سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از ستم بپرهیزید که دلهایتان را ویران می کند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی وبلاگ
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :11
بازدید دیروز :36
کل بازدید :109395
تعداد کل یاداشته ها : 481
103/2/16
2:40 ص

تیم فوتبال پرسپولیس که برای دیدار با تیم بنیادکار ازبکستان در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا راهی تاشکند شده بود پس از کسب تساوی بدون گل مقابل این تیم، ساعت 18 و 40 دقیقه امروز (چهارشنبه) به وقت ایران وارد تهران شد.

 پرسپولیسی‌ها قرار بود ساعت 14 و 50 دقیقه از فرودگاه تاشکند پرواز کنند که پرواز آن‌ها با یک ساعت و 50 دقیقه تاخیر انجام شد.

 علی دایی و بازیکنان پرسپولیس در فرودگاه مهرآباد شاهد تصاویری از بازی شالکه مقابل اینتر بودند که از دیدن علی کریمی که نخستین بازی‌اش را برای شالکه پس از 65 روز انجام داد خوشحال شدند.

 


  
  

کاروان تیم فوتبال پرسپولیس پس از تساوی بدون گل برابر بنیادکار ازبکستان عصر امروز به ایران بازگشتند.
 ساعت پرواز پرسپولیس 15:20 به وقت محلی بود و بازیکنان در این ساعت در هواپیما حضور داشتند، اما هواپیما ساعت 16:20 پرواز کرد و یک ساعت در هواپیما معطل شدند.
 حبیب کاشانی، سرپرست باشگاه پرسپولیس در هواپیما با تک‌تک بازیکنان صحبت کرد.
 پرسپولیس با 2 امتیاز در رده سوم جدول گروه C قرار دارد.

 


  
  

 سپهر حیدری درباره مصاحبه‌ها و حواشی به وجود آمده پس از دیدار دربی عنوان کرد: هیچ وقت نمی‌خواهم به مسئولان و هواداران استقلال بی‌احترامی کنم. پس از دربی مصاحبه‌هایی انجام دادم و گفتم با احترام به کادر فنی و هواداران آبی‌پوش، استقلال در دربی همانند بحرین وقت ‌تلف می‌کرد، اما برخی‌ها از حرف‌هایم سوءبرداشت کردند.

وی ادامه داد: استقلال تیم بزرگی است و همواره به آنها احترام می‌گذارم و قصد بی‌احترامی به این تیم را نداشتم. امیدوارم آنها در لیگ قهرمانان شرایط خوبی داشته باشند و بتوانند موفق شوند.

حیدری درباره دیدار هفته آینده برابر ذوب‌آهن در لیگ برتر خاطرنشان کرد: بازی سختی است، اما ما برای گرفتن هر سه امتیاز به میدان می‌رویم تا برای دیدارهای آینده روحیه بهتری داشته باشیم و قدرتمندتر ظاهر شویم.


  
  

  رضا نورمحمدی درباره تساوی بدون گل پرسپولیس مقابل بنیادکار گفت: فوتبال با برنامه‌ای به نمایش گذاشتیم. نیمه اول حریف را به خوبی کنترل کردیم و موقعیت زیادی به آنها ندادیم. در نیمه دوم هم می‌توانستیم به گل برسیم.
وی ادامه داد: گل نخوردن پرسپولیس در این بازی یک اتفاق خوب بود. بنیادکار دست به هر کاری زد تا به گل برسد اما دفاع هوشیار پرسپولیس این اجازه را به آنها نداد.

نورمحمدی در مورد اینکه با وجود مصدومیت در ترکیب پرسپولیس قرار گرفت، تصریح کرد: در دربی از ناحیه دنده به شدت آسیب دیدم به همین دلیل تا روز بازی مقابل بنیاد کار هم مشخص نبود چه شرایطی خواهم داشت. با این وجود در ترکیب به میدان رفتم و چیزی کم نگذاشتم. حاضر بودم دوباره آسیب ببینیم اما پرسپولیس در این مسابقه گل نخورد.
وی تاکید کرد: باید بنیاد کار را در تهران شکست دهیم و این موضوع با حمایت هوادارن محقق می‌شود. در مسابقه شب گذشته حدود 7 هزار نفر در ورزشگاه بودند که شرایط سختی را به وجود آوردند به همین دلیل اگر در بازی برگشت با حضور 70 تا 80 هزار نفر از بنیاد کار میزبانی کنیم 30 درصد از راه موفقیت را طی خواهیم کرد.


  
  

دایی در پاسخ به این سؤال که آیا به خاطر عدم اعتقادش به آرفی این بازیکن را به همراه مهدی شیری از فهرست 18 نفره تیم خارج کرد گفت: با توجه به بازی‌هایی که داریم، مهره‌هایم را مشخص می‌کنم. ناراحتی آرفی غیرمنطقی است و لازم نیست من هم بیشتر از این توضیح دهم. هر بازیکنی که بتواند به ما کمک کند حقش‌ را ضایع نمی‌کنم و از سوی دیگر هر بازیکنی که در تمرین خوب باشد، از او استفاده خواهم کرد.
دایی یادآور شد: وقتی حریف را دیدم بر مبنای آن 18 بازیکن این مسابقه را انتخاب کردم و این حق طبیعی هر مربی است که از مهره‌هایی که دارد به نحوه احسن استفاده کند.

وی تصریح کرد: خط حمله ما در بازی مقابل بنیاد کار بازی خوبی از خود به نمایش گذاشت و توانست توپ را به خوبی اداره کند. 

   دایی درباره بازی کردن علی‌عسگر با وجود داشتن تب گفت: این بازیکن با وجود بیماری که داشت توانست بسیار پر تلاش ظاهر شود. او با کمک کادر پزشکی بازی خوبی از خود به نمایش گذاشت. با این حال من به تمام تیم نمره قبولی می‌دهم و مجموعه تیمی ما در این مسابقه به خوبی کارش را انجام داد که توانستیم مقابل بنیاد کار سر سخت نتیجه خوبی بگیریم.

وی اظهار داشت: معتقدم به حریف موقعیت خطرناک ویژه‌ای ندادیم. البته دفاع ما هم هوشیار بود که این موضوع برای ما خوب است.
دایی در مورد اینکه با توجه به این موضوع که مهاجم بزرگی بوده اما پرسپولیس در گلزنی مشکل دارد، گفت: مطمئن باشید این مشکل هم حل می‌شود. تیمی که خوب بازی می‌کند و فوتبال منطقی به نمایش می‌گذارد می‌تواند موقعیت هم ایجاد کند. همیشه اولین گل در مسابقه مهم است و اگر بتوانیم خیلی زود آن را به ثمر برسانیم در ادامه مسابقه می‌توانیم به گل‌های دیگر هم برسیم. امیدوارم مشکل گلزنی را از بازی‌های بعدی حل کنیم. در این مورد نمی‌توانم تصور دیگری داشته باشم. ما باید با برنامه کار کنیم و در زدن ضربات آخر به چارچوب تمرینات بیشتری داشته باشیم.

 


  
  

وحید هاشمیان در مورد دیدار با بنیادکار در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: بنیادکار تیم بسیار خوبی است و ازبکستانی‌ها‌ همیشه نشان دادند که سر سخت و قدرتمند هستند.
وی ادامه داد: چندین بار در جام ملت‌ها سابقه بازی با ازبکستان و رویارویی با بازیکنان این کشور را داشته ام. آنها در خانه خود بازی می‌کنند و با استفاده از شرایط میزبانی برای پیروزی دست به هر کاری می‌زنند.
مهاجم پرسپولیس تأکید کرد: ما برای صعود به مرحله بعد به پیروزی در این بازی نیاز داریم و امیدوارم از این فرصت به خوبی استفاده کنیم.
وی افزود: بازی در لیگ قهرمانان آسیا مقبال حریفان سخت است، اما برای صعود به دور دوم از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم.
هاشمیان در پاسخ به این سئوال که کارشناسان گفته بودند، او در دیدار با استقلال عملکرد خوبی را نداشت، عنوان کرد: نمی‌دانم کارشناسان چه صحنه‌هایی را دیدند. من 3 هفته مصدوم بودم و دیدار با استقلال نخستین بازی‌ام پس از مصدومیت بود و در آن مدتی هم که به میدان رفتم به نظر خودم عملکرد خوبی داشتم.


  
  

 تمرین امروز بازیکنان پرسپولیس از ساعت 18 به وقت محلی در زمین بنیادکار ازبکستان برگزار می‌شود.

همچنین سفارت ایران در ازبکستان سعی دارد برای اینکه ایرانی‌ها در ورزشگاه حاضر شوند و تیم پرسپولیس را تشویق کنند، تدابیری بیندیشد.

سفارت ایران قصد دارد حدود 50 بلیت رایگان جایگاه را تهیه کرده و بین تماشاگران ایرانی توزیع کند.


  
  

 هادی نوروزی  در خصوص شرایط و وضعیت پرسپولیس عنوان کرد: وضعیت خوبی داریم. با تمریناتی که انجام دادیم آمادگی کامل برای رویارویی با نماینده ازبکستان داریم. پس از اتفاقات در دربی تمام بازیکنان تلاش کردند که آن دیدار را فراموش کنند.

وی افزود: یک بازی هجومی برابر بنیادکار انجام خواهیم داد، چرا که چیزی برای از دست دادن نداریم و شرایط حساسی حاکم بر تیم است. تلاش می‌کنیم هر 3 امتیاز این دیدار را کسب کنیم تا بتوانیم به رده دوم جدول صعود کنیم. چاره‌ای جز پیروزی در این دیدار نداریم و نباید به گونه‌ای نتیجه بگیریم که در آینده مشکل‌ساز شود.
مهاجم پرسپولیس خاطرنشان کرد: بنیادکار بازی منطقی انجام می‌دهد و ما نباید عجله داشته باشیم. باید با حوصله بازی کنیم تا بتوانیم برابر میزبان خود به برتری دست یابیم.

وی با اشاره به شکست برابر استقلال یادآور شد: مجبوریم این دیدار را فراموش کنیم هرچند که حق ما شکست نبود. بازی سخت و فشرده‌ای بود و ما نیز خوب بازی کردیم و می‌توانستیم به پیروزی دست پیدا کنیم. شرمنده هواداران شدیم، اما در هر حال اتفاقات آن دیدار گذشته و به خاطرات سپرده شده است. به گونه‌ای باید برابر بنیادکار ظاهر شویم که دل هواداران را شاد کنیم.

نوروزی درباره عدم گلزنی مهاجمان پرسپولیس گفت: امیدوارم مشکل گلزنی مهاجمان پرسپولیس حل شود، هرچند ما خیلی با مشکل گلزنی روبرو نیستم، بلکه توپ‌ها به گل تبدیل نمی‌شوند. امیدوارم در بازی با بنیادکار این طلسم شکسته شود. ما شناخت خوبی از مدافعان این تیم داریم و امیدوارم در این دیدار به برتری دست یابیم.


  
  

 این مربی گفت: پرسپولیس لیاقت صعود به دور بعدی لیگ قهرمانان آسیا را دارد و با پیروزی در این دیدار این شرایط را فراهم خواهیم کرد.
میاچ افزود: بنیاد کار در چند سال گذشته سرمایه‌گذاری بسیار خوبی انجام داده و بازیکنان باتجربه را جذب کرده است. ما دیدار بنیادکار برابر الوحده را چندین بار آنالیز کردیم و بازی این تیم برابر الاتحاد را نیز دیدیم. به نظرم نماینده ازبکستان از الوحده و الاتحاد ضعیف‌تر است و اگر بتوانیم سه امتیاز این دیدار را کسب کنیم، می‌توانیم تا رده دوم جدول صعود کنیم.


  
  

سپهر حیدری در نشست مطبوعاتی دیدار تیم‌های بنیادکار و پرسپولیس گفت: خوشحالم که به ازبکستان آمدیم و می‌دانم که در مقابل بنیادکار بازی سختی داریم. هر دو تیم در بازی فردا به دنبال پیروزی هستند و می‌دانم که بنیادکار در بازی گذشته ضمن ارائه یک بازی خوب به حقش نرسید. ما هم قاطعانه به میدان می‌آئیم و به دنبال هدف خود که کسب هر 3 امتیاز است، هستیم.

وی در پاسخ به این سوال که چه شناختی از مهاجمان بنیادکار دارد، عنوان کرد: من با اسم‌ها کاری ندارم و فقط می‌دانم که تیم حریف مهاجمان خوبی دارد. ما آنها را آنالیز کردیم و از این تیم شناخت خوبی داریم. برنامه‌ریزی پرسپولیس برای مهار همه بازیکنان بنیادکار است.

حیدری در مورد بخت‌های اول صعود از گروه سوم لیگ قهرمانان به مرحله حذفی یادآور شد: به نظرم هر 4 تیم گروه ما شانس صعود دارند و در این گروه هر اتفاقی می‌تواند بیفتد.

کاپیتان پرسپولیس در مورد دربی 70 و شکست تیمش مقابل استقلال گفت: این بازی تمام شد و دیگر نمی‌خواهیم به این دیدار فکر کنیم. به استقلال احترام می‌گذارم اما دیدید که در دربی خوب بودیم و به هیچ وجه حق ما شکست نبود. درست است که بازی را باختیم اما استقلالی‌ها می‌دانند که بازی یکطرفه بود و چون خوب بازی کردیم هوادارانمان هم از ما راضی بودند. امیدوارم مقابل بنیادکار هم همین‌طور باشیم و با دست پر به ایران باز گردیم.

 


  
  
<      1   2   3   4   5   >>   >
پیامهای عمومی ارسال شده
+ تولدت مبارک