سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند، پاک است و پاکان را دوست دارد ؛پاکیزه است و پاکیزگان را دوست دارد . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی وبلاگ
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :18
بازدید دیروز :46
کل بازدید :109333
تعداد کل یاداشته ها : 481
103/2/14
2:12 ع

  تیم‌های فوتبال پرسپولیس و الهلال عربستان از ساعت 17 امروز در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر می‌روند. 75 دقیقه مانده به شروع این بازی حدود 25 هزار نفر در ورزشگاه آزادی حضور دارند. ترافیک اطراف ورزشگاه آزادی روان است.

* مسئولان باشگاه پرسپولیس قبل از بازی به هواداران اعلام کردند در صورت پرتاب هرگونه مواد منفجره به داخل زمین احتمال جریمه سنگین برای باشگاه پرسپولیس وجود دارد.

* در بین هواداران کاورهای قرمز رنگ پخش شد.

* سرود باشگاه پرسپولیس با نام ترانه سرخ برای هواداران از بلندگوهای ورزشگاه پخش شد.

* ناظر AFC در کنار زمین با دوربین‌های خود از مناطق مختلف ورزشگاه عکسبرداری می‌کرد. همچنین او در وسط زمین عکس یادگاری انداخت.


* ظهر امروز مسئولان باشگاه پرسپولیس به هتل آزادی رفتند و با احمد بن عبدالرحمن دبیرکل باشگاه الهلال و معاون فدراسیون فوتبال عربستان که همراه الهلال به ایران آمده دیدار داشتند.

مسئولان الهلال از مهمان‌نوازی ایرانیان و میزبانی پرسپولیس تشکر کردند. همچنین قرار شد رابطه‌ دو باشگاه بیشتر از گذشته شود.

زارع قائم مقام باشگاه پرسپولیس با اهدای لوح یادبود به مسئولان الهلال و مدیران این تیم بابت میزبانی آنها از پرسپولیس در ریاض تقدیر و تشکر ویژه و آمادگی خود را برای تعاملات بیشتر در آینده اعلام کرد.

* داوران کره‌ای بازی امروز 90 دقیقه مانده با بازی ورزشگاه و زمین را مورد ارزیابی قرار دادند و سپس وسط زمین عکس یادگاری انداختند.


  
  

جمشید زارع در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص اظهارات مدیر باشگاه الهلال مبنی بر اینکه هواداران پرسپولیس به ورزشگاه آزادی نمی‌آیند چون این تیم نتایج بدی در لیگ ایران گرفته، عنوان کرد: این صحبت‌های نسنجیده و توهین آمیز کار ما را راحت‌تر کرد. هواداران فهیم و دوست داشتنی پرسپولیس با حضور یک صد هزار نفری خود در ورزشگاه آزادی به اظهارات ایشان پاسخ قاطعی خواهند داد.

وی افزود: نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا و ناظر مسابقه با تماشاگران پرسپولیس سختگیرانه رفتار خواهند کرد و انتظار ما از هواداران این است که با متانت و فرهنگ بالای خود نظم را به آسیا نشان دهند.


زارع ادامه داد: AFC باشگاه پرسپولیس را به خاطر پرتاب ترقه از سوی تماشاگرنما و هواداران بی‌تجربه در بازی مقابل الشباب امارات هفت هزار دلار جریمه کرد. من از هواداران می‌خواهم اجازه ندهند امروز این اتفاق بیفتد چون علاوه بر جریمه نقدی شخصیت بین‌المللی پرسپولیس در مجامع جهانی فوتبال نیز زیر سؤال می‌رود.


قائم مقام باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: امروز منتظر ملاقات منتقدان دلسوز و بزرگان و پیشکسوتان افتخار‌ آفرین و مفاخر پرسپولیس در میان یکصد هوادار عاشق پرسپولیس هستیم. می‌خواهیم رکوردی دست نیافتنی در دنیای فوتبال به ثبت برسانیم آن هم در یک روز وسط هفته و جشن صعود به مرحله بعدی را بگیریم. برای تیم‌های استقلال و سپاهان هم از صمیم قلب آرزوی موفقیت می‌کنیم.


وی یادآور شد: از تک تک هواداران می‌خواهیم فقط پرسپولیس را تشویق کنند و با الهلال و بازیکنان آن کاری نداشته باشند و هیچ بی‌احترامی به این تیم نشود. آنها میهمان ما هستند و ما در ریاض با برخورد خوب آنها مواجه شدیم و می‌خواهیم این موضوع را با یک میهمان نوازی گرم و ویژه و فرهنگ ناب ایرانی جبران کنیم.

دیدار پرسپولیس و الهلال ساعت 17 امروز در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.


91/2/12::: 7:1 ع
نظر()
  
  

اتحادیه باشگاه‌های ایران با امضا تفاهم‌نامه‌ای از سوی فدراسیون به عنوان مجری صدور پروانه حرفه‌ای باشگاه‌هاست.

استقلال، پرسپولیس، فولاد، پیکان و داماش گیلان  5 باشگاه لیگ برتری هستند که با اتحادیه باشگاه‌ها قرارداد همکاری امضا کرده‌اند تا کارهای آنها برای صدور مجوز حرفه‌ای در کارگروه‌های ویژه اتحادیه پیگیری شود.


 


  
  

حسین هدایتی در آستانه دیدار تیم فوتبال پرسپولیس برابر الهلال عربستان با بیان اینکه حالا وقت حمایت از پرسپولیس است و نباید به حاشیه ها دامن زد به اتفاقات روزهای اخیر پیرامون سرخپوشان پایتخت اشاره کرد و گفت: بنده به عنوان عضو کوچکی از خانواده بزرگ پرسپولیس از همه پیشکسوتان و بزرگان می خواهم اختلافات و سوء تفاهمات را کنار بگذارند و به حضور مقتدرانه پرسپولیس برابر الهلال کمک کنند.

وی که سابقه ریاست هیئت مدیره پرسپولیس را دارد خاطرنشان کرد: پرسپولیس دیدار حساسی برابر تیم الهلال دارد. فوتبالدوستان ایرانی هنوز خاطره تلخ شکست فوتبال ایران برابر عربستان در ورزشگاه آزادی را فراموش نکرده اند و نباید اهالی فوتبال اجازه دهند آن خاطره تلخ دوباره تکرار شود.

مالک باشگاه استیل آذین افزود: شرایط پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا خوب است و با پیروزی برابر الهلال می تواند صعود مقتدرانه ای به مرحله بعد داشته باشد. به همین خاطر از همه بزرگان و پیشکسوتان پرسپولیس می خواهم که اختلافات را کنار بگذارند و در این مقطع حساس به کمک تیم بیایند تا با حمایت هواداران الهلال را در ورزشگاه آزادی شکست دهیم.

حسین هدایتی ادامه داد: من برای همه پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس احترام و ارزش زیادی قائل هستم اما اعتقاد دارم اگر هم مشکل و نقطه ضعفی وجود دارد در این برهه حساس نباید به آن پرداخت و باید همه چیز را به زمان مناسب موکول کرد و در موردش حرف زد. همه انتقاداتی که می شود از روی دلسوزی است اما باید حرف هایشان را در زمان مناسب و در آرامش بزنند تا پرسپولیس تخریب نشود.

هدایتی با درخواست از هواداران پرسپولیس برای حضور پرتعداد در ورزشگاه آزادی تهران خاطرنشان کرد: همه باید دست در دست هم دهیم تا نماینده ایران برابر نماینده عربستان به یک پیروزی خوب دست پیدا کند. بازیکنان پرسپولیس هم باید آرامش داشته باشند و تمام تلاششان را برای پیروزی تیم به کار گیرند.

دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس ایران و الهلال عربستان در هفته پنجم رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا ساعت 17 روز سه شنبه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.


  
  

حسین بادامکی در گفت‌و‌گو با ایلنا با بیان این مطلب اظهار داشت: در حال حاضر مشغول تمرین هستیم تا انشاالله برای بازی با الهلال آماده شویم و بتوانیم بردی به دست بیاوریم که تلخی این هفته‌های اخیر لیگ بر‌تر را فراموش کنیم تا شاید دل هواداران شاد شود.

بازیکن پرسپولیس در خصوص بازی با الهلال تصریح کرد: دیدار مقابل این تیم عربستانی بدون شک بازی سختی خواهد بود. آنها برای گرفتن امتیاز به تهران می‌آیند ولی ما نباید به آنها باج بدهیم. تمام تلاش ما برای کسب سه امتیاز خواهد بود تا انشاالله سرگروهی خود را مسجل کنیم.

وی در ادامه گفت: باید به هواداران حق داد از ما دلخور باشند، تیمی مثل پرسپولیس شان و منزلتی بالا‌تر از این‌ها دارد اما این چند هفته اصلا تمرکز نداشتیم و شرمنده هواداران شدیم اما سهم خودم از هواداران پرسپولیس تقاضا دارم در بازی ما با الهلال تیمشان را تنها نگذارند. پرسپولیس می‌تواند در آسیا عنوانی در خور کسب کند و در این راه احتیاج به همراهی کسانی دارند که به واقع مالکان اصلی آن هستند.

بادامکی در مورد بازی تیمش مقابل تراکتور سازی خاطرنشان کرد: قبل بازی با تراکتورسازی حتی به تساوی هم قانع نبودیم و تنها برای برد به میدان رفتیم و بازی را هم خوب شروع کردیم، البته چند موقعیت مسلم گل هم بدست آوردیم و نبض بازی هم در دست ما بود اما به یک باره شرایط عوض شد و تمرکز ما از دست رفت.



وی افزود: خیلی ساده گل می‌خوریم، ساده‌تر از تمام تیم‌هایی که در جدول از ما پایین‌تر هستند و در نیمه دوم گل بد موقعی خوردیم. البته بعد از آن چند موقعیت به دست آوردیم که متاسفانه گل نشد و باید اعتراف کنم اگر مثل نیمه اول بازی می‌کردیم الان ما برنده بازی بودیم نه تراکتورسازی.

بادامکی در مورد اظهارات دنیزلی بعد از بازی که گفته بود پرسپولیس شب و روز دارد، خاطرنشان کرد: من فکر می‌کنم نوع گل خوردن تیم است که باعث می‌شود شکل کار تیم فرق کند. این نوع گل خوردن در روحیه تیم تاثیر زیادی دارد و تیم را بی‌رمق می‌کند.

بادامکی در پاسخ به این سوال که آیا به دلیل از دست رفتن شانس کسب سهمیه لیگ را‌‌ رها کرده و تمام انرژی خود را بر روی جام باشگاه‌ها گذاشته‌اید؟ گفت: درست است که دیگر نمی‌توانیم سهمیه آسیا را بگیریم اما قبول ندارم بازیکنان لیگ را دست کم بگیرند. به هر حال اسم تیم ما پرسپولیس است و هواداران از بازی با هر تیمی برد می‌خواهند. من قبول ندارم پرسپولیس در لیگ انگیزه ندارد بلکه اتفاقاتی که در لیگ برای ما می‌افتد متفاوت با آنچه بوده که در لیگ قهرمانان آسیا رخ داده است.

وی در مورد ادامه حضورش برای فصل آینده در پرسپولیس گفت: در حال حاضر تمام فکر و ذکرم موفقیت تیم است که انشاالله در بازی قهرمانان آسیا سربلند شویم. فقط به این فکر می‌کنم که خدا کمک کند و بازی اول دور حذفی جام در خانه میزبان باشیم تا در مراحل بعد کار را در دست بگیریم


  
  

محمد پنجعلی با بیان مطلب فوق افزود: در این بین وظیفه مدیریت باشگاه هم این است که حاشیه‌های پیرامون تیم را کنترل و سعی کند نگذارد کوچک‌ترین موضوعی باعث ایجاد حاشیه شود چراکه حاشیه به پرسپولیس ضربه می‌زند، شک نکنید. پرسپولیس در لیگ بر‌تر شانسی برای قهرمانی و حتی کسب لیگ قهرمانان آسیا ندارد، حالا نباید شرایط به‌گونه‌ای پیش برود که در آسیا هم به مشکل بربخوریم. مصطفی دنیزلی هم به عنوان مربی حرفه‌ای به پرسپولیس آمده و با مسائلی که در فوتبال ما وجود دارد زیاد آشنا نیست به همین دلیل اگر به همین روال پیش برویم تمرکز او به هم می‌ریزد و در چنین شرایطی تیم لطمه می‌خورد.



وی افزود: اینکه در فوتبال تیمی در مقطعی با مسائل حاشیه‌ای روبرو شود در همه جای دنیا طبیعی است. حتی در کشورهای صاحب‌نام مانند اسپانیا و ایتالیا نیز چنین مسایلی دیده می‌شود و اخبار آن را از طریق رسانه‌ها می‌شنویم اما مساله‌ای که وجود دارد اینکه این اخبار در این کشور‌ها زود فروکش می‌کند اما در ایران اینطور نیست و موضوع را همین‌طور کش می‌دهند. به طور مثال در قضیه اختلاف علی کریمی با مصطفی دنیزلی احتمالا یک اختلاف‌نظر و سلیقه به وجود آمده من دقیقا از این موضوع مطلع نیستم و فقط در رسانه‌ها مطالبی را در این ارتباط خوانده‌ام. انشاءالله که این اختلاف در حد حرف بوده باشد، چراکه مردم از پرسپولیس انتظار دارند، به ویژه امسال که در لیگ بر‌تر در حد توان ظاهر نشده‌اند و همگان انتظار دارند در لیگ قهرمانان آسیا عنوان شایسته‌ای به دست بیاورند.



پنجعلی تاکید کرد: مشکل دیگری که این‌روز‌ها در نوک پیکان منتقدان تیم پرسپولیس قرار گرفته قضیه معمارزاده و عملکرد ضعیف او در درون دروازه سرخپوشان است اما به نظرم پرسپولیس در همه نقاط زمین مشکل دارد همان‌طور که گل‌های خیلی بدی می‌خورند در گلزنی هم بسیار بد عمل کرده‌اند و این عملکرد ضعیف همگی نشات گرفته از مسائل حاشیه‌ای است.



وی افزود: البته بعد از آنکه در‌‌ همان اوایل فصل فاصله امتیازی پرسپولیس با تیم‌های صدرنشین زیاد شده، بازیکنان این تیم روحیه خود را از دست دادند. در آن مقطع باید زود‌تر مربی تیم را تغییر می‌دادند تا شوک لازم به تیم وارد شود. اما این کار به موقع صورت نگرفت تا در ‌‌نهایت فاصله امتیازات زیاد شود با این حال باید همه تلاش کنند پرسپولیس حداقل در آسیا نتایج لازم را کسب کند چراکه بازی‌های سختی با تیم‌های عربی و هم تیم‌های خاور دور در انتظار این تیم است. در این شرایط فقط آرامش میت واند به پرسپولیس کمک کند.



این پیشکسوت پرسپولیس ادامه داد: خوشبختانه رویانیان به عنوان مدیرعامل باشگاه زحمت خود را می‌کشد تا تیم به هارمونی لازم نزدیک شود. امیدوارم بازیکنان پرسپولیس با غیرت و تعصب خود با حمایت هواداران تیم الهلال را در ورزشگاه آزادی شکست دهند تا انشاءالله با کسب 3 امتیاز در این دیدار بتوانند به عنوان تیم نخست از گروه خود صعود کنند و این مسئله باعث می‌شود. پرسپولیس دوباره به شرایط همیشگی‌ خود بازگردد.


  
  

 تیم‌های فوتبال پرسپولیس و الهلال عربستان در چارچوب هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا فردا از ساعت 17 در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

 در جلسه امروز مدیران دو تیم مصوب شد پرسپولیس با لباس یکدست قرمز یعنی لباس اول خود مقابل الهلال به میدان برود. حریف عربستانی این تیم نیز با لباس آبی به میدان خواهد آمد.


 


  
  

 بیژن ذوالفقارنسب ضمن بیان این مطلب اضافه کرد: خوشبختانه مسوولان باشگاه پرسپولیس تهران برای لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا، برنامه جداگانه ای تدوین کرده و تا به امروز هم نماینده شایسته ای برای ایران بوده اند.

 

 وی تصریح کرد: تیم پرسپولیس در این رقابت ها و البته به جز چند دقیقه آخر دیدار مقابل ""الغرافه"" قطر، بازی های قابل قبولی ارایه کرد و نتایج مطلوبی نیز کسب کرده است.

 

 سرمربی اسبق تیم فوتبال سایپای البرز با اشاره به حضور دروازه بان بوسنیایی در درون دروازه پرسپولیس در لیگ قهرمانان ادامه داد: ""آسمیر آودوکیچ"" دروازه بان مطمئنی است و از این بابت پرسپولیسی ها نباید نگرانی داشته باشند.

 

 علاوه بر این در این رقابت ها کادر فنی می تواند از ""شیث رضایی"" و ""مهرداد پولادی"" در خط دفاع استفاده کند و همین موضوع، قدرت تدافعی پرسپولیس را برابر رقبا افزایش داده و نقطه قوت این تیم به شمار می رود.

 

 به گفته وی، اگر بازیکنان این تیم در خط دفاع و میانی روز خوبی داشته باشند، به طور حتم پرسپولیس پیروز میدان مقابل الهلال خواهد بود.

 

 ذوالفقارنسب در خصوص تیم ""الهلال"" نیز گفت: الهلال تیم قدرتمندی است و بازیکنان این تیم فوتبال را خوب بازی می کنند از این رو کار پرسپولیسی ها برای تثبیت صدرنشینی شان در این گروه ساده نخواهد بود.

 

 تیم فوتبال پرسپولیس ایران، ساعت 17 فردا (سه شنبه) در چارچوب رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف تیم الهلال عربستان می رود.

 


  
  

شیث رضایی در خصوص آخرین وضعیت خود اظهار داشت: خوشبختانه وضعیت کشاله‌ام نسبت به چند روز قبل بهتر است اما 3 دکتر تیم معتقدند که اگر بازی کنم، ریسک است، ممکن است وضعیتم بهتر شود و ممکن است بدتر شود.

 وی افزود:‌ می‌خواهم بازی کنم و انشاءالله روز بازی با یک آمپول بی‌حسی سعی می‌کنم وارد زمین شوم. طول مدت درمان پای من 4 هفته است اما می‌خواهم پس از گذشت 2 هفته در این بازی سخت و سرنوشت‌ساز به میدان بروم.


 رضایی خاطرنشان کرد: ما در آسیا نشان داده‌ایم که تیم خوبی هستیم و باید صددرصد این بازی را ببریم تا سرگروه شده و در دور بعدی میزبان حریف خود باشیم. با آمدن هواداران کمر همت می‌بندیم و با فراموشی دو باخت تلخ، ناکامی‌ها را جبران می‌کنیم.


 رضایی در خصوص شایعه وجود برخی باندبازی‌ها در پرسپولیس گفت: چنین چیزی نداریم، اسم پرسپولیس آنقدر بزرگ است که همیشه نشان داده این تیم پرطرفدارترین تیم آسیا است. فردا قطعا بهترین عملکرد خود را به نمایش می‌گذاریم.


 وی خطاب به رویانیان گفت: آقای رویانیان روزی که با ما جلسه داشتی همه می‌دانند که چقدر ناراحت بودی اما سعی می‌کنیم با برد الهلال همه چیز را تغییر دهیم و روحیه شما را عوض کنیم.


 رضایی تصریح کرد: رویانیان قبل از اینکه به فوتبال بیاید، مدیری بوده که کارش فشار زیادی داشته است اما در فوتبال این موضوع خیلی بیشتر شده است. او هر روز تجربه‌اش بیشتر می‌شود و باید از او تشکر کرد که 70 درصد از قرارداد بازیکنان را تا الان پرداخت کرده و زحمات زیادی کشیده است.


  
  

  جمشید زارع در گفتگویی اظهار داشت: باشگاه پرسپولیس قصد دارد فردا و پیش از بازی با الهلال به مناسبت روز معلم از معلم مهدی مهدوی‌کیا تجلیل کند. همچنین از دو هنرمند پیشکسوت پرسپولیسی تقدیر خواهد شد.

وی ادامه داد: به مناسبت روز جهانی کارگر از چند کارگر زحمتکش در عرصه‌های مختلف تقدیر و کاتالوگ‌های فرهنگی نیز بین تماشاگران توزیع می‌شود.


قائم مقام باشگاه گفت: 22 نوجوان 8 تا 12 سال که سرطانی هستند به همراه بازیکنان دو تیم وارد زمین می‌شوند و باشگاه پرسپولیس از آنها تقدیر می‌کند.


زارع عنوان کرد: گل‌های پرسپولیس به تیم‌های عربستانی و همچنین شعارهای ملی‌- مذهبی از اسکوربورد ورزشگاه پخش می‌شود. کلیه این فعالیت‌های فرهنگی با هماهنگی کمیته فرهنگی فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش و باشگاه پرسپولیس انجام خواهد شد.


  
  
<      1   2   3   4   5   >>   >
پیامهای عمومی ارسال شده
+ تولدت مبارک