سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بارالها! با رحمت خود که با آن، همه نیکی هارا برای اولیائت گِرد آورده ای و با آن، بدی ها را از دوستانت دور ساخته ای، مرا دریاب . [امام صادق علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :23
بازدید دیروز :36
کل بازدید :109407
تعداد کل یاداشته ها : 481
103/2/16
6:24 ص

رضا نورمحمدی در خصوص اعلام رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مبنی بر محرومیت 2 ماهه و جریمه 15 میلیون تومانی‌اش اظهار داشت: وقتی این خبر را شنیدم واقعا شوکه‌ شدم و نمی‌دانم باید با چه کسی صحبت کنم تا آرام شوم.
وی افزود: بعد از اینکه کارت قرمز را گرفتم، قبول دارم کمی آرامش خودم را از دست دادم اما خدا شاهد است که دشنام ندادم و بی‌احترامی به کسی نکردم.

وی ادامه داد: صددرصد به این رأی اعتراض خواهم کرد. ظرف چند روز آینده به دیدار شریفی خواهم رفت تا همه چیز را توضیح دهم. هرگز دوست ندارم در این شرایط حساس حتی یک دقیقه هم بازی‌های پرسپولیس را از دست بدهم.

نورمحمدی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم این رأی تغییر کند چون همه دیدند که من اعتراضم به چه دلیل بود. بازیکن حریف لگدی پرتاب کرد که اگر به شکم آرفی می‌خورد شاید باید از فوتبال خداحافظی می‌کرد و به همین دلیل اعتراض کردم.

 

 


  
  

 نشست مطبوعاتی پیش از دیدار تیم‌های پرسپولیس و بنیادکار ازبکستان از هفته چهارم رقابت‌‌های لیگ قهرمانان آسیا فردا با حضور سرمربیان و یکی از بازیکنان دو تیم پرسپولیس و بنیادکار از ساعت 14:30 دقیقه در هتل اسپیناس تهران برگزار می‌شود.
همچنین نشست ناظران این مسابقه و سرپرستان تیم‌ها از ساعت 15 در همین هتل برگزار می‌شود.
علی دایی و سپهر حیدری از باشگاه پرسپولیس و میر جلال کاسیموف، سرمربی بنیادکار به همراه کاپیتان این تیم پاسخگوی سوالات خبرنگاران خواهند بود.

 


  
  

 کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال امروز احکام خاطیان دیدار تیم‌های پرسپولیس و استیل آذین را صادر کرد که در این رأی بازیکنان متخلف با محرومیت و جریمه نقدی روبه‌رو شدند.
در پی این رأی کمیته انضباطی که همچنان در حال بررسی این پرونده است علی دایی را هم احضار می کند.
عباس روغنی، عضو کمیته انضباطی با تأیید این خبر گفت: علی دایی پرونده جدایی دارد که ما دعوتنامه خود را برای حضور ایشان در کمیته انضباطی به باشگاه پرسپولیس می‌فرستیم.

 


  
  

 احکام کمیته انضباطی در خصوص دیدار بین تیم‌های پرسپولیس و استیل آذین به شرح زیر است:

1- ماتیوس آلونسو بازیکن استیل آذین: 2 ماه محرومیت از تیم مربوطه و پرداخت مبلغ 300 میلیون ریال جریمه نقدی.

2- سوشا مکانی دروازه‌بان استیل آذین: 2 ماه محرومیت از تیم مربوطه و مبلغ 300 میلیون ریال جریمه نقدی.

3- فریدون زندی بازیکن استیل آذین: یک جلسه محرومیت و پرداخت مبلغ یکصد میلیون ریال جریمه نقدی.

4- علی عشوری زاد بازیکن استیل آذین: 3 جلسه محرومیت از همراهی و پرداخت مبلغ 200 میلیون ریال جریمه نقدی.

5- علیرضا نورمحمدی بازیکن پرسپولیس: 2 ماه محرومیت از تیم مربوطه و مبلغ 150 میلیون ریال جریمه نقدی.

6- رحمان احمدی دروازه‌بان ذخیره تیم پرسپولیس: یک جلسه محرومیت و پرداخت مبلغ یکصد میلیون ریال جریمه نقدی.

7- اشپیتیم آرفی بازیکن پرسپولیس: یک جلسه محرومیت و پرداخت مبلغ یکصد میلیون ریال جریمه نقدی.

8- حسین بادامکی بازیکن پرسپولیس: توبیخ کتبی با درج در پرونده و پرداخت مبلغ 50 میلیون ریال جریمه نقدی.

9- قاسم عبد الصمدی مسئول تدارکات تیم پرسپولیس: 2 جلسه محرومیت و پرداخت مبلغ 10 میلیون ریال جریمه نقدی.

10- تیم استیل آذین به دلیل 3 دقیقه تاخیر در نیمه دوم به پرداخت مبلغ 6 میلیون ریال به جریمه نقدی محکوم شد. ضمن اینکه 7 بازیکن اخطاری و اخراجی داشته و به پرداخت 40 میلیون ریال جریمه نقدی و همچنین به علت عملکرد نادرست و حرکت ناشایست عوامل تیمی به پرداخت مبلغ 300 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

11- تیم پرسپولیس نسبت به تخلف تماشاگران و استفاده از الفاظ رکیک به مبلغ 300 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

ضمنا سوشا مکانی، رحمان احمدی ماتیوس آلونسو و علیرضا نور‌محمدی باید روز سه شنبه مورخ 6 اردیبهشت در کمیته انضباطی حاضر شوند.


  
  

رحمان احمدی در مورد اینکه گفته می شود مصدومیت دارد، اظهار داشت: خوشبختانه مصدوم نیستم و همان طور که خود علی دایی در تمرین می بیند با سایرین مشغول تمرین هستم.
وی افزود: از آمادگی خوبی برخوردارم و اینکه بازی کنم یا نه به نظر علی دایی باز می گردد.

 


  
  

 رحمان احمدی دروازه‌بان پرسپولیس در تمرین امروز در یک صحنه که قصد گرفتن توپ را داشت از ناحیه زانوی پا دچار مصدومیت شد و محل تمرین را ترک کرد.

دکتر فرید زرینه پزشک تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص آخرین مصدومان پرسپولیس اظهار داشت:‌ غلامرضا رضایی به دلیل مصدومیت قطعا به بازی روز جمعه مقابل استیل‌آذین نخواهد رسید. شاید او به بازی مقابل بنیادکار هم نرسد. فعلا مشخص نیست.

وی در خصوص سایر مصدومان پرسپولیس گفت: اکنون نمی‌توان در مورد احمدی، حقیقی، نوری، نوروزی و زارعی نظر داد. باید دو روز بگذرد و از این بازیکنان تست نهایی به عمل آوریم و سپس درباره آنها نظر بدهیم.


  
  

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از دیدار تدارکاتی تیمش با تیم ب پرسپولیس در جمع خبرنگاران، گفت: به بازیکنانم گفتم که برد مقابل ذوب آهن را به فراموشی بسپارند و اسیر غرور حاصل از آن برد نشوند.

دایی درباره بازی با استیل آذین هم گفت: ما توجهی به رتبه استیل آذین در جدول نداریم و فقط کار خودمان را می‌کنیم. البته می‌دانیم از زمانی که یاوری مربی این تیم شده استیل آذین کمی متحول شده است. اما ما توجهی به نتایج اخیر این تیم نداریم و فقط برای گرفتن سه امتیاز بازی می‌کنیم.

وی با بیان این که پرسپولیس در فکر کسب سهمیه لیگ قهرمانان است، گفت: هدف اصلی ما آن است که در جمع سه تیم بالای جدول قرار گیریم و سهمیه آسیا را کسب کنیم. ما نباید به جام حذفی دلخوش کنیم.

علی دایی درباره کیروش هم گفت: کیروش یک مربی بزرگ و کاربلد است و نیازی به تعریف من هم ندارد. اما مطمئنا برای این که بتواند در ایران موفق شود، باید همه امکانات لازم برای پیشرفت را در اختیار داشته باشد. همه باید به کیروش کمک کنیم .

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا علی دایی با حبیب کاشانی مشکل دارد، گفت: اصلا و ابدا با کاشانی مشکل ندارم و پیش از این هم چندین بار گفته‌ام که ما دو دوست قدیمی هستیم که اگر مشکلی هم داشته باشیم آن‌ را در خانه‌ی خود حل می‌کنیم.

دایی با اشاره به هواداران پرسپولیس گفت: امیدوارم که از بازی بعد آن‌ها با تعداد بیشتری در ورزشگاه حضور پیدا کنند. چند روز پیش دیدم که یک نوجوان هوادار پرسپولیس حتی دو هزار تومان پول نداشت که بتواند به ورزشگاه بیاید. ما باید به این هواداران کمک کنیم، چرا که آن‌ها سرمایه‌های فوتبال ما هستند.

 


  
  

  امیرحسین فشنگچی پس از پیروزی 3 بر صفر پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن اظهارداشت: با توجه به نتایج نه چندان خوبی که در چند بازی گذشته گرفته بودیم، انگیزه فراوانی مقابل ذوب‌آهن داشتیم. در فولادشهر می‌خواستیم ثابت کنیم که بدشانسی عامل ناکامی ها اخیر پرسپولیس بوده و امروز با قدرت با ذوب آهن بازی کردیم.
وی افزود: با توجه به انگیزه‌ای که داشتم واقعا گل زدن به یکی از بهترین تیم‌های ایران و حتی آسیا لذت‌بخش بود. خدا را شکر پس از گل من بچه‌ها نشان دادند که پتانسیل بالایی برای خدمت به پرسپولیس دارند. ما در بازی‌های گذشته هم بد بازی نمی‌کردیم اما نتیجه نمی‌گرفتیم.

فشنگچی در پایان خاطرنشان شد: تازه کار ما شروع شده باید جزء بالانشینان جدول لیگ برتر باشیم و با انگیزه به مرحله برگشت لیگ قهرمانان آسیا فکر کنیم. قبل از این بازی دایی تحت فشار بود اما پس از این برد شیرین کمی از زیر فشار خارج شد که این باعث شادمانی من و تمام بازیکنان است.

 

 


  
  

وحید هاشمیان پس از اینکه روز نهم دیماه سال 1389 با عقد قرارداد رسمی به تیم پرسپولیس پیوست، در دیدار تدارکاتی این تیم برابر اینتراخت فرانکفورت در اردوی ترکیه برای نخستین مرتبه پیراهن سرخپوشان تهرانی را برتن کرد. وی در آن دیدار در دقیقه 61 به جای اشپیتیم آرفی به میدان رفت و پس از تساوی یک بر یک بازی، یکی از ضربات پنالتی آخر مسابقه را هم از دست داد تا تیمش از رسیدن به فینال تورنمنت آنتالیا ترکیه محروم شود.

مهاجم جدید پرسپولیس در دیدار این تیم برابر شاهین بوشهر در هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر، در دقیقه 65 به جای امیرحسین فشنگچی وارد زمین مسابقه شد و پس از 11 سال بار دیگر در مسابقات لیگ ایران به میدان رفت. وی در بازی با فولاد هم 84 دقیقه در زمین حضور داشت اما با تشخیص علی دایی جایش را به امیرحسین فشنگچی داد.

این بازیکن به دلیل مصدومیت پس از آن بازی نتوانست پرسپولیس را در مسابقات لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا همراهی کند اما در بازی با استقلال در شهرآورد هفتادم، در دقیقه 74 به جای محمد نوری وارد زمین مسابقه شد تا برای سومین مرتبه برای پرسپولیس در لیگ به میدان برود.

در دیدار با بنیادکار هاشمیان هم در ترکیب اولیه پرسپولیس به میدان رفت اما در دقیقه 89 جایش را به محمد منصوری داد تا این بازی اولین تجربه آسیایی‌اش به همراه سرخپوشان باشد.

هلیکوپتر فوتبال آلمان در دیدار با ذوب آهن هم از ابتدا برای پرسپولیس به میدان رفت و توانست در دقیقه 66 گل دوم تیمش را به ثمر رسانده تا شاگردان ابراهیم‌زاده را ناامیدتر کند. این نخستین گل هاشمیان برای پرسپولیس پس از 4 حضورش در مسابقات داخلی و یک بازی در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا بود.

البته وحید هاشمیان با باز کردن دروازه ذوب‌آهن پس از 444 روز موفق شد در یک دیدار رسمی باشگاهی گلی را به ثمر برساند. وی آخرین مرتبه در هفته نوزدهم رقابت‌های فصل 10-2009 بوندس‌لیگای آلمان گلزنی کرده بود.

در آن بازی که روز نوزدهم مارس سال 2009 در ورزشگاه آ.وی.دی آره‌نا برگزار شد، هاشمیان در دقیقه 72 به جای "اپاله" وارد زمین مسابقه شد و در دقیقه 82 گل نخست تیمش را به ثمر رساند. وی در دقیقه 90 با یک پاس زیبا زمینه گلزنی "سستاک" را فراهم کرد تا تیمش را از شکست 2 بر صفر نجات دهد و در نهایت امتیاز بسیار خوب 5/1 را از کیکر دریافت کرد.

 

مهاجم پیشین تیم ملی کشورمان، پیش از حضور در بوندس‌لیگای آلمان با پیراهن دو تیم فتح و پاس 51 بازی در لیگ ایران انجام داد که 17 مرتبه هم دروازه حریفان را باز کرده بود که گل دیدار با ذوب آهن هجدهمین گل وی در مسابقات باشگاهی ایران محسوب می‌شود. وی 208 بازی هم در بوندس‌لیگا انجام داد که طی آن 38 گل به ثمر رساند و 23 پاس گل داد. وی یک فصل هم در بوندس لیگای دو بازی کرد و 21 بازی و 8 گل زده حاصل آن بود.

این بازیکن که سال‌ها پیراهن شماره 9 تیم ملی را برتن می‌کرد، در 50 بازی تیم ملی کشورمان به میدان رفت که حاصل آن 14 گل بوده است. گل‌های وی برابر ژاپن و قطر که زمینه‌ساز صعود تیم ملی به جام جهانی 2006 آلمان بود، هرگز از خاطره‌‎ها پاک نمی‌شود.
تاریخچه بازی‌های باشگاهی هاشمیان:
* 1375-6:  فتح تهران: 25 بازی - 8 گل
* 1376-8: پاس تهران: 26 بازی - 9 گل
* 1999-2000: هامبورگ آلمان: 11 بازی، (یک بازی در جام یوفا برابر ترابازون اسپور و گلزنی در آن مسابقه)
* 2000-1: هامبورگ آلمان: یک بازی
* 2001-2: بوخوم آلمان: 21 بازی - 8 گل(مسابقات بوندس لیگای دو)
* 2002-3: بوخوم آلمان: 34 بازی - 10 گل - 2 پاس گل
* 2003-4: بوخوم آلمان: 32 بازی - 16 گل - 7 پاس گل
* 2004-5: بایرن مونیخ آلمان: 9 بازی
* 2005-6: هانوفر آلمان: 29 بازی - 4 گل - 3 پاس گل
* 2006-7: هانوفر آلمان: 31 بازی - 4 گل - 6 پاس گل
* 2007-8: هانوفر آلمان: 20 بازی - یک گل - 2 پاس گل
* 2008-9: بوخوم آلمان: 16 بازی - یک گل
* 2009-10: بوخوم آلمان: 25 بازی 2 گل - 3 پاس گل
* 2010-11: پرسپولیس ایران 4 بازی - یک گل


  
  

 اولین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس تهران پس از بازی با بنیادکار و بازگشت از ازبکستان از ساعت 11:10 صبح امروز در ورزشگاه شهید درفشی‌فر برگزار شد.
در این تمرین که همه بازیکنان حاضر بودند با دستور دایی بازیکنان اصلی به مدت 40 دقیقه ریکاوری کردند و سپس به استخر و سونا رفتند. بازیکنان ذخیره نیز زیر نظر میاچ و عبدی به‌ادامه تمرین پرداختند.

* حدود 15 هوادار در تمرین امروز حضور داشتند که دقایقی با علی دایی به گفت‌وگو پرداختند گفت‌وگوی یک جانباز 70 درصد با علی دایی درباره شرایط پرسپولیس در نوع خود بسیار جالب بود دایی از حسن نیت این هوادار نسبت به تیم فوتبال پرسپولیس تقدیر و تشکر کرد.

* پرسپولیسی‌ها در تمرین امروز با پیراهن‌های جدید خود تمرین کردند رنگ این پیراهن نارنجی و سفید بود.

* فیلم بازی ذوب آهن در برابر نماینده قطر در لیگ قهرمانان آسیا که شب گذشته برگزار شد امروز به علی دایی و آنالیزور پرسپولیس تحویل داده شد.

* ابراهیم شکوری گزارش آخرین وضعیت مصدومیتش را به دایی ارائه کرد.

* غلامرضا رضایی و حقیقی بیشتر از سایرین تمرین کردند.

* تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس ساعت 13 به پایان رسید و فردا بعدازظهر پیگیری خواهد شد این تیم روز یکشنبه در اصفهان به مصاف ذوب آهن می‌رود.


  
  
<      1   2   3   4   5   >>   >
پیامهای عمومی ارسال شده
+ تولدت مبارک