصد پرسپولیسی می‌شوی، درست است؟

خب باید این دو هفته بگذرد و بعد تیم بعدی‌ام را انتخاب کنم.

جواب ما را ندادی ...

آره خب، یک جورهایی پیشنهاد پرسپولیس از تیم‌های دیگر علنی‌تر شده و من هم به این تیم نزدیک‌ترم تا بقیه تیم‌ها. همین هم باعث شده بیشتر مردم بگویند پرسپولیسی می‌شوی. البته الان حرفه‌ای نیست در این‌باره حرف زد و تیم بعدی را انتخاب کرد.

اما در لیگ‌های حرفه‌ای به آخر فصل که نزدیک می‌شویم بازیکنان علنی تیم بعدی خود را انتخاب می‌کنند...

در فوتبال حرفه‌ای اینطور است اما در ایران هنوز چنین مساله‌ای جا نیفتاده. بعضی‌ها چنین مسائلی را می‌شنوند و ناراحت می‌شوند. خودم هم به کسی نگفتم اما نمی‌دانم چرا بحث حضورم در پرسپولیس علنی شده.

تو و خلعتبری دو قلوهای فوتبال ایران هستید. انگار تصمیم گرفته‌اید اگر ایران باشید در یک تیم بازی کنید؟

محمدرضا که لژیونر است و فکر نمی‌کنم برگردد ایران. خلعتبری هر دو هفته یک بار حقوقش را به موقع می‌گیرد و تازه چک‌های مرا هم او پاس می‌کند (خنده) البته اگر خلعتبری برگردد ایران شک نکنید به یک تیم می‌رویم تا بار دیگر با هم همبازی شویم.

برای بازی با موزامبیک مهدی رحمتی غایب است. تو دروازه‌بان اول هستی یا فروزان؟

نمی‌دانم، این موضوع بستگی به نظر سرمربی دارد. فعلا خیلی از نفرات اصلی نیستند و درست نیست از حالا بگویم دروازه‌بان اول هستم یا دوم!


  
  

  مجتبی محرمی پس از شکست تیم پرسپولیس مقابل ""الهلال"" عربستان در لیگ قهرمانان آسیا گفت: تیم پرسپولیس در این دیدار نمایش بسیار ضعیفی داشت و شانس آورد با گل های بیشتری شکست نخورد.

وی ادامه داد: دروازه بان خارجی تیم پرسپولیس در دیدار امروز، 6 فرصت گلزنی از تیم الهلال گرفت و عملکرد مطلوبی داشت.

کاپیتان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با توجه به اینکه تیم پرسپولیس با تفکرات ""مصطفی دنیزلی"" بسته نشده است، نمی توان در مورد عملکرد این مربی قضاوت کرد و او را مقصر دانست.

محرمی خاطرنشان کرد: در صورتی که هواداران و مسوولان باشگاه پرسپولیس از این تیم حمایت کنند و مانع از بروز حاشیه در این تیم شوند، پرسپولیس در ادامه رقابت های لیگ قهرمانان آسیا نتایج مطلوبی کسب خواهد کرد.

تیم فوتبال پرسپولیس ایران، امروز (سه شنبه) در هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی تهران با نتیجه یک بر صفر از میهمان خود تیم ""الهلال"" عربستان شکست خورد.

تیم فوتبال ""الهلال"" عربستان با برتری در این دیدار با 9 امتیاز به صدر جدول رده بندی گروه چهار لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد و پرسپولیس با 8 امتیاز در رده دوم ایستاد.


  
  

  تیم الغرافه قطر با پیروزی دو بر یک برابر الشباب امارات 6 امتیازی شد و خود را به عنوان مدعی جدید صعود معرفی کرد.

در گروه چهارم مسابقات الهلال با 9 امتیاز در صدر قرار دارد، پرسپولیس 8 امتیازی در رده دوم و الغرافه 6 امتیازی در مکان سوم است. الشباب هم با دو امتیاز عملا شانسی برای صعود ندارد و از گردونه مسابقات حذف شده است.

پرسپولیس 26 اردیبهشت باید در امارات به مصاف الشباب برود و در صورت پیروزی می تواند بدون دغدغه به مرحله بعد صعود کند. الغرافه هم باید به مصاف الهلال عربستان برود.


  
  

 حمید علی‌عسگر پس از شکست یک بر صفر برابر الهلال عربستان دراظهار داشت: فرصت گلزنی داشتیم ولی هرچه زدیم به در بسته خورد. شکست تلخی بود و خوب شد بیشتر گل نخوردیم.

 *آودوکیچ: با تمام توان بازی کردم ولی ناراحتم

 آودوکیچ هم پس از شکست در جمع خبرنگاران گفت: از اینکه شما می‌گویید خوب بازی کردم خوشحالم. من با تمام توانم امروز در میدان حاضر شدم ولی به خاطر شکست برابر الهلال ناراحتم.

 *زادمهر: در مورد مسایل فنی حرف نمی‌زنم

 محمد زادمهر سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس نیز در پایان بازی گفت: در مورد مسایل فنی از من سوالی نپرسید زیرا حرف نمی‌زنم و بهتر است از کادر فنی سوال شود.


 


  
  

 غلامرضا رضایی پس از شکست خانگی یک بر صفر تیمش مقابل الهلال عربستان گفت: الهلال بهتر از ما بازی کرد و به پیروزی رسید البته این طور نبود که ما هم موقعیت نداشته باشیم اما موقعیت‌ها را یکی پس از دیگری به ساده‌ترین شکل ممکن از دست می‌دادیم.

 وی درباره اعتراض هواداران به نحوه بازی بازیکنان پرسپولیس گفت: به آنها حق می‌دهم. شرمنده هواداران شدیم و نمی‌دانم چه بگویم. شاید این موضوع به خاطر خستگی بازیکنان بود که نتوانستیم عملکرد خوبی داشته باشیم.

 بازیکن پرسپولیس درباره اینکه چقدر شانس برای پرسپولیس برای صعود به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا قائل است گفت: شانس صعود داریم اما با این شکست کارمان به اما و اگر کشیده شد.


 


  
  

علی کریمی پس از بازی با الهلال که با شکست یک بر صفر تیمش همراه بود، اظهار کرد: وقتی مقابل 70 ـ 80 هزار تماشاگر چه در بازی قبل و چه در این بازی نتوانیم نتایج لازم را کسب کنیم مشکل است و هواداران باید صبر ایوب داشته باشند که تاکنون ما را تحمل کرده‌اند. هر اعتراضی که به ما کرده‌اند حق داشتند. آن‌ها امسال سنگ تمام گذاشتند. این فصل برای ما کابوس‌وار بود و آن‌ها باید در چند بازی باقی مانده از لیگ و جام باشگاه‌ها ما را تحمل کنند تا برای فصل آینده مدیریت تیم بازیکنانی که دوست دارند را بیاورد و تیم‌شان را بسازد.


 کریمی ادامه داد: اگر من بازیکن حرفه‌ای هستم باید قبول کنم که امروز روز کابوس‌واری داشتم و اگر جای مربی بودم خودم را تعویض می‌کردم، وقتی یک روز، روز بد من باشد نمی‌توانم بگویم که خوب بودم. اگر بازیکنی قرارداد حرفه‌ای دارد و پول حرفه‌ای می‌گیرد باید حرفه‌ای برخورد کند. امروز تنها پولادی در زمین خوب کار کرد و حقش بود تماشاگران او را تشویق کنند.


 کاپیتان پرسپولیس در ادامه بیان کرد: من معتقدم در بازی برابر الشباب که 6 گل به ثمر رساندیم هم خوب کار نکردیم، تنها موقعیت‌هایمان گل شد. آن بازی روز خوب ما بود و خدا هم در عید به طرفداران عیدی داد و باعث شد 6 گل بزنیم و آن‌ها خوشحال شوند.


 وی افزود: فصل در حال تمام شدن است و امیدوارم این چند بازی هم تماشاگران ما را تحمل کنند تا فصل بعد تیمی که می‌خواهند ساخته شود. خوشحالم که این فصل کابوس‌وار را پشت سر می‌گذارم.

 علی کریمی اظهار کرد: دنیزلی به من خیلی لطف داشته است اما دیگر پرسپولیس نیازی به من ندارد و فکر می‌کنم که کم کم باید رفت.


 علی کریمی درباره علت عدم حضورش در بازی تراکتورسازی تبریز گفت: مطبوعات درباره آن بازی صحبت‌هایی کردند اما من مشکل گرفتگی عضله کشاله داشتم. با صحبتی که با دنیزلی انجام دادیم،‌ او به من استراحت داد. عده‌ای جوری صحبت می‌کنند که گویا اگر من در تبریز بودم اتفاق دیگری می‌افتاد اما شاید اگر من بودم اتفاق بدتر از این هم می‌افتاد.

 


  
  

 مهرداد پولادی پس از شکست خانگی یک بر صفر تیمش مقابل الهلال عربستان در لیگ قهرمانان آسیا گفت: الهلال خیلی بهتر از ما بازی کرد و شایسته پیروزی بود. ما بد بازی کردیم و باختیم. شکست بدی بود و شاید اگر آودوکیچ نبود گل‌های بیشتری می‌خوردیم. امروز روز بد ما و روز خوب الهلال بود.

 وی درباره تشویق‌اش توسط هواداران پرسپولیس گفت: از هواداران تشکر می‌کنم اما یکی از مقصران این شکست من هم هستم. وقتی تیمی می‌بازد همه مقصر هستند. از هواداران عذرخواهی می‌کنم که در آزادی شکست خوردیم.

 بازیکن پرسپولیس درباره شانس صعود این تیم به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا گفت: عادت نداریم راحت صعود کنیم و همواره باید کار صعودمان به اما و اگر کشیده شود. امیدواریم با موفقیت در بازی بعدی صعود کنیم.


 


  
  

محمد نوری پس از شکست خانگی یک بر صفر پرسپولیس مقابل الهلال عربستان در لیگ قهرمانان آسیا گفت: از هواداران به خاطر بازی بدی که انجام دادیم عذرخواهی می‌کنم.

 وی ادامه داد: بد بازی کردیم و باختیم و شرمنده هواداران شدیم که سنگ تمام گذاشتند. چیزی ندارم بگویم. تمام تلاشمان را می‌کنیم تا در بازی بعد به پیروزی برسیم.


 نوری خاطرنشان کرد: امیدوارم در دیدار بعد جبران کنیم. تمام امیدمان این است تا حداقل به عنوان تیم دوم صعود کنیم. باید تمرکز کنیم که اگر نتوانستیم به عنوان تیم اول راهی مرحله بعد شویم حداقل به عنوان تیم دوم صعود کنیم.


 بازیکن پرسپولیس درباره اینکه دنیزلی گفته بود تعداد زیادی از بازیکنان در فصل آینده از این تیم جدا خواهند شد گفت: 20 بازیکن قرارداد ندارند. وقتی بازیکنی قرارداد ندارد چطور می‌تواند در فهرست فروش قرار بگیرد. اینها شایعاتی است که درست می‌شود.


 نوری خاطرنشان کرد: بد بازی کردیم و الهلال از ما بهتر بود و حق آنها بود به پیروزی برسند از اینکه هواداران دل شکسته رفتند ناراحتیم کاری نمی‌توان کرد تنها امیدمان برای جبران ناکامی‌های لیگ موفقیت در آسیاست.


 


  
  


 مهدی مهدوی‌کیا پس از شکست یک بر صفر برابر الهلال عربستان در جمع خبرنگاران گفت: من بازی نکردم و حرفی هم برای گفتن ندارم.

 *محمد نصرتی و شیث رضایی هم بدون آنکه با خبرنگاران حرفی بزنند از مقابل آنها رد شدند.

 *مازیار زارع نیز فرار را بر قرار ترجیح داد و با سرعت از مقابل خبرنگاران عبور کرد تا حرفی نزند.

 * وحید هاشمیان سر به زیر از مقابل خبرنگاران در سکوت عبور کرد.


 


  
  

مصطفی دنیزلی پس از شکست یک بر صفر مقابل الهلال در نشست خبری گفت: برای تشخیص این موضوع که الهلال از قلب دفاع به ما حمله می کرد نیازی نیست که مربی باشید و این مسئله واضح بود. تا آنجا که توانستیم سعی کردیم جلوی این موضوع را بگیریم و باید قبول کنیم امروز روز خوبمان نبود.

 وی در خصوص اینکه گفته می شود برخی از بازیکنان تیم کنار گذاشته می شوند و آیا این تعداد همان تعدادی هستند که شما گفته بودید، تاکید کرد: قبلا هم در نشست خبری توضیح دادم عددی را که اشاره کرده بودم از کل بازیکنان تیم بود اما یک چیز را فراموش نکنید و آن اینکه ما در یک گروه بسیار سخت تلاش می کنیم و بازیکنان من تا امروز فوق العاده امتیاز جمع کردند. قطعا نیاز به تقویت داریم و دو سه بازیکن خوب میدان امروز از آن ما نبودند.


 دنیزلی افزود: در بازی های گذشته همین بازیکنان بودند که امتیاز خوبی را جمع کردند ولی با این شرایط احتمالا در بازی حذفی مرحله بعد مزیت بازی در خانه را نداریم و مجبوریم بیرون خانه بازی کنیم. باید قبول کنیم الهلال تیم خوبی است و از روز اول معلوم بود این تیم به این شکل قوی ظاهر می شود.


 یکی از خبرنگاران گفت که کریمی 35 ساله است و توان بازی این سیستم شما را ندارد و باعث دردسر برای پرسپولیس شده و توان بازیسازی هم نداشت که دنیزلی پاسخ داد: اگر از نظر کلی همه بازیکنان ما موفق بودند نتیجه این چنین نمی شد. صحبت شما درست است و تمام این تئوری ها روی یک تراوش فکری است و می تواند درست باشد.


 خبرنگاری پرسید از این سؤال ها ناراحت نباشید، هواداران می گویند دنیزلی به خاطر ترس از کریمی او را بازی می دهد و با وجود بازی ضعیف به میدان می رود که دنیزلی گفت: امروز روز خوب کریمی نبود اما یکسری از بازیکنان هستند که شرایط هر چه باشد، باید به میدان بروند. کریمی لیدر پرسپولیس است و در روزی که او خوب نباشد، بقیه باید آماده باشند.



 سرمربی پرسپولیس اضافه کرد:‌ اختلافی بین من و کریمی وجود ندارد و همیشه این سؤال پرسیده می شود. اگر دوست دارید اختلافی وجود داشته باشد بگویید این کار را انجام دهیم. یک روزهایی است که یکسری از بازیکنان امید تیم هستند و ممکن است با یک حرکت روند بازی را تغییر دهند و آن کسی که ما امروز به او امید داشتیم علی کریمی بود.


 دنیزلی در مورد اینکه هواداران علیه بازیکنان شعار دادند و شعاری علیه شما داده نشد، اظهار داشت: هم من و هم کسانی که در ورزشگاه هستند و تمام اعضای باشگاه برای موفقیت پرسپولیس کار می کنیم. برای دومین بار در زندگی ام است که معده درد شدیدی دارم چون من ناراحتم و همه هم ناراحتند. فکر نمی کنم این قدر نیاز باشد به بازیکنان فشار وارد شود و اگر قضیه ای وجود دارد من بالای سر تیم هستم و باید پاسخگو باشم.


  
  
<      1   2   3   4   5   >>   >
پیامهای عمومی ارسال شده
+ تولدت مبارک