سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حکیمان در میان مردم، شریفترین وشکیباترین و پرگذشت ترین و خوش خلق ترین کسان اند . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :2
بازدید دیروز :36
کل بازدید :109386
تعداد کل یاداشته ها : 481
103/2/16
12:14 ص

 سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی با بنیادکار ازبکستان اظهار کرد: فردا بازی سختی را با بنیادکار داریم، با توجه به شرایط جدول و وضعیت مشابه دو تیم هر دو تیم کار دشواری دارند. متاسفانه در بازی های قبل نتایج خوبی نگرفتیم اما امیدواریم که در این بازی با دست پر از ازبکستان باز گردیم.

وی درباره شناخت پرسپولیس از بنیادکار گفت: من بنیادکار را خوب می شناسم، آنها بازیکنان خوبی دارند و مربی‌شان نیز جلال کاسیموف است که خوب او را می شناسم. ما یک دوره با هم هم بازی بودیم و کاسیموف از دوستان من است. بنیادکار نسبت به سال قبل خیلی تغییر کرده، البته دو سال پیش را نمی دانم که با پرسپولیس چگونه بازی کرد چرا که من در آن زمان بازی های این دو تیم را پیگیری نمی کردم.

دایی افزود: در آن زمان هر دو تیم بازیکنان اسمی بزرگی داشتند، اما در فوتبال هیچ موقع اسم ها بازی نمی کنند. بازیکنان بنیادکار تغییر کرده اند اما ما امیدواریم که در مقابل آنها موفق باشیم.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به سوال یک خبرنگار ازبکستانی که از او پرسید برای مشکل گلزنی پرسپولیس چه برنامه ای دارید، گفت: ان شاالله از این بازی شروع به گلزنی بیشتر می کنیم تا هم خیال شما راحت شود و هم خیال ما.

علی دایی در پاسخ به این سوال که نبود مازیار زارع و غلامرضا رضایی در این بازی چه تاثیری در کار پرسپولیس خواهد داشت؟ گفت: رضایی و زارع از بازیکنان خیلی خوب ما هستند که در این بازی محرومند اما سعی می کنیم با استفاده از بازیکنان دیگر جای خالی آنها را پر کنیم.
دایی در پاسخ به این سوال که اطلاعاتی که از بنیادکار به دست آورده اید را چگونه در زمین پیاده خواهید کرد گفت: فردا در زمین بازی خواهید دید که چگونه از این اطلاعات استفاده می کنیم.

در ادامه نشست خبری سرمربی پرسپولیس یک خبرنگار ازبکستانی از او پرسید شما بازیکن بسیار بزرگی بودید اما تاکنون در مربیگری موفق نبوده اید؟ که دایی هم پاسخ داد: من به نظر شما احترام می گذارم. این فقط نظر شماست. من تنها 4 سال است که مربی گری را آغاز کرده ام. یکسال توانستم سایپا را در لیگ ایران قهرمان کنم و پارسال هم پرسپولیس را قهرمان جام حذفی ایران کردم. با تیم سایپا در لیگ قهرمانان آسیا به عنوان تیم اول به دور بعد صعود کردیم. در تیم ملی ایران هم بعد از 20 و چند بازی تنها با یک باخت من را برکنار کردند. این نمی تواند برای چهار سال مربیگری کارنامه بدی باشد.

علی دایی در پاسخ به این سوال که آیا از کسب یک امتیاز از بنیادکار راضی خواهید بود گفت: مهم این است که ما در زمین حریف بازنده نباشیم اما اول سعی می کنیم سه امتیاز بازی را بگیریم. در عین حال مساوی هم نتیجه بدی نیست چرا که به غیر از الاتحاد که 6 امتیاز دارد الوحده دو امتیازی است و پرسپولیس و بنیادکار هم یک امتیازی هستند پس اگر در این بازی مساوی بگیریم چیزی را از دست نداده ایم.

دایی در پاسخ به این پرسش که اگر از بنیاد کار پیش افتادید مانند تیم های عربی وقت کشی خواهید کرد؟ گفت: من هیچ وقت موافق این مسایل نیستم. ما همیشه به دنبال انجام بازی زیبا و جوانمردانه هستیم.

در پایان نشست خبری خبرنگاری از دایی پرسید آیا خستگی روی کار بازیکنان پرسپولیس تاثیرگذار خواهد بود یا خیر؟ که سرمربی پرسپولیس نیز پاسخ داد: مطمئنا بازیکنان ما در بازی قبل مقابل استقلال تلاش زیادی کرده اند و آن بازی از جمله بازی هایی بود که بازیکنان ما بیشتر از هر بازی دیگری دوندگی داشته اند اما من در تمرین دیروز نشاط و شادابی را میان بازیکنان خودم دیدم و مطمئنا خستگی تاثیری روی عملکرد ما نمی گذارد.


  
  

 غلامرضا رضایی اظهار داشت: در چند دیدار اخیر پرسپولیس واقعا بدشانسی آورد، تلاش می‌کنیم در لیگ قهرمانان آسیا باانگیزه ظاهر شویم.
وی ادامه داد: بنیاد کار تیم خوبی است. من از تیم‌های ازبکستانی شناخت دارم و سابقه بازی برابر این تیم‌ها را دارم.کار سختی در این دیدار داریم و بازیکنان باید با تمام توان بازی کنند تا به پیروزی برسیم.


  
  

محمد علی یحیوی درباره شرایط 2 دروازه‌بان پرسپولیس در آستانه بازی با بنیادکار ازبکستان اظهار داشت: حقیقی و احمدی در شرایط خوبی به سر می برند و ما آنها را برای بازی با بنیادکار آماده می‌ کنیم. در این بازی اول از هر چیز باید سعی کنیم که گل نخوریم.

یحیوی در مورد بازی با بنیادکار گفت: با توجه به 2 نتیجه قبلی خود در لیگ قهرمانان آسیا مقابل بنیادکار محکوم به پیروزی هستیم. البته پیروزی مقابل بنیادکار در خانه خودش کار سختی است، اما یکدل شده ایم که نتیجه بگیریم. متاسفانه در این مسابقه 2 بازیکن خوب خود را نداریم اما بازیکنان جایگزین باید خودشان را نشان دهند و جواب اعتماد دایی را بدهند.

وی تاکید کرد: این طور نیست که پرسپولیس نتیجه خوبی نگرفته باشد یا خوب بازی نکند. متاسفانه توپ های ما گل نمی شود. زمان به دایی کمک می کند تا تیم را از این شرایط خارج کند.

وی در مورد حمایت های حبیب کاشانی از دایی عنوان کرد: این حمایت مثال زدنی است. باشگاه پرسپولیس باید از کاشانی تشکر کند و بابت این نوع مدیریت به وی تبریک بگوید. ما هم به دنبال این هستیم که در پی این حمایت ها نتیجه بگیریم. کاشانی نشان داد که یک مدیر ورزشی است. اگر علی دایی در تیم ملی هم همین طور حمایت می شد، می توانست با تیم ملی به موفقیت برسد.
مربی دروازه بان های پرسپولیس در مورد دربی و شکست مقابل استقلال تصریح کرد: من سابقه حضور در هر 2 تیم را دارم، اما اگر در مورد این بازی از هر کارشناسی سوال پرسیده شود برنده واقعی را پرسپولیس می دانند. ما به قانون فوتبال باختیم؛ در فوتبال وقتی گل نزنید، گل خواهید خورد و بازنده میدان خواهید شد. استقلال هم از تک موقعیت خود نهایت استفاده را بردند و 3 امتیاز را به دست آورد


  
  

تیم فوتبال پرسپولیس که دیدار نخست خود در لیگ قهرمانان را برابر الاتحاد عربستان با سه گل واگذار کرد در دومین دیدار برابر الوحده امارات به تساوی رسید تا تکلیف صعودش به مرحله بعد به دیدارهای باقیمانده کشیده شود. این تیم باید روز سه شنبه هفته جاری به مصاف بنیاد کار ازبکستان برود.

 

 سایت باشگاه پرسپولیس طبق روال دیدارهای گذشته اقدام به نظر سنجی در مورد نتیجه دیدار تیم فوتبال این باشگاه برابر بنیادکار کرده است که نزدیک به 88 درصد از هواداران این تیم رای به شکست سرخپوشان برابر بنیاد کار داده اند و کمتر از 10 درصد امیدوارند تیمشان برابر این حریف ازبک به پیروزی برسد.

 به نظر می رسد شکست شاگردان علی دایی برابر استقلال و دو نتیجه ضعیف در لیگ قهرمانان آسیا، هواداران این تیم که فوتبال را به خوبی درک می کنند تاثیر بسزایی در این ناامیدی داشته است.  نتایج این نظر سنجی تا ساعت 19 روز یکشنبه لحاظ شده است.

 


  
  

نشست خبری علی دایی و سرمربی تیم بنیادکار ازبکستان فردا ساعت 11:30 در محل باشگاه بنیادکار برگزار خواهد شد.
 نشست هماهنگی مسئولان دو تیم نیز ساعت 16:30 فردا در محل باشگاه بنیادکار برگزار خواهد شد.
 پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا یک تساوی و یک شکست در کارنامه دارد و در جدول گروه سوم با یک امتیاز در انتهای است و روز سه شنبه نیز به مصاف بنیادکار تیم سوم جدول می‌رود. بنیادکار نیز یک امتیازی است.

 


  
  

در فرودگاه استقبال سردی از تیم پرسپولیس شد. یکی از مسئولان باشگاه بنیاد کار به استقبال تیم پرسپولیس آمد و دسته‌گل‌هایی به علی دایی داد. از سفارت ایران نیز فقط یک مسئول به استقبال پرسپولیس آمد. فرودگاه نیز تقریبا خالی از مسافر بود.

 *هوای خنک تاشکند بازیکنان پرسپولیس را در فرودگاه غافلگیر کرد. هوا حدود 7 درجه بالای صفر است.

 * در پرواز مشهد به تاشکند بازیکنان پرسپولیس با بازی‌های کامپیوتری خود را سرگرم کرده بودند.

 * حبیب کاشانی؛ سرپرست باشگاه پرسپولیس نیز در هواپیما مدام با بازیکنان صحبت می‌کرد و از آنها می‌خواست که اتفاقات بازی با استقلال را فراموش و به دیدار با لیگ قهرمانان آسیا فکر کنند.

 * خلبان هواپیما نیز به دیدار بازیکنان پرسپولیس آمد و کاشانی تک تک بازیکنان را به خلبان معرفی کرد.

 *علی دایی در فرودگاه حاضر نشد با خودروی وی‍ژه به هتل برود و ترجیح داد با اتوبوس همراه سایر بازیکنان باشد.

 *اولین تمرین تیم پرسپولیس از ساعت 17:45 به وقت تهران در ورزشگاه پاختاکور ازبکستان آغاز شده است.


  
  

در زمان حضور خلبان صادقی در کنار بازیکنان و کادر فنی، مازیار زارع با دیدن خلبان از ترس چهره اش برافروخته شد. 
 نکته جالب توجه، دیدار خلبان با مازیار بود که وقتی حبیب کاشانی مازیار را به خلبان معرفی کرد، ناگهان مازیار با تعجب از خلبان پرسید: پس چه کسی هواپیما را هدایت می کند؟! خلبان با خونسردی گفت: هیچ کس! در همین حین، مازیار وحشت زده از خلبان پرسید: حتما شوخی می کنید که خلبان صادقی گفت: نه اصلا شوخی نمی کنم. 
 در ادامه این گفت و شنود، خلبان از مازیار دعوت کرد به کابین هواپیما بیاید تا وضعیت هواپیما و پرواز را برای او تشریح کند و مازیار دقایقی را در کابین هواپیما میهمان خلبان صادقی بود و پس آن کمی آرام گرفت.

 پس از حضور حبیب کاشانی و مازیار زارع در کابین خلبان، نوبت به محمد منصوری و امیر حسین فشنچگی رسید. 
 در زمانی که حبیب کاشانی بازیکنان را به خلبان صادقی معرفی می کرد، دو بازیکن پرسپولیس از وی خواستند تا با هماهنگی با خلبان از کابین هواپیما دیدن کنند که این درخواست با موافقت خلبان مواجه شد و آنها دقایقی را در کنار خلبان گذراندند.

 همچنین هواپیمای چارتر سرخپوشان شرایط ویژه ای را برای کاروان پرسپولیس ایجاد کرده بود و حبیب کاشانی سرپرست این باشگاه از ابتدا تا انتهای پرواز اول سرخپوشان به مقصد شهر مشهد مقدس در کابین خلبان حضور داشت.


  
  

کاروان تیم فوتبال پرسپولیس دقایقی پیش وارد شهر تاشکند، پایتخت ازبکستان و در هتل محل اقامت خود مستقر شد.

 پرسپولیس نخستین تمرین خود را در ازبکستان تا دقایقی دیگر و از ساعت 17 و 30 دقیقه برگزار خواهد کرد.


  
  

مجید فرخزادی در مورد آخرین وضعیت انتخاب اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس ضمن بیان این مطلب افزود: بحث شیرین هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس تا پایان فروردین ماه حل و فصل خواهد شد!

 عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه آیا خودش هم در هیئت مدیره جدید حضور دارد؟، گفت: من همیشه کنار پرسپولیس بوده و آماده خدمت به این تیم و هوادارانش هستم.

 وی در مورد شکست پرسپولیس برابر استقلال در شهرآورد هفتادم ضمن بیان مطلب فوق گفت: پرسپولیس در آن دیدار موقعیت‌های بیشتری داشت اما در یک ضربه غافلگیرکننده دروازه‌اش را روی تیم استقلال باز شده دید، گرچه اگر بازیکنان این تیم از فرصت‌هایشان بهتر استفاده می‌‎کردند، پرسپولیس چنین نتیجه‌ای را کسب نمی‌کرد.
 
 وی در مورد اینکه آیا مشکل پرسپولیس علی دایی است؟، اضافه کرد: علی دایی زحمتش را می‌کشد و تیمش هم در این دیدار خوب بازی کرد. آنها موقعیت‌های زیادی هم داشتند اما به نظر می‌رسد پرسپولیس تمام کننده خوبی ندارد.
 
 مشاور رئیس سازمان تربیت بدنی در این خصوص افزود: باید مسئولان فکری برای این مشکل کنند زیرا این خلا تمام زحماتی که برای این تیم کشیده می‌شود را هدر می‌دهد.


  
  

محمد پنجعلی ضمن بیان این مطلب افزود: پرسپولیس در فصل جاری نتایج خوبی کسب نکرده است اما حداقل در بازی آخر مقابل استقلال حق این تیم شکست نبود. پرسپولیس در بازی با استقلال نتیجه را باخت اما فوتبال را برد. برخلاف دیدارهای گذشته در دیدار با استقلال پرسپولیس عملکرد فنی خوبی داشت اما نتوانست از شانس‌های زیاد خود برای پیروزی استفاده کند.

 وی فشار و استرس را از عوامل بازدارنده مهاجمان تیم پرسپولیس در دیدار با استقلال برشمرد و گفت: تیم در فصل جاری نتایج خوبی کسب نکرده است. بازیکنان تمام توان خود را معطوف به پیروزی در دیدار با استقلال کرده بودند. به همین خاطر فشار و استرس زیادی روی دوش آنها بود. از آنجائیکه طی دقایق ابتدایی شانس‌های گلزنی از دست رفت، اعتمادبنفس بازیکنان کاهش یافت و همین مسئله روی عملکرد تیم تاثیر منفی گذاشت.

 پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درگیر شدن با حواشی را از دیگر مشکلات تیم خواند و گفت: رقابت در فوتبال ایران نابرابر است. برخی تیم‌ها پشت‌شان به بیت المال گرم است و هیچ کمبودی ندارند. آنها بازیکن دارند، پول و امکانات دارند و هیچ کمبودی را احساس نمی کنند. به همین خاطر در رقابتی که منصفانه نیست از پرسپولیس و استقلال پیشی می گیرند. با این شرایط اگر یکی از این دو تیم ضعف فنی هم داشته باشند، خیلی راحت در رقابت با تیم‌های متمول جا می مانند.

 پنجعلی در ادامه افزود: پرسپولیس ضعف فنی دارد. در برخی پست‌ها با کمبود بازیکن مواجه است. متاسفانه این تیم یارگیری خوبی نکرده است و تیمی هم که خوب یارگیری نکند، در طول لیگ با مشکل مواجه است. البته باید دید دلیل خوب یارگیری نکردن پرسپولیس چیست. این تیم به دلیل مشکلات مالی که از آن یاد کردم، نتوانست مهره‌هایی که مدنظر داشت را جذب کند و بازیکنان شاخص به تیمهای رفتند که شرایط مالی بهتری نسبت به پرسپولیس داشتند.

 وی همچنین در خصوص نقش علی دایی در ناکامی های پرسپولیس گفت: درست نیست فقط یک نفر را در ناکامی پرسپولیس مقصر بدانیم. یعنی بگویم، دایی عامل شکست‌های پرسپولیس بوده است. من هم قبول دارم پرسپولیس مشکل فنی دارد اما آیا دایی فقط در این ناکامی دخیل بوده است؟ درست نیست فقط توپ را به زمین دایی بیاندازیم. اگر در پیروزی همه سهیم هستند، در ناکامی‌ها فقط نباید یک نفر را مقصر بدانیم.


  
  
<      1   2   3   4   5   >>   >
پیامهای عمومی ارسال شده
+ تولدت مبارک