سفارش تبلیغ
صبا ویژن
زندانبان به یوسف علیه السلام گفت : «من تو را دوستدارم» . [امام رضا علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :14
بازدید دیروز :46
کل بازدید :109329
تعداد کل یاداشته ها : 481
103/2/14
10:47 ص

  در حالی که یکی از خبرنگاران حاضر در نشست مصطفی دنیزلی و آودوکیچ از دروازه‌بان پرسپولیس پرسید چرا در لیگ قهرمانان آسیا با بدشانسی گل‌های قشنگی دریافت می‌کند، ناگهان ناظر ایرانی AFC به خبرنگار فوق گفت: سؤال‌ها باید در چارچوب لیگ قهرمانی آسیا باشد و همین مسئله باعث درگیری لفظی خبرنگار با این نماینده شد.

این در حالی بود که این سؤال نیز به لیگ قهرمانان مربوط می‌شد. به همین دلیل سایر خبرنگاران به حمایت از همکار خود قصد ترک جلسه را داشتند که مصطفی دنیزلی سرمربی سرخپوشان از خبرنگاران خواست آرامش خود را حفظ کنند و نشست را ترک نکنند.

پس از پایان نشست هم خبرنگاران به نماینده سازمان لیگ بابت دخالت‌های ناظران ایرانی AFC در مصاحبه‌ها معترض شدند و در نهایت سرپرست ناظران ایرانی از خبرنگاران عذرخواهی کرد.

*به دلیل تأخیر سرمربی الهلال در حضور در نشست خبری ابتدا دنیزلی مقابل خبرنگاران قرار گرفت.

* درحالی که مسئولان باشگاه پرسپولیس اعلام کردند که دیگر نام این تیم پیروزی نیست اما امروز در نشست خبری بار دیگر مسئولان برگزاری نشست از لوگویی که به نام پیروزی است استفاده کردند. خبرنگاران به این موضوع اعتراض کردند اما در پاسخ به آنها گفته شد این موضوع باید به تأیید AFC برسد و سپس به ما ابلاغ شود.


  
  

   آودوکیچ در نشست خبری پیش از بازی فردا با الهلال عربستان عنوان کرد: شرایط پرسپولیس در آسیا متفاوت و بهتر از لیگ برتر است. در لیگ قهرمانان آسیا توانایی خود را نشان دادیم.


وی افزود: به بازی فردا امیدوار هستیم و دوست داریم روز خوبی را پشت سر بگذاریم.


  
  

  مصطفی دنیزلی در نشست خبری پیش از بازی فردا با الهلال عربستان در خصوص اینکه پرسپولیس دو هفته است نتیجه نگرفته و اینکه قبول دارد کار سختی پیش روی این تیم است گفت: این مسابقه برای ما حساس است. در آسیا مسابقات مهم و حساسی را برگزار کردیم و نتایج خوبی گرفتیم و این روند را فردا ادامه می دهیم.



وی اضافه کرد: وضعیت روانی خوب نیست اما در لیگ قهرمانان آسیا روحیه خوبی داریم. در بازی فردا اعتماد هواداران از دست نمی رود. سعی می کنیم یک روز خوب را رقم بزنیم. می خواهیم نتیجه خوبی بگیریم. مطلب زیادی برای گفتن نیست. من با مسئولیت خودم آشنایی دارم و فردا هم به خوبی آن را انجام می دهم.


دنیزلی درباره اینکه پرسپولیس در دور رفت نتیجه خوبی گرفته اما در بازی با الغرافه به مشکل خورد و اکنون وضعیت را چطور می بینید گفت: در بازی با الغرافه با یک حادثه در دقایق آخر روبرو شدیم. گلی که خوردیم ما را تحت فشار قرار داد ولی فردا اجازه نمی دهیم این اتفاق رخ دهد. فردا با قوی ترین تیم گروه بازی می کنیم. بعد از بازی های انجام شده نشان دادیم در این گروه قوی ترین ما هستیم. فوتبالیست های من فردا ثابت می کنند که ما بهترین هستیم.


دنیزلی در ارتباط با مصدومان پرسپولیس به خصوص شیث رضایی تصریح کرد: در حال حاضر بازیکنی که مشکل دارد، داریم اما می توانند بازی کنند.


وی در پاسخ به سؤالی در مورد حمایت پروین و رویانیان از دنیزلی در لیگ قهرمانان آسیا گفت: من نمی توانم اظهارات را پیگیری کنم ولی زیاد هم مهم نیست و به حرف‌ ها اهمیت نمی ‌دهم. فردا کار خودم را می کنم. هر کسی حرفی بزند برای من زیاد اهمیتی ندارد. بخاطر موفقیت پرسپولیس آمدم و خواستن که آمدم و با قدرت به کارم ادامه می دهم تا این تیم را به هدفش برسانم.


سرمربی پرسپولیس در مورد هواداران این تیم خاطرنشان کرد: هواداران فردا می آیند و کنار من و بازیکنان هستند و با این هواداران کامل می شویم. آنها نباشند قطعا یک چیزی کم داریم. من منتظر همان هواداران با تعداد زیاد هستم.


وی درباره اینکه فکر می کنید فردا برای پرسپولیس روز باشد یا شب،‌ گفت: فردا "پرسپولیس روز" در میدان حاضر خواهد بود.


گفتنی است، در ادامه این نشست دنیزلی از سؤال خبرنگاری که می خواست در مورد لیگ بپرسد جلوگیری کرد.


دنیزلی درباره لیست اخراجی های پرسپولیس گفت: هفته گذشته بعد از بازی با تراکتورسازی گفته بودم 10 نفر از این تیم می روند اما سوءتفاهم شده بود. برخی خیال کرده بودند از این 18 نفری که همراه بودند 10 نفر می رود اما باید بگویم از لیست 28 نفره 10 نفر می روند.


  
  

علی کریمی در گفت و گو با سایت شخصی خود در خصوص بازی با الهلال اظهار داشت: الهلال از قوی‌ترین تیمهای آسیا است. البته در بازی رفت ما موفق به کسب یک امتیاز در زمین آنها شدیم و از آنجا که تیم پیروز این بازی صدرنشین خواهد شد و در مرحله بعد هم میزبان خواهد بود باید همه تلاشمان را برای کسب سه امتیاز بکار بگیریم. به هرحال بازی بعدی ما خارج از خانه است و الهلال در هفته آخر میزبان است به همین دلیل باید در بازی حساس فردا، ضمن پیروزی خیال خودمان را هم راحت کنیم.

کریمی درخصوص حضورهواداران پرسپولیس در این بازی گفت: آنها در بازی با الغرافه نشان دادند که در شرایط حساس کنار تیم محبوبشان هستند و امیدوارم در بازی فردا که حساسیتش به مراتب بیشتر است هم تیمشان را تنها نگذارند تا ضمن شکستن رکورد حضور تماشاگران که در اختیارخودشان است، پیروزی با ارزشی را هم به دست آوریم.


کریمی در پایان گفت: در شرایط  کنونی، تمامی بازیکنان یک هدف دارند و آن هم پیروزی مقابل الهلال، جبران کردن شکست‌های اخیر و شاد کردن دل هواداران است.


 


  
  

مصطفی دنیزلی پس از تمرین امروز 20 بازیکن را برای تشکیل اردو جهت دیدار مقابل الهلال به اردو برد.

نام دو بازیکن فردا از لیست پرسپولیسی‌ها خط خواهد خورد.


دنیزلی نام شکوری، معمارزاده، اولادی، کنعانی و شیری را از لیست خود برای دیدار مقابل الهلال عربستان خط زد.


تیم‌های فوتبال پرسپولس و الهلال عربستان ساعت 17 فردا در دور برگشت لیگ قهرمانان آسیا به مصاف یکدیگر خواهند رفت.


 


  
  

  تیم های فوتبال پرسپولیس و الهلال عربستان در چارچوب لیگ قهرمانان آسیا ساعت 17 فردا در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

کاروان 40 نفره الهلال عربستان با یک پرواز اختصاصی ساعت 14 امروز وارد تهران شد و در فرودگاه امام خمینی(ره) مورد استقبال مدیران و معاونین باشگاه پرسپولیس قرار گرفت.


با تدابیر مسئولان باشگاه پرسپولیس 8 گیت برای بازیکنان الهلال باز شد تا کار سریع‌تر پیش رود. از کاروان این تیم در فرودگاه انگشت‌نگاری به عمل آمد. عربستانی‌ها از پرسپولیس در این کشور انگشت‌نگاری کرده بودند.


مسئولان سفارت عربستان در تهران نیز از الهلالی‌ها استقبال کردند. کاروان الهلال با یک دستگاه اتوبوس و اسکورت ویژه و 5 ماشین همراه به هتل آزادی رفت.


الهلالی‌ها بعد از ظهر امروز در ورزشگاه آزادی تمرین خواهند کرد.


 


  
  

  آخرین تمرین پرسپولیس قبل از دیدار مقابل الهلال به مدت 60 دقیقه از ساعت 11 الی 12 در ورزشگاه درفشی فر برگزار شد.

در این تمرین بازیکنان بیشتر به تمرینات بانشاط که بیشتر شوخی و خنده توأم بود پرداختند.


* مهرداد اولادی اختصاصی تمرین کرد.


* با اعلام چشمه‌سری پزشک پرسپولیس، شیث رضایی ، ایمن زاید و جواد کاظمیان شرایط بازی مقابل الهلال را پیدا کردند و مصدومیت آنها برطرف شد. تنها بازیکنی که فردا به میدان نمی‌رود مهرداد اولادی است.


* جلسه 40 دقیقه‌ای بین کادر فنی و بازیکنان قبل از تمرین برگزار شد و دنیزلی از بازیکنان خواست تا تمرکز خود را به بازی فردا بیشتر مشغول کند.


* حرکات‌ها و دریب‌های کریمی نیز در جای خود جالب بود او با انگیزه خاصی در تمرین امروز شرکت کرد.


* فیلم سه بازی گذشته الهلال عربستان به کادر فنی رسید.


تیم فوتبال پرسپولیس پس از تمرین امروز راهی هتل و راهی تشکیل اردو شد.


فوتبال پرسپولیس و الهلال عربستان فردا از ساعت 17 در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر خواهند رفت.


 


  
  

محمد رویانیان در گفتگویی در خصوص صحبت‌های انجام شده مبنی بر انتقاد‌هایی از سوی پیشکسوتان و شایعه استعفایش اظهار داشت: همه می‌دانند ما فردا یک بازی حساس و سرنوشت ساز مقابل الهلال عربستان داریم اما متاسفانه اظهار‌نظر‌هایی را می‌بینم که دلیلش برای من در آستانه این بازی جای سوال دارد! مثلا اختلاف دنیزلی و کریمی را شایعه می کنند و مدعی می‌شوند که کریمی فصل آینده در لیست دنیزلی نیست یا رویانیان می‌رود؛ اینها به چه علت چنین جوسازی می کنند؟

وی افزود: آقایان دوست دارید پرسپولیس برابر الهلال عربستان ببازد؟ می‌دانید با این نوشته‌های خودتان چه کار می‌کنید؟ اولا باید به برخی آقایان بگویم دنیزلی با کریمی است؛ شک نکنید آنها رابطه بسیار نزدیک و خوبی با هم دارند و کوچک‌ترین مشکلی با یکدیگر ندارند. همه حرف‌هایی که می‌زنید نادرست است اما امیدوارم حداقل خودتان دلیلش را بدانید که چیست!


وی خاطرنشان کرد: تمام بازیکنان با تمام توان خود زحمت می‌کشند همه با هم یاعلی گفتند و هم‌قسم شدند تا با تمام قوا 2 یا 3 نتیجه بد گذشته را در لیگ برتر جبران کنند.


وی افزود: پرسپولیس دوست دارد قدرت خود را در این بازی نشان دهد که انشاءالله با تلاش بازیکنان این اتفاق می‌افتد. فقط امیدوارم هواداران بیایند تا آقایان بدانند که هواداران پرسپولیس با این حرف و حدیث‌ها و شایعات کنار نمی‌کشند، چون پرسپولیس مال آنهاست.


رویانیان خاطرنشان کرد: من هم با تمام توانم پشت سر پرسپولیس هستم. اگر الهلال را شکست دهیم طی نظر‌سنجی‌ای از هواداران می‌خواهیم تا بهترین‌ها را با طرحی ویژه به ما معرفی کنند و ما هم از آنها قدردانی کنیم.


مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: در حال حاضر همه چیز در پرسپولیس عادی است و کوچک‌ترین مشکلی نیست. ما آمادگی کامل داریم تا با هماهنگی و اعتماد به بازیکنان به هدف خود برسیم.


وی افزود: خودتان تمرینات یکی دو روز گذشته ما را ببینید، چرا چشم‌هایتان را می‌بندید؟ بازیکنان در کنار هم می‌خندند و با انگیزه تمرین می‌کنند. اکنون وضعیت ما مناسب است اما برخی‌ها در این شرایط حساس بیرون گود نشسته‌اند و انتقاد می‌کنند. آقایان تصور شما خیال است و مطمئن باشید همه دست به دست هم با کمک 100 هزار نفری هواداران که نیازی به دعوت من ندارند روز سه‌شنبه جشن صعود را به مرحله بعد خواهیم رساند.


رویانیان تاکید کرد: پرسپولیس فردا نماینده ایران است و قطعا با برد الهلال همه ایرانی‌ها خوشحال می‌شوند. چون فوتبال ما همیشه بهتر از این عرب‌ها بوده و باید این را ثابت کنیم.


 


  
  

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم پرسپولیس در پنجمین دیدار خود در چارچوب لیگ قهرمانان آسیا فردا در ورزشگاه آزادی میزبان الهلال عربستان است. از همین رو مسئولان باشگاه پرسپولیس قصد دارند برای ایجاد روحیه بیشتر بین بازیکنان به دو تن از بهترین بازیکنان پرسپولیس با نظر هواداران پاداش ویژه بدهند.

گفتنی است دیدار تیم‌های پرسپولیس و الهلال ساعت 17 فردا در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.


  
  

    حمید استیلی در خصوص بازی پرسپولیس و الهلال عربستان اظهار داشت: باتوجه به اینکه پرسپولیس در عربستان یک نتیجه خوب را مقابل الهلال گرفته قطعا شرایط این بازی با بازی قبل فرق می‌کند. الهلال می‌خواهد پرسپولیس رادر تهران غافلگیر کند و پرسپولیس هم که شرایط خوبی در بازی‌های آسیایی دارد می‌خواهد هر طوری شده الهلال را پشت سر بگذارد و به تیم اول صعود کند.

وی افزود: پرسپولیس در چند وقت اخیر خوب نبوده اما هواداران باید به کمک این تیم بشتابند تا قرمزپوشان امتیاز دلخواه را از این بازی بگیرند. حداقل یک امتیاز و حداکثر سه امتیاز برای سرگروهی پرسپولیس و صعود به مرحله بعدی بسیار مؤثر است تا بازی بعدی خود را قرمزپوشان در تهران برگزار کنند.


استیلی گفت: پرسپولیس در بازی‌های آسیایی چند بازیکن خوب را گرفته و ضعف هایش را تا حدودی پوشش داده است. این بازیکنان در خط دروازه و دفاع چپ بازی می‌کنند و قطعا می‌توانند به پرسپولیس در بازی مقابل الهلال کمک ویژه‌ای کنند.


وی در پاسخ سؤالی که آیا این شرایط در زمان شما هم در پرسپولیس حکمفرما بود یا نه، گفت: شرایط فرق دارد، بازیکنان باید بدانند به خاطر رضایت مردم حتی یک بازی دوستانه هم اهمیت دارد و به همین دلیل باید باتمام وجود بازی کنند. شاید پرسپولیس رتبه و جایگاه خوبی نداشته باشد اما این دلیلی بر این نیست که بازیکنان محکم بازی نکنند. پرسپولیس بازیکنان خوبی دارد و همه با هم باید دست به دست هم در بازی مقابل الهلال با یک رفاقت مثال زدنی کمک کند تا موفق شوند. البته من معتقدم بازی‌های لیگ هم در بازی‌های آسیایی تأثیر دارد، اما مهم‌ترین فاکتور دوستی با همدیگر است.


وی در پاسخ سؤالی در خصوص اینکه معمارزاده زمان شما هم مشکلاتی داشت و اکنون هم همان اتفاق افتاده، یادآور شد: نتایج پرسپولیس را نباید سر یک بازیکن خالی کنیم و همه چیز را گردون او بیندازیم. میثاق از لحاظ روحی و روانی در شرایط خوبی نیست اما باید در قبال هواداران سعه صدر داشته باشد و هواداران هم نباید فقط این دروازه بان عامل شکست های پرسپولیس معرفی کنند. معمارزاده یک دروازه بان ملی است که پتانسیل خوبی دارد.


وی در پایان در پاسخ به سؤالی که به نظر شما مشکل حال حاضر پرسپولیس چیست، تأکید کرد: من چون در تیم نیستم نمی‌توانم نظر بدهم، چون نمی‌دانم چه اتفاقاتی افتاده است اما از آن چیزی که از تلویزیون می‌بینم، معتقدم که مهم‌ترین عامل همدلی بودن بازیکنان برای رسیدن به موفقیت است؛ نه اینکه رو در روی هم با هم خوب باشند اما بعد از آن با هم مشکل داشته باشند. باید دلها به هم نزدیک شود و بازیکنان با اتحادی که پیدا می‌کنند بتوانند از سد الهلال بگذرند. البته الهلال هم خطرناک است و مطمئن باشید برای هر فرصت خود برنامه ریزی خاص خودش را در ورزشگاه آزادی دارد. البته حضور 100هزار نفر آنها را غافلگیر می‌کند.


 


  
  
<      1   2   3   4   5   >>   >
پیامهای عمومی ارسال شده
+ تولدت مبارک